esmaspäev, 3. veebruar 2014

Mööbel vastavalt штатному ajakava 2006-11-09 17:31:53

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Mööbel vastavalt штатному ajakava
2006-11-09 17:31:53

Müük ja tootmine büroomööbel kapid - üks kõige lootustandvamaid ja konkurentsivõimeline segmentides mööbli turul Venemaal. Tema käive on hinnanguliselt umbes $ 180-200 miljonit ning selle aastane kasv on 10-12%. See on suurepärane näitaja, kui arvestada, et kogu mööbel tööstus, vastavalt uuringute firma "Pro-Invest Consulting" ja reitinguagentuur "Ekspert RA", aastatel 1999 kuni 2003-st kasvas 17% aastas. On oodata, et järgmise kolme aasta jooksul kasvutempo tootmismahud mööbel olla tasemel 20%. Mööbel klassiruumid, manuaal täna on pidev nõudlus. Keskmiselt inter'jer toas boss vastu ajakohastada kord kaks pool - kolm aastat. Paisub ja müügiturg - üldine majanduslik olukord aitab kaasa uute ettevõtete ja ettevõtteid, mille juhid vajavad hästi sisustatud kabinettides. Viimase paari aasta jooksul muutunud ja nõudluse struktuur. Kui 1990-ndate aastate kontor kõrgete ülemuste oli võimatu ette kujutada ilma itaalia, saksa või hispaania mööblit, siis täna isegi kabinettides pangandus-ja nafta ülemused saab näha kodumaiste lauad ja kapid. Vene toodang märgatavalt lisatud nagu on, ja seda kohe leidnud oma tarbija. Täna vene ettevõtted-tootjad üha enam avanevad uued tehased ja käivitavad uusi tootesari on töötatud vene disainerid. Praegu on Venemaal töötab umbes 700 ettevõtted-tootjad, büroomööbel, millest loomist mööbel "kõrgema juhtimise valdkondades" tegeleb umbes kolmandik. Kuid on mitmeid tõsiseid mängijaid ei kuulu rohkem kui poolteist kümneid firmasid, mis on suurim millest ettevõtte "Soolo", "Felix", "Юнітекс", A & A, "Камбио", "Фронда", "Шатура", "SP-Mööbel". Muutunud ja arusaamad kavandada büroomööbel kapis. "Kaasaegne kabineti juht - see ei ole lihtsalt stiilne ja funktsionaalne mööbel, mis vastab maitsele ja huvidele omanik, kuid" nägu firma ", usub ettevõtte tegevjuht" Felix "Ilja Kondratiev. - Sisustus kapis peaks maksimaalselt keskenduda enda firma stiil ja seejuures erineda inter'jer ülejäänud kontori -, materjalide, disaini ja tehnilise varustuse ". Töökoht ülemuse peale esmase kirjaliku laud, укомплектовывается приставными lauaga, бювар (desktop ladustamise kohta) ja konverentsi-ja mängukonsoolide taga vastuvõtmiseks on külastajate ja alluvate, samuti spetsiaalse comp'ютерним lauas. Traditsioonilise lauatelefoni тумбы sageli asendatud mobiilne тумбами prügikast. On kujunenud traditsioon paksus countertops laua juht poolteist-kaks korda paksem, kui laua komplektid töötajad. Tooli seljatugi peaks olema suurem, aga värv mahlasem. Tooli, lisaks pre'on erilisi nõudeid - see peaks olema ergonoomiline (varustatud mehhanism tõstmiseks istmed, käetoed jne. ). Klassi lähenemine kataloogid ja hinnakirjad-plaatidele tootmis-ja kaubandusettevõtted mööbel, sisseseade tavaliselt on eraldatud eraldi rühma, mis omakorda on jagatud spetsialistid n'viis klassi: president-komplektid, VIP-komplektid, ravikabinetid, et kõrgema juhtkonna kabinetid keskastme juhid juhtimise ja lõpuks ravikabinetid turistiklassis. "Klassi" erinevused on kasulik uurida ise juhid, see aitab neil leida just see, mida vaja, ja ei viska oma raha ära. President-komplektid - mööbel kõrgeimal tasemel, on mõeldud peatükid ettevõtted. Selle valmistamiseks kasutatakse ainult looduslikke materjale: puit on tugev, on haruldane ja kallis kivid - ameerika kirss, tamm, juur saar, mürtelvaha, pähkel, või eksootiliste juur-tõugu aafrika puud (бубинга ja аниегре), samuti ehtne nahk. See on tõeline kunstiteos - mööbel on sageli kaunistatud mosaiik on valmistatud spoonitud eri liiki puidust, samuti инкрустацией, käsitsi nikerdatud, kuldne reljeefse ja isegi kivid Swarovski. Käepidemed ja muud tarvikud traditsiooniliselt lähevad pronks ja messing. Näiteks, mööbel marki Smania tehakse käsitsi, ja selle viimistluses on kasutatud pärgament -, suhkruroo -, naha-ja kivi. Lisaks mööbel salongides on võimalik leida itaalia, hispaania ja saksa president-komplektid marki Firenze, Ben Ferrara, Regent, Poltrona Frau Premier. Hind vahemikus $ 15 tuhat kuni $ 50 tuhat komplekt. Mööbel, saabuvad klassi VIP-komplektid, samuti võib see olla valmistatud väärispuidust, aga see on rohkem range ja klanitud disain. Hind selline mööbel jääb vahemikku $ 7 tuhat kuni $ 15 tuhat olenevalt komplektist. Selles segmendis on kohal, näiteks itaalia galeriis Galileo, Zeta In Ghost. Järgmine klass - "ravikabinetid, et tippjuhid". See mööbel on valmistatud materjalid on lihtsam - näiteks MDF-plaadid on kaetud PVC-või kasutades vineer. Vastavalt väheneb ka hind - $ 2 tuhat kuni $ 7 tuhat komplekt. Iseloomustab selliste kollektsioonide - lai rivistus ja läbimõeldud kombinatoorika omadused võimaldavad комплектовать mööbli komplektid, igas variandis. Viimasel ajal on selle segmendi turul edukalt õppida vene tootjad. Juhid, keskastme juhtide pakutakse kvaliteetne ja suhteliselt odav mööbel puitlaastplaadist koos ламинированным kaetud, et jäljendab mis tahes liiki puitu. Hind komplekti selles kategoorias ei ületa $ 2 tuhat. Seda mööblit on lihtne leida линейках ettevõtted "Felix", "SP-Mööbel"Mr. Uksed. Kapis turistiklassi - see on elav pilt trend lähenemise mööbli disain personali ja mööbli juht. Puuduvad liigsed detailid, selgus read ja laia valikut mitmeid - siin on omadused, mööbli selle klassi. Selline komplekt maksab odavam $ 2 tuhat. Mööbel on selles kategoorias kuulub tootesarja paljud ettevõtted, näiteks kogumiku "Daisy" ja "Trade" firma "Käsitöö" või mudel Talent marki "Естате". Klassikaline žanr Mööbel, sisseseade juhtide vastu pigem "klassikaline" ja "kaasaegne". Kuid need mõisted on viimase paari aasta jooksul teie uue sisu. "Mõiste" klassikaline kapis "võib olla täis täiesti erinev sisu, " selgitab ettevõtte asepresident" Soolo "Gleb Щербаков. - Tänapäeva seisukohast ja barokk ja ампир ja конструктивизм ja баухаус, ja ar нуво ja art deco - see on juba klassika. Vastavalt, ja ise kabinet, mis on tehtud traditsioone mõni neist stiile, võib öelda, et klassikaline. Isegi kui ta заимствован, ütleme, 60-ndate XX sajandil ". Kuid turuosalised on endiselt all mõiste "klassikaline kapp" tähendab tahke лакированную ja отделанную spooniga mööbel. See pilt on väga populaarne Euroopas 70-80-ndatel aastatel XX sajandil ja siiani populaarne osa juhtide tippjuhte ja organite riigivõimu. Klassikaline mööbel, tehtud erinevaid stiile, on sortimendis on peaaegu kõik turuosalised, sissetulevad top kakskümmend, aga ka salongid, kes esindavad mööbel elamu inter'еров (eriti "Soolo", "Käsitöö", "Milano mööbel salong", MMC Object "VK Inter'єр", A & A, "Камбио"). Neile, kes ei taha katsetada enda kapis, kuid samas ei soovi vaatama jaoks tagasiminek, võimalik, tasub eelistada omapärane "klassikaline" kompromiss, siis on valida traditsioonilised mudelid, kuid kannatanud kerge "uuendada". Näiteks selle asemel, et massilist ristkülikukujulised lauad paigaldada kabinetis ergonoomiline mudel läikiv радиусными ringlusi ja täiendada oma стеновыми ja ülemmäära fänni paneelidega (nn боозери) toon mööbel. Nad lisavad inter'jer стилистическую законченность. Kaasaegne lähenemine Mõiste "kaasaegne stiil" kirjeldada on raske. Eksperdid soovitavad keskenduda praegused suundumused disain kabineti. Kokku on neid kolm: esiteks, see on paus, kui "klassikaline" pärand kujul raskete vormide, lakitud pinnad ja traditsioonilise värvigamma, nii lüüa, puhas минимализмом. Teiseks, liikumine "статусности" "inimlikkus" (see on trend, mida tuntakse ka kui demokratiseerimine inter'jer). Kolmandaks, offset aktsendid: kapis täna juba vähem teenib väljendus abstraktse võimu, rohkem kajastades isikupära ja karisma ise juht. Eksperdid ettevõtte "Soolo" kindel, et mööbel on kaasaegses stiilis võiks pidada sellist, kui ta omab selliseid omadusi: ta ei tohi olla koormatud mass konstruktsiooni elemendid ja peab ühendama представительность ja ergonoomilisuse. Veel üks nõue - kohalolek ebatraditsiooniliste materjalide, näiteks, polüuretaan -, jäätunud klaasi ja pleksiklaasist, PVC, anodeeritud alumiiniumist, кориана. Ja muidugi, kaasaegne mööbel ei tohiks maha nõuded mood. Huvitav, et законодателями selles valdkonnas peetakse disainerid mööbli elamu inter'еров. Kõige populaarsem materjal - vineer väärtuslikud puud (pähkel, tamm, kirss, палисандра, wenge, эбонитового puu). Kvaliteetne ehtne nahk, alumiinium, klaas ja teras on ka tahetud pealkiri aktuaalne materjale. Neist on valmistatud galeriis büroomööbel, mis muutuvad disaini klassika, vaevalt aega, et minna turule. Parimad näited on kaasaegne mööbel võib leida näiteks saksa firma Vitra, inglise Arthur Brett, itaalia Unifor, Poltrona Frau ja Smania. Poliitika inter'jer kõige Kuulsam kabinet maailmas - Ovaalne kabinet, töökoht, USA president. Lugu sellest kabineti sai alguse 1909. aastal. Selle esimene omanik sai 27. USA president William Howard Taft. Tema eelkäijad on töötanud teises tiivas hoone - kabinetis ristkülikuteks. Paul новеньком kabinetis Taft kaetud махагонового puu malelaua muster ja aknad on kaunistatud kardinad alates samet. On inter'ери domineeris heleroheline värv. Alates sellest ajast on iga uus president pidas oma pruugi'side muuta inter'jer ovaalkabinetis. Eelkõige teki traditsioon, mille kohaselt iga jõustuvad ametisse USA president tellis oma maitse järgi ovaalne vaip pildiga ametlik presidendivalimiste trükkimine. Erandiks ei ole ka praegune USA president. George w. Bush juba esimestel päevadel tööd uhkusega näitas rühm ajakirjanikke uus vaip, märkides, et "ta on lihtsalt väga hea". Uudisteagentuurid наперебой kommenteeritud president ja valgustanud tööde käiku. "Ma sõitsin ja vaatasin, kuidas selle teinud," - rääkis intervjuus'u Bush, rõhutades, et temale ja tema naisele Lore kulus aega, et välja töötada disain ja valmistada visand vaip. Erinevalt Bill Clinton, jalge keda panna vaip, hele-sinine, Bush peatas oma valiku hele-beež tooni ja hele-pruuni triibuga. Ekspertiis Jelena нікологорського, arendusdirektor DOCK-17 - kaasaegseid suundumusi, disain kabineti juht, kes on näidanud, et hiljutisel tüüpilisi milano assistent paigaldamine salongis: "Itaalia peetakse seadusandja mood pole ainult riided, vaid ka mööbel. On tüüpilisi milano salongis pannakse välja ettevõtted, mis töötavad nagu segment haute couture ja sektoris meedia tooteid. Trend ei firmadega, kuhu kuuluvad kõrgmoe elamu inter'ерах: Molteni, B & B, Misura Emme. Nad nõuavad joone, vormi, värvi, sisekujundus, dekoratiivsed elemendid, kasutatavad materjalid. Peale näitust eksponeeritud kolme-nelja aasta jooksul osa продемонстрированных suundumusi laskub tohutu segment. Need on muutused подхватываются ja tootjad on köögid ja büroomööbel. Sees Миланской kokkupuudet olnud esindatud, ja näitus büroomööbel Eimu, mida korraldatakse kaks korda aastas. Sel aastal on see esitati peamiselt itaalia firma, toodavad ravikabinetid президентского klassi - Frezza, Ora, Unifor. Üldised trendid - üleminek keeruline ümara kuju juurde lakooniline ristkülikukujuline, vaid on ka kombinatsioon основательности ja солидности. Kuid disainerid saavutavad näilise kerguse tõttu, näiteks visuaalne'ühtekuuluvustunne laua alt laua ja kulul töötlemise selle servad фрезой. On olemas ja asümmeetria detaile, näiteks asümmeetriline tugipunkt laud. Kogus metalli viimistlus кабинетной mööbel on selgelt vähenenud - sellest valmistatud väikesed detailid. Ole puhas stiil, hi-tech. Peamised mõisted disaini - rangus, väärikust ja samal ajal lihtne. Loomulikult muutmine vormid on vaja muuta pildi värve ja puitunud decors. Tootmise kaasaegne sisseseade püüavad võimalikult vähe kasutada pruun pähkel ja punane-pruun kirsid тангенциальным распилом, et annab joonis puitunud lilled (või iga-aastase rings)ja minna üle rohkem heleda naturaalse тонам koos радиальным распилом koos продольным triibuline muster. Nagu pinnatöötluse, siis siin valitseb matt lakk, aga läige on väga haruldased ".

ALLIKAS: Saladus firma

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar