reede, 28. veebruar 2014

Akna piiril 2006-11-02 14:45:34

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Akna piiril
2006-11-02 14:45:34

Turg металлопластиковых akende, uste ja muude toodete PVC-profiili ei ole veel ehitatud.
Selge statistiline teave puudub. Hindamine tootjad ja müüjad on tihti omavahel vastuolus. Ainult ühes on nad ühel - nõudlus металлопластиковые "tooted" kasvab pidevalt, kuigi aeglasemalt, kui kaks-kolm aastat tagasi. Tõestus - pidevalt suurenevad mahud sissevedu riiki PVC-profiilide, uute ettevõtete ja suurendada tootmisvõimsust vana.

Keeletehnoloogia
Ahju - rull-konveier.
Импост (итал. imposta) - arhitekti. Lõpetamine samba, sambad või tagumik seinad, служащее toetus arch (sõnavara võõrsõnu). Antud juhul on tootjad määravad импост kui profiil, mis jagab kasti paar tükki. Импост nimetatakse T-profiiliga.
Штапик - õhuke rake, фиксирующая raamas klaaspakett või klaas.

Olukord on. raha
Aasta viimase aja väljund viimati "ПВХашного" äri "võtmed kätte" (vt. ÄRI nr 7 18. 02. 02 a. lk. Lk-d 48-50), hinnanguliselt ettevõtjad, turg maailmas muutusi ei toimunud. Trend, наметившиеся eelmisel aastal, salvestatakse: nõudlus ja turuosa suurus kasvavad,'tekivad uued ettevõtted, veteranid suurendavad töövõimet.
Ostes stardikomplekti seadmete tootmiseks металлопластиковых akende ja uste võimsus 10-15 akende vahetusega maksab umbes $ 20 tuhat. Lisaks tuleb vormistada ja saada kinnitused dokumendid ($ 1, 5-2 miljonit. ), osta tööriistu ($ 2 miljonit. )lisavarustus ($ 2-3 tuhat. ), riiulid, lauad, püramiid vedamiseks valmis toodete ($ 1-2 tuhat. ), auto ($ 3-4 tuhat. ).
Tuleb arvestada ka kulud osta osade ($ 1-1, 5 tuhat. ). Kokku: kokku investeeringu summa umbes $ 30 miljonit. "Tõrjuma" nad on hinnanguliselt küsitletud tootjad, saab kaks-kolm aastat.

Ütleb arvustaja
Aleksei ШИШКО (40)juhataja filiaali või tütarettevõtte "Artek-Ukraina" (g. Kiiev; müüja PVC-profiili, suluste ja nende komponentide tootmine akna-ja ukse kujundused; 1996; 58 inimest. ; Käive 2002. aasta andmeid ei ole esitatud):
- Teema, mis on autori предложенном tekstis kindlasti asjakohane. Turg kujundusega PVC tõesti õitseb ja ei ole veel ehitatud. Pakutav informatsioon on usaldusväärne ja peegeldab trendi, mis täna on koht turul. Nii, spetsialistid-praktikaga materjal võib tunduda mõnevõrra pealiskaudne, kuid see ilmselt ei ole neile mõeldud. Ma oleks teinud ettepaneku käsitleda esitatud tekst on nagu sissejuhatus aknas äri inimestega, keda kunagi käinud mõelnud alustada oma "akende" puhul. Las lugejad ei hirmuta taotletakse, pikk tasuvusaeg seadmete (kaks aastat). Nagu praktika näitab, on hästi sobitatud ja ühtne meeskond juhid, hästi koolitatud töötajad tööliskond, osavalt teostatud turunduspoliitika ettevõtted suudavad vähendada selle aja jooksul 2-3 korda. On ju seadmed ostetakse, mitte selleks, et простаивало!

Trendid
PVC-profiil ja tooted sellest ввозят Ukraina kahel koodidel УКТ FEA - 391620000 ja 392520000. Erapooletut arv näitab, et impordi maht on PVC-profiilide pidevalt kasvavad. "Info" niidid "tulevad" Ukraina, Saksamaa, Belgia, Venemaa, Poola, Ungari, Türgi, Austria, Kreeka, Itaalia, Taani, Prantsusmaa, Slovakkia ja isegi Leedust. Ukraina sama PVC-profiilide, nagu enne, toodavad naeruväärselt vähe. Olukord on erakordselt ebameeldiv. Teatud liiki tooteid on pidevalt kasvav nõudlus, kuid siseturg on tegelikult laenatud kohta откуп импортерам. Passiivsus kodumaine äri saab selgitada kas see, et suurte mõõtmete kapitali loomine kaasaegse tootmise PVC-profiili. On selge, et iga kapitalist (või grupp оных), et on julgenud investeerida loomine on sellise ettevõtte, on võitja. Muidugi, kui teeb tõsiseid лоббистские jõupingutusi ja "sulgeb" siseturg on "infusiooni" väljastpoolt.
Tekst käesoleva teema kinnitavad ka andmed selle kohta on "tagasi" valmistoodet PVC-profiilid (uksed, aknad jne. ). Mahud on nende sissevedu riiki aasta-aastalt on vähendatud, ning mahud on "tarbimine", vastupidi, pidevalt kasvavad.

Impordi maht on PVC-profiilid ja puidutöö
Kood УКТ FEA 1998 1999 2000 2001. 2002. (10 kuud)
t tuhat. USD t tuhat. USD t tuhat. USD t tuhat. USD t tuhat. USD
391620000 - моноволокно PVC 7291 12044 7692, 5 10806, 09 10713 13633, 64 14604, 5 16238, 13 15051 15013, 92
392520000 - tooted, ehitus-plastist (uksed, aknad, raamid etc. ) 1102 2793 561 1126, 48 521 800, 67 313, 4 426, 04 120, 3 297, 99


Kinnitused paberi
Sertifikaat tootmise vastavuse sertifikaat toodete ja litsents läbiviimine ehitus-ja paigaldustööde - peamised kinnitused dokumendid, mis reguleerivad металлопластиковое tootmine. Esimene dokument - sertifikaat "valmistatud" - käsitleb organisatsiooni tootmistsükkel. Et saada õiget paberit, kõigepealt on vaja välja töötada projekti edasise tootmise kompleksi, seejärel kokku leppida selle tuletõrjujad, санепідеміологами, экологами, teenuse töökaitse tarnijate vett, soojust ja elektrit. Pärast seda kutsu приемочную komisjon, kuhu kuuluvad esindajad nimetatud reguleerivate asutuste ja "sooritada" p'єкт neile.
Teine dokument - sertifikaat kooskõla toote - anna riigi piirkondlikud keskused standardimise või teadus-ja uurimisasutused, kes on siis õigus. Kiievis, näiteks sertifikaatide vastavuse volitatud väljastama "Укрметртестстандарт", КіевЗДНІІЕП, teadus-research institute, ehituskonstruktsioone ja teised selleks, Et saada tunnistus vastavuse tulevikus tootja PVC-toodete tuleb teha proovi aknad, uksed või muud konstruktsiooni, kuhu ta läheb lahti laskma, ja võtta keskus standardimise. Seal toodet kogevad tugevus, soojusisolatsioon ning õhu-, vee-, шумопроніцаемость jms. Iga toote tüüp oleks väljastatakse eraldi tunnistus. Kõik sertifitseerimise katsed viiakse läbi vastavalt GOST B. 2. 6-15-99 "Disain hoonete ja rajatiste. Aknad ja uksed поливинилхлоридные. Üldised tehnilised tingimused ", mis on sisestatud alates 1. juulist 2000. Standard on välja töötatud Ukraina зональным teadus-hõlmates ka intervjuusid ja projekteerimise instituut tsiviilehitus.
Kolmas dokument : tunnistus läbiviimine ehitus-ja paigaldustööd. Seda annavad välja piirkondlikud litsents keskustes. Tootjate sõnul Kiievis sellised vajalikud litsentsid nüüd ise "Укрінвестліцензія", Kiievi linna litsentsi keskus, litsentsi osakond kui Главапу. Kogu "печатно-tellimise" kampaania kestab umbes kaks kuud ja maksab $ 1, 5-2 miljonit.

Hinnad valmistoodang
Hind valmis металлопластикового tooted sõltub kasutatavate komponentide (PVC-profiili, suluste), sort aknad (arv lehed), liiki klaaspakett. Näiteks 1 sq m. глухого aknad однокамерным стеклопакетом alates kodu profiili maksab $ 30-35 sarnane "raam" imporditud "PVC-багета" - $ 40-60 (hinnad on ilma kulude демонтажных ja monteerimise teenused).
Anda "vastavus" (lisafunktsioonid), muidugi tõstab hinda металлопластиковой disain.

Tootja ütleb
Denis Andros (25), tegevdirektor LTD "Queen-Свиг" (g. Kiiev; роизводства konstruktsioonid puidust, alumiiniumist ja PVC-profiilid; 1994; 65 inimest. ; Aastakäive on andmeid ei ole esitatud)
Umbes turg
- Viimase aasta jooksul turul металлопластиковых akende ja uste erilisi muutusi ei toimunud. Kuid tuleb märkida, et tendents vähendada kulusid valmistoodet jääb. Eelmise aasta hinnad "standard" toodete vähenenud. Seejuures kasvab tellimuste arv on kallis, eksklusiivne aknad ja uksed.
Umbes turustavad
- Kaubanduslik edu, mis firma-tootja paljuski sõltub asjatundlikult ehitatud müügi strateegia. Esialgu selleks, et edendada müüki tooteid võib piirduda ka majutusega reklaam ajalehtedes ja ajakirjades, kuid ajapikku on sellest ei piisa.
On'tekib vajadus organisatsiooni spetsialiseeritud poodides kauplustes, kus tarbija saab mitte ainult tutvuda võimalikult palju proove valmistooteid, vaid ka arutada müüja-konsultant võimalusi, arvutada maksumuse tuleviku tooted.

Riistvara
Tehnoloogiline ahel, koondades металлопластиковых konstruktsioonide (aknad, uksed jms.) koosneb protsessid:
viilutamine PVC-profiili;
viilutamine армирующего amp;
viilutamine штапика (штапик on soovitav lõigata siis, kui juba on valmis aken);
freesimine шлицев all водоотводные kanalid ja avad all lukud;
армирование (terasest võimendi paigaldamisel PVC-profiili ja kinnitatakse kruviga);
freesimine augud all käepide;
freesib импоста;
keevitus nurgad profiili;
strippar nurgad raam;
paigaldada suluseid;
koost disain;
aknad ja kontrolli ehitus.
Realiseerida nimetatud tegevuse võib, võttes усорезная tolmu viilutamiseks profiili, keevitus masin, masin freesimine импоста ja копировально-freespink freesimiseks augud all lukud, käepidemed. Selline tehnika Ukrainas esindatud arvukus.
Probleeme on osta seadmed ei ole. Laias valikus "raud" Aluma, Elumatec, Haffner, Urban, Schuering, Wegoma (kõik Saksamaa), Stenoma (Poola), Perticci (Itaalia), Murat, Ilmaz (Türgi). Ja seda loetelu võib jätkata. Teleriga ja riiklike seadmed. Näiteks LTD "HOOK" (g. Donetsk) ja OÜ "Nõel" (g. Odessa).
Komplekt ukraina seadmete maksab $ 20-25 tuhat, imporditud alates $ 20 tuhat kuni $ 70 tuhat. (vaata tabelis).

Personal
Kust leida töötajat?
Esimene võimalus - anda kuulutus meedia (odav, kuid on ebaefektiivne).
Teine - enda kvalifitseeritud töötaja konkurendi juures (kallis, kuid tõhus).
Kolmas - kasvatada töötaja ise, tasudes selle õppimine (pikk). Praktika näitab, koostamisel 10-15 akende taga 8-tunnise vahetuse hakkama 7-8 inimest: master box ja 6-7 tööpäeva. Lisaks on vaja paar brigaadid (iga - kaks-kolm inimest). Palk kapten krundi ja töö sõltub käsitöö ja kvalifikatsiooni töötaja. Tavaline paigaldaja või töö-koguja saab vähemalt $ 120-150 kuus. Mõnikord - $ 200 ja rohkem. Viisardi töö on hinnanguliselt $ 300-350.
Veel on vaja paar-kolm müügijuhid. Oma õla võib usaldada, tellimuste vastuvõtt, läbirääkimisi potentsiaalsete klientidega.
Tulu juhid, nagu tavaliselt, "pref'on kohustatud" kuni müügimaht. Keskmiselt "ring" läheb üle $ 200-300 kuus.

Eeldus
Minimaalne suurus tootmise taimede tootmise kujundusega PVC-profiili - 150-200 ruutmeetrit. Peamine nõue on ruumi - võimalus hoida seda optimaalse temperatuuri (mitte alla 16 kraadi).
Tootjate sõnul rikkumine temperatuuri mõjutab negatiivselt keevitust PVC-ja ehitustöid. Valides "angaari" on vaja pöörata tähelepanu selle kõrgus: see peaks olema vähemalt 4 m.
Lisaks tootmispiirkonnad on vaja eraldada ala ladu profiilid, армирующих võimendid ja valmistooteid.
Piisab 100 sq m. Rent 1 sq m. отапливаемого tootmise ruumid ääres pealinna maksab $ 2-3 kuu.

Ütleb müüja osad
Vladimir Karli (32), osakonna juhataja aknas tehnoloogia esinduse Rehau (Saksamaa) ja Ukraina (g. Kiiev; müük PVC-profiilid; 1997; 30 inimest. ; Aastakäive on andmeid ei ole esitatud)

- Milline on teie hinnang olukorrale turul on PVC-akende ja uste?
- Analüüs, mille meie firma, on näidanud, et müügi kasv valmistoodet enamik ettevõtteid eelmise aastaga võrreldes aeglustunud. Ja kui 2000. ja 2001. aastal müügi kasv oli umbes 40-50%, siis sel aastal on vaid 20-30%. Need andmed puudutavad peamiselt kesk-ja ida-Ukraina piirkondades, kus sissetulekud on suuremad kui lõuna-ja lääne riik. Lõuna ja lääne piirkondades kuni maha näitajate absoluutne signaalide, kuid protsentuaalselt on iga-aastane juurdekasv seal ei ole väiksem kui 50%.
Tahan rõhutada, müügimahu valmistoodet säilitanud ja isegi suutnud suurendada need ettevõtted, mis on kantud nn segment mass ehitus.

- On muutunud, kas on viimase aasta nomenklatuur müüdavate sinuga PVC-profiilide?
- Muutunud. Kliendid on hakanud ostma rohkem profiilide valmistamiseks, fassaadide, talvel aiad, büroo vaheseinad (! - Toim. ). Lisaks oluliselt kasvanud nõudlus värvilised PVC-profiilid (! - Toim. ). See-wops'põhjuseks on asjaolu, et kliendid täna on nõudlikum kui kunagi varem. Nad tahavad, et nende kontori-või tootmishooned oli moodsam, originaal ja väljendusrikas ilme.

Osad
PVC-profiil. Sorte profiili palju. Peaaegu iga tootja välja oma aknas, дверную ja muud профильную süsteemi.
Praegu kodumaiste "окноделателі" saab osta saksa PVC-profiilide tootmine Rehau, KBE, Plustek, Veka, Schuco, Aluplast, Salamander, Gealan, ARtec, Knipping. On ukraina turul ja taani, belgia, ungari, vene, kreeka kolleegidega etc. Kodumaiste tootjate profiili üsna vähe - vaid kaks: "Рівнепласт" (g. Täpselt) ja AS "Tehase" Hope "(smt Песочин, Harkovi piirkonnas. ). Kusjuures viimane teeb profiil ainult oma tarbeks. Sõltuvalt liigist, värvi ja tootja riik 1 töötab. m PVC-profiili väärt $ 0, 7 $ 6. Näiteks 1 töötab. m kodumaise valge штапиковое profiili maksab $ 0, 7, raam - $ 2, 2-2, 4, створочного - $ 2, 6-5, 9, імпостного - $ 2, 95-3, 05.
Sulused. Suluseid, et металлопластиковых akende ja uste Ukrainas, nagu varem, ei vabasta. Imporditud hea turul lihtsalt завались. Siin ja saksa Roto frank, Winkhaus, Siegenia, GU, Aubi ja austria Maco. On ja türgi kaup, kuid teda tootjad металлопластиковых konstruktsioonid viitavad прохладцей. Sõltuvalt suurusest tiib ja akna tüübi suluste komplekt maksab $ 15-25 (veel фурнитуре vt. lk. 41-45).
Армирующий võimendi. See on juba toodavad ja Ukrainas. Vajab оконщиков võib täita firma "Центросталь-Домсталь", "Энран", "Металлопром", "Профсталь" (kõike - d. Kiiev), "МЕКАБ" (g. Harkovi), AS "Tehase" Hope "(smt Песочин, Harkovi piirkonnas. ). Meeter "armatuurid" tsingitud terasest maksab $ 0, 6-0, 7.
Pakettaknad. Enamik оконщиков eelistavad broneerida klaaspaketid küljel. Стеклопакетная tootmine on eraldi ja väga kallis äri. Kui uskuda tootjate, hind 1 ruut. m "running" однокамерного klaaspakett (4х6х4 mm) kodumaise klaas - $ r 10-17. Iga täiendav "kaamera" klaaspakett suurendab hind 1 ruut. m on valmis toote $ 10.
Tootja ütleb
Maksim КОЗАЧЕНКО (39), direktor SP "Trade house" Tortola ", asutaja firma" Akna tootmine "Tortola-Ажио" (g. Kiiev; akende tootmine, akende ja uste PVC; alates aprillist 2002; 10 inimest. ; Aastakäive on andmeid ei ole esitatud)

- Sa kaua tegelenud üksnes inimkaubanduse металлопластиковыми konstruktsioonid. Mis ajendas teid tegelema organisatsioon oma tootmist?
- Peamine tegevussuund on meie SP - kaubandus ehitus-ja отделочными materjalidega, sealhulgas металлопластиковыми aknad. Viimastel aastatel oleme toetanud "dbshrink turul" kuidas diiler üks suur kodumaiste tootjate металлопластиковых aknad. Kuid leida oma huvi vahe отпускной ja jaemüügi hinnad on iga aastaga järjest raskem. Seepärast otsustasime korraldada oma tootmine.

Sest mis ajal te plaanite tagasi pannakse projekti raha?
- Töötades täieliku programmi, loodame, et "tõrjuma" alammenüü hooajal teine.
- Millised on sammud, mida üritas meelitada ligi kliente? Kui palju kulutad reklaami?
- Reklaam toetada ettevõtte tutvustamiseks või klientide säilitamiseks kuni me palju ei kuluta. Meil on suur kliendibaas andmed - дилерскую pärand. Nii et piirdume vaid majutusega reklaami plokid MEEDIA, mis on saadaval lai elanikkonna kihtides. Uuel hooajal on plaanis võtta osa on pühendatud näitus. &Quot;раскрутку" firma, ma arvan, et me kulutada $ 1, 5-2 tuhat kuus.
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar