teisipäev, 11. veebruar 2014

Lasin rivistama! 2006-11-15 17:37:47

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Lasin rivistama!
2006-11-15 17:37:47

Kes soovivad ehitada uued hooned ja rajatised oma maitse järgi, nüüd on täiesti piisav, kuid mitte kõik järgivad eeskirju, mille järgi see protsess peaks toimuma. Milline sama tee vaja läbida, milliseid dokumente koguda ja kellele neid viia, et saada ehitusluba? Seda täna ütleb ülemus kontrolli riigi ülikooli arhitektuuri ja ehituse kontrolli g. Kiievi Aleksandr Mihhail Ребіцький. - Vastavalt kehtivale градостроительному seadusandlusele, selleks, et ehitama hakata, on vaja saada vastav luba, töötada välja ja kinnitada projekti. Luba on võimalik saada kohalike organite riigi täidesaatva võimu. Kiievis, näiteks, on loa võib anda riigi linna juhtkonnaga või Киевсоветом, siis on kohaliku omavalitsuse. Киевсовет täielikult tellib maa pealinnas ja pakub seda täna uue maa-ibc vara või rendile ehitus. Ja see otsus anda maatüki rendile või vara, ja dokumendi saamist, свидетельствующего õigus maatükk (ja see võib olla riiklik akt, vara või rendilepingut) annab õiguse ja on resolutsioon ehitamiseks. Kui krunt on juba kasutuses või omandis sub'objekti ja ta tahab selles kohas ehitada, rekonstrueerida ja laiendada, suurendada või надстроить hoone või rajatis, siis selline otsus anda luba võetud, kui tasu näide Kiiev, Kiievi госгорадминистрации. See lahendus on üks põhjus väljaandmise luba ehitustööde. Luba ehitustööde on lõplik dokument, mis annab aluse alustada nende tööd. Et saada sellise loa organite riigi ülikooli arhitektuuri ja ehituse kontrolli tellija lisaks dokumendid, mis tõendavad tema õigust kasutada või õigusest oma kinnistuga, peab enne'ilmutada kinnitatud projekti dokumentatsiooni. Telli projekti heakskiitmist on määratletud määrusega Ukraina Ministrite Kabineti nr 483 11. 04. 02 aastat. See määrab, et projekti kinnitamine ehituse kohta'objektidel avaliku korra või p'esemeid, mis on ehitatud vahendid riigieelarvest, läbi kabineti või kohaliku omavalitsuse valitsusasutuste, või ministeeriumide ja valitsusasutustega, sõltuvalt ehituse maksumus. Kui p'objekt on ehitatud välja eraldi raha, siis selliseid projekte on heaks kiidetud tellija ise. Kuid see väide toimub üksnes alusel positiivse sõlmimise integreeritud riikliku eksami. Heaks kiidetud projekt annab teine alus asutustele Госстройконтроля anda luba ehitustööde. Asutused гостроіконтроля registreeri määratud vastutavate isikute ehitus, kes vastutavad selle täitmise eest õigusnormidele. Projekti arendamine on ka üsna keeruline korraldada. Kiievis aluseks väljatöötamise projekt on resolutsioon, Kiievis госадминистрации läbiviimine projekti-uurimuslik töö, arhitektuuri-planeerimise ülesanne (АПЗ), mis antakse kohalikule asutusele arhitektuuri ja urbanistika ja tehnilised tingimused. Neid väljastavad ettevõtted, sisu ja tasakaalus, kus asuvad väljaspool võrgu, millele üks või teine maja saab ühendada. Ka siis, kui p'objekt pannakse kaitstud kultuuri aladel, on vaja tingimusi organite kaitse amp'plaate, kui пріродоохраняемих piirkondades - loa organite keskkond. Projekti organisatsioon koostöös tellijaga valmistab disain ülesanne. Projekti saab arendada või ühe etapina, või kaks. Projekt on välja töötatud ühe etapi, kui see ei ole keeruline'єкт ja стадийность projekteerimisel määratakse tavaliselt АПЗ. Keerulisem kohta'objektid luuakse kahes etapis: eskiis projekt. Pärast arendamise projekti tellija peab täitma tema kooskõlastamine vastavalt tingimuste АПЗ ja tehnilised tingimused. Siis on ta annab arhitektuuri-планировочную osa projekti kohaliku asutuse urban kooskõlastamiseks. Kogu projekt loetakse градостроительном nõukogus (ta on kõigis piirkondades kui kohalike organite arhitektuur ja ehitus). Nõukogu koosseisu kinnitab kohaliku täidesaatva võimu. Osalemine nõukogu võivad võtta riigikogu liikmed, avalikkuse esindajad. Üldiselt, kõik saavad osaleda menetluses ja väljendada oma suhtumist ja märkused eelnõu kohta. Lahendus linnaplaneerimise nõukogu allkirjastab vastutav arhitekt sobiva piirkonna ja selle allkiri näitab kooskõlastamise arhitektuurne planeerimine osa projekti, ja see on üks tingimustest, et projekt "liigu." Muudele jagudele projekti, näiteks projekti väljas võrgustik, ökoloogiline osa projekti (kui selle tootmise kohta'objekt), osa liiklust (kui see on автотранспортный kohta'objekt), kooskõlastatakse eraldi vastavate teenuste ja organisatsioonidega, mis on seotud projekti. Kui staadium kinnitused läbitud ja kõik nad on saadud, projekt üürile anda põhjalik läbivaatus. Teda on jälitatud täitmise tuleohutuse normidele, sanitaar-hügieeni -, keskkonna nõuded, nõuded tööohutus -, tagades energiasäästu, ja ka läbi kontrolli projekti täitmise järgimine, kehtivatele ehitus -, - see on vastuvõtmine projektis otsuse kohaselt otsused, АПЗ ja muud. Ja kui ehitamine toimub riiklikud vahendid, обов'kindlasti kontrollitakse eelarveline maksumus on hinnanguline, mis on heaks kiidetud ja mille alusel toimuvad pakkumiste ja koosneb подрядные lepingud. Kui see on eraldi vahendid, siis võib tellija ei teosta ekspertiisi hinnangud ja üldse võib seda mitte nõuda. Selliseid, peamiselt andma loa saamiseks ehitus, renoveerimine, iisaki loost ja kapitaalremont, andma projekti heakskiitmine ja luba ehitustööde. Üksikisikute mitu lihtsustatud kord, mis puudutab ehitus, eramajade. Kui füüsiline isik tegutseb tellija ehitus hotellid, taime -, muu p'objekti, siin vahel juriidiline ja füüsiline isik ei tehta vahet ja korra ning antud juhul kõigi jaoks üks. Kui eraisik ehitab endale eramaja, tal обов'kindlasti peab olema dokumentatsioon, mis tõestab õigus maa. Tavaliselt, see on riiklik akt õigust omava kinnistuga. Samuti peaks olema olemas kooskõlastatud projekti dokumentatsioon. Kui kodus on kaks korrust ja rohkem, siis обов'kindlasti peab olema koostatud leping läbiviimine autoriõiguse järelevalve ja töövõtulepingu. Ehitatud? Ja nüüd murda! Mis ähvardab Ukraina kodanikele, klientidel ja töövõtjad, et otsustada omavoliline ehitamine? Kes teostab projekti ekspertiisi? Kui palju see maksab? Kes võtab ehitis võtta? Neile ja paljudele teistele küsimustele meie lugejad täna vastab juhataja arhitektuuri ja ehituse kontrolli g. Kiievi Aleksandr Mihhail Ребіцький. Karistus omavoliline ehitamine. Vastavalt kehtivale seadusandlusele, sest mida väärteomenetluse valdkonnas ehitus, kaasa arvatud omavoliline ehitamine on ette nähtud vastutus nii õiguslikke ja füüsiline. Füüsilised isikud, kes teostavad ehitus ilma vastava loata, heakskiidetud kehtestatud korras projekti või jäme rikkumine projekti vastavalt artikli 97 Haldus-kood kannavad karistatakse rahatrahviga kuni 153 323 uah. Trahvi summa sõltub mahuga ehitus-ja liiki kuritegu. Otsus, millega kehtestatakse trahvi võtavad avaliku arhitektuuri-ehituse ülevaatuse. Kohtu uuritakse ametnikud, samuti kodanikud, kes on otseselt või tööd tehakse, või tegutsema kliendid. Juriidilised isikud kannavad ka karistus trahve arvestades mahtude ehitatud. Minimaalne karistus ettekirjutuste täitmata jätmise eest riigi ehitamise järelevalve - 850 uah. Juhul, kui tööde ilma loata või ilma projekti heakskiitmist trahvi summa on võrdne poolega kulude maht teostatud tööd. Kogu linnaarengu koos seadustega on ette nähtud 11 liiki rikkumisi. Kohaldades rahatrahvi правонарушителю antakse обов'kohustuslik täitmiseks ettekirjutuse kõrvaldada допущенного rikkumist. Kord ja tingimused projekti ekspertiisi on määratletud korrale, mis on heaks kabineti Ukraina, kohtuotsus nr 483 11. 24. 2002. Selles järjekorras on ette nähtud, et kõik investeeringute programmide ja projektide ehitus sõltumata allikatest rahastamise suhtes kohaldatakse kohustusliku'язковій integreeritud riikliku eksami. Ise sama ekspertiis viiakse läbi kohalike ja tööstuse teenuste "Укринвестэкспертизы", mis määravad selle maht. Tuleb märkida, et luba ehitustööde väljastatakse ainult sõlmimine riigi ekspertiisi, ei ole teiste (era) ekspertiiside olla ei saa. Põhjalik ekspertiis sisaldab: sanitaar-гигиеническую ekspertiisi, mis toimub asutuste СЭС; ekspertiisi omavalitsuse ja keskkonnaohutuse; asutuste tuleohutuse; organite õigusaktid; asutused energiasäästu ja teised - sõltuvalt sihtkohast umbes'objekti. Hind viia läbi põhjalik avalik uurimine projekte ei ületa 10% väärtuses arendamise projektid. Et eurostati 105 artikkel? § 105 tsiviilseadustiku Ukraina nimetatakse "Tagajärjed самовольного ehitus elumajade, ehitusmaterjalide ja kodumasinate hooned ja rajatised". Vastavalt sellele, kodanik, kes ehitab või ehitatud elamu, teeb või on teinud seda пристройку või muudatusi ilma ettenähtud õigusi või ilma heakskiidetud projekti või oluline kõrvalekalle projekti või jäme rikkumine ehitusnormide, ei ole õigust käsutada nii kodu oma äranägemise järgi. Nõudmised kohaliku omavalitsuse sellised hooned või nende osad võivad olla prii tagasi ja õpib fond utiili. Ka kohtu sunniviisiliselt nad võivad langetada või kodanik ise, kas kulul. Ning majapidamis-ja olmejäätmeid rajatised ja hooned võivad lammutama ainult otsusel tegijad on kohaliku omavalitsuse asutus. Uue tsiviilkoodeksi, mis jõustub 2004. aasta, see artikkel juba ei ole. Seal on ette nähtud mitmed muud tagajärjed самовольного ehitus, mis on ette nähtud kohustuslik lammutamine on ebaseaduslikult ehitatud hooned. Kord ja tingimused vastu võetud ehitatud objektide'objektide eluaseme-ja tsiviil tehakse ja määratletakse kohalike omavalitsuste arvestades riigi ehitusnorme. Tavaliselt selline maja on võetud kasutusele parlamendi komisjonid, kes määravad need asutused. Koosseisu kuuluvad komisjonitasud kliendid, töövõtjad, esindajate противопожарного järelevalve, СЭС, arhitektuuri ja ehituse kontrolli. Elamud, kus lõppes ehitus, pead olema valmis sisse kolida, ja mis kõige tähtsam, peab vastama kinnitatud projektile ja kõigile nõuetele, et enne'on kuni kodudes. Pärast kinnitamise akti märguande kodus registreeritakse nende omanikud kohalike organite tehnilise varude kinnisvara ja kohalike omavalitsuste väljastatud tunnistus vara. Tuleb märkida, et põhilised Seadused Ukraina, mis reguleerivad valdkonnas ehitus, on järgmised: Seadus Ukraina "põhitõdesid urban", " Seadus Ukraina "About arhitektuuri tegevust", " Seadus Ukraina "planeerimisseaduse ja hoonestuse alade", " Seadus Ukraina "About vastutuse ettevõtete, nende kohta'ühenduste, asutuste ja organisatsioonide süütegude eest valdkonnas ehitus ". Ruslan Рудукан

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar