Ehitus ja rekonstrueerimine.
"Pea oskama kõndida kabinet klienti nii, et ta sind kuulda... " 2006-11-09 10:42:08
Kõige huvitav ja емкую viide mis tahes ettevõtted suudavad anda ainult tema konkurendid või äripartnerid. Umbes üks ukraina mööblitootjate mulle paar korda oli kuulda sõna-sõnalt järgmist: "Irma" väga агрессивна turul ". Kusjuures see oli üks harv juhus, kui üksmeelne arvamus oli turuliidrid, nii ja esindajad, et "garaaž" tootmine. Nagu'selgus, mis see omadus on täiesti nõus ja mõned edasimüüjad "Ирмы". Kuid neid suhu see kõlas nagu kiitust oma partnerit. Mind kindlasti huvitab, kuidas saab teenida maine turul, kus üldiselt, kõik on agressiivne ja püsivad. Sest vastust ma pöördus mees, kes on praktiliselt algusest peale oli teravik selle "agressiivsus", tegeledes otsemüügiga ja tööga ostja, kuni direktor salongi Amati Irina КОНОВАЛЕНКО. Konstantin Ряполов Kohta Koostööpartner Irina КОНОВАЛЕНКО Sündinud - 21. juuni 1969 Kiievis. Õppis - 1993 lõpetas Kiievi riigi majandusliku ülikool, eriala - statistika-analüütik. Töötanud alates septembrist 1993 - majandusteadlane 1. kategooria Ministeeriumi statistika aprill 1994 - manager-majandusteadlane müügiosakond SP "Фармакер". Märts 1998 - müügijuht PC "Irma". Alates septembrist 1999. aastast juhib sisekujundus mööbel "Амати". - Traditsiooniline küsimus: kuidas sa hakkasid tegelema turustamise? - Ka traditsiooniliselt - elu sundis. Pärast ülikooli lõpetamist 1993. aastal töötas Ministeeriumi statistika. Ja töö oli huvitav, ja ametikoht hea - majandusteadlane 1. kategooria. Ainult siin koos palgaga ei ole tekkinud, pidin otsima midagi rohkem высокооплачиваемое. 1994. aastal alustasin ma tööd müügijuht SP "Фармакер" - firmale, mis pakub ravimid india tootmine. - Ilma meditsiinilise hariduse? - Ma tegelesin piirkondlik hanke: suur ja среднеоптовые müük. Suhtlesin mitte фармацевтами ja arstid ning sama kaugel meditsiini juhid, nagu ma ise. Üldiselt, kõik on toiminud hästi. - Miks lahkusid sealt? Samuti traditsioonilise naine põhjusel - on läinud dekreedi. Kui poeg oli poolteist aastat, otsustas, et on aeg tagasi tööle. Kuid kaks aastat ravimiturul'on ilmunud väga palju uusi tooteid, ja mul oleks vaja uurida kõike uuesti. Pealegi tahtsin proovida midagi uut ja "Ирме" kuidas korda otsinud juht otsemüügi. - Konkurents on suur? - Ma ei tea, kui palju kokku oli kandidaati, kuid valik ei kestis vähem kui üks kuu. Mind on aidanud see, et ma olen üsna edukalt töötanud "Фармакер". Direktor otsustas, et seekord ma võiks müüa ravimeid, millel ei ole erilist haridust, siis koos mööbliga mul kõik õnnestub. Kuigi pro mööbel ma ei olnud vähimatki aimu. Kuni selleni välja, et sõna "laua" ma sain teada, olles töötajaga firma. - Ja kuidas te hakkama uues sul turul? - Kuidas ei ole imelik, väga lihtne. Mul oli kindel plaan, et ma pidi täitma. Kaks kuud olen seda isegi перевыполнила. Suhtles klientidega, peamiselt telefoni teel, sest ei ole väga armastan liikuda mööda linna. Nii удивляла juhend seda, et pidevalt on olemas töökohal, kuid ostjad ise tuli minu juurde. Kuid, ausalt öeldes, otsemüük ei ole käsitlenud nagu prioriteetsete suuna. Ei olnud isegi näitusesaal. Lihtsalt kontoris oli обставлен mööbli võimalus oma tootmist, mis oli näidistega. Peamised müüki läksid läbi edasimüüjate. Siis on juba kogemusi arvestades töö vahendajad, tuli mõte avada oma müügisalongi ja arendada jaemüüki. Mul oli siis selline nagu ta salongi. Ja ei midagi, seal oli olukord siiski. Kuigi mõnikord on raske läbi viia vestlused mängida üheaegselt kolm telefoni liinid ja tuli klient. - Mis teid nii jätnud - üksi jääda? - Ellujäämiseks? Ei mina ega laadida selles mingeid erilisi raskusi ei näinud. Tol ajal manuseid sisekujundus ja nii on olnud piisavalt kombatav, sest firma ainult koguks hoogu. Ja kuu pärast nelja-n'yat mul on'ilmus abi. Seejärel kuulutati välja konkurss istuvad postitusi juhid otsemüügi. Neid oli n'viis inimest, ei olnud neil alalise töökoha. Nad tulid sisekujundus ainult selleks, et vormistada tellimus ja kirjutada aruandeid nende töökohtade loomist. "Mõnikord on raske läbi viia vestlused mängida üheaegselt kolm telefoni liinid ja tuli klient?. - Nad töötavad ka praegu? Üks neist oli juht salongi, töötab saalis. Teine oli juht ettevõtluse osakond, nüüd on läinud tööle teise firmasse, meie edasimüüjatele. Ja täna on meie salong tegeleb "корпоративщиков". Möödunud suvel, kui otsustati aktiivselt suurendada müüki üle leti, on teinud uued juhid otsemüügi. Peamine idee oli selles, et dial noored poisid kõrgema tehnilise tausta, kes on võimelised nagu käsn absorbeerida uut informatsiooni. Arvestades eelnevat kogemust, et nende töötajad on korraldatud aktiivne õppimine. Kusjuures nad maksavad stipendiumi kohta kahe kuu jooksul, kuni nad on õppinud. Kõik algajad on töötanud psühholoog. See on väga aitas poistel stardis. Näiteks, teil on võimalik minna kabinetti klienti nii, et ta sind kuulda. Mitte mingil juhul ei извиняющимся seisukohti. Juhtidel вселялося, et nad ei просители (tellimusi. - Toim. )Ja infokandjad, mis võib osutuda kasulikuks omanikule mõne kontori. Tundub, et uusi töötajaid, kellele oli vaja ise otsima kliente, see on tore aidanud. - Kui palju neid on ja millistel tingimustel nad töötavad? Neid on kuus inimest, nad töötavad osakonnas otsemüügi. On tõdetud, et inimestel, kes ei ole töökohal, on raske tunda end turvaliselt. Nii et lisaks renditakse mitu tuba, оборудовали nende tehnika, paigaldatud on kaks kõneliini. Palk ja soodustused töötajatele maksti sõltuvalt töö tulemusi. - Kas on tõsi, et nüüd on müüginäitajad büroomööbel telefoni teel järsult langenud? - Põhimõtteliselt jah. Esimesed paar kuud sportlasele, tõesti, oli raske. Ainult kolmekümnendal helistades neile oleks näidata kasvõi mingisugune huvi ja lihtsalt kuulata. Leppida - selleks oli vaja teha palju kõnesid. Nii kestis see umbes kaks-kolm kuud. Aga siis - pärast esimest tegeleb - 'ilmus kliendid soovitusi. Ja nelja kuu pärast läks üsna tõsine müük. - Kui võrrelda tulemusi osakonna otsemüügi ja tulemused, mis on rahulik ja vaikne annab sisekujundus, - nad võrrelda? - Muidugi, müügiosakond vähem - umbes kolm korda. Aga see on ka suuri summasid. Noh, suhteliselt vaikne... Sisekujundus on lihtsalt nii vaikselt, midagi ei andnud oleks, kui ei antud reklaami. - Ja kus reklaam? - Äri, tv. Me töötame koos MTÜ "Pind", kes spordi-programmid, mis vaatab peaaegu kõik meessoost elanikkond. Ka meie reklaam on ajakirjades "Sofa", "personaliosakond" jne - Mulle on räägitud, et "Irma" käitub turule väga agressiivselt. Milles see väljendub? - Poliitika meie firma ei ole agressiivne otseses mõttes. "Agressiivne" positsiooniga ettevõte võib pidada meie law võitlus ebaausad ettevõtted - "piraadid". Kuigi kogu maailmas on kutsutud intellektuaalomandi õiguste kaitset. Võib-olla oli meeles, et "раскрутились" me oleme väga kiiresti. Seda keegi ei oodanud. Ja "раскрутились", mis tulenes peamiselt meelitada vahendajad. Tegelikult on n'viis-kuus firmat korraga visati kaup, väänasid, eest reklaami, листовками закидывали agul salongi. Muide, kõik salongid asuvad väga hästi, neid on raske mitte märgata. Siin me oleme, teatud määral ootamatult, ja olid "ärakuulamist". Tead, mul on ja ise ei tea, mida tähendab "agressiivselt"? Võimalik, et see on veel ja väljund uut sarja mööbel väikeste ajavahemike järel, aktiivne töö vahendajad. ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar