pühapäev, 7. detsember 2014

Rohkem valgust. 2006-10-27 18:43:38

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Rohkem valgust.
2006-10-27 18:43:38

Rohkem Ukrainas, valguse ja vastavalt vähem varje: igal aastal turule электроламп ja valgustid suureneb 30% taustal kiire update sortimendi Varem vahendid valgustus oli selleks, et ei oleks pime. Nüüd on kõik teisiti: koos arusaam sellest, et odavad lambid tarbivad energiat ja põlevad kauem ei стеариновый küünlad, tuleb teadlikkus rolli valgustus kui üksuse reklaam, disain ja kaubandus. Isegi vorsti piisava valguse korral välja kallim. Turul tähendab valgustus kiired muutused ja mitmeid uuendusi. Tuled: hind on juba peaaegu välja. Kõigepealt on hinnatud tasuvuse ja usaldusväärsuse Nõudlus valgusallikad sõltub üha rohkem tegevuskulud Üha eredamalt põlevad tuled elektri kohalikud kontorid ja tehased, tänavad ja pargid. Turuosalised ütlevad elevust kõigis suundades turu lambid ja valgustus tehnoloogiat. Mõned turusegmentides, näiteks, elektrilised valgustus, üldse justkui ärkavad pärast pikaajalist seisakut. Siiski, ostes rohkem lambid ja valgustid, lõpptarbijale muutub säästlik ja üha enam loeb, mitte ainult algajad, vaid ka üldised kulud valgustus. Nii hakkasid paremini müüma kallis, kuid vastupidav ja ökonoomne imporditud lambid, samuti odavad kodu-ja есенговскіе valgustid. Ja üldiselt ostja on teinud hinnaalanduse valgustuse tehnoloogia tänu sellele, et korraldajad on vähendanud tase juha. Samaaegselt kasvu müüki электроламп ümberjaotumine toimub turu kasuks rohkem tänapäeva seisukohast tehnoloogia tüübid, samuti kasuks tooteid tuntud lääne kaubamärke. Muide, ainus уцелевший kodumaise tootja valmistub uuesti ukraina turule. Vastavalt juhtivate ettevõtjate siseturul, igal aastal Ukrainas müüakse lambid umbes $ 35-40 miljonit eurot. Nüüd nähtub selge tendents on, et seda kasvu, mis on viimase paari aasta jooksul on keskmiselt 30%. Kogu mitmekesisuse liiki lambid (hõõglambid, päevavalgus, halogeen-ja metallist halogeniid ajavaod:, naatrium, xenon tubular, cd-luminestsentsed majandus, eriline) suurem nõudlus on säästlikum tarbimine elektrienergia ja vastupidavam. Näiteks rakendamise luminestsentslambid igal aastal suureneb 1, 5-2 korda. Majandus-ja lambid kodumaise ostja mängib nüüd suuremat rolli, kui tema esialgne hind. Sellele tõukab tarbija lihtsa arvutuse. Siin on võtta näiteks "native" hõõglamp 50 senti ja kompaktne ökonoomse lahenduslampidega Philips PLE / T, mis on väärt mitte palju ega vähe - 35 uah. Mõlemad lambid annavad umbes sama valgusvoog - umbes 1200 luumenit. Samal ajal tarbitav võimsus kodumaise 100 W lamp ja lamp Philips - 20 W, mis annab 5-kordne elektrienergia kokkuhoiu. Kui aga võtta arvesse ajastus teenust - 1000 tundi lambid nõukogude proovi ja 12000 tundi Philips PLE / T, siis lihtne aritmeetika arvutused näitavad, et viimane efektiivsemalt 4, 5 korda. Ja Philips toodab ikka ja naatrium lamp tänavavalgustuse, mille ressurss on 32000 tundi, st. nad teenivad 7-8 aastat. Konkreetne tasuvusaeg lamp sõltub kasutuskohast. Praktika näitab, et kui lamp põleb rohkem kui 12 tundi päevas, siis see tasub ennast ära, sest 6-12 kuud. Nii et suurimat efekti annab kasutavad selliseid lampe kontorites, haiglates, kauplustes, метрополитене ja tööstusettevõtetes. Nii nagu nõukogude lähenemisviisi valik valgustuse tehnoloogia (vähemalt esialgse investeeringu) muutub turu (hinne kulutõhusus kogu eluea tooted), muutub struktuur ise лампового turul. Veel paar aastat tagasi Ukrainas domineerib kodused tooted. Kaks taime (Lvivis ja Poltava) kontrollisid umbes kolmveerand turust. Aga eelmisel aastal полтавский taim, mis изготавливал päevavalgus ajavaod:, naatrium ja mõned muud tüüpi lambid, pärast mitmeid приватизационных keerdkäikude lõpetas veenvalt, ja nüüd on ainus kodumaine tootja - львовский tehas "Säde" toodab ainult hõõglambid. Nagu arvata, on tulemuseks auk tungis import. Vabastas segmendid on laenatud vene tootjad ja rahvusvaheliselt tuntud kaubamärke - Philips, Osram, General Electric, Tungsram, Gewiss ja kinni valitsevate seisukohti. Hinnanguliselt ettevõtjate, toodete viimase moodustab 60-70% impordist. Kanalid high-end toodete ukraina turg on muutunud firma "I-TEC", "Элопро", "Югконтракт". Kuid viimastel aastatel on turule hakanud murda ja teised vähem tuntud brändi, eriti hiina. Vene tehased toovad ostjad on madal hind ja maailma juhtivad tootjad - toodete kvaliteedi, sortimendi laius, teeninduse ja tagatisi. Näiteks firma "I-TEC", mis pakub tooteid Philips, зобов'kohustub selle asendada, kui müüdud lamp loodud sihtotstarbeline ressurss. Välismaa tootjatel aitab võita ukraina turule ja regulaarne hinnaalandus impordi tooteid. See motiveerib kaupmehed töötada rohkem vähendada kasumlikkust, kuid tänu suurenenud pööret nende heaolu ei muutu. Valgustid: kõige rohkem paistab "Vatra" turul valgustid domineerivad kodumaised tootjad, kuigi nad ründavad n'яти venelased ja valgevenelased turu valgustid üllatavalt üksmeelselt hindavad $ 30-40 miljonit eurot aastas. Mitte vähem единодушием kinnitan, et järgmise aasta-kahe jooksul selle maht kasvab. Kuigi esindajate arvates juhtivaid kaubandus ettevõtted prognoosida aastane müügi kasv 20-30% on võimalik üksnes tingimusel, et stabiilsuse kõiki tegureid, sh tolli reguleerimine. Kõik erinevaid valgusteid (juhtivad operaatorid pakuvad sadu ja tuhandeid positsioonid) spetsialistid jagavad n'viis kaubagruppide: - kontori -, kaubandus-ja nii edasi. ; - tööstus; - välisvalgustuse; - inter'єрні; - kodutehnika. Iga toote grupp on alarühma. Näiteks, valgustus välimine valgustus eksperdid jagavad allikad valguse tänavate, teede, parkide, hooned ja rajatised. Светотехническая tooted - üks kõige dünaamilisemaks turusegmentides kaupade kinnisvaraarendajad Kindlalt võib öelda, et kasv on väga ebaühtlane, kuid mõnedes sektorites (arhitektuurne ja disain valgustus) ta võib saavutada kümneid kordi. Viimasel ajal kogenud märkimisväärset nõudluse kasvu tööstuslikud valgustid, turuosalised on mõned selgitavad suurenenud mahud tööstushoone. Seega on oodata, et need tendents jätkub ka tulevikus. Ja müügimahud väljas inventar (tänava, pargi praegune ja arhitektuurne valgustus) aastatel 2000-2001 kasvanud kümneid kordi. Selles valdkonnas on peaaegu suurim potentsiaal turu arengut valgustid. Tõsi, majanduslik mõju, selle rakendamine meie ametnikud ei ole veel valmis mõistma. Vahepeal maailma praktika näitab, et hea tänavavalgustus, teede ja kiirteede vähendab sündmuste neid pimeda ajal umbes 30%. Oluline segment turu välisvalgustuse - nn arhitektuurne valgustus. See on nüüd kiiresti integreerida disain kõrghoone büroohooned, kaubanduskeskused ja majad, saades net'емкой selle osa. Seda toodet on viimasel ajal müüvad ainult koos individuaalse projekti, nii et tellimused need tuled teevad ja ettevõtted, kes soovivad esile maja õhtusel ajal (hea, muide, selline reklaam)ja eraisikud, kes ostavad tooteid oma kodu. Üks domineeriv tegur suurenenud müügimahtude arhitektuurne valgustus turuosalisi nimetatakse näide Moskva, hea valgustus, mille põhjustab kadedust "vanemad" paljudes linnades. Nagu ütles kiievi arhitekt Jelena Oleinik, võrreldes särav öine Moskva Pariis südaööl näeb kurt provints. Ukraina ja SRÜ võtavad hinnaga, "kauge" välismaalased - disain ja tehnilist täiuslikkust Vaatamata sellele, et ring on võimas kodumaiste tootjate piiratud ternopil "Ватрой" keritud "Светотехника" (a. Rasva all kiievi lähistel), neile kuulub lõviosa turu - 65 - 70%. Lisaks neile, tootmine, valgustite tegelevad umbes sadu väiksemaid ettevõtteid, rendile valdavalt vähem keeruline tooteid - punkti-ja majapidamistarbed valgustid (lühtrid, seina jne. Sel juhul tootmise enamasti taandub koostamise valgustid on valmistatud imporditud komponente. Riiulil on väikesed tootjad saabus pärast kokkuvarisemist grivna sügisel 1998, kui selle äri tegime mõned importijad. Näiteks, uab "Lumen", sissetulev kontsern "Элотек", alates 1998. aastast toodab valgustid bitmap sisseehitatud, saatelehed, luminofoorlampide ja tavalised korterid ja ruumid on kõrge õhuniiskus ja запыленностью. Suured importijad nüüd ei ole palju rohkem, kui suuremad tootjad. Kriis august 1998 aasta oli tugev löök importijad valgustus tehnoloogiat. Ainult eelmisel aastal, mõned neist on jõudnud kriisieelsele müüki. Ühed suurimad importijad on väärt nimetada киевские firma "M. Ja. Juurde. Шорр "(välis-ja inter'єрні valgustid), " Light-Deluxe "(inter'єрні valgustid), " ТИКО "ja днепропетровскую firma" Солар ". Lähtudes nende valik, kuidas ja ukraina import üldiselt on toodete tuntud lugupeetud marki - saksa Erco, Bega ja limburgi jalgpallistaadion, itaalia Artemide ja Flos. Lääne regioonis on müügil palju tooteid poola tootjad välja, tavaliselt лицензиям maailma juhtiv ettevõtted. Siiski on poola mõju ukraina turg on üldiselt veidi. Suur huvi on import valgustid Valgevene ja Venemaa, kes veel paar aastat tagasi oli, kui nii võib öelda, on null. Nüüd olemasolu selle toote ukraina turul juba tunda. Ja kuigi valik on titetants ja venelased бедноват, kuid tänu hinnapoliitika lähitulevikus saavad nad koostada tõsist konkurentsi kodumaiste ja maailma suurimate tootjatega. Nõudlus: kõrghooaeg lõpetamist ehitus hooaja Suurim hanke valgustuse tehnoloogia teostab ehitus ja disain ettevõtted suuremates linnades Nagu näitab praktika, ostjad valgustusseadmete bürood, kauplused, tööstus-valgustid, samuti välisvalgustuse 85-90% juhtudest saavad ärikliendid. Ja tööstussektoris inter'professionaalne valgustus, vastupidi, 90% ostjatest - индивидуалы. Rühm ettevõtte kliendid on mitmetahuline. Umbes 50% moodustavad ehitus-ja remondi-ehitus organisatsiooni, 25-30% - jaekaubandus, ülejäänu ettevõtted ja organisatsioonid, kes tegutsevad lõpptarbijatele tooteid. Pooled valgustid müüakse pealinnas edukas kaupade müük novosjolov üldse, ja valgustite eriti, sõltub sellest, kui hästi arhitektid ja projekteerijad on informeeritud nende omadused ja võimalused. Selles sv'язку võib pidada väga edukaks reklaami hooga läbi septembris festivali "Arhitektuuri light". "Müüjad on valgus" väga selgelt ja ilmekalt näidanud зодчим kaasaegseid lähenemisi valguses, uued suunad, võimalused valgustid. Vastavalt turu korraldaja valgustus tooteid, umbes 40-50% müügimaht moodustas Kiiev, teise koha võtab Днепропетровский piirkond, järgnevad piirkonnad Ida-Ukraina (Donetsk, Harkovi), natuke jääb lõuna riigid (Odessa, Krimm). Harilik viimane koht selles "pingereas" kuulub Lääne-Ukrainas, kuhu väikesed, kuid paljude isikute poolt imporditud tooted on pärit Poolast. Tarnijad valgustuse tehnoloogia on oma kõrgpunktis ja surnud hooaega. Kui teiste segmentidega ehitusturul novembris-detsembris elu seiskub, siis осветительном nende kuude kõige produktiivsemad. Seda eripära ettevõtjad selgitavad, esiteks, kahaneva päevavalguses, teiseks kaotuseks ehitus-ja remonditöid. Teine tipp tegevuse tarbimine rohkem traditsioonilisem - veebruar-juuni. Langus (juuli-august) on tingitud puhkuste perioodiga ja algusega pikima päeva aastas. Lai ridadesse vahendajate turul valgustus varsti saavad сузиться, ja hinnad langevad Skeemi rakendamise valgustus tooteid võib nimetada traditsiooniliste: tootja või importija müüb valgustid hulgimüüjad, kes rakendavad neid või väiksem посредникам, või ettevõtetel jaemüük. Eripära turul valgustuse tehnoloogia seisneb selles, et ettevõtted, mis on võimelised andma enam-vähem täielikku valikut natuke, sest nomenklatuur on väga lai, ja kett vahendajate vahel on 3-4 operaator. Juhtiv edasimüüja'юторам turul valgustus tuleb klassifitseerida juba упомянутую "M. Ja. Juurde. Шорр ", mis on kasutusele võrk kolmest ilusalongid, " Light-Luxe "ja" ТИКО "(üks salongi), samuti ettevõtte" Капро ". Viimane on ainulaadne, et Ukraina võrgustik kauplustes (19 piirkondades ja 5 Kiievis) ja rakendab praktiliselt kogu olemasolev siseturul nomenklatuuri tooteid. Tekkimist turule uusi ettevõtteid-"koletised" ettevõtjad usuvad ebatõenäoline. Tõenäolisem tundub turult väikesed vahendajad, sest seal on kalduvus luua ehitus-hüpermarketid. See võib kaasa madalamad hinnad, sest nüüd, läbides kolme-nelja edasimüüjad, tooted hinda mõnikord on 90-100%. Mis puutub praegune hind olukord, siis kõik ettevõtjad valgustus turul üksmeelne: üldiselt on hinnad langenud. Põhjuste hulgas, miks nimetatakse agressiivne laienemine venemaa ja valgevene tootjad, mistõttu paljud ettevõtjad on sunnitud langetama juurdehindlused 50% kuni 15-30%, samuti aktiveerides kodumaiste ettevõtete ja impordi rohkem odavaid tooteid, millele aitas hiljutise tõusu ввозной tasu on 10 kuni 25-30 %. Aga langusi väga неоднороден. Näiteks, raster valgustid viimase 1, 5-2 aastat langes ligi 2, 5 korda, aparatuur, välisvalgustuse - 15% -, kontori-ja kaubanduspinnad - 20%. Teema numbrid valmistasid ette:'vjatšeslav КОЗАЧУК, Bogdan МАЛИНОВСКИЙ, Anna POPOVA Arvamus ettevõtjate turu Müügi arvelt tööstusliku tarbimise Sergei Кульков juhtkonda ettevõtte "I-TEC": - klientide Arv, kes vajavad kvaliteetsete toodete, suureneb igal aastal. Peamiselt müügimahud kasvavad tänu tööstusliku tarbimise, sest majanduslik mõju kasutamiseks imporditud, valgustite umbes n'viis korda kõrgem kui kodu -, ja valik on palju laiem. Nii ettevõtetes, kus arvates mitte ainult esialgsed kulud, kuid ka operatsiooni maksumus, järk-järgult toimub asendamine kodumaise valgustid imporditud. Näiteks lennujaamas "Борисполь", lugedes majanduslikku otstarbekust, jäid valguses "Philips". On aeg arhitektuurne valgustus Peetrus Шкурат direktor firma "Helene" (kontsern "Элотек"): - Nüüd on võimalik märkida järsk kasv populaarsus arhitektuurne valgustus. Lisaks, viimasel ajal on oluliselt kasvanud nõudlus disain valgusti, mida kasutatakse, näiteks, vormistamisel kauplemise tuba, vitriinide, eluaseme jne. Kuid need tööd nõuavad mitte ainult kvaliteetseid valgusteid, aga ka kunstnikud, disainerid, spetsiaalset tarkvara arendamise projekti ja selle Ukrainas kuni ei ole. Turg valgustid areneb veel aastaid Sergei Белоконь juht disaini osakonna firma "M. Ja. Juurde. Шорр ": - Ma usun, et turg valgustid kasvab veel aastaid, sest tempo hoone ühes ainult Kiievis üllatavad. Elevust majanduse on viinud suurenenud nõudlus kvaliteetse kaunis maailm - inter'trepid ja väline. Nii et varsti pealinn saavad valgustus euroopa tasemel, jah, ja muud linna засияют heledam.
ALLIKAS: Lepingud

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar