laupäev, 22. veebruar 2014

Tõste värava 2006-11-02 15:30:48

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Tõstame väravad
2006-11-02 15:30:48

Одностворчатый tõstetav Disain ammu Asemel kasutatakse klassikalisi värava garaažis. On avatud asendis see moodustab козірок, Mille all on ilm Mugav tegeleda remondiga lemmik auto. See aknaraam Võib слугуваті ja selleks, et sulgeda heita või isegi veranda lossipark будіночка. Tänu sellele on need ruumid puudumisel omanikud On kindlalt kaitstud raudtee віконніцею. Наводимое võimalus konstrueerida sellise värava.
Пріроднім on Бажанов, et kui suhteline lihtsus valmistamise aknaraam підйомніх värava (kaal, mis Võib värvata 100 kuni 250 kg) ei ole nõudis suuri jõupingutusi kui відкріванні ja закріванні. Nii me орієнтуватісь on компенсуючій lasti.
Paigaldatud värava võib Osaliselt või täielikult урівноважіті, вікорістовуючі hoob koos vastava lasti lõpus (поз. ja joonis).
Kui TA on pikem, seda vähem Kaalu контрвантажу saab обійтіся ja seda vähem on kokkuvõtlikud нагруженности on tugipunkt telje pöörlema. Kuid probleem on selles, Et kõrgus garaaž, tavaliselt väike ja rakendada Pikk hoob on sellistes tingimustes võimatu.
Proovin Installida hoob koos контрвантажем all teatud nurga asend värava kaasa sellele, Et Tasakaal on Ainult ühes, just teatud asendis ja kõrvalekalded sellest вімагатіме jõupingutusi tim suurem, neil сільніше See kõrvalekalle pos. b).
On asjakohane, tuleb rakendada skeemi koos вігнутім коромысло, але koos lasti, перекатывается (поз.). Kui Osaliselt прікрітій ukselehele, Mida on lihtne sulgeda täielikult, kaup asub Lähedal pöörlemistelje asend, ja kui täiesti розкрітій ukselehele TA võimalikult kustutatakse lõpuni hoovad. Piisavalt звільніті sulgurid, ja aknaraam ise avaneb umbes 150. Pärast seda on paigaldatud väike jõupingutusi jätkuvalt avada ja kui 40-45 kraadi juures lasti перекатывается lõppu hoova, mille järel toimub Suvalise Peaaegu täielik відкрівання värava.
Vt disain aknaraam, väravate suurus 2200x2000 mm Звара erinevaid printimise Terasest nurgas 45x45 mm nii, Et moodustub raam koos ribidega. Sellele kereosa приварена terasplekk paksus 1, 5mm. Ülemise tiiva приварена tolline toru. Tema küljele on vald, mis sisaldab poldid, mille läbimõõt on 12 mm, вкрученные on nurgad, mis moodustavad kasti värava.
Hoob esindab tollist toru, вігнуту või keedetud põlvega, Mis Annab võimaluse paigutada kaup on külgvaates, ise seina garaaž. Ülevalt vaba lõpus hoova приварен Varre läbimõõt 8 mm, mille alusel Võib sõita ratast контрвантажу. Ise kangi, et Mitu розвантажіті ukselehe raam, läheb mööda seda diagonaali.
Eesmärk kindlustus vasakul pool tiiva ette nähtud backstay, et "ломається", Mis on fikseeritud, kui täis відкріванні. See on Valmistatud toru läbimõõt 3/4 ". Et візначіті tema членения, tuleb позначіті karbil ja ukselehele värava punkti paigaldus hingede juures подпоре, siis отрезком Köied, kui avatud ukselehele відміряті selle Pikkus, mille järel sulgeda paigaldatud. Сберегающие punkti hingede juures, tuleb візначіті Koht fold, arvestusega, et backstay kujul складней Okupeeritud soovitud asendisse. Hetkel fold подпоре kuni üks tema põlved приварен klamber, Tänu Millele võitis опіняється отнесенной eest neutraalset. Tänu sellele on välistatud мімовільне Koostamise подпоре. Vt konstruktsiooniga sulused on sees garaaž ja väljast on sile aknaraam.
ALLIKAS: Meie maja.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar