Ehitus garaaž kätega
Et salvestada auto on vajalik, garaaž. Ja kui koht, alaline elukoht asub väljaspool linna, siis ehituse garaaž krundil on vajalik, et ainus viis, kuidas salvestada sõiduki turvalisus tagada soodsad tingimused ladustamiseks auto. On country krundile saab ehitada garaaži tahes olemasoleva tüüpi - sisseehitatud või пристроенный maja juurde garaaž või garaaži, nagu eraldi hoone.
Sisseehitatud пристроенный ja eraldi seisev garaaž
Garaaž, sisseehitatud alus kodus, viimasel ajal harva ehitavad. Selline võimalus korraldada garaaž on mõned puudused, kõige olulisem neist on ebamugav selle kasutamine. See-wops'seotud kaitse sattumist ruumidesse sademed, koos veekindluse. Ebamugav on ka see, et mugav'sisenemise ja väljumise garaaž nurk'sõidu peab olema võrdne 20 kraadi. Selleks on vaja teha mänguväljak maja ees. Kõige sagedamini встраивают garaažis nii, et ta ei olnud заглублен allpool maapinda.
Selline variant lihtsustab'sisenemise ja väljumise transport, samuti iseloomustavad järgmised eelised: ei võta kasulikku pindala ja kütmine toimub, ei ole vaja eraldi millega põhilist suhtlemisoskust.
Пристроенный garaaž võtab kasulik pind прідомной territooriumil ja on osa kodus. Ta on kogu maja seina, kütte -, elektri-ja veevarustus ja mõnikord ka ühise katuse. Eraldi seisev garaaž on väga pikk side, kui пристроен.
Panna ehitis on soovitatav lähemale koht'sõidu territooriumil, tagades minimaalse pikkuse all'їзної hinnata. Saab teha nii, et väravad tulid tänavale. Eraldi seisev garaaž võib olla ka kütta ja неотапливаемым. Selle ehitamist on võimalik kasutada erinevaid materjale - tellistest, metallist kokkupandavad konstruktsioonid jm Katuse saab teha viil või lame.
Asukoha valik ehitus-garaaž
Valides ruumi garaazi ehitamiseks esmalt koostatakse üldplaneeringu krundi, kuhu märgitakse asukoht peamised kohta'objektide, hoonete arvestades vajalik tuleohutuse, hügieeni-ja tervishoiu norme. Koht garaaž on soovitatav valida nii, et all'trepikoda tema juurde oli võimalikult mugav, et tuli nii vähe kui võimalik läbima territooriumil krundi. See koht võib olla rida hoone territooriumil või sügavus kohas.
Esimesel juhul on oluline, et kui sõiduk garaaži uks ei tekkisid takistused sõidutee. Ka piir külgnevate maatükkide on lubatud panna, garaaž, vahemaa umbes meeter. Sissepääs garaaži peaks olema (sanitaarnõuetele) kaugus 10 meetrit enne akende naabruses majad. Ja eraldi seisev garaaž (противопожарным normidele) peaks olema mitte lähemal kui kümme meetrit maja ja 15 m kaugusel mis tahes hoonest, viimistlus kus on kasutatud polümeer materjalid.
Seade sugu garaaž
Ehitus eraldi garaaž algab valida koht, kus teda ja seadme alus. Kui krundil valdavalt savine pinnas, siis sügavus esinemist alus peab olema võrdne 70 сантиметрам ja liivane pinnas sügavus esinemist alus peaks olema rohkem n'viiskümmend sentimeetrit. Tüüp vundament, mis sobib püstitamiseks garaaž - tape. Seina saab panna paks tellis, pärast mida välise ja sisemise poolt оштукатурить. Seejärel kantakse pinnale krohvisegu ja финишное kate. Nagu viimistlus seinad saab kasutada фасадную värvi või keraamiline plaat. Samuti on soovitatav teha sama viimistlusega garaaž ja muud ehitised, mis asuvad territooriumil.
Kui püstitada varjatud ja пристроенного garaaž aluse eraldi ei toimu, sest ta on osa fondi elamu ehitise või muul viisil kodu, millele пристроен garaaž. Tavaliselt seda tehakse отопительным, hoone seinad kasutatakse sama materjali, mida on kasutatud püstitamiseks kodu seinad. Ka seina vaja soojustada ja отделать välise ja sisemise poolt.
Pärast seadme alus teevad sugu, garaaž. Ta võib olla mitut liiki - tsement -, tellistest, betoonist. On põhi kruusa või liiva pannakse betoonpõrand. Kiht liiva (10 cm) peab olema hästi утрамбованным. Top sobib ainult või pärgament, seejärel valatakse betooni lahus. Kiht betooni peab olema kümme sentimeetrit. Valmistatakse betoonist lahus on valmistatud killustikku, tsementi ja liiva suhe 3, 5:1:2 võrra. Kui põrand on tehtud suuri mõrasid, siis pakitud ja joondatud kiht killustikku pannakse tugevdamisele silma, ja siis valatakse betoonist lahus. Pärast застывания betooni peal põrandale kantakse kiht tsementi, lahjendatud veega.
Teha tsement põrand garaaž, tuleb kruus või killustik segada mullaga ja pane see segu aluse. Siis kõik peaks hästi tihendada ja tasandada. Edasi valmistub mördi tsement, mis koosneb liiva ja tsemendi suhe 5:1. Valmistatud tsement-lahus kantakse pinnale sugu kiht 3 kuni 4 cm. Pärast seda on vaja oodata mitu päeva (tavaliselt 3-4 päeva) ja käivita uuesti цементирование sugu. Lahendus selleks tuleb teha rohkem vedelikku, kui oli esimene kord. Selleks on vaja muuta kvantitatiivne suhe tsemendi ja liiva segu: üks osa liiva on vaja võtta kolm või neli osa tsementi.
Teine kiht tsement peab olema ka vähem: piisab 1-2 cm. Seejärel tehakse lõplik etapp millega tsemendi soo - vuugitäitesegu. Saada kestva ja kvaliteetse tsemendi sugu soovitatav vett selle veega paar päeva pärast valades lahust. Seadme tellistest sugu kasutavad клинкерный tellistest.
Pärast munemist kõik õmblused vahel üksikute telliste tuleb remontida lahus liiva ja tsemendi, võetakse vahekorras 1:1. Sama lahendus tellised tuleb ette.
Pärast munemist betoonist põranda peal saab katta selle spetsiaalse värviga. Eelnevalt põrand on soovitatav töödelda пропиткой, mis eemaldab lõhenemist ja пыление pinnale. Kanda värvi või muud viimistlusmaterjalid on betoonalusele saab 21 päeva pärast selle potti, kui kogu niiskus aurustub. Lisaks saab отделать paul garaaž бетонными tahvlid teha vedel põrandad või panna keraamilised plaadid. Peamine nõue on, et materjal, mida kasutatakse viimistlus põranda garaaž - tugevus, kõrge vastupidavus mehaaniliste löökide ja негорючесть.
Katuse ehitus
Katus garaaž võib olla lame või viil. Kui sama garaaž пристроен teise kodus, siis on tema katus tavaliselt on jätkuks selle maja katuse. Ja sisseehitatud maja garaaži katuse teenib paneel kattuvad korrusel.
Kaheastmeline katus ületas делаетсяпо sarikad, mis toetuvad garaaži seina. Lame katus on valmistatud paneelid kattuvad. Need paneelid tugineda, kui sarikad, garaaži seina. Katus on ehitatud maja garaaž peab olema täiendavalt soojustatud ja звукоизолированы. See on oluline teha, et vältida tungimist eluruumid valju töötava mootori. Lisaks, lagi ja katus garaaž peavad olema ohutud nii tulekahju tekkimise ja tule leviku. Selleks on soovitatav lagi hakkama негорючими materjalidega ja katta selle mittesüttivad стройматериалом kiht neli millimeetrit.
Küte ja ventilatsioon garaaž
Küte garaaž teha ei обов'on kohustuslik. Пристроенный või sisseehitatud garaaž sageli kütmine toimub samal viisil, nagu on, ja eluruumid. Seejuures küte saab teha elektrilise või vesi. Ka on lubatud kasutada õli või infrapuna kütteseadmed. Kui seade küttesüsteemi garaaž oluline amp'pidage meeles, et temperatuur on seal talvel ei tohi ületada n'яти-kuus kraadi. Ruumides, kus on kõrge temperatuur peetakse mitte kõige parem usaldusväärne säilitamine auto. Kõrgetel temperatuuridel õhu garaaž on loodud tingimused, mis moodustub taga auto kondensaat. Ja see viib korrosiooni metallist detail sõiduki, mis lühendab eluiga.
Ventilatsioon garaaž peab olema приточно ja heitgaasi. See on vajalik, et kustutada seda lõhna bensiini, heitgaasi-ning luua normaalset ventilatsiooni. Tuleb tagada õhuvahetus, paljusus, mis on 6 - 10 korda tunnis. Et luua sellist ventilatsiooni garaaž kasutavad mehaaniline, loomulik või kombineeritud ventilatsioon. Loomulikku ventilatsiooni on vaja приточные võre paigaldada värava all. Et tõmmates õhku kasutatakse kilpi paigaldatud kohaldatav (väljatõmbeseadmetes kanalist seadme andurite. Õhu kanalid peaks olema vastupidi värava.
Tööpõhimõte on selline ventilatsioon on teile raskusjõu raske õhk ruumis läbi приточные võre. See õhk tõrjub ruumist ei ole selline raske heitgaasi õhk. Tõhusa õhuvahetuse kui loomuliku ventilatsiooni ristlõige tuleb приточной süsteemi teha rohkem ristlõikega väljatõmbe ventilatsiooni osa umbes kaks korda. Loomulik ventilatsioon - kõige lihtsam viis korraldada piisav ventilatsioon ja garaaž.
Puudustele sellist võimalust kehtib sõltuvus töörežiim süsteemi väliste parameetrite, nagu erinevus sise-ja välisõhu temperatuuri ja tuule surve.
Kombineeritud ventilatsiooni süsteem näeb ette paigaldada väljatõmbeventilaatori, mis monteeritakse õhutusventiili või seina. Puuduseks on selline süsteem loetakse puudumine filtreerimine tulevad väljastpoolt, õhu ja selle eelsoojendus, samuti pidev töö fännid. Selliseid puudusi ei ole mehaaniline viis korraldada ventilatsiooni garaaž. Sel juhul õhu sissevoolu tagatakse spetsiaalsete приточными seadmete ja tema eemaldamine - mehaanilised вытяжными seadmetega. Mehaanilise süsteemi kuulub ka filter, soojendus, õhu-ja ventilaatorid.
Väravad ja all'trepikoda poole garaaž
Selleks, et ehitada garaaži oma kätega, vaja teha ainult sihtasutuse, püstised seinad ning ehitada katus, vaid ka õigesti korraldada küte, ventilatsioon ruumis, teha valgustus. Peale selle, garaaž samuti peavad olema järgmised seadmed: kraanikauss ja seadme ohutu parkimise masin, tuletõrje andurid ja tulekustuti, elektri pistikupesad ja tööriided, õige all'trepikoda juurde garaaž ja väravad, riiulid ladustamise vahendid, mõõteriistad jne.
All'їзної tee peab olema töödeldud kõva materjal sile pind. See võib olla асфальтовое või kattekiht, plaaditud töötlemine ja teised Mõõtmed garaaž valitakse sõltuvalt suurusest masinad ja kogus, mootorsõidukite varuosad, mis on salvestatud ta. Kõrgus on tavaliselt vahemikus poolteist meetrit kuni 190 cm. Mõõdud garaaž samuti tuleb pref'lips ja kuni kõrguse ja laiuse värava. Tavaliselt värava laius on 2, 5 m ning kõrgus - alates 2 kuni 2, 5 meetrit.
Väravad saab paigaldada eri liiki. Läbi tõste-ja pöörlev, puldistjuhitavad, роллетные ja läbilõike garaažiuksed. Viis avamise värava võib olla erinev. Väravad avanevad kas automaatselt või mehaaniliselt. Peamised nõuded valides garaažiukse on usaldusväärsus, turvalisus ja kasutatavus nende tegevust. Soovitatav on valida garaažiuksed, mis avanevad automaatselt, sest sel juhul ei ole vaja minna autost välja, et neid avada. Selleks saab kasutada kaugjuhtimispult. Siiski on võimalik avada värav käsitsi peaks ka olema, et võib aidata, kui voolukatkestus. Kui installite värava täpsemalt peaks olema vaba ruumi ees on garaaž, mis on piisav nende avamise. Samal põhjusel, paigaldada saab neid ainult siis, kui teil on sellist ruumi. Vastasel juhul saab kasutada роллетные või läbilõike väravad, garaaž.
Oma kätega ehitada garaaž lihtne. Selleks peab olema teatud oskused lihtsamate ehitustööde, samuti tean tehnoloogia ehitus.
Mine jagu: Kuiv ehitus segu → Puiste materjalid
Allikas: www. materik-m. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar