laupäev, 6. detsember 2014

Tootmine profile levy. Import. Eksport 2007-06-14 09:05:08

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Tootmine profile levy. Import. Eksport
2007-06-14 09:05:08

Sissejuhatus

Profiil kipsplaat on kaasas kaup. Nii et mahud on selle tarbimine on otseselt sõltuvad kogustes tarbimine levy.

Üldine teave

Profiilid levy Ukrainas valmistatud tsingitud m'kus terasest ribad meetod külmvaltsitud või meetod mulgustamiseks. Metall profiilid, sõltuvalt sihtkohast on kombeks jagada selliseid liigid:
  • lae profiil CD;
  • пристенный profiili UD;
  • rack-profiil CW;
  • suunav profiil UW;
  • tugevdatud (ukse) profiil UA.

Ukrainas, praeguseks on toodetud 8 tüüpi profiil, mis on iseloomulik omadus, mis on seina kõrgus. See on:
  1. Profiili CD-60.
  2. Profiili UD-27.
  3. Profiil UW-50.
  4. Profiil UW-75.
  5. Profiil UW-100.
  6. Profiil CW-50.
  7. Profiil CW-75.
  8. Profiil CW-100.


On olemas ka nn paindlik profiili kinnitamiseks paindlik kipsplaat, kohaldatavaks, kui dekoratiivsed kaubanduskeskuse ruumides.

Ukse ja paindlik profiili Ukrainas ei ole läbi viidud sv'seoses väikestes kogustes tarbimine ja kiitusega tootmise tehnoloogia ja seadmete taotlus. Need liigid profiili on imporditud põhiliselt Saksamaalt ja Poolast.

Kõige suurem nõudlus Ukraina naudib profiili kohaliku tootmise 8 liiki, перечисленный eespool. Vähem levinud paindlik profiili, mida kohaldatakse, kui dekoratiiv viimistlus eeldus, et luua keerulisi гипсокартонных kujunduse. Paindlik profiil on mõeldud, et täita keerukaid кріволінейгих konstruktsioonid: сводов, kaared, kuplid, радиусных vaheseinad.

Funktsioon on antud toote puhul on asjaolu, et olles kaasas kaup kipsplaat, maht rakendamise profiili sõltuvad otseselt millel on lai valik tooteid, millel on suhe ja paigaldada kipsplaat (levy, elemendid, kinnitussüsteemid jne). ).


Harustruktuur turu profiili levy

1. Tootmine profile levy. Import. Eksport

Umbes 7-8 aastat tagasi, kui hoone hoonete ja ruumide remontimisel kasutades гипсокартонных süsteemid on rakendatud profiil kipsplaat välis-tootmine, peamiselt firma Knauf. Kuid, välisriikide profiil oli kõrge hind. Seega, alates 1995. aastast, kiievis turul ehitusmaterjalide'ilmusid esimesed kohalikud tootjad profiili levy: Remax, NeiCo Manufacturing Ukraina. Hiljem on mitmed tootjad on kasvanud ja, seisuga august 2000 aasta, turule profile levy g. Kiievis oli 7 tootjad.

Analüüsi põhjal saadud teavet läbiviimisel turu-uuringute profiili kipsplaat, võib järeldada, et kuigi käivitada oma tootmise profiili Ukrainas, veel kolm-neli aastat tagasi, ukraina turul valitsenud imporditud profiil kipsplaat. Ajavahemikul 1998 - kuni esimesel poolel 2000 aasta turul on olukord põhjalikult muutunud. Osa imporditud profiili levy on hakanud langema ja on nüüd, et osa imporditud profiili moodustab vaid umbes 5% kogu müügimahust.

Nagu juba eespool märgitud, seisuga august 2000 aastal Kiievis oli 7 tootjate profiili levy:
  1. Стройдеталь.
  2. Fond hoone ressursse Ukraina - Remax Group.
  3. Спецпрофіль.
  4. ІНТЕРПРОФІЛЬ.
  5. Киевметаллопром.
  6. Профсталь.
  7. NeiCo Manufacturing Ukraina.


On sv'kasvades pakkumised profiil kipsplaat on kiievis turul põhjustatud kasvava hulga kodumaiste tootjate vähenenud maht tarneahela kallim imporditud profiili Ukrainasse. Kaubanduse organisatsioonide, praktiliselt täiesti läinud kohalik profiili. Praeguse seisuga on peamine lõpptarbijale imporditud profiili levy on füüsilised või juriidilised isikud, kes tegelevad kallis ehitamine väikeste mahtudega enda vajadustele.

On sv'seoses suurenenud tooraine hinnad, ukraina profiil kipsplaat sai неконкурентоспособным välisturgudele hinna kriteeriumitele. See on vähendanud ekspordimahud profiili.

Profiil kipsplaat ukraina toodangust eksporditakse, peamiselt:
  • Venemaale;
  • Poola.


Viimasel ajal, sv'seoses ebapiisava koguse tooraine (tsingitud terasest) tootmise profiili kipsplaat, riigi turg on mõnevõrra muutunud. Iseloomulik kaasaegse turu profiili levy on ebastabiilsus ja ettearvamatus arengut.

2. Hinnapoliitika turu profile levy

Kuna turg profiili levy piisavalt "väike", ei ole veel moodustunud mängureeglid.

Erinevused hindade kohta profiil kipsplaat kohalikud tootjad võivad olla tingitud suuremal määral hanke hinnaga tooraine, mida kasutatakse tootmisel, kui muud tegurid.

Valdkonnas töö on näidanud, et ei ole praegune hinnapoliitika turul profiili kipsplaat, seega, kui toodete iga ettevõte rakendab individuaalne lähenemine igale konkreetsele kliendile. Välja arvatud selgesõnaliselt ära - "kõrge teeninduse tase", see lähenemine võimaldab varjata oma lähenemisviise ценообразованию alates universaalteenuse näha.

Pakkudes allahindlused kehtivad kaks järgmist meetodit nende tekkimisest:
  • intressi suurust allahindlust sõltuvalt mahust poole tellimine;
  • "Lisamaksete süsteem allahindlusi", mille kasutamine on iga uue ostu antakse kliendile suurema koguse pealt. See süsteem aitab edendada mitte ainult klientidele suurte tellimuste, kuid püsikliente.

Hind profiili turul varieerub sõltuvalt:
  • maht partei tellimine;
  • tingimuste hankimine;
  • makseviisi.

Ühelt poolt kõrge konkurentsiga turul rohkem toob jaehinnast kuni hulgimüük, teiselt poolt ettevõtjad turule negatiivselt suhtuvad on koht trend hinnaalandus profiili. See on seletatav asjaoluga, et konkurentsis suurtootjatele киевского turu profiili kipsplaat, samas kui kauba peamine meetod on hind.

Kauplemise organisatsioonides keskmine juurdehindlus on profiil kipsplaat alates ostuhind on:
  • hulgi-partei - 15-20%;
  • jaemüük - 35-40%,


mis võimaldab anda selliseid allahindlust (keskmine väärtus), kui:
  • Hulgimüük pakkumise - 5% kuni 10%;
  • розніце - 5% kuni 20%.

Nii kulul suured juurdehindlused kauba, isegi kui pikendatakse maksimumini allahindlusi, kaupmees jääb ilma kasumit.

Delta kasum on:
  • опте - 10%;
  • розніце - 20-30%.

Mõned kaubanduskeskused firma juba esimese tellimuse pakuvad ehitus organisatsioon soodustust, nähes temas potentsiaalset püsikliendi.

Keskmine väärtus allahindlusi kauplemise organisatsioonid, ehitus firmadele võrdub 10-15%.

Turul on täheldatud suur kõikumine (2-kuni 10%) ühe ja sama toodet erinevad müüjad, saatest hanke kauba hinda, tingimusi osta, meetodid hinnapoliitika firma, vaid ka isiklike sv'kohustused.

3. Turunduse strateegia, mida turul profile levy

Tekkega suur hulk tootjaid profiili levy ja kutseorganisatsioonid, mis on tema oma valik, turul'on tekkinud konkurents kui otsustate seda liiki tooteid. Et meelitada uusi ja hoida vanu kliente eduka kauplemise profiiliga, kaupmehed pakuvad täisteenust:
  • kauba kättetoimetamine ostjale;
  • nõustamisteenused;
  • abi arvutamisel materjali kogus;
  • teade klientidele uudiseid valikus on kauba;
  • edendada parimat klienti (reklaam, suurema koguse pealt, läbiviimine ja bankettide jne. ).


On sv'язку sellega, et kiievis turul profiili levy enamik kaupmehed pakuvad kõik need teenused, mis on peamine meetod konkurentsi on hinnalangused ja pakkuda paindlik süsteem allahindlusi. Ka paljud kaupmehed annavad kauba laenud, tähtajaga 2-3 nädalat. Kuid, kaubandusliku laenu võib anda ainult läbiproovitud firmas.

Põhimõtteliselt, nii tootjad kui ka kaupmehed, saavad teavet riigi, turu, konkurentide ja nii edasi oma klientidele, выстаке ja, ehitus-ajakirju. Kuid turul puudub konkreetne statistiline teave.

Peamine probleem, kui nad saavad andmeid selle meeles kauba seisneb selles, et täna ei ole selge klassifikatsioon, mis võimaldab tuvastada profiil kipsplaat nagu unikaalseid tooteid.

Kogu kaasaegne statistilise aruandluse, mis toimub Ukrainas, ei tekita profiil kipsplaat kui eraldi kaupa. Tootjad nimetavad seda osa "tootmine kerge metalltooted", mille alusel mõistetakse profiilid, et kipsplaat, nii ja profiilid металлопластиковых aknad, samuti kõik muud liiki profiilid eest toodetud, valmistatud metallist.

Näiteks isegi sellise kõrgelt arenenud tööstus riigis nagu Ameerika Ühendriigid, äri, mille общепринято pidada mudel, samuti ei ole selge, kas antud tootest. Peamised классіфікатарах Naics (North-American Industrial Classification System) ja SIC (Industry Standard Classification) on puudu kaup "profiil kipsplaat". Kõige lähedastega väärtus on Naics (33232 - Ornamental and Architectural Metal Products Manufacturing (tootmine, metalltooted arhitektuuri ja декаратівного väärtus)); 331221 - Rolled Steel Shape Manufacturing (valtsitud terasest profiili (ei ole konkreetselt märgitud millise))), SIC (3316 - Cold-Rolled Steel Sheet Strip and Bars (külmvaltsitud terasest lehed, ribad (штрипс) ja tahvlit).

Hinnanguliselt ettevõtjad, turu profiili levy olulisel sõltuvalt aastaajast ei tunne. Minimaalne müügimaht on täheldatud jaanuaris, kuna see kuu tuleb suur hulk üritusi.

Suurim läbimüük langeb suve - sügise algus. Kui selles, et suurendada müüki läheb keskmiselt 15-20%.

Profiil on kaasas tootega ostmisel гипсокартонных lehte, seega ei ole vaja otseselt oma reklaamis.

Reklaamikampaania eesmärk peab olema luua sisu ja maine ettevõtted, ülekandega valik pakutud ostjale kauba.

Kuna kipsplaat ja profiil kipsplaat on konkreetne kaup ja suure osa elanikkonna, enamuses on, ei ole temast ettekujutus, reklaam selle toote peaks olema suunatud kitsa ringi tarbija (kaupmehed, ehitajad, osaliselt füüsilised ja juriidilised isikud, kes tegelevad ehitus - ремонтными töödega) ja asuda spetsialiseerunud ehitus numbrites.

Kõige populaarsemaks on spetsialiseerunud ehitus trükiväljaannete on:

  • ajakiri ". Koos. Koos. : Art. City. Construction";
  • БудМайстер;
  • Ehitus ja rekonstrueerimine;
  • Ehitusmaterjalid.


Tuginedes uuringu võib järeldada, et see on kõige efektiivsem meetod meelitada klient on isiklik kontakt müüja ja kliendi olemasolu paindlik süsteem allahindlusi.

4. Suundumuste ja turu potentsiaali. Lühiajaline turu prognoos profile levy. .

Analüüsides kogutud andmed, siis võib järeldada, et praegu ei ole, arvestades probleeme tooraine, pakkumine turul kiievis profiili levy vastab olemasolev nõudlus. Tootmise mahud kohalikud tootjad suudavad rahuldada nõudlus ei ole ainult киевского, aga ka piirkondlike turgude.

Profiil kipsplaat kiievi tootjate suuremal või vähemal määral esindatud kõigis piirkondades Ukraina.

Vastavalt enamuse esindajad, tootjad ja ettevõtjad, kvalitatiivsed tunnused kodumaise profiili, peaaegu, ei ole halvem välismaa kolleegidega, kuid on madalama hinnaga. Nii, nüüd suur osa tarbimisest langeb kodumaise profiili.

Viimase aasta jooksul jätkus trend populariseerimine гипсокартонных tehnoloogiate seas kliente ehitus-ja ehitusmaterjalide organisatsioonid, mis soodustab nõudluse kasvu levy ja osad materjalid, sealhulgas profiili levy.

Otsustades on täheldatud suurenenud taotluse levy ehitustöödel, nõudlus profiil kipsplaat kasvab.

Jooksva aasta eskaleerunud olukord turul on tooraine, sv'seoses kui ettevõtted-tootjad on hakanud'olla kavandamata tootmise peatamine. Toorainena tootmise profiili levy kasutatakse tsingitud pindamata viis m'mis terasest lint. Ainus tootja tooraine Ukrainas on Мариупольский-ja terasetehaste neile. Ilyich.

2000. aastal turule profiili levy toimunud hinnalangusele. Kõige mõjuvaks põhjuseks sai pakkumise suurendamine tingitud tulekuga suur hulk tootjaid profiili kiievis turul. Enamuses on need suured kaubanduskeskused organisatsiooni, kes pakuvad ehitusmaterjale, sealhulgas гипсокартонные süsteemi, et on avanud oma ettevõte tootmise profiili levy. Need funktsioonid on pandud kauplemise organisatsioon, millel on oma kauplemise võrk. Kaubandus organisatsioonid, mis on asutajad või asutaja tootjaorganisatsioonide, otsustavad kõik mis tekivad töö käigus küsimusi, välja arvatud tootmise (turundus, hinnakujundus, reklaam jms.).

Praegune trend turul profiili levy näitab, et suured ettevõtjad on jätkuvalt jagada omavahel turg profiili levy. Lihtne tehnoloogia ja tootmine on suhteliselt odav riiklike seadmed võimaldavad neil ise toota profiili.

Nii profiil kipsplaat võib kaduda, nagu eraldi turusegmendis, mis on "lahustuda" turul levy.

Tegelikult, tootmise profiili on täiendav investeering, aitab rakendamise levy.

Tulemus konkurentsi turul profiili levy on muutunud olulise hinna, praktiliselt täielik üleminek kaupmeeste kodumaise profiili. Sissetulev profiili veeta tooteid sisse, peamiselt tellimuse alusel.

Tulemused läbiviidud uuringud on näidanud, et киевские tootjad profiili, et kipsplaat ei tooda paindlik GV, VS ja VAF profiil, mis kehtib täitmisel keeruline painutatud konstruktsioonid: сводов, kaared, kuplid, радиусных vaheseinte ja tugevdatud profiil, mida kasutatakse paigaldamisel kipsplaadi ukse kujunduse.

Need liigid profiili imporditakse Ukrainast, mis suurendab nende kõrge hind. Kuid, укранского ehitajad asendavad tugevdatud profiil profiil CD ja UD, mis ei ole oluliselt nende arvates mõjutab kvaliteeti piiritletud esemeid. Aga vahetamine on paindlik profiili levy teine vaade viib võimalusest moonutamist disain ja praod kipsplaadi, mis vähendab oluliselt eluiga.

Osta profiili levy Kiievis.


Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar