teisipäev, 11. veebruar 2014

Sumin (t / a) рэлей 2006-10-27 17:05:04

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Sumin (t / a) рэлей
2006-10-27 17:05:04

Laiemat ehitustööde, nende keerukus, ja sageli ebamugavust nende läbiviimiseks on vaja kasutada vähemalt laia erinevaid elektrilisi tööriistu. Elektrilised tööriistad - net'ulatuslik atribuut enamik nii väikeste, kui ka suurte ehitusfirmadest, mis oluliselt lihtsustab nende tööd. Klassifikatsioon elektrilised tööriistad Klassifikatsiooni elektrilisi tööriistu on võimalik teostada erinevate kriteeriumite järgi. Näiteks: • aste elektrilise tööriista kasutamine; • töötleb materjali (металлообрабатывающий, puidutööstuse ja muud); • hinna ja kvaliteedi (võib tihti kuulda: lääne-kodumaised või hiina vahend). Spetsialistid jagavad elektrilised tööriistad koos teenindus -, alates müügi organisatsioon (spetsialiseeritud kauplustes või turu-plaate) ning lõpetades garantii ja послегарантийным remondiga (varuosade kättesaadavuse, laius ulatus teeninduse мастерскими). Kuid peamiselt spetsialistid kaupa liigitatud elektrilised tööriistad selle kasutamiseks: 1. 1. Professionaalne. Kriteeriumid selle kindlaks järgmised: • kõrge hind; • kõrge ressurss (intervall) töö keeldub, mis hõlmab intensiivne tellides, see on usaldusväärsuse kõrge taseme; • olemasolu olulisi garantiid tootja (asendamine või remont ajavahemikul garantiiaja lõppu); • piisava võimsuse ja stabiilne töö, ilma ülekuumenemist; • võttes multifunktsionaalne elektrooniline või mehaaniline reguleerimine (sujuv suurendamine väljundvõimsus), mis takistab järsud tõmblused, kui käivitamisel, фиксировании, sujuv reguleerimine kiirus ajami, image stabilizer kiirus suurendamisel koormate, kaitse ülekoormuse eest (väljalülitamine või alarm kui перегрузках), kehtestada maksimaalne pöördemoment (kasutatakse шуруповертах); • kõrge majanduslik tagasilöök (tulemuslikkuse, ergonoomiline täitmine, suurenenud eluiga, sealhulgas, agressiivse keskkonna, näiteks, olemasolu abrasiivne tolm, kui lõikamine kivi või betoon); • kogu nimekirja täiendavaid seadmeid, näiteks: väljatõmbamise tooteid (laastud või tolmu) tsooni töötlemise või tootegruppide (malle) sirgjooneline või фигурного reza; • vahendite olemasolu kaitse elektrilöögi, laastud, pritsmete ja t n! 1.2. Majapidamises. Seaded oma "kaubamärgi" turul: • minimaalne hind (peamine kriteerium, mis määrab teised valikud); • minimaalne ressurss tööd, mis näeb ette эпизодическое kasutamine olmes: näiteks paar augud aasta all uus riiul (peaasi, et tool oli käepärast) ; • minimaalne tagatis, ning tihti ja üldse nende puudumine, eriti vahend, müüakse turgudel; • minimum võimsus (sageli isegi deklareeritakse suurem võimsus, kui ta tegelikult on, mis näeb ette lühiajalist töötamist vaheaegadega); • vähene, mis kas on täiendavaid funktsioone ja seadistusi. Vahel on "professionaalne" ja "muude" vahend paljud tootjad on paigutatud tooted keskmiste näitajatega - nn "semi-pro" elektrilisi tööriistu. Tavaliselt brändid on üks kuni kolm astet elektrilise tööriista: "professionaalne", "tarbija" ja "полупрофессиональный". Elektrilised tööriistad esitab palju kaubagruppide. Kõige tavalisem kaubagruppide, see on: перфораторы, nurga veskid ("болгарки") ja elektripliit puurida. Omakorda iga kauba rühmas on oma sisemine klassifikatsioon. Nii, näiteks, kogu teemadering дрелей saab jagada: • võrgu; • patareid; • metallilõikepinkide. Puurid on ka jagunevad ühe-, двухскоростные, löökpillid, nurk-ja multifunktsionaalsed. Turul on olukord ukraina turul elektrilise tööriista viimase 2-3 aasta jooksul olnud stabiilne iga-aastane müügi kasv elektrilise tööriista umbes 15-20% aastas. Kõigepealt, see-wops'on seotud suurenenud investeeringute ehitus tööstus, kasv remondi ja taastamise ja ehitustööde kõigis suurte kodumaiste linnades. On'on tekkinud stabiilne tarne-kanaleid vahend Ukrainasse, vähendanud vahend, "läbida" turg on ebaseaduslik teel. Kui varasematel aastatel müüs peamiselt igapäevane töövahend, siis viimase 2 aasta jooksul on kasvanud huvi professionaalse tööriist. Elektrilised tööriistad on võimatu ette kujutada ilma расходного materjali müük keda on kasvanud ka kui varem, "tarvikud" olid 25-35% kogumüügist, siis nüüd - peaaegu 50%. Siseturg on elektritööriistad läbi "import". Välismaiste toodete "antud" 85-90% ulatuses on sellel turul (rahas). Kodumaiste tootjatega, kui et tuleb olla rahul tagasihoidlik 10-15%. Füüsilises sama arvestuses osa elektrilise tööriista ukraina päritolu on rohkem (peamiselt tänu sellele, suurte müügimahtude tarbija vahend). Vastavalt operaatorite, sel aastal turule elektrilised tööriistad on kasvanud 20-25%, ja fl'see on tingitud kasvava remondi-ja ehitustööde pealinnas ja teistes suuremates ukraina linnades. Struktuur ja suhe müügi Spetsialistid antud turu ütlevad, et бессменными müügi juhid on järgmised kaubagruppide (vt sektordiagramm): müügi Struktuur elektrilised tööriistad • перфораторы; • nurgeline veskid (nn "болгарки"); • puurida. Need kolm kaubagruppide moodustab kuni 60% kogu müügist, ülejäänud 40% - müügiks vahend teiste kaubagruppide. Umbes 60% müügist moodustavad leibkonna elektrilised tööriistad ja umbes 40% - professionaalne. Hinnanguliselt ettevõtjad, müük расходников ja elektrilise tööriista on vahekorras 50% : 50% (rahas). Selline olukord on praeguseks täheldatud spetsialiseerunud müügikohtades nii äri turgudel. Kaupmehed usuvad расходный vahend обов'kohustuslik täiendus müümisel elektrilised tööriistad. Imporditud kauba Ukraina turule elektrilised tööriistad пестрит erinevaid tootemarke. Müüjad "järeldada", et turg on piisavalt lai ассортиментный mitmeid all kaubamärgid: Bosch, AEG, Atlas Сорс, Cedima, Metabo, Solo (Saksamaa), Black & Decker, DeWalt, Elu (USA), Makita (Jaapan), Eltos, Sparky, Skill, (Bulgaaria), Dauer, Rebir (Baltikum), Hilti (Liechtenstein), Kinzo (Holland), DWT (Türgi, Hiina) ja teised. Paljud lääne firmad on juba Ukrainas oma müügiesindused, näiteks, Bosch, Black & Decker, DeWalt, Hilti. Ka väheses Ukraina turul esindatud permi (ПНППК, kaubamärk "Rütm") ja конаковскіе toote vene tootjad. Elektrilised tööriistad imporditakse Ukrainast umbes 10 suured importijad. Kaubamärgid ukraina turul võib eristada nelja liiki kaubamärkide (täpselt marki, mitte tootjad). See on maailma tuntud kaubamärgid, kodumaise brändi, vaid ka SRÜ riikide ja Baltimaade, hiina marki ja arenev turg ja vahendeid, mida toodetakse peamiselt Hiinas, kuid alla kaubamärgid saksa, austria või teiste ettevõtetega. Kusjuures, on suur tõenäosus, et euroopa ettevõtted seisavad kohalikud ja eelkõige vene omanikud. Nii, tootmise turul elektrilise tööriista võimendab väärtus 'koostöö, mis on olemas, näiteks kokkupanek ettevõte Hiinas, mis toodavad vahend dokumentatsiooni või kolleegidega tuntud kaubamärkide, kui selle komponendid ja materjalid ostetakse seal Hiinas. Sõltuvalt sellest, kui palju on nõus maksma ostja, muutub kvaliteediga komponendid ja materjalid, tase kontrolli tootmise üle, vahend märgistatud silt. Ja siis heliseb turud erinevates maades, sealhulgas Ukraina. Tulemuseks on, et turul on esindatud kogumise vahend all on üks kaubamärk, mis on toodetud erinevates ettevõtetes ja erinevates riikides. Sellist praktikat kasutavad tuntud lääne kaubamärke. Paljud neist on oma tehased, näiteks Hiinas, või sama, mõned brändid toodavad vahend "all" või muu brändi. Nii kasvab spetsialiseerumine üksikute tehaste kitsad liiki tooteid. Nii nagu kvaliteedi tase tarbija määrab mitte декларациям müüjaid ja oma kogemusest, siis on professionaalne tööriist, mida iseloomustab kõrge lojaalsus tarbija kaubamärkidele, mis on juba зарекомендовавшим ise. Uute kaubamärkide selles segmendis on piiratud kõrge sisend baar'kulleriga (tuleb võita usaldus). Ja alumises segmendis elektrilised tööriistad - olme - vastupidine olukord: väga sagedased uute kaubamärkide. Tavaliselt alla uus kaubamärk veeta tooteid sisse odavaim vahend, aktiivselt levib turgudel, kuid kuna madala kvaliteediga huvi seda aja jooksul langeb, ja umbes seda marki unustada. Selles protsessis olulist rolli mängib arvates jaemüüjate: kas nad on valmis lahendada küsimusi рекламациям tarbijate seda tööriista, sest kasum, mis neil jääb müügist. Valdkonnas professionaalset varustust on juhtpositsioonil lääne ja jaapani brändid. Ja valdkonnas olme - kodumaised kaubamärgid. On maine, kaubamärgi -, müügi-ja vastavalt hinda mõjutab disain vahend (erinevalt konkurentide ja tunnustamine kaubamärk). See on eriti tuntav keskmises hinnaklassis. Kuna spetsialistid on tähtsam, ergonoomika ning töökindlus, ja nad ei võta arvesse, kui ilus välja näeb vahend. Kuigi sageli töö eksklusiivne tellija (näiteks remont eliit korterit), kasutatakse tööriista tuntud kaubamärgid, kasutades uusimaid tehnilisi parandusi (tekitada usaldust, veel kord rõhutada ja kliendi väärtus, ja seega saada sellest maksimaalset eest). Ja tarbijatele, kellel on piiratud eelarve, peaasi, et tool "жужжал", vaid see, et ta kohmakalt liiki, nii on ju hind on madal. Üldiselt juhtimine ühe või teise brändi mõjutab kvaliteet, hind ja teenindus. Kusjuures, mida suurem päringuid tarbija on, seda vähem tähtis on hind, seda enam - tööriistad. Ettevõtjad märgivad, et igal aastal siseturul'on vähemalt kaks uut kauplemise brändi, mis ärakuulamist. Ja umbes 5-7 "ei раскрученных". Nii, sel aastal on pühendatud näitus elektrilised tööriistad ja seadmed "INTERTOOL-2002" on esitatud uusi kaubamärke: AEG, DWT, Klarus, Wolf. On'on ilmunud ka palju uusi kaubamärke расходников. Tuntud kaubamärkide nimetustega: S & R power, B & D, Elu, DeWalt, Piranha, BBV, DGR. High-end brändi, teiste seas juba aastaid - Bosch. Umbes 30% müügist moodustas osa vahend just selle brändi. Toote all selle kaubamärk ja üha sagedamini ostu ukraina tarbija. Populaarsus toodete Bosch selgitavad kõige optimaalne suhe "hind-kvaliteet", samuti розкрученістю selle kaubamärk. Kodumaiste tootjate Kodumaiste tootjate antud turul "üks, kaks ja обчелся". Fakt on see, et Nõukogude Liidu aegadel power tools praktiliselt mitte keegi ei ole välja. Nii et meie tundlikul ajal kohandada toodang "nullist", ilma mingit tööstuslikku baasi on väga raske. Ja veel mõned kohalikud ettevõtted on otsustanud kohandada toodang elektrilise tööriista kohaliku keskkonna ja töötavad, kuigi kõik need raskused. Niisiis, väike segment ukraina turul elektrilised tööriistad võtavad toote kodumaised tootjad. Peamiselt постсоветские ettevõte on spetsialiseerunud vabastamist tarbija elektrilise tööriista . Kuigi juba reguleeritud tootmist ja professionaalne tööriist, kuid see veel ei saa nad pakkuda laia ассортиментного mitmeid. Majapidamises kasutamiseks täiesti piisav kvaliteedi ukraina tooteid. Kodumaise vahend, kui on oluliselt madalama hinnaga võrreldes tuntud kaubamärgid, on kvaliteet oluliselt kõrgem vahend, mida imporditakse kagu-Aasia, ja tugevdanud kättesaadavuse varuosade ja laia teenuste võrku. Suurim kodumaine tootja on JSC "Tehase Фиолент" (a. Симферополь), toodab elektrilised tööriistad ka tehase "Säga" (a. Odessa), ettevõtlus "Mootor-сич" ja mõned teised. Maht tarneahela elektrilise tööriista kaubamärgi all Phiolent 2001. aastal oli 330 tuhat ühikut, 9 kuud 2002 - 280 tuhat. Üle poole esemed (kuni 70%), välja симферопольским "Фиолент", eksporditakse-eelkõige SRÜ riikidesse, peamiselt Venemaale. Lisaks, vaid see on ettevõtte territooriumil endise Liidu on täielikult automatiseeritud tootmisliini ankrute - südame tahes elektrilise tööriista, mis oluliselt suurendab lõpptoote kvaliteeti. JSC "Tehase Фиолент" peamiselt toodab igapäevane töövahend on kvaliteetne, tagatud teenust, mis tagab kõrge konkurentsivõime. Turule professionaalne tööriist ettevõte läheb järk-järgult, suurendades oma kohalolekut selles segmendis, kus mood dikteerib kogenud marki, kellel on aastatepikkused kogemused. Seda enam, et ukraina tootjad annavad garantii oma toodetele. Ja симферопольский "Фиолент" kogu oma tooteid, "pakub" 12-kuuline garantii. Tagasi suurte tootjate tarneid Ukraina spetsialistid kandsid ettevõtte "Диамант". Kodumaise toodangu jagab turg on valdavalt vene ja прибалтийскими ettevõtetele. Kanalite edendada kaup on Olemas kaks põhilist skeemi impordi elektrilise tööriista territooriumile Ukraina: • firma-importijad, kes on spetsialiseerunud hulgi-ja jaekaubandus электроинструментами; • kauba sissevedu "челноками". Spetsialistide hinnangul kaudu spetsialiseeritud firma imporditakse üle 90% kauba, mis on müüdud Ukraina. Firma andmed on kõige sagedamini töötavad otse välismaistele tootjatele ja on ametlik staatus nende esindajatest. Sellised firmad müüvad kaup otse oma spetsialiseerunud müügikohtades. Ära selliste salongid on see, et siin töötavad teadlikumad müüjad-konsultandid, mis võivad valida kliendile kõige optimaalsem variant-ehted, ja mis kõige tähtsam - määratleda, millist tööriista on vaja ostja. Lõppude lõpuks, kõige tulemuseks on sageli vale suurusega vahend toimub selle enneaegne kulumine või isegi rike. Spetsialiseeritud punkte antakse garantii ning pärast hooldust on võimalik hanke kauba hulgimüük. Turul sama garantii müüja väljendub umbes nii: "Ma olen siin iga päev seisan! ". Ja ainult spetsialiseeritud kauplustes saab pakkuda tarbijale laia ассортиментный arv: kuni 500 nimed (sealhulgas kulumaterjale) 7-8 marki. Ettevõtjad Täna siseturul elektrilised tööriistad on juba mitte esimest aastat edukalt töötavad sellised ettevõtjad: ütleb müügiesindaja jsc "Alceste"SP "НТТ", ДТПП "Комсервис"firma: "Эско", "Eepiline", "Будпостач", "Хілті Ukraina", " Инструментал ", " Aeg ", " Hammer keskus ", " Евроінструмент ", " Tööriista Keskus ", " Status "M", " atlas shrugged -", " Украбразив ", " Ava-pole ", " Alfa ", " Резон ", "Juga" ja palju muud. Ainult pealinna turul elektrilise tööriista töötab üle 20 hulgi-ja jaemüügi ettevõtted. Jaemüük märgivad, et ettevõtete esindajad, enamik müügi kaetakse hanke ehituse organisatsioonide ja бригадами: nad moodustasid kuni 65-70% kõigist müük, 10-15% - suured tööstusettevõtted ja tehased, ülejäänud 10-15% ostude tehakse eraisikud. Viimasel ajal jaemüügiketi on samuti läbinud muudatusi. Tänaseks on moodustunud ring spetsialiseerimata kauplustes, orienteeritud professionaalsete tarbijate, kelle nõuded on oluliselt suurenenud. Jõustumine see ring "eliit" müüjaid ka wops'on seotud suurte kulutustega luua kauplus ja vallutavad kõrge tarbijate usaldust. Eriti selgelt on see jälgitav suurtes finantskeskustes. Väiksemates linnades kuni valitseb turu kaubandus. Valik ja nõudlus Peamised müüki anda ettevõtjatele järgmised kaubagruppide: puurid šokk on tegevus, перфораторы väikese ja keskmise võimsusega, шуруповерты, erinevaid lihvimise masin, рубанки, ketas ja kettsaed, elektrilised лобзики. Suurenenud nõudlus akut vahend, kuna see võimaldab teha tööd неэлектрифицированных ruumides. Nõudlus elektrilised tööriistad, aga temaga koos ja müügimaht on moodustatud kasutades vajaduse ehitusmaterjalide firmad ja ettevõtted, kes kasutavad vahendeid, et enda vajadustele. Teisisõnu toodete järele, kui ka teistes tööstusharudes, moodustab turu struktuuri. Tarbijad Tarbijate sellise spetsiifilise kauba nagu elektrilised tööriistad esinevad: • ehitusettevõtted; • tööstus-kohta'ühtekuuluvustunne; • tootmis-rühma; • jaeostjale; • hulgi ostjatele. Tarbija imporditud vahend, kui varem, jääb praktiliselt ainult spetsialist. Kuna see on oluline mitte ainult vahend ise, kuid palju seadmeid juurde: tarvikud, kuluvad osad (näiteks puur, booraks), mida kohalikud tootjad ei suuda alati pakkuda. Piirkonnad Iga nimetatud liiki tarbijatele (cm. osa eespool) on oma maht nõudluse ja ostujõudu, mis arenedes ja määrab turg kauba. Eri piirkondades Ukraina pakkumine kauba tajutav неодинаково, ja seetõttu on vaja kohaneda tingimustega turul, selle piirkonnas või selle tingimusi muuta oma jõududega, kui abi strateegilise poliitika ettevõtte. Kui osas riigis on 3 piirkonda on võimalik jõuda järeldusele, et suurim nõudlus ja pakkumine on tihedalt asustatud linnades suuri rahalisi sääste. See on eelkõige järgmised piirkonnad: • Kiiev ja Kiiev ala; • Lääne-Ukraina; • Lõuna-Ukraina; • tööstuslik linn: Kiievi, Donetsk, Dnipropetrovsk ja teised. Nendes piirkondades on ka koondunud tööstus seega on olemas nõudlus teatud kauba segmendid. Hinna kategooria kuna kaubagruppide antud turul on piisavalt palju, siis hind kategoorias on kohane jälgida näiteks mingi ühe tootegrupi. Võtame näitlikustamiseks sellist ходовую positsiooni nagu puurida šokk järgmiselt. Selline drill madal hind nišš on esitatud olmejäätmete elektritööriistu ja maksab alates 150 uah. ja kuni 500 uah. Puurid selliste hindadega meie turul esindatud kaubamärgid: Phiolent, Rebir, Dauer, Skill, Sparky, Black&Decker, Kinzo ja teised. Keskmine hinnakategooria esitatud полупрофессиональным ja professionaalne vahend hinnaga alates 700 kuni 1000 usd. See hind nišš on kõige paremini esindatud toodetega selliseid brände nagu Bosch, AEG, Metabo, DeWalt, Atlas Copco, Makita, Sparky ja teised. Kõrge hinnakategooria (alates 1000 usd. ja rohkem) on esitatud высокопрофессиональными vahendid all kaubamärgid: Bosch, Metabo, DeWalt, Atlas Copco, Hilti ja teised. Hinnad kodumaise elektrilised tööriistad on tunduvalt väiksem kui imporditud. Ilmselt on "meie" hind on ainus kriteerium, mille alusel kuulsad konkurendid ei ole veel suutnud konkureerida ukraina ja teiste tootjate SRÜ. Peaaegu iga kauba rühma hinna poolest esikohal Bosch. Madalaimatel kooliastmes on vahend brändi Skill, keskmise positsiooni võtab Sparky. Vahend kaubamärke Makita võtab keskmine hind seisukohtade vahel Sparky ja Bosch. Eraldi tasub mainida olevaid peal hinna tipp on sellised kaubamärgid, nagu Atlas Copco, Metabo ja Hilti. See on kahe teraga mõõk: eksperdid on väitnud, et Bosch kestab 3 korda kauem kodumaine analoog. Samal ajal, kui viimane on väärt 5 korda odavam. Nii, et muld järelemõtlemiseks on. Kõik ettevõtjad on märkinud kallinemine kogu elektrilise tööriista imporditud päritolu pärast seda, kui Euroopa Liidu riikides võeti kasutusele euro. See tähendab, et vaatamata sellele, et firma konkurentsi tingimustes hinnad vähendavad, tava allahindlus, mis on vajalik, et tarbija kõik tooted "käru" niikuinii läks. Hooajalisus Turg elektrilisi tööriistu ei ole väga altid hooajalisi kõikumisi. Ja veel hooajalisus - oluline tegur müügiks, kuna vahendit kasutatakse suure hulga ehitustööd erinevate eesmärk. Turg elektrilised tööriistad on väga tihedalt seotud turu ehitus ja suundumused hooajalisus müügil on praktiliselt sama,. Müüjad ütlevad, et jaanuaris ja veebruaris vähenes müügimaht seoses pidulik perioodi-maja, vaid ka seoses sellega, et selle aja jooksul praktiliselt taandub kõik "väike" füüsiline ehitus (suvilad, majad, puhkemajad). Tõsi, mõningane elavnemine märgatavalt ees lõpuks rahandusaastal (ettevõtetel on vaja kasutada saldo фондам). Märtsis pakume hakkavad aktiviseeruma ja umbes aprilli lõpus - mai alguses müüki läheb tipp väärtused. Väikesed kõikumised selles tipp kestab kuni novembri alguseni, pärast mida on täheldatud langus sales. Üldiselt on nõudlus sõltub vajadusest ja võimalusel tööde (korterite remont, ettevalmistus talveks uue hooaja avamine suvilasse ja t. n. ). Aasta jooksul hooajalisus müük väljendub peamiselt muutusi struktuuris müügiks. Nii, näiteks, suvel on parem müüakse tööriistad ühine keskenduda, "болгарки", tehnilised электрофены. Ja sügisel бойче "lähevad" mootorsae ja tööriistad puidu. Meetodeid edendada müüki edendada oma kauba müüjad enamik tema tähelepanu pööra otsene reklaam. Paljud ettevõtted harjutada võõrustas oma reklaami eriala, reklaam ja äri trükistes, samuti on hind-plaatidele. Имиджевую reklaami lugupeetud mööbel, ehitus -, arhitektuuri-ja äri väljaanded saavad endale võimaldab ainult väga suured ettevõtted. Ei naudib edu reklaam televisioonis ja raadios. Nii nagu elektrilised tööriistad ei kehti kaupadele põhialustest, ja müüakse parimal juhul kord tunnis. Spetsialistid tutvuvad uute näitustel, spetsialiseeritud väljaanded. Tarbija tarbija vahend kaugeltki mitte alati ei ole kodus (või soovib olla kodus) elektrilised tööriistad, nii et reklaam ei tohi olla massiivne. Ettevõtetel, seotud прокатом elektrilisi tööriistu, ei ole üleliigne reklaamida rongide vagunites metroo. Firma ettevõttest täiendavate vahenditega reklaami, ei lase võimalused osaleda erinevates spetsialiseeritud näitustel: "vahend", ehitus, mööbel, pühendatud woodworker. Eduka müügi elektrilise tööriista sõltub eelkõige sellest, kui hästi salongis on sätestatud toote. Paar aastat tagasi firma üldse panevad ainult kõige meri seisukoht, ülejäänud on pakkunud tarbijale vaid kataloogi. Praeguseks on peaaegu kõik ettevõtted veendunud tulemusliku põhimõtet "parem üks kord näha", mis on oluliselt laiendanud tootevalikut ja jälgivad kontrollida arvutuste elektrilise tööriista. Niisiis, kui soovite suurendada või vähemalt säilitada müük praegusel tasemel, ettevõtetel tuli reorganiseerida oma jaekaubanduse, suurendades valikut. Kuni 80-90% mudeleid, mis on esitatud article tootjad, peavad olema poe riiulid. Ei ole soovitatav panna vahendid on klaasitud riiulid - ostja peab olema võimalus võtta seadme küljest vaadata, kuidas see toimib. Müüjad soovitab eraldada eraldi putka toodete iga kaubamärk. Nagu praktika näitab, müük suureneb keskmiselt 10-15. % laiendades ala kauplus. Üsna levinud on turundus edu müügi seas "инструментальщиков" on läbi erinevate aktsiate ja müük, kui teatud kauba positsiooni müüakse "erilist" hinnaga. Aga ikkagi sunnib ostja osta see kaup talle, isegi kui see on väga atraktiivne hind, see on võimatu! Seega on kampaaniad toimuvad kõige sagedamini eesmärk ei ole teenida ja toetada oma mainet ja püüda tähelepanu tarbija oma poodi. Siiski tuleks märkida, et väikeste firmade kellel on sellised aktsiate - väga lõbus ja väga kallist. Endiselt oluline faktor müügi edendamiseks on jäänud allahindlusi. Nüüd on firma, peamiselt tava süsteemi kuhjuv allahindlusi oma püsiklientidele. Mõned ettevõtted on huvitatud kliendi üsna ebatavaline teenus: nad pärit on, sest tehniline lahendus probleemidele ostja, pakkudes seejuures kasutada oma valikut. Hea meetod, et edendada müüki nimetatakse müügiga vahend laenu, samuti andes seda rent. Mingi mõju müügi edendamine võib avaldada ja kuju müüa, näiteks isikliku müügi ja pakkumine ei ole lihtsalt vahend ja tehnoloogia (mõtlen, et müük ei ole ainult vahend enda, vaid ka tarvikute, nõustamine tehnoloogia töö tegemiseks) võimaldavad tõsta kauba hinda: tema nõuandeid ka vaja maksab. Konkurents on Nõudlus elektrilised tööriistad on suhteliselt stabiilne, nii et pole ime järjest rohkem ettevõtteid, kes soovivad täiendada sellel turul oma kohalolekuga. Ja kui varem elektritööriistu kaubeldi peamiselt spetsialiseerunud ilusalongid, siis nüüd on ettevõtte elektrilised tööriistad on tekkinud ja paljudes ehitusmaterjalide kauplused. Tingimused konkurentsi hinnad elektrilised tööriistad igal aastal vähenenud 5-10%. Uuring võimaliku käitumise lähima konkurendi ole, kindlasti vajalik. Kui äriühing ei pööra tähelepanu järgmiselt tema konkurentidega, ta hakkab konkurentsi võitlus pimesi. Firma ei saa võita oma rivaalid, kui ei oleks jälgida nende tegevust, ja ei ole võimalusi, et ennustada nende järgmised sammud. Strateegia konkurentide ja nende võimalikud tegevused lähitulevikus mõjutavad otseselt oma strateegilisi otsuseid firma: neil on vaja klasside kaitse positsiooni vastus järgmiselt konkurentide või kasutada agressiooni, kui tegu rivaalid pakuvad sellist võimalust. Rendi Kvaliteetne kaup maksab raha ja palju sarnast ostu - luksus. Siiski, tehes ehitus-ja remonditööde ilma elektrilise tööriista - nagu ilma käsi. Seega, koos müük elektrilise tööriista viimasel ajal on turul aktiivselt arendada sellist liiki teenuseid, nagu rent. Limusiini-elektrilise tööriista - oluline mood näitaja firma, ja seejuures väga tulus asi. Eriti, kui kombineerida limusiini-müügi. Seejuures прокатным äri ei ole alati tegelevad ettevõtted-müüjad. Turul on ka mitmeid firmasid, kes on spetsialiseerunud ainult piletikassa seadmete. Kauplejate sõnul, selline teenus on väga populaarne Lääne. Siiski olemasolu rolling punkti seotud teatud funktsioone. Esiteks, on vaja piisavalt arenenud ремонтная baas, noh, ja teiseks, on suur tõenäosus, et varguse tööriist. Ettevõtted pakuvad tööriista laenutus, nagu reegel, et kui on olemas pass ja veel ühe tahes isikut tõendava dokumendi ja allkirja rendilepingu. Tavaliselt elektrilised tööriistad üürile anda rent catering, ja selle maksumus ulatub 40 kuni 150 uah. päevas (sõltuvalt tööriista, kaubamärk). Nagu tavaliselt, "rolling" tööriist maksab tagasi ise üle poole aasta - aasta. Hinnanguline maksumus on valtsitud elektrilised tööriistad ja seadmed tööriista Nimi on hind valtsitud ööpäevas uah. 1 tund 1 päev 2 päeva 3-7 päeva rohkem kui 7 päeva Stantsija GBH 2-24DSR BOSCH 10 50 47 45 42 Elektriline haamer GBH 5 SEK BOSCH 16 83 78 74 70 Tarnekomplekti masin GBH 20-220 BOSCH 11 56 53 50 48 Ketas saag GKS 66 SEK (BOSCH 11 58 55 52 49 Elektriline süsteem DW 320K DeWalt 4 21 20 19 18 Elektriline рубанок IE 5708 Rebir 3 14 13 12 11 Elektriline trell BUR 150E Sparky 2 10 9 8 7 Võra D 80x430 SDS-max koguda 37 186 Зубило SDS-max korter 600 mm 3 18 Akut ploki 12V nr 055 4 20 18 15 13 Tööriistad ja garantiihooldus üldiselt organisatsioon teeninduse Ukrainas tingitud брэндами. Kui kallim brändi, seda kallim teenindust ja juba võrgu töötoad, mis on seotud keerukust toodete remonti. Suhteliselt odav vahend "hiina" tootmise, varuosad, tavaliselt ei tule ja seda garantiiremonti ei tehta. Kuid tegutsevad väikesed töökojad, kes toodavad mõned varuosad iseseisvalt ja taastavad üksikud saidid. Kuid kvaliteet selliseid detaile halvem tööstuse kolleegidega. Sellised osad on laialdaselt esindatud turgudel, harvem müüakse kauplustes. Teenindus ja post-garantiiremondist on oluline ettevõtetele, kes soovivad saada tugipunkt turul elektrilised tööriistad. Praeguseks on peaaegu kõik ettevõtted, mis on spetsialiseerunud müügi elektrilised tööriistad, harjutada teenindus ja post-garantiiremondist. See on tingitud eelkõige asjaolust, et kliendid meeleldi omandavad vahend nendes müügikohtades, mis tagab talle veelgi teenindust lühike ajakava. Kuigi pakume hädaldama "дороговизну" see siin on "firma" ravi. Tavaliselt kaubamärgiga salongid pakuvad 30-päevase raha jagamise vahend, üks aasta tasuta teenust, mõned tagavad raha tagasi 7 päeva jooksul alates ostmise päevast või vahetada tööriista sarnast. Üldiselt, iga suur firma eesmärgiks on pakkuda oma klientidele nõutud tasemel teeninduse, kui ei jõududega äriühing ise, siis, kuigi oleks spetsialiseerunud teeninduse keskustega selle kaubamärk ja selle esindused Ukrainas. Prognoosid ja väljavaated Turu elektrilise tööriista Ukraina, kauplejate sõnul, "küllastunud" ja stabiliseerunud. Ja spetsialistid nõustuvad, et järgnevatel aastal väheneb kasvutempo müügiks. Võib prognoosida, et tulevikus toimub eraldamine kaubanduse spetsialistid ja kaubandus, mille eesmärk on erasektori tarbija. Jaemüük areneb kahel viisil: see - lukk võrkude spetsialiseeritud kaubandusettevõtetes töötavad spetsialistid; ja kogudus asemele turgudele võrkude hüpermarketid, mille kaudu müüakse ehitusmaterjalide, sealhulgas majapidamis-power tools (kui selline liikumine märgatavalt näiteks kodutehnika). Professionaalne kaubandus läheb võimalusi parandada kvaliteeti ja kvantiteeti teenuste ostjatele ja vähendada kulusid edendamiseks, ning seetõttu kulude vahend. Tõenäoliselt suureneb ettevõtete arv, kes pakuvad elektrilisi tööriistu rentida, samuti tema krediiti müük. Kaupmehed ootavad suurenev nõudlus professionaalne elektrilised tööriistad. On areneda tarbijate nõudlus: kliendid on üha enam hakatakse eelistama professionaalse tööriist enne olmejäätmete. Nõuandeid tarbija koduste elektrilised tööriistad tõeline kapten lihtne õppida suhtes töös, lisa seoses materjali ja, muidugi, ego tööriist. Võib kihla vedada, et igas kodus, kus on mees (kelle käed ei ole ainult selleks, et töötada lusikaga) kindlasti старенькая электродрель. See on kindlasti töökorras, ja kui ta seda aastat - keegi ei mäleta. Täna arsenali meie meistrid kümneid tööriistu. Aga kuidas valida just see "oma" tööriista? Pakume nõuandeid tarbija koduste elektrilisi tööriistu, mis on kogutud autori foorumit посвященному электроинструментам. Drill - asi on vajalik igas kodus. Nii et valida tuleb seda hoolikalt ja läbimõeldult. Positsioon ühe foorumi liikmed: 1. Valik tuleb lõpp on kvaliteetne tööriist on, sest puurid, isegi kodus on piisavalt mahtu tööde. Minu jaoks on odavaid võimalusi on langenud kohe. 2. Ei saadud hakkama üks universaalne vahend, näiteks võimas puurida koos löök, mida veel ja kruvid kergitab saate. Betooni puurida tuleb siiski перфоратором ja kruvid kergitab шуруповертом. Nii minimaalselt-optimaalne konfiguratsioon, minu arust on see kerge (keskmine) drill + kerge (keskmine) stantsija. Vastavalt olemasolu pihta, et puurid kui teil on перфоратора kehtiv. Ja kui tootmise korral tekib väga palju, siis lihtsalt palgata töötajaid koos seotud vahend. Ja veel üks arvamus, vastupidine eelmisele: kas 99% inimesi on soov osta tööriist tekib seoses remondiga. Nii et siin on, kui enam-vähem suur remontida oma jõududega vahend, mida kasutatakse 8-12 tundi päevas väikeste vaheaegadega. Selline tööviis ei ole, et kodumasinate, professionaalne tööriist raske "tõmbab". Foorumi liikmed on eraldatud ka sätted, mis peaks olema universaalne puurida: 1. Võimsus - vähemalt 600 W. 2. Kaal-1, 8kg. 3. Määratav pööret. 4. Automaatne lukustus pöörlemissagedus. 5. Быстрозажимный padrun, ideaalis - удароустойчивый. 6. Pikkus toitejuhe - vähemalt 4 m (saab ise muuta). Selline puurida võib "katta" 70-95% tööde koduses majapidamises. Näide - kaubamärk Kress (mudel 2362). Teine autor суммировал puudused universaalne vahend: • vajalik on piisav võimsus, ja see on - kaalu, seega saab tööd teha vaid väikesed сверлами, ja sellised tööd on alati ebamugav täita; • kasutada шуруповерта ei piisa pöördemomendi; • puurimiseks betooni piisavalt jõudu pihta, nii et tulemuseks on järsult suurenevad kulud aega ja vaeva. Üks osaleja rääkis, et "kallis, võimas ja навороченную брэндовую" drill, et kodu ei ole mõtet võtta. Kui seejärel tekib tootmise vajadust,. tuleb võtta eraldi võimas stantsija ja eraldi akut шуруповерт. Ja asi isegi mitte ainult hinna. Mis mõtet on võtta eelnevalt on võimas vahend, mis garantiiperioodi jooksul ei kasutata kogu võimsus ja kõigi oma võimete ja lihtsalt lamada ja oodata õiget hetke. Kindlasti selleks ajaks on müügil ilmub veelgi täiustatud mudel". On olnud arvamusi, et pidada двухскоростные puurid võimsus 800 W või suurem, ei ole seda väärt, sest nende kaal on lähenemas 3 kg ja teha ыми osa töödest on ebamugav. Näitena võib tuua kaubamärgid Bosch (mudel PSB650R) ja Skill (mudel 6464). UUED tooted TURULE Kaasaegne ehitus tehnoloogia dikteerib uued standardid mõõtevahendi. Meened selle aasta jooksul on muutunud laser mõõteseadmed, mida kohaldatakse siis, kui disainer mõõtmise operatsioone ehitus. See - täppis -, kompaktsed seadmed, millega saab töötada üks inimene, mis oluliselt vähendab tööjõukulu. Kui abi andmete seadmeid, võimalik, et mõõta kaugust, arvutada pindala, ruumala ja kauguste summa väheneks tulemuste mälust. Neid saab ka ühendada arvutisüsteemidele. Sellised mõõteriistad ukraina turul esindavad firmad on Bosch ja Hilti. ARVAMUS Mihhail Квартюк asedirektor 000 "Хилти Ukraina SRÜ Turul on iseloomulik asjaolu, et nõudlus professionaalne tööriist kasvab kiiremini, kui ebaprofessionaalne. See trend on tingitud kasvav professionaalsus ehitajad. Paar aastat tagasi määrav tegur ostes vahend on hind, nüüd on palju hoone organisatsioonide olulisemaks on muutunud kvaliteet, usaldusväärsus, müügijärgne hooldus. Täna 70% klientidele "Хилти" eelistavad täielik remont, mille korral muutub rühm, kus
ALLIKAS: Строительствоиреконструкция

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar