Ülevaatus väravale - topelt ja откатные väravad, wicket 2008-10-08 16:14:03
'sisenemise värav seoses nende automaatika, ja ilma selleta, kes pakuvad juurdepääsu oma krundi
Võib-olla teile tuttav ebameeldiv olukord, kui tuleb osta mida tahes, ja siis saad teada et sama raha eest saad palju rohkem.
Sa lihtsalt ehitatud maja ja tegemist on automaatika, väravate ja siin'ясовується et, soovides kiiresti isoleerida krunt väliste mõjude eest, olete installinud kiirrulluksed, on kulutatud raha, kuid see võib olla ei ole parim variant.
Üks asi on, kui ei ole alternatiivi, see juhtub kui värava all'trepikoda teie ala on kitsas проезду, nagu koridor ühiselamu, vasakul ja paremal külgnevad alad ja откатные värav ei установишь ilma konsulteerimist "sõbralik" (kui sa oled õnnelik) naabritega.
Veel üks variant : sel juhul on installeerimine kiik värava üle створками erineva laiusega, näiteks üks 1m teine 3m.
On трехметровую paigaldatud paigaldatud sõita ja avaneb, kui igapäevases kasutuses (on ju haruldane sõiduauto laiem kaks meetrit ja piletihind легковушки kolm meetrit on täiesti piisav)ja kui teile saabub veoauto, mõõtude aknaraam avaneb käsitsi ja üldine auk kasvab kuni 4m. Tulemused on järgmised: sa тратитесь ainult värav ja üks sõita, et hind on see kõige huvitavam variant. Enne paigaldamist veenduge, et ühel pool, kuhu avanevad kiirrulluksed, all'їзна tee ei ole tõstmiseks, et ukselehe värava alumisse serva, avamisel, ei задевали tee, ja pärast paigaldamist ei задевали auto on väga lähedal jäetud värava
.
Pärast lumesadu kiirrulluksed, avades sunnitud расчищать lumi kogu sektori tsoonis oma liikumist, aga kui sul majahoidja või sa ise armastad помахать kühveldada, erutab sind see ei peaks ja tehnilisest seisukohast selline värav on valmistatud kergesti ja ilma põhjust, hinnaga väljaspool konkurentsi. Neile, kellel väravad avanevad väljapoole saab teatada järgmist: mehhaniseerima nende ilma tüsistusi ei ole lihtsalt, sest enamik kiik ajamid avab väravad sissepoole. Hinged väravad peavad olema kvaliteetsed, soovitavalt koos laagritega või pronksist puksid (hinged pallid hea, aga mitte parim variant) ja see ei sõltu kehakaalust, väravad, värav peab avanema sõrme, kuid ei liigu iseseisvalt all oma kaalu tõttu ei kontaktklemmi silmusesse. Kui automaatika kiik värava vaja tavaliselt kaks autot ja hinnaga kaks pooli värava võrreldav hind koos automatiseeritud откатными (сдвижными) värava, mis on palju mugavam tegutseda. Hästi tehtud откатные väravad, avades,'выезжающим suunas piki tara sama väikese vaevaga kuidas kiirrulluksed.
Откатные väravad on mitu liiki on peatatud, konsooli ja откатные on рельсу.
Ajastu sotsialismi peatatud väravad kõige sagedamini kasutasid, kui'ratsutamine tööstuse ettevõtted, üle värava ava устанавливалась tala selle балке rulluisutamine, kuidas kardinad kardinapuud raudtee, подвешивалась paneel värava. See on mahukad (tööstus täitmisel) ehitis on ilmselt kõrge usaldusväärsus nüüd ei saanud laia leviku tõttu põhjendamatult kõrge hind ja подвешенной üle värava talad piirab'sisenemise kõrgusega.
Откатные on рельсу kõige lihtsam täitmisel väravad, nad ei harva kasutatakse tänapäeval. Koos rippuvad, selline värav nõuab kõige väiksema ruumi rulli tagasi, ja võib sulgeda, peaaegu ei ole piiratud suured augud. Piki ava värav maapinnal pannakse raudtee, see prügikast on paigaldatud paneel värava peal ametikohale kaks rulli hoiavad väravad püsti ja see paneel sõidab nagu rong raudteel.
| |
Kui ei ole, talv on selline värav oleks olnud täiuslik, kuid meie tingimustes rööpad maapinnal on vaja hoida puhtana et takistused рейке ei останавливали värav.
Konsooli откатные väravad, ilmselt kõige keerulisem täitmisel, kuid enamus omadusi kõige sobivam venemaa kliima. Neil ei ole talad üle värava ja rööpad nende all. Mõned liigid võivad olla paigaldatud kõrgusel maapinnast, mis on võrdne suurus on pool nina oma koera ja kui lumi ületab selle suurus säilitada töövõime. Paneel konsooli värav rippus üle värava ava ja kinnitatakse балке, mis on läbi rullid kinnitatud tahke enda vundamendile paigaldada paremale või vasakule avale värava. Ja kui ei hakka "mis" on valmistatud talad konsooli värava, seda tüüpi väravate ka jagatud liiki järgi paigaldada talad: tagurpidi keskel alt ja harvaesinev vaade / teleskoopsilindrit балкой.
| |
| |
Et откатных värava jaoks on vaja ruumi retracement piki tara, mis on võrdne laiusega oma avale rippus värava ja latt ja pluss veel 2-3 meetrit, et konsooli värava. Väravad, avades, liiguvad horisontaalselt ja olemasolu kõrgused pinnavormid oma krundi poolt retracement värava ei luba. Looklev tara poolt retracement värava ka on takistuseks paigaldus sarnase värava, t. liikumine värava toimub rangelt ühel joonel.
|
Kui enesejuhtimise valmistamisel värava peaks pöörama tähelepanu kvaliteedile rullid ja kaal värava, sest peaaegu kõik väravad on kahjustatud, kui tekib легковым auto. Ka nad ei peatu, kes soovivad sõita läbi nende veoautoga, mis tähendab, et kõrge tugevus, ning seetõttu kaal ei anna tegelikku kasu. Jalgsi soovijad võivad ka, et ei ole kriimustatud, kuid lihtsam перелезть üle aia ja ilma müra ja tolmu osutuvad oma alal ja proovida avada väravad seestpoolt. Kaitseks nuhkvara on parem, kui sul ei ole koera, kasutada odavat liikumise andurid annavad signaali või hulka valgust, mille lahutatud, nüüd suur mitmekesisus, nad võiks hõlmata valgus, kui sa заезжаете või tule oma krunt
Niisiis, rasked väravad, paigaldama võimsam sõita võrra kallim, vähem tundlik takistuseks, jah ja avada rasked väravad on käsitsi, ei oleks mugav.
Kui sul on all'trepikoda teie kodus on kitsad переулку ja peatuma kohapeal tuleb pööre, kui märgistus on teie tuleviku värava pange tähele laius avale. Väga võib juhtuda, et sul on raske впишитесь väravad isegi kaine peaga kujul. Üks härra suutis ehitada: aia postid avale värava ja maja pole kordagi заехав oma krunt, siis on'selgus, et protseduur saabumist kohapeal väga затруднительна.
Paar sõna калитках. Wicket tulevad sisseehitatud väravad ja iseseisva oma postitust. Sisseehitatud wicket nagu uksed, on künnis, ja läbi eriti ei värava harva künnis väga kõrge, mille kaudu tuleb üle astuda, ja kui teil on lapsed, ja neil on jalgratas, siis see on läbi see künnis seda lohistada, et ise aru ei ole mugav.
Ja kui on võimalik, siis on parem paigaldada eraldi seisab jalgväravaga. Juhtub, ehitatud tara on paigaldatud värav, sul on'on soov paigaldada откатные värava, kuid seal, kuhu peaks langema tagasi väravad on paigaldatud värav, ja teiselt poolt соседский tara. Seega, kui märgistus ja ehitus воротных ja каліточних sammast pange tähele, et mitte panna jalgväravaga poolt ainus, võimalik paigaldus, откатных värava, isegi kui sa neid nüüd panna ei kavatse tulevikus on teil võib külastada selline mõte.
Ja veel, kui tellimuses wicket pöörduge tootja poole, et ta sulle kohe hüppasid elektromagnetiline lukk, et oleks siis mitte rikkuda jalgväravaga paigaldamist lossi paigas.
All sisseehitatud jalgväravaga sellist lukk kleepida on võimalik, aga juhtmed juurde teha ei ole lihtsalt. Elektromagnetiline lukk asi mugav neile saab käsu peaaegu iga intercom süsteem ja sa ei pea выбегать kodus avada jalgväravaga külastajatele.
On veel erinevaid võimalusi kaunistamiseks värava ja калиток peaaegu igale maitsele ostja on olemas ka võimalusi ilma töötlemise füüsilisest isikust rakendada oma disaini ambitsioone. On oluline, et materjalid, mida kasutatakse viimistlus oli mõeldud väljas tööd ja oli lubatud kaal.
Eraldi tahaks peatub värvi ja katted. Seega vastupidav kate metallitööd, väravate on pulbervärv. Spetsiaalsetes kambrites, elektri väli, metall kohaldada polümeer pulber ja seejärel запекается ahjus pehmeks, ja kui korralikult järgitud tehnoloogia, saadakse väga kena ja износостойкое kate. Kuid kui kate kogeb ise rünnak нез'ясовного noorte vandalism, siis taastada see koht on üsna raske, kui üldse võimalik. Teine koht tugevus võtab professionaalne kahekomponendiline polüuretaan värv ja erinevaid teda koos teiste põhitõdesid. Екпосідние värvi liiga tugevad, kuid nad ei ole lagundatakse otsese päikesevalguse eest. Vahel muud liiki värvid on ka piisavalt vastupidav, kuid nad on spetsiaalselt projekteeritud, et black metal või tsingitud, või mis on mõeldud mitmekihilised (süsteemi) värvi ning tänapäeva väravas kasutatakse eri tüüpi metallide ja mitmekihilised maali pärast vandalism mängida ei ole lihtne.
Väravad koosnevad raamist, mis tuleb midagi täita, et saada riba või paigaldatud. Kõige lihtsam lahendus, mida tootjad kasutavad seda täitmine raami гофрированным tsingitud lehed (профнастилом) paksus 0, 5-0, 7 mm jälgime seda värvi. Sile must lehtmetall, et olla tugev, nagu профнастил, peab olema paksus vähemalt 2 mm, et tänavu suureneb kaal värava ja musta профнастилом tootjatelt mingeid raskusi, kuigi ta oleks võinud kergesti värvida populaarne "Хамерайт" metallist отливом ja оцинковке ilma erilise pinnase, ta ei держітся. Samuti on sümpaatne профнастил kaetud karedatele (шагреневим) plastikust kattega, kuid mis see on, miks siis ainult ühelt poolt ja tema seatud värav kaks kihti. Mõned tootjad kasutavad sandwich-paneelid isolatsiooni valmistamiseks'nendele juurdepääsu värava ja kuigi keris seal ei ole väga vaja, näevad nad väga hästi.
Väravad võivad olla kärbitud eri liiki puitu. Puu tänaval on omadus imada niiskust, siis laiendada, siis kahaneb "hingata", nii viimistlus puu-ja tõu valik tuleb teha professionaalselt.
Noh ja muidugi erinevaid viimistluse võivad olla kaunistatud аппликацией ja sepised elemente.
Kui kasutate muid materjale veenduge, et nad ohutult jäävad ellu jääda tänaval ja kulumiskindel, eriti kui kõrval oma värava toimub intensiivne liikumine ja väravad imendunud mustusega on abrasiivsed omadused
Loodan, et kui sul on'tekib soov tellida endale värava või jalgväravaga, eespool on väljendanud oma arvamust teave aitab teil me oma soove ja küsida valitud müüjale.
Allikas: http://stroymart. com. ua






Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar