Ülevaade приводам, et'nendele juurdepääsu värava 2008-10-08 16:15:49
Isegi kui sa ei ole kunagi tõmmatakse tehnikat, ei ole palju spetsiifiliste terminite kohta täiturite jaoks värava aitab muljet arenenud ostja valitud installeri. Технарям loodan, et neid oleks lihtsam otsustada oma soovidest ja valida endale seadmete tarnija.
Täiturid on jagatud suunas kasutada "majapidamis - " ja "tööstus - ". Fakt on see, et mehaaniline osa ajamid ei pruugi olla erinevusi tööstus-ja olmejäätmete valik teha, elektriline sama osa põhjuseid erinevusi on. Põhjuseks on see, et elektrimootorid majapidamises on pinge 220v, kompaktne täitmisel ja intensiivse kasutamise - tugevalt kuumutada. Ja nende pikaajaline pidev kasutamine põhjustab ülekuumenemist ja läbipõlemine sisemise isolatsiooni mootor. Mootoreid saab teha vähem soe, vähendades kondensaatori mahtuvus mootor, kuid see toob kaasa kaotuse võimsus. Nii tootjad ajamid pakuvad valimisel kohta kasutada on selline parameeter nagu kasutamise intensiivsus. Ja kui kirjelduses kohta on kirjutatud osatähtsus 30%, see tähendab, et sõita peab 30% aega töö, 70% jahtuma, sellest piisab, et leibkonna vajadustele, sest kodus väravad harva toimi enam kui 10-15 korda päevas. Isegi kui kõik 10-15 tsüklit on täidetud järjest, vaevalt, et see toob kaasa mootori kahjustusi. Kui aga selline sündmus sunnib pidevalt töötada tunni jooksul, siis võib rivist välja minna.
Tööstuslikud seadmed varustatud mootoriga 220v suured suurused piisava varuga võimsust või mootorid 380v, kõige paremini muundavad elektrilise energia mehaaniliseks. Mõned müüjad ajamid tööstusliku kasutavad 12v mootorid, mis mitte ainult ei küta, kuid neid saab veel reguleerida sagedus pööret, vastavalt muudetakse ja liikumiskiirus värava. Mootorid 12v ei ole kallim kui teised, kuid et käsk neid vaja on kallim juhtseade.
Ettekäändeid on tavaliselt nimetatakse mootorid käik või teise понижающим hoogu mootori mehhanism, ja kõik see on ühes korpuses.
Kui on ülekanne siis on soovitav, et see змащувався vedela sünteetilise määrdega, paks määre on vähem stabiilse'viskoossus.
Et vabandus on õige reageeris ja selle ümbruskonna ja-tingimused kasutaja käsk on talle vajalik juhtseade.
Juhtseadmed on sisseehitatud sõita ja eraldi korpuses. Ühe ja sama asi võib olla mitu varianti kontrolli plokid, et rakendada teistsuguseid mugavaid funktsioone.
Lihtsaim funktsioon - see on juhtimise приводами-by-wire, nuppe, kehtestatud sul on kodus, сторожевом toas või kontoris.
Kui lisada juhtimissüsteem : eriline raadio, muutub puldiga võimalik kasutades pocket радіобрелком (sülearvuti kaasaskantav pultide juhtimine).
On muutunud normiks olemasolu automaatselt sulgeda, läbi eelnevalt määratud ajavahemiku jooksul pärast seda, kui väravad olid avatud. See funktsioon on hea neile, kes teavad, et see on lubatud, muidu on tõenäosus närvisüsteemi häired oma külalistele viibida autod ukseavasse värava.
On juhtimise funktsioon електрозамками, mis pakuvad täiendavat toime väravad suletud olekus. Fikseerida on muidugi hea, kuid kes soovivad ronida teile maatükk, vaevalt on murda läbi väravate ja tõenäoliselt полезут üle aia ja proovida, kui on vaja avada väravad seestpoolt. Nii kaitse oma ala väärt korraldada mingil muul viisil.
Olemas on automaatne kontrolli oma valgustus. See lülitub automaatselt sisse hetkel hakkas värava avamise ja lülitub välja, mõne aja pärast nende sulgemist. Sisse valgus on soovitav ja et matka külastajaid. Ja parimad tulemused pakuvad odava liikumisandurid, paigaldatud saidil värava lähedal. Need andurid reageerivad autoga, nii jalakäijate, ja ei прошеных külastajate selline interjöör tuled ei ole õnnelik.
Tootjad ajamid on saavutanud бесшумной tööd oma tooteid, ja et seda kompenseerida, üksuse juhtimine on võimalik ühendada valgustus маячки või пищалки, et meelitada tähelepanu liikuva värava.
Kui puudub elekter ettekäändeid võib olla розгальмовані, et avada värava käsitsi.
Reageerida takistused täiturid saavad läbi erinevate andurite ja seadmete, siin tuleb teada, et ükski andur ei anna 100% turvalisust. Fakt on see, et peale kasutajaid, umbes liikuvate väravate mitusada kilogrammi võivad olla lapsed ja lemmikloomad, kes ei ole aimugi olemasolu, mingeid mehhanisme ja tugineda автоматику sellistel juhtudel ei ole ohutu.
Üks võimalusi on sarnased seadmed on paar optilise infrapuna-andurid vaatavad üksteist, järelevalve ukseava värava ja toimivad siis, kui midagi selgub vahel. Andurid on paigaldatud umbes tasemel kaitseraua auto, aga eespool ja alla selle taseme andur on kasutu. Et andurid päästikule tõhusalt, neid paigaldatakse poolt'sõidu ja poolt kolimist. Andur on päris hea ainult, et tuvastada auto. Paigaldamine need andurid enamasti wops'on seotud avalikustamine katta teed või millega metallist, "лежачего politseinik : " ukseavasse, väravate paigaldamine kaablid.
Veel üks variant : andur turvalisus on шлангоподобное kummist seade, mis kinnitatakse oma ülaservale värava. Ja kui seade satub takistusi, see annab käsu ajam jääda. Seadmed on need, vähemalt on kaks teisendit, pneumaatilised ja optilist. On пневматической muutmise sees voolik olema õhku ja kui seade pigistada, rõhk on ta tõuseb, ja see töötab. Optiline muutmise läbi vooliku läbib valguskiir ja kui surve voolik kiir katkeb, et ka viib seadme käivitada operatsiooni. Kuigi need seadmed puutu takistuseks, erinevalt optiline andur, seade ei reageeri üle kogu kõrgus värava. Keerukust kui installite neid seadmeid on see, et mitte alati ei ole lihtsalt'ühendada kaabliga sõita kummist seade liigub värava.
Samuti on harva esinenud Venemaal nimetatakse andur - "hing". See kaabel, mis paigaldatakse all on kallis igal pool värava. Vastuseks on suur mass on metallist, ta jälgib auto olemasolu väravas.
Parim lahendus turvalisuse mõttes on imitatsioon käsitsi avamise. See tähendab, et värav on valmistatud nii, et nende liikumist on nõutav minimaalne pingutus, ja sõita värava arendaks pingutus ei ole palju vaja, et kompenseerida raskusi-wops'on seotud lume-ja madalatel temperatuuridel. Sel juhul kui värav ja pahandab midagi, see ei tekita olulisi kahjustusi või vigastusi.
Andur tarbitava voolu mootori abil juhtpult on ka võimalik ära tunda takistus ukseavasse värava. Juhtseade muudab tundlikkus selle anduri sõltuvalt ümbritseva keskkonna temperatuurist.
Hiljuti seadmed paigaldatakse andur mootori kiirus. Andur võib ka jälgida takistused ukseavasse värava, mõõtes langevad mootori pöörded. See andur annab võimaluse juhtimissüsteem : lugema hoogu mootori töö algust ja aeglustada sõita, tagades sujuva peatuma.
Sujuv start ja stop soovitud täiturajamitel, kuna see on suur koormus mehhanism ja maksimaalne pingutus toimub just hetkel alustamise ja lõpetamise liiklus värava.
Mõned tootjad sõita on фрикцион, mehaaniliselt piirata maksimaalselt jõupingutusi sõita. Mehaaniline meetod kontrolli jõupingutusi, et parem, erinevalt e-ta ei vastuvõtlik загустение määrimine, pinge võrku ja takistused reageerib palju kiiremini.
Praegu on'sõidu külmunud ja omamine on kasutusel kaks peamist tüüpi puldistjuhitavad väravad ja откатные. Värav peab vabalt liikuda ilma vastupanu tekitatud ei ole kvaliteetsed hinged on kiik värava ja rattad on откатных. Ainult sel juhul valiku kohta on õige.
Soovitused tootjate kettaid pakuvad kasutada korjamiseks kulub umbes selline parameeter, nagu kaal värava. See tähendab, et raskemad väravad nihutada paigast raskem ja usaldusväärse töö võimsus ajami peab vastama kaal värava. Taotlus ajamid rohke võimsus kerge värav on ohtlik. See viib vähenenud tundlikkus juhtseadme mootori või фрикциона sekkumiseta.
Kõige rohkem erinevaid põhjuseid on olemas kiik värava. Nad on jagatud põhimõttel töö: hüdraulika-ja elektromehaanilised. Teel edastatud pingutus on hoovaga ja lineaarne. Ja paigaldust kohta maa-alused ja maapealsed.
Hüdraulilised täiturid töötavad nii; pöörd-hüdrauliline pump koos mootoriga нагнетает töö vedelik hydraulisylinterit, kes kannavad värav. Süsteem on varustatud täiskomplekti oma spetsiifiliste andurid, mis annavad kõrge turvalisuse tase. Seda tüüpi kettaid ei ole halvem usaldusväärsuse электромеханическим приводам, kuid levinud on nõrgalt läbi kahtluste установщиков stabiilne töö, tihendite ja töö vedelik madalatel temperatuuridel.
Võib väita, et elektromehaanilised lineaarsed ajamid on kõige levinumad. Nad ei ole kallid, on lihtne paigaldada ja saab natuke vähendada auk, avada kiirrulluksed väljapoole. Ajam töötab järgmiselt; mootor läbi reduktor keerutab kruvi. Kruvi mutter liigub mööda giid, selle tulemusena energia ja mootori pöörete ümber lineaarne liikumine mutrid, mis avab värava. Äärmuslikes asendites pähkel vajutab lõpp lülitid, mis peatavad ajam lõppasendisse, kui värav on avatud või suletud. Suurendada vastupidavust ja ladusa töö selline ajamid vajab funktsioon aeglustub mootori töö lõpus tsüklit tööd, enne kui käivitub ülim lüliti. See funktsioon on lineaarne ajamid täidab juhtseade.
Osavalt töö ei превзойденными on hoovaga täiturid, sujuv ja usaldusväärne töö pakub ise mehhanism sõita ilma igasuguse elektroonika. On рычажных täiturite energia mootor on läbinud kaudu reduktor vertikaalne võll, mille külge кривошип ja läbi kiertokanki liigub värav. Rahva seas need кривошипы ja шатуны nimetatakse hoobadega Kas рычажного pooli erinevalt lineaarse puudub kruvi ja mutter, mis on määritud ei ole piisavalt hea vastupidav töö ilma hooldust. On рычажных ajamid ka lõpp lülitid ja andurid kontrolli mootori pöörete, mõned seda tüüpi seadmed on varustatud фрикционом.
On olemas ka võimalus рычажного ajami jaoks maa-alune paigaldus. Ta monteeritakse all värava lähedal sammast ja saab ühtmoodi hästi avada värav nagu sissepoole ja väljapoole. Pinnal seadmed praktiliselt ei ole näha. Selles osas on täiendav "hoob" (коромысло), telg, mille soosib pinnale ja viib liikumine värav. Selline ajamid Venemaal on väga haruldased, nagu näha, paigaldajad ei taha võtta vastutust käitumise eest, ajamid maa all, kuhu võib vesi tungida ja siis seal ära külmuda.
Kaks autot kaks створках värava tuleb'ühendatakse kaabli abil. Ja millega see kaabel võib olla vaja paljastada katta teed ukseavasse värava või jõuda selle all положенным augus metallist "лежачим politseile".
Mehaaniline osa draivi откатных värava korraldatud on mõnevõrra lihtsam, kui kiik. Редукторам liikuda откатных värava ei ole vaja palju madalamad pöörded mootori. On olemas mudelid isegi kahe mootoriga. On leisure võllile paigaldatud ajami hammasratas ja ümbritsevad orad. Ajam liigutab värava abil fikseeritud kohta балке värava - sakiline reiki või rullkett. Muutmise ajamid on mõeldud liikumiseks värava alates 300кг kuni 3 ja enam tonni! Täiturid ka komplekteeritakse erinevate andurite ja seadmete turvalisus.
Lõpp lülitid on seda tüüpi ajamid võivad olla mitte ainult seest, vaid ka väljast kohta. Sisemine asukoht lõpp lülitid on veel parem, sest sees nad on vähem tundlikud mõju keskkonnale. Lisaks erinevat tüüpi ajamite võib eri liiki end lülitid. Need on mehaanilised kontaktandmed ja elektrooniline kontaktivaba. Elektrooniline kontaktivaba lõpp lülitid on ka võimalusi, kuid kõige tähtsam - kontaktivaba süsteem põhimõtteliselt on usaldusväärsem, nii et neil ei ole liikuvaid osi.
Kogemustest tahaksin lisada, et vaatamata igasugu andurid turvalisuse, rahvas ikka õnnestub, sõit läbi väravad on suur kiirus, lammutada millist mitte kas auto osa "отрехтовать" ise väravad, eriti pärast "libations".
Ja siis veel muidugi приводам on vaja elektrit ja on vaja paigaldada toitekaabel värava. Kui see ei ole valesti oleks kohe panna ekstra kaabli või üks keerutatud. See on lisaks сгодилось oleks кнопочного juhtimise sõita kodust, домофона koos каліточним электромеханическим lukk ja juhtimise уличным valgustus. 10-15 жильного kaabel 1мм2 oleks piisav.
Et видеодомофона ja videokaamerate kaabel pea eraldi ja varjestatud.
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar