Normaalne inimene püüab või on sunnitud elama tänapäevaselt, tuleb kogu või vähemalt midagi созвучным moes. Ja originaalid, mitte valida "olla nagu kõik", самовыражаются mis avaldub, kaunis sümbioosis "viimase писков" kunst ja tema endise kunsti ärakasutamine. Nad ümbritsevad end kõigile, et on oma eriline mood.
Keskmine обыватель selles küsimuses ees keerulisi tundeid, злясь ja tahtmatult восхищаясь korraga: "Noh, see on juba liiga! " Või: "Elavad inimesed! ". Kuid elada-siis on tavaliselt natuke vähe hooliv sümboolse võlusid ja эргономических евростандарты oma kodu, kohelda kodus kadestavad tema orjad rohkem kui kergekäeliselt ja maailmas üldse - meeletult kuni пофигизма.
See on individualistide, mis koormavad sotsiaalseid norme ja meelitab kõik mittestandardsed, et endast ei ole ainus asi, ja omapära ning töö ja puhkuse, ning suhtlemisel, ja elamu inter'interjööri, mille stiilis POP-DISAIN
On пластическом tee seda stiili rohmakas tuttavad prototüübid: modern ja avangardi, функционализм ja hi-tech, декоративизм ja кич... Allikad näiliselt lootusetult kokkusobimatud. Aga ei! Pop-disain suurepäraselt микширует neid oma loova-kuh-ei, saades tulemuseks on kunsti-ja maitsvat toodet.
See on, muidugi, эклектика. Kuid näeb välja värske ja ahvatlev, покоряя kujutlusvõime toote-gourmet oma непохожестью on эклектику tuttav mõista seda sõna. Ja fakt on see, et pop-disain - see on авантюрная эклектика, mis võimaldab simuleerida on inter'ери kõige imelisem "vabaduse" teadvusel: vaim piraat purjekat või rüütellik lossi, разбойничьей koopad või puhkuse erak... See väljendatakse, kasutades high-tech neile homme, різнобарв'i ja mitmekesisuse arveid materjalist, kerge väljade antiik, skeemi vormi ja ruumi seaduste järgi on lapse loovust, omane talle siirus ja vahetu tunne reaalsus.
Pop-disain loob inter'ep-märk. Sama tuttav oli kunagi saatjaskond hipi, punkareid, machinists, bikers... Pop-märk tuvastab selle omanik, kinnitades tema sõltumatust ja неординарность, et annab välja oma сереньком tausta tema ambitsioonika iseseisvuse.
See stiil on üks kõige ilmekamalt otseseid täna dekadentlik nähtusi. Tema kreedo on - tuleb välja massid, ringikest fännid self-centeredness. See teeb võimatuks selle laiemat репродуцирования. Peamine mass pop-ideid tajutakse ekstravagantne эстетский выпендреж, millele võib muidugi suhtuda järeleandlik, näiteks, kuidas vaimselt segane sub'objekti епатуючій tänava rahvast ekstravagantne antics.
Pop-stiil on tõesti muutumas omamoodi stimulant пижонства, ! edevus, mis, kui see ei ole irooniline, sageli osutub eluaegne kaaslane andeid. Kui uskuda suure Ларошфуко, siis ilma selleta üldse ei saa täielik rakendamine sees. Seega, kui taotleja pop-pilte ei ole, millele sul on õigus milliste võimetega, siis disain eluaseme püüab anda neile "likviidsete" vaade - mõnikord нарочитый, mõnikord põhjustab, kuid ei ole kunagi ükskõikne.
Mitte vähem huvitav психофизиологический aspekt pop-disain, mis on, kehastades idee vaimse раскрепощения identiteet, mis kajastab ja mis on omane sellele seisuga lapsik entusiastlik optimismi. Mees, omal siiralt usub õiglus on alati arvatakse, et tema seisukohad kord ja hindavad. Ja siin siis kõik lõpuks aru, kuidas eksisid, недооценивая ainulaadne современника. Noh, kui ta, nagu tema mõttekaaslased, vastandab kroonilise невостребованности юношескую võime ellu jääda unistus helge homme. See kaitsev refleks, mis võimaldab rõõmsalt kinni hoida kuni 20 aastat. Siis - 30. Siis - 40, 50 ja nii edasi... See on lahe aitab stiil. Oleks vahend Макропулоса, see annab inimesele tunde kestva nooruse, õnne võimalus kui mitte väliselt siis vähemalt sisemiselt kaua-kaua mitte vananeda.
Saades pop-disain igas ühiskonnas on otse-wops'on seotud riigi ja tema majanduse. Kultus on постмодернизме filosoof Jean Бодрийар usub, et arenenud riikides majandust kogunemine varem või hiljem järgneb nn majandus soove, kui inimene on tüdinenud universaalseid väärtusi ja стилистическим ширпотребом, tahab pühendatud ainult себеэксклюзива. Ja see tarbija-revolutsiooniline kindlasti saab püüda sama revolutsiooniline атрибутирования oma ideid. See on, nagu näitab maailma kogemus disain, ei ole vaja'kindlasti kulub palju raha, kuid обов'kindlasti palju kulub isikulise.
Selline isikustamine eluaseme meile kuni nähtus нечастое. Rohkem iseloomulik jääb kuni järgimine рекламному kõne, ning mitte oma individuaalsust. Aga kui keegi ütleb enda kohta, oma soovidest, ta võib loota abi nägu pop-disain, valmis neid soove ellu viia kõik siirus ja vahetu.
professor. Лемешев
Allikas: www. еremont. ee