teisipäev, 18. veebruar 2014

Otsustamine: tundeid või arvutada? 2006-11-09 10:39:41

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Otsustamine: tundeid või arvutada?
2006-11-09 10:39:41

Edu alus majandusaasta lähenemisviisi ettevõtte järgimine on oluline põhimõte: kõik kriteeriumid otsuste tegemisel valeta otseselt või kaudselt valdkonnas turul, st mis tahes otsuse juhtimine (olenemata sellest, puudutab see sise-või väliskeskkonna ettevõtted) põhineb võimalikku reaktsiooni tarbija. Siiski, vaatamata kogu ilmsus, kasu põhimõtte kohaldamist võtta ei ole paljud ettevõtted. Seega on vaja uuesti määratleda, mida täpselt mõeldakse orientatsiooni juhtimise otsuste tegemisel arvamust, tarbijate ja kuidas, teades käitumise eripärad inimesi, teha oma ettevõte rohkem stabiilne ja saada täiendavat tulu. Teostatud on meie riigis teadus käitumist turul ostjaid mööbel on kulunud veel juhuslikud, saadud andmeid ei ole iseloomu репрезентативных ja ei võimalda teha ühekohalised järeldusi. Käesolevas artiklis, me kasutame enamasti eeldatakse, et omadused, ekspertide arvamused, oma teadusuuringute, reklaami asutuste ja ettevõtete, kes tegutsevad turul mööbel. Järeldused on tehtud põhjal loogilised järeldused, опирающихся on ühiseid jooni, õiglane, mitte ainult olukorra assistent paigaldamine turul, ja see lähenemine võimaldab kompenseerida puudujääki uurimusliku materjali, sest see on õiglane öelda, et "teadmised ühiseid jooni vabastab vaja teadmisi mõned faktid". Vastastikmõju ostja ja müüja turul mööbel võib tinglikult jagada kaheks. See on sünergia suhe tootja / müüja komponentide tootja / müüja viimistletud mööbel-lõpptarbija valmistooteid. Määrata koostoimeid esimest liiki tavaliselt kasutavad lühendit B2B, inglise mõisted business-to-business), teisel juhul - lühend B2C - business-to-customer. Kodumaise haldamise tavasid mõistega vastavad mõisted: toodete tootmine tööstuslikuks ja tootmine tarbekaupade. Käitumise analüüs eraisikute ostes viimistletud mööbel võimaldab eristada järgmisi funktsioone. Otsus osta mööblit võetakse vastu ka inimesed, kes on eksperdid valdkonnas mööbli tootmine. Omandamine toimub harva. Umbes 80% osta mööblit kord 5 aasta jooksul ja harvem. Protsess osta otsuse võtab osa üks-kaks inimest. Ostjad nimetavad selliseid omadusi, mis määravad nende valik: hind sisustus; disain; suurus; värvimine; kvaliteetsed materjalid; ehitada kvaliteet; ettevõte / päritoluriik. Uuringud RA "keskus troopiline debbie torm" näitavad, et ostjad on omistatud peamised kriteeriumid ostes m'mööbel järgmised. Esmapilgul valik ostjad on määratletud enamasti ratsionaalsed omadused. Kuid vaadates selliseid võimalusi nagu vastupidavus või keskkonnasõbralikkus, me mõistame, et enamik ostjaid ei saa tuua mingeid ratsionaalsed argumendid oma seisukoha puudumise tõttu vajalikke teadmisi tootmise tehnoloogia mööbel ja selle osad. Ei suuda veeta iga p'objektiivsed testid, nad lihtsalt ütlevad, et see konstruktsioon või kate tundub vastupidav, ja see materjal peetakse ökoloogiliselt puhas. Isegi selline omadus nagu hind mööbli ei ole päris "hea". Nii, odavam hind on komplekti mööbli kohta'erandid positsiooni - see on positiivne argument, kuid sub'erapooletu tunne inimest saavad siis ütle talle, et hinna alandamine - see võib olla seletus mingi "varjatud" puudus. Seda enam, kui me räägime sellised kriteeriumid nagu disain, värvimine, ім'i tootja. Sellistel juhtudel on otsustamine põhineb puhtalt sub'erandid kriteeriumid tüüpi meeldib / ei meeldi või usun / ei usu. Lähen turule komponentide, tooraine, materjalide tootmine, mööbli, on oluline rõhutada järgmisi aspekte, wops'protsessiga seotud ostuotsuse. Otsus osta võetakse suuremal määral alusel ratsionaalsed kriteeriumid, siis on need, millel on võimalik testida konkreetse proovi usaldusväärne ja tunnustatud meetoditega. Hanke toodete tööstuslikuks tehakse inimestega, kes ise kompleks erilisi teadmisi ostetud komponendid ja materjalid. Sellised hanked on tihti läbi, mis hõlmab mitme vastutavate isikute tellija poolt ja on sageli lepingu raames pikaajalise varustamise. Näitusel "99" (Moskva Expocentre) küsitletutest esindajad mööbel ettevõtete pane selliseid olulisi omadusi valides pakkuja komponendid: kvaliteet pakutavate osade; usaldusväärsus сборно-разборного mehhanism; müügihind; tarnetingimused, maksetingimused. Ja vaatamata sellele, et need omadused kauba fikseeritakse lepingus määratud tarnete ja on selge vormi kontrollida ja tingimuste rikkumisel võib väita kohtus, ostjatele kauba tööstuslikuks ostuotsuseid vajalik teave muu selline. Seda saab seletada järgmisi asjaolusid: teadusuuringute arendamise pakuvad üha suurem hulk uued materjalid ja tehnilised lahendused, mis ei võimalda технологам ettevõtte tootja mööbel kiiresti orienteeruda üksikasjalikult ja pakkuda usaldusväärsed vahendid kontroll sisend; lepingute sõlmimisel hanketeated osade eest vastutav isik on keskendunud eelkõige tuleviku sündmusi, tema jaoks on oluline, kui kvaliteediomadused enne'проявленных proove säilitatakse ajal varustamise suuremate partiide kaupa, võimaluse tekkimise häireid. Toodud asjaolud näitavad, et otsustamisel, kas osta tooraine ja osade tootjad mööbli sunnitud koos lepingutega otsida täiendavat kinnitust täita võetud kohustusi'kohustused: nad tuginevad usku viisakust või teise tarnija, isiklikud tunded ja kui kindel saab olla pidevas nagu tulevad, näiteks mehhanismide ümberkujundamine. Võib, "mingi vene mehhanism on palju parem ja odavam prantsuse analoog, kuid me oleme valmis maksma kindlustunde stabiilset nagu". Seetõttu on mitmed olulised omadused pakkuja osade üha sagedamini mainitud umbes доверительном seoses personali ja juhtkonna ettevõtted-pakkuja, on tema maine. Seega võib järeldada, et otsus osta turul mööbel ja selle osad kujuneb suurel määral mõju all mingeid isiklikke tundeid, usku. Selline järeldus peegeldab ühitatud kaks juhtudel, nagu business-to-business ja business-to-customer kohta'ühinenud olemasolu inimtegurid, kus ostuotsus kuulu ühised mustrid kujundamisel käitumist, kus valitsevad peidetud, irratsionaalne motiivid, otsused põhinevad pilte, usaldus, on emotsionaalne kiindumus. Ülekaal pakkumise võrreldes nõudlusega turul viimistletud mööbel ja tarvikud võimaldab potentsiaalsetele ostjatele lihtne rakendada oma erinevaid püüdlusi, andes eelistuse ühele või teisele käed mööbli või müüja. Nii ettevõttele, kui aktiivse osaleja protsessi ostu ja müügi arusaam antud mehhanism annab võtme sekkuda protsessi osta otsuse eesmärgiga moodustada kasu just seoses oma tooteid. Tõesti, see osa on juhtimine покупательскими eelistusi ei ole veel nii aktiivselt kasutatakse kodumaiste ettevõtete, meil muude haldamisega seotud traditsioone. Lääne-juhtimise praktikas neid ülesandeid lahendatakse strateegia raames luua brändi * kasutades ammu tuntud ja katsetatud vahendeid. Mõistes, et venemaa juhid protsessi, et luua brändi обов'kindlasti seotud suurte kuludega ja seega on sageli pühib kõrvale on sobimatu praeguse majandusliku olukorra ettevõte. Seda seisukohta on olulised põhjused. Vene reklaamiagentuurid, minnes mööda teed kergema vastupanu нав'seovad klientidel on üsna otsekoheseid lahendusi tüüpi käed vabad süsteem reklaamikampaania televisioonis. Kuid meie arvates, branding ** võivad tegeleda mitte ainult rikkad firmad. Kuidas käituvad töötajad, kes töötavad näitusel või suheldes telefoni teel, kui nad on pädevad ja põhjustavad nad usaldus - kõik need vahendid on tugev relvad koos moodustada soovitud pilt ettevõte. Ja'ühendatud ühtseks tervikuks strateegiline kava on toodud vahendid võimaldavad reaalselt juhtida käitumist ostjad
ALLIKAS: Долбунов A.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar