reede, 28. veebruar 2014

Graatsiline valvurid 2006-11-02 14:46:46

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Graatsiline valvurid
2006-11-02 14:46:46

Ilus piirdeaed ja vastupidav värav mitte ainult moodustavad esimene vaade ümbruskonna kohta, kes elavad väljaspool tara, kuid pakuvad mugavust'sõidu territooriumile, hoolitseda turvalisuse omaniku krundi või ruumid.


Kaasaegne turg pakub palju võimalusi vormistamise sisendeid nii era valduse ja tööstuslikud ruumid. Proovige aru saada tänapäeva "воротной õitseng".

Tüpoloogia ja klassifikatsiooni
Tõeliselt suur valik värava esitatud ukraina turul, spetsialistid kaupa liigitatud mitme kriteeriumi järgi:
1. Asukoha mount:
• piiratud'sissesõitu ('juurdepääsuteed väravad);
• piiratud'siseneda ruumidesse (garaažiuksed ja puldistjuhitavad väravad).
2. Teel värava kontrolli:
• avanevad käsitsi;
• varustatud автоматикой.
3. Järgi täita vaipu värav:
• * * * profileeritud töölehe;
• "sandwich"-paneelid;
• kombineeritud;
• puude'jane;
• sepistatud ja teised
4. On konstruktiivsed omadused:
• topelt;
• läbilõike;
• откатные (nihutamine, konsool, kaugjuhitavad);
• ролловие;
• tõste-ja pöörlev (щитовые).
Kiirrulluksed - klassikaline variant'nendele juurdepääsu värava. Neid on lihtne paigaldada ja lihtne hooldada. Lõuend värava võib esindada кованую iluvõre, laines tööleht, "sandwich"-juhtpaneel, mis tahes kombinatsioon nendest materjalidest jne. Sageli kiirrulluksed оборудуются elektripliit приводами kaugjuhtimisega kesklukustus, süsteemide turvalisuse ja avamine.
Seda tüüpi väravate enim esindatud ukraina turul. Suur osa võtnud kiik värava toodetud väikesed firmad, ja ei ole registreeritud kaubamärk. Aga koos toodetega "no name", ukraina turul esindatud väravad tuntud kodu-ja välismaiste tootjate: "PSV", "Krifel", "Люконі" (Ukraina) jt
Läbilõike väravad täna on laialdaselt kasutusel nii tööstuse, nii on ka erasektoris. Konstruktiivselt lõuend seda tüüpi väravate koosneb mitmest sektsioonist,'ühendab omavahel шарнирными hingedega. Kasuks breakout värava ütlevad mugavust ja lihtne paigaldada, ohutu kasutamine, kaitse häkkimine, ratsionaalne süsteem avamine, suurepärane hermetiseerimine avale, soojustus ja üks soliidne välimus, mis värav see tüüp annab mis tahes ruumis. Vastavalt tarbija ainus puudus breakout värava - nende hind (vt lõiku "Hinnad").
Tavaliselt läbilõike väravad on kogutud "sandwich"-paneelid, paksusega 20 või 40 mm (45 mm - Novoferm), mis on välja горячеоцинкованной terasest гофрированным või фільончастим pildiga ja pu vaht,'ühendab omavahel keemiliste vahenditega. Tänu konstruktsiooni osade ja многоточечному креплению воротного vaipu ukseavasse, väravad paneeliga on suurt stabiilsust mehaaniliste löökide ja kindlalt kaitsevad omaniku ruumi külastada sissetungijate.
Seda tüüpi väravate tuntud ukraina turul all on järgmised brändid: Hermann, Novoferm, Thermoline (Saksamaa), Crawford (Rootsi), Wisniowski (Poola), "PSV", "Krifel", "Люконі" (Ukraina) jt
Откатные väravad, tavaliselt piiratud'sissesõitu. Peamine "trump" on seda tüüpi värava - ilma et oleks vaja täiendavat põrandapinda avamisel ja sulgemisel. Ukseavasse värava ei tandemi rööpad ei alt ega ülevalt - nad libise poole, otsekui õhku. Nii et isegi kui halbade ilmastikutingimuste откатные väravad avanevad hõlpsasti, neile ei takista tugev tuul, pole probleeme забиванием juhendid rööpad pori ja примерзания rullid.
Lõuend värava võib endast kujutada "sandwich"-paneel, гофролист, кованую iluvõre olla декорированными erinevate elementide või kombineeritud.
Ukraina turule on end hästi tõestanud откатные väravad järgmisi kaubamärke: PSV, Krifel, "Люконі" (Ukraina), Wisniowski (Poola) ja teised
Ролловие väravad sätestavad, tavaliselt tööstusliku kohta'objektidel liiklusega transport. Spetsialistid soovitavad kasutada seda tüüpi värav on p'objektide kõrge проемами. Tänu sellele, et воротное lõuend скручивается kompaktne rull kohal ava, ролловие väravad paigaldatakse põrandale, lae all kus проложено palju kommunikatsiooniminister või töötavad sildkraana kraanad. Teisisõnu, neid tuleks installida seal, kus on võimatu kasutada läbilõike värav.
Sellised väravad on üsna lihtne oma ülesehituselt. Nad on kogutud suhteliselt väike arv elemente, mis muudab nende ökonoomsed, usaldusväärne töö ja ремонтнопригодности.
Erinevaid роллових väravat jooksva võre. Neid kasutatakse peamiselt maa-ja mitmekorruseliste garaažide, kaubandus-keskustes, aga ka p'dega, millele esitatakse kõrgendatud nõuded julgeoleku.
Suur valik роллових värava esitatud Ukraina firma toodangust "HORMANN" (Saksamaa), Wisniowski (Poola), "Люконі" (Ukraina) jt
Tõste-ja pöörlev (щитовые) väravad paigaldatakse tavaliselt garaažis. Disain on nende värava koosneb ristkülikukujulise vaipu (kilp), raam on valmistatud spetsiaalsed torud ristkülikukujulise ristlõikega: süsteemi vedrusid уравновешивания kilp ja электромеханического sõita. Lõuend värava võib olla valmistatud gofreeritud terasest või puidust. Tavaliselt, lõuend värava võimendatud kaks täiendavat horisontaalsed toed. Avamisel värava kilp, liikuda juhendid, kus on paigaldatud plastikust meri rullid, võtab olukord lae all ruumi. Süsteemi vedrud seadme kaitse kinnijäämine sõrme ja lõhe vedrud pakub lihtsust käigu (isegi ukse avamisel / sulgemisel värava käsitsi) ja paigaldada kilp igas võimalikus asendis. Need väravad on sageli varustatud mehhaanilise seadme kaitse, mis takistab.
Vaatamata sellele, et tõste-ja pöörlev värav veel ei ole võitnud üldist populaarsust kodumaiste tarbijate, seda tüüpi värav liigub Ukrainasse all on järgmised brändid: Wisniowski (Poola), Novoferm (Saksamaa), "Люконі" (Ukraina).

Maht ja koostis turu
Spetsialistide hinnangul on eelmisel aastal Ukrainas oli rakendatud umbes 45-50 tuhat värava kogusummas $ 30-35 miljonit.
Esindajad on erinevate ettevõtete, kes tegelevad "воротной" äri, märkis, et ukraina turg värava selgelt jagatud kahe suure, peaaegu ei wops'mis on seotud segmendi: traditsioonilise ja kaasaegse värava.
Traditsiooniline värava eksperdid peavad madaltehnoloogilistes tooteid, изготовленную, kõige sagedamini, "käsitöönduslik" viisil. See segment turu moodustasid peamiselt tänu kõigi tuttavate'sisenemise ja garaažiukse "no name". Eksperdid märgivad, et vaatamata asjaolule, et täna kogutoodangust ukraina turu värava murdosa traditsiooniliste konstruktsioonide üsna suur (umbes 80% füüsilises väljenduses ja umbes 60% - rahas), areng selles turusegmendis ei saa nimetada dünaamiline. Nõudlus traditsioonilise väravad aasta-aastalt jääb umbes ühel ja samal tasandil ning on tagatud, mis tulenes peamiselt erasektori tarbijatele piirkondades. See tähendab, et need inimesed, kes elavad väikestes linnades ja külades Ukraina ja erinevatel põhjustel ei ole veel valmis investeerima täiendavaid vahendeid воротную tooteid. Mahutavus selles turusegmendis on hinnatud eksperdid umbes $ 17-20 miljonit. Analüütikute sõnul nõudluse tase traditsiooniline väravad 2002. aastal suurendatakse mitte rohkem kui 0, 5-2%, võrreldes 2001 aastaga. Ja sel aastal prognoositakse mõned eksperdid, müük traditsiooniline värava võib isegi veidi langenud võrreldes 2002. aastaga.
Teine dünaamika on täheldatud segmendis kaasaegse värava, mis hõlmab kõrgtehnoloogiliste toodete tuntud välismaiste ja kodumaiste tootjatega. Nii, eelmisel aastal mõned ettevõtted, mis pakuvad tarbijatele tänapäeva väravad, suutsid suurendada müüki peaaegu kaks korda (võrreldes 2001 aastaga). Kuid ekspertide hinnangul on üldine nõudluse kasv kaasaegne воротные disain on umbes 20% aastas. Dünaamiline areng on see segment ukraina воротного turu suurel määral tingitud aktiivne tööstus-ja erasektori ehitusega, kes käivad pealinnas ja suuremates linnades-миллионниках. Arvatakse spetsialistid, 2002. aastal Ukrainas oli rakendatud umbes 10 tuhat kaasaegse värava väärt umbes $ 10-12 miljonit.

Turu struktuur
Ekspertide sõnul struktuur ukraina on tänase turu värava näeb välja järgmiselt. Müügi liider, kindlasti on läbilõike garaažiuksed ja tööstuslikud väravad - hõlvamine seda tüüpi väravate turuosa koguni 50-60%. Turuosa, hõivatud откатными värava spetsialistid hindavad 15-20%, роллових - 10%, kiikumist - 10%, tõste-ja pöörlevad - mitte rohkem kui 2-3%.
Nagu märgivad eksperdid, täna Ukrainas kiiremini kasvab nõudlus puldistjuhitavad väravad. Veel paar aastat tagasi turuosa, mis kulub kaasaegse värava tööstuslike ruumide, oli mitte rohkem kui 5-8%. Täna aga ekspertide hinnangul, see jõuab umbes 20%.

Kategooria ettevõtjate
Kõige konservatiivsemate hinnangute Ukrainas tööd rohkem kui 100 firmat, mis nii või teisiti-wops'seotud "воротной äri". Laias laastus võib neid liigitada nii:
1. Esinduste välismaiste tootjate värava, mis varustavad ukraina turg on valmis tooted (näiteks ukraina esindus saksa firma HORMANN), või osad (näiteks esindus Ukrainas saksa firma Kheda Гебрюдер Херберг KG). Esinduse, tavaliselt ei tegele müügiga lõpptarbijatele - nende ülesanne on kujundamisel ja arendamisel edasimüüjate võrgustiku.
2. Suured kohalikud ettevõtted, mis tegelevad tootmise värava all oma või välismaine kaubamärk on valmistatud imporditud komponente (näiteks: PSV, Torpal, Termoline-UA, Kartec jne. ) Ettevõte, kuuluvad sellesse kategooriasse, samuti tegelevad teket oma turustusvõrgule, aga ei unusta "tähelepanu pöörata" ja lõpptarbijale. Riigis, kus paljud firmad on üksused, mis tegelevad paigaldamist воротной tooteid.
3. Edasimüüjad ettevõtteid kaks esimest kategooriat. Need ettevõtted on suunatud lõpptarbijale. Nagu tavaliselt on nad rakendavad paigaldus, väravad ja annavad garantii hooldus ostetud tooteid. Suuremad ettevõtted, mis kuuluvad sellesse kategooriasse, nagu tavaliselt, on teinud koostööd mitmete välismaiste ja kodumaiste partnerite - selleks, et paremini rahuldada klientide vajadusi. Ettevõtete seas kuuluvad sellesse kategooriasse võite märkida: "ТЕККО", "Стиларм" ja teised
4. Ettevõtted toodavad traditsioonilisi värav. Tavaliselt sellised ettevõtjad tegelevad tootmise värava aeg-ajalt ja töötavad põhimõttel "обули ja unustas". Enamik ettevõtteid selles kategoorias ei "vaevu" ega end montaaži eest müüdav toode, mitte selle garantii teenust.
Kõige mõjukam firmad, "võtmed toon" ukraina turul värava võib märkida järgmised ettevõtted: "ТЕККО", korporatsioon "Трансэкспо", "JÄÄGER", "PST, kesklukustus (puldiga)", "TORPAL" ja teised

Hinnad
Hind värava sõltub paljudest parameetritest - konstruktsioonilahendusi, vooder, suurus värava, suluste. Keskmiselt, kiirrulluksed maksab tellijale $ 200-400, ролловие - umbes 100 $ /m2, läbilõike ja lükanduksed - umbes $ 1000.
Aastal 2002 firma tõstis hinnad on esitatud tooteid võrreldes hindade 2001. Tundub, p'tõrjutuse põhjused sellise dünaamika hinnad Ukrainas ei täheldatud (tekkinud nõudlus ei ole olemas, ettevõtjate arv turul kasvab, tooraine hinnad jäävad samale tasemele) - aga fakt on see, et hinnad on "kasvanud" umbes 3-5%. Kuidas õnnestus'välja selgitada, hinnatõusu põhjuseks võib olla kaks põhjust. Esimene - uuendatud mudelitel on mitmeid tooteid (on arusaadav, et uued mudelid, üldiselt on täiustatud omadused ja kulu vastavalt veidi kallim vananenud isendid). Teine - "mäng" valuutakursi vahe (ei ole saladus, et hoolimata sellest, et kogu Euroopa töötab eurot, mille arvestuslik valuuta meie riigis - usa dollar. Pärast muutus suhe "dollar / euro", hind värava "arvuline avaldis", loomulikult, on tõusnud. Seega, hinnatõus-see on lihtsalt tulemus väärtuse vähenemise usa valuuta).

Monteerimine. Tööriistad. Garantii
Nagu öeldakse, et spetsialistid, peaaegu kõik pealinna firmad on tasuta kohaletoimetamine väravad ning Kiievis. Ja siin paigaldus värava tavaliselt ei kuulu nende hind - keskmiselt teenuste eest paigaldada pea "pane" 10-20% kogu projekteerimise maksumusest. Muidugi, kui ostja on kindel, et ta suudab asjatundlikult läbi liitumisega ehitatud või atraktsioon "tuttav lukksepp", firma-müüja vastuväiteid. Kuid sel juhul garantii kohta on ostetud väravad unustama. Muide, standard garantii on paigaldatud väravad varieerub vahemikus 1 kuni 3 aastat.

Meetodid müügi edendamiseks
Vastavalt enamik ettevõtjaid, on parim reklaam, et firma töötab ukraina turul väravad - müük kvaliteediga tooteid, korralik paigaldus ja kohusetundlik hooldus müüdud värava. Täna, enamik stabiilselt tegutsevad kohalikud ettevõtted on hõivatud teket positiivse imago ja keskenduda klientidele kõikides etappides koostöö, alates pre-müügi nõustamine klient, ja lõpetades laitmatu täitmise oma garantiist'kohustused. Õigluse huvides tuleb märkida, et moodustada mainet - tegu on üsna кропотливое. Väikseimgi jäme viga võib "tühista" ettevõtte jõupingutusi. Seetõttu on need ettevõtted, kes tõesti väärtustavad oma ім'te, üritavad parandada vigu, "hoiata" neid. Üsna ilmekas näide sellise strateegia käitumist turul võib olla kogemus pealinna firma "ТЕККО": spetsialistid selle firma "kutsutakse tagasi" partii värava, mis võiksid tulevikus tuua ekstra vaeva ostnud neid inimesi ja asendanud ненадежную mudel tõestatud tooteid. Kusjuures kõik tööd asendada värava ja seadmed tehti täiesti tasuta ja piisavalt "tihendatud" ajastus. Muidugi, meie riigis on see strateegia on firma käitumine turul on pigem erand kui reegel. Siiski olemasolu sarnaste firmade ikka lubab loota, et juba lähemas tulevikus ukraina turule värava omandab täiesti "tsiviliseeritud" vaadata.
Traditsioonilise reklaami meetodeid, ettevõtted, mis tegelevad воротных äri, kõige tõhusam usuvad läbiviimine otse turustamise aktsiate ja majutus info firma kohta, äri -, eriala-ja прайсовых väljaannetes, või kes spetsialiseeritud seminarid piirkondlikud edasimüüjad ja paigaldajad.
Enamik suurte "амбарных" ettevõtted osalevad aktiivselt erinevates tööstuse ja spetsialiseeritud näitustel. Kommentaare spetsialistid, näitustel osalemine võimaldab mitte ainult "tutvustada" eri liiki tarbijatele oma tooteid, vaid ka uurida muutusi turul.

Automaatika
Ukseautomaatika, väravad aasta-aastalt on üha suuremat populaarsust - automaatsete приводами on nii uusi kui ka juba "minister" väravad. Nagu väidavad spetsialistid, see sektor "воротной" turg areneb kõige kiiremini. Kõige "tagasihoidlik" arvutused, aastane kasv tasemel müügi automaat "täidis" värav on mitte vähem kui 30-40% aastas.
Peaaegu kogu automaatika rakendada ukraina turule, on välismaale päritolu". Lõviosa toodangust läheb meie riiki Itaalia ja Saksamaa - spetsialistide hinnangul on üle poole müüdud Ukraina воротной automaatika on tehtud just neis riikides. Osa turust jagavad omavahel täiturid USA, Poola, Balti riikides ja Skandinaavias.
Kõige nähtavad ukraina turul on sellised kaubamärgid, automaatika, et värava taga: "CAME", "KENA", "SEA", "RIB", "FADINI" (Itaalia), "HORMANN", "MARANTEC" (Saksamaa), "CRAWFORD" ( Rootsi) ja teised
Kahjuks, ukseautomaatika, väravad "kodumaise tootja" praktiliselt ei ole esitatud siseturul. Kusjuures, nagu märgivad eksperdid, peamine põhjus sellise tagasilööke oma turule on непродуманной turustamise poliitika ja piisavat tootmismaht, mitte kvaliteedist.

Open sesame
Täna ukraina turul on esindatud lai gamma seadmete automaatika, väravate ise on erinevat tüüpi - kiik, откатных (lükanduksed), break -, tõste-ja keerates ja teised Eksperdid märgivad, et valik ajami jaoks värava - üsna vastutusrikas ülesanne. Enne kui tegema oma valiku või teises ajamisse, tuleb arvesse võtta mitmeid tegureid: suurus värava, nende konstruktsiooni, mass, kardetud kasutamise intensiivsus ja teised
Kõige sagedamini sätted, antud tehnilistes kirjeldustes põhjust, annavad vaid eeldatav idee võimalusi kohaldamise ühe või teise mudeli teatud värava. Nii, näiteks, pingutus, mis peab looma sõita avamise kiik värava, sõltub geomeetria selle säilitamine, kvaliteet täitmise silmad, disain vaipu värava. Sarnaseid nüansse-väga palju, seetõttu on eksperdid soovitavad usaldada valik automaatika konkreetse värava spetsialistid.
Kuid vastavalt spetsialistid, on olemas ja üldised suunised valides automaatika ühe või teise tüüpi värav, mis ei ole üleliigne on teada kõigile. Niisiis, enamik tootjaid on automaatika ajami jaoks värava need klassifitseerida oma tooteid kasutamise intensiivsuse ja põhimõtte kehtivuse.
Intensiivsusega kasutamist eristatakse järgmisi tüüpe воротной automaatika:
• isiklikuks taotluse;
• üldine kasutamine;
• tööstuslikes rakendustes.
Täiturid isiklikuks kohaldamise mõeldud seadmete erasektori värava intensiivsus kasutada umbes 50 tsüklit päevas.
Täiturid üldiseks kasutamiseks optimaalselt sobivad automaatika, väravate ühise taotluse koos madala intensiivsusega päeva jooksul ja kõrge intensiivsusega teatud ajal (nt hommikul ja õhtul).
Täiturid jaoks töökodades kasutatakse automatiseeritud raskete ja suurte tööstuslike värava kõrge intensiivsusega kasutada kogu päeva.
Põhimõttel järgmiselt täiturid on:
• elektromehaaniliste;
• hüdraulilised.
Elektromehaaniline ajam sisaldab mootor, reduktor ja червячную edastamine.
Hüdrauliline ajam koosneb elektrimootor, pump ja гидроцилиндра, mis asuvad ühes korpuses.
Eksperdid soovitavad varustada massiivsed väravad автоматикой koos hüdraulilise ajamiga, ning kopsud - электромеханическим.
Lisaks peavad tootjad воротной automaatika eraldavad komplektid automaatika eri tüüpi väravate:
• ajamid, et kiik värava;
• ajamid, et откатных värava;
• ajamid, et breakout värava;
• ajamid, et tõste-ja pöörlev värava jne.
Ukseautomaatika, väravad, peale oma otsese kohustused avamise/sulgemise tulenevaid võib täita ka muid funktsioone. Näiteks: sisse-ja väljalülitamine valgustus, elektriliselt reguleeritav võimsus ajami sõltuvalt kaal, väravate, heli-või valgustehnika teatise alguses liikumist värava. Kaasaegne automaatika tihti оснащается sisseehitatud andur, mille abil on uks avaneb või sulgub teatud ajal. Lisaks täna automaatika üha enam sulandub süsteemide tuleohutuse juhtimisel tuletõrjujad värav. Ukrainas on juba näiteid objektide keerulise integreeritud автоматикой.

Докшелтер
Ettevõtted, mis tegutsevad ukraina turul värava, püüavad iga aastaga laiendada tootesari. Kuna viimasel ajal kõige kiiremini arenev sektor tööstus värava, paljud firmad pakuvad uudsuse just tööstuslike rakenduste jaoks. See - герметизаторы avatäidete (докшелтеры), выравнивающие platvorm, kiire värav jne.
Выравнивающие platvorm on hädavajalikud, et kokkupanek ruumides. Nad võimaldavad kergesti ületada erinevus kõrgus põranda veoauto ja põranda laost. On olemas kolm peamist liiki выравнивающих platvormid: hüdraulika koos ülestõstetav näokaitse, hüdraulilised koos шарнирным näokaitse ja mehaanilised.
Докшелтер või panna see lihtsalt, герметизатор avale, takistab tungimise ruumidesse külma või soojuse toimumise ajal käitlemise töödega, kaitseb ruumi tolmu, lume, vihma ja muude kliima mõjude eest. Turul on esindatud kaks liiki герметизаторов avatäidete - õnnelik ja завесочный.
Kiire elastsed väravad moodustavad paindlik film lõuend, tihedalt прилегающее kereosa külge, вмонтированному on ukseava. Sellised väravad - optimaalne variant tsoneerimine erinevate ruumide ja vältida liikuda õhu massid läbi ukseava värava. Kiire avamise/sulgemise (1m/s) põhineb asjaolul, et paindlik lõuend suure kiirusega oli pakitud sees on horisontaalne võll automaatselt juhtida, avades seeläbi ukseava värava. Koos sama suure kiirusega see tõmmatud, kui ukseava.

Väljavaated turu
Eksperdid usuvad, et setod Ja laine suvila ja tööstustehnoloogia, mis sel aastal ukraina turule värava "kasvab" umbes 25%. Kasvava huvi elanikkonna воротной toodete paneb välimus ukraina turul uute euroopa brände. Ekspertide sõnul Ukraina võib eeldada tekkimist toodete Ida-Euroopa riikides ja SRÜ-ga. Seejuures on hinnad kõige populaarsem tüüpi väravad (paneeliga, puldistjuhitavad), võib veidi vähendada (5-8%).
Nõudluse kasv väravad kaasneb suurenenud mahud müük воротной automaatika.

Arvamus spetsialist
Sergei Стеценко, tegevjuht "ТЕККО"
Olen kindel, et isegi 10 aastat hiljem olemasolu "воротного" äri Ukrainas, ei saa väita umbes ego lõplikult muutumas ja структурировании.
Muudatuste hulgas on ettevõtjad, juhid veel võimalik, kuid igal aastal on seda teha üha raskem. Täna on juhtumeid hooldus "vana" ettevõtjate ja turgu "uus". Need ja teised on nii eeliseid ja puudusi. Meie firma ma kandsid kategooria "kogenud".

Oleg Остапчук, direktor "JÄÄGER"
Vajadus ukraina turule kaasaegne värava (kvaliteetne breakout, откатных ja kiik kujunduse, sageli varustatud автоматикой), on aasta-aastalt kasvab. Iga aastaga meie ettevõte suurendab tootmisvõimsust värava erinevat tüüpi. Vastavalt märkustele analüütikud, kõige kiiremini arenev tööstus-segment värava.
Vaatamata sellele, et on veel suur osa ukraina turul võtab impordi tooted on kodumaiste tootjate järk-järgult "отвоевывают koht päikese all". Paljud ukraina ettevõtjad on juba õppinud tootmine kallis värava.
Ma usun, et ukraina tootja on mingi eelis importija: esiteks, kodu-värav maksab tarbijale on mõnevõrra odavam imporditud. Teiseks, tarneaeg värava mittestandardsed suurused, mis on toodetud Ukrainas oluliselt vähem, kui sarnased tooted imporditud tootmise. Kolmandaks, juhul kahju (näiteks, auto jne. ) kodused väravad saab parandada palju kiiremini kui import.

Ookeani Pavlenko, commercial direktor OÜ "Элан"
Täna Ukrainas on enim esindatud neli kaubamärgid automatiseeritud juhtimissüsteemid värav: NICE, CAME, MARANTEC ja HORMANN. Lai valik tooteid nende tootjad on võimelised vastama päringutele kõige nõudlikuma kliendi.
Võimalus kohandada воротной automaatika ilmastikutingimused Ukraina, tehnilised andmed, erinevad disain-ja üks mugavus, kes omandavad omanikud automaatse värava põhjustavad üha suuremat avalikkuse "воронной automation" Ukraina. Võin märkida, et viimasel ajal on nõudlus automatiseeritud seadmed, et värav on kindlasti kasvanud.

Dmitri Коноплицкий, osakonna juhataja marketing OÜ "СтилАрм"
Ukraina turule automaat garaažiukse viimasel ajal on toimunud märgatavaid muutusi - tuli turule kodumaised tootjad värava taskukohane kaup. Kuid nõudlus impordi tooteid ei ole vähenenud. Nii, näiteks, on ikka suur usaldus on kliendid naudivad saksa värava, mis ühendab stabiilne kvaliteet, usaldusväärsus ja vastuvõetav hind. Tiheda konkurentsi tingimustes on vahel imporditud ja ukraina toodete juhtivat positsiooni turul võtavad firmad, kes suudavad pakkuda kliendile ei ole ainult müügi värava, kuid nende paigaldamine, garantii teenindust. Peamine konkurentsieelis selle või teise tootja värava muutub olemasolu авторизированного teeninduskeskuse lai valik varuosi.
ALLIKAS: Ehitus ja rekonstrueerimine

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar