reede, 5. detsember 2014

Aknad on pärani lahti 2006-11-02 16:12:15

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Aknad on pärani lahti
2006-11-02 16:12:15

Kui varem, kui импортировались valmis металлопластиковые aknad, sellel oli võimalik saada kasumit, siis nüüd, kui tootmine peamiselt on ajatatud Ukraina, konkurents on tohutult suurenenud kasumlikkus tootmine ja paigaldus akende] kõigub 15 ja 20 protsenti. . - _- Kõrge omahinna kohaldada uusimaid tehnoloogiaid ka, keegi ei riskida. Siiski, otsustades prognoosid, seiskunud dbshrink turul ajutine. Põhjust optimismiks - tulude kasvu, elavnemine ehitussektoris ja äärmuslik töökindlust kümneid miljoneid akende kogu Ukrainas.

TURG: boom-2001, mis varsti kordub...
? Toimus üleminek impordi valmis akende kuni nende tootmise imporditud komponente.
? Ajastu сверхприбылей lõppenud. Praegune kasumlikkus-10-12%.
? Madal tegelikku nõudlust обусловил "tagasi kerida" kuni odavad komponendid ja primitiivse tehnoloogia.
Ülekaal alumiinium, puu'puidust või plastikust akende struktuuris tootmist ühes või teises riigis on tingitud riiklike traditsioonide, kui-родно-klimaatilised tingimused, samuti nõuetele vastavat materjali, mis on üha tugevnevad. Et riikides kus on soe kliima (Kreeka, Hispaania, Itaalia, Portugal) on iseloomulikud peamiselt alumiiniumprofiilidest. Soomes on viimasel ajal kasvanud ka nõudlus kallimate ja vastupidav деревоалюминиевые disain. Üldiselt Euroopas osakaal PVC-aknad on 38, 1% kogutoodangust ja järk-järgult suureneb. Kahjuks statistika kohta ukraina dbshrink turul puudulikud ja vastuolulised - ettevõtjad või ei läbi turu-uuringud, või hoidke neid all märgitud "ametlikuks kasutamiseks".
Aktiivne teket turul металлопластиковой akna toodete algas 1992-1993 aastatel. Aluseks impordi siis olid valmis aknad ja riikide importijate (üle 80%) - Poola ja Türgi. Järgmised paar aastat ознаменовались süvendatud positsiooni lääne-euroopa firmade ja rendileandmine paremaid tooteid. Samal ajal Ukrainas'ilmusid esimesed ettevõtted, mis hinnata paljutõotav laadi uus turg, tegime impordi osa kasvatamisest tehnoloogia ja luua oma ettevõtte. See on võimaldanud pakkuda turul on võrreldamatult suurem valik, kvaliteet ja hind. Firmamärgiks on selle etapi - kasum turul osalejate, mida on põhjustanud kiire kasv nende arv ja ulatus eraldi ettevõtetele. Venemaa finantskriis 1998 mõjutanud ukraina turul металлопластиковых akende kas see suurenenud eksport. Kuna paljud lääne firmad on kaotanud investeeritud Venemaale vahendite seisukohad euroopa tootjad PVC-profiilide pöördus Ukraina. Vahel algas konkurents meeldib kodumaise tootja - maaletooja-tarvikud. Kogus asjaomaste süsteemide kasvanud 19 1998 kuni 27 1999., ja sel aastal ainult kiievis turul esindatud akna 30 info süsteemid. On'on tekkinud palju uusi mängijaid. Tulemus konkurentsi turul PVC-aknad on saanud tõsine hinnalangus. Ettevõtted on nüüd sunnitud töötama reaalne, mitte ülehinnatud,nagu see oli etapil teket, hindadega ja rahul tagasihoidlik normidele kasumit. Keskmine kasumlikkus on toodetud aastatel 2000-2001 ettevõtjad hindavad 10-12%.
Viimase kahe aasta jooksul on iseloomulik märgatav langus arengutempo. Seisukord akna turul suurte ukraina linnades võib nimetada ebastabiilne tasakaal. Ühelt poolt konkurentsi ja vajadust arendada edasi viivad juhtivad firmad kasutusele uue tehnoloogia, kohaldamise üle теплосберегающих, kuid kallimaid materjale. Teiselt poolt, majanduslikud tegurid, nagu nõudluse vähenemise taustal üldine vähenemine maksevõime tagasi turg "дикости" ja provotseerivad tekkimist ettevõtted, kes kasutavad odavad osad, кустарные tehnoloogid paigaldus. Leading sama tootjad металлопластиковых aknad on sunnitud töötama äärel kasumlikkust. Turu maht on täna vabaaja hinnatakse $ 30-60 aastas. Täpsem numbrid keegi kutsub. Nii et selles materjalis "Lepingud" lähevad teavet ajakirja "Presentatsioon" ja üksik analüütilise artikleid, mis on avaldatud teisi tiitleid.

MÄNGIJAD: kuni 30% mahust annavad "garaažiuksed" tootjad
? Ainult pealinnas töötab umbes 120 tootmisettevõtted aknas tooteid, ja umbes 200 nende edasimüüjad.
? Mõju turule on selle rühma tootjad, lisaks dumping, iseloomustab подрывом usaldusväärsust металлопластиковой toodete tarbijad.
? Kohtuliku kaitse kopeerimise info süsteemid on praktiliselt võimatu, kuna nende патентования viimastel aastatel ei toimu. Vaatamata sellele firmadele tuleb ise välja töötada meetodid kaitseks piraat koopia.
Viimase 2-3 aasta jooksul on välja kujunenud grupp juhid, kes on "kadunud castle" on tootmismaht. Just need ja määravad mängureeglid. Turul on lisaks esitatud mitmeid keskmise suurusega ettevõtted, kes tegutsevad peamiselt erasektori klientidele. Liidrite hulgas akna turu-uuringu kohaselt ajakirja "Будмайстер", sellised firmad nagu:
"Вікнопласт"
Ühine украинско-saksa-poola ettevõte. Loodud 1995. aastal. Personali - enam kui 100 inimest. Tehnoloogiat kasutatakse saksa КВЕ. Tootmise võimsus - 4, 5 tuhat toodete kuus. Ettevõte on orienteeritud peamiselt koostöös ehituse firmade ja suurte ettevõtete klientidele. Siiski, suur osa tellimusi laekub ja erasektori tarbijatele.
"Ekraan" (kaubamärk "Энран-Акрос")
Firma on 100% ukraina kapitali. Turu - mail 1996. Personali - 350 inimest (hõivatud dbshrink ja assistent paigaldamine tootmises). Kasutatakse info süsteem ja tehnoloogia saksa firma REHAU. Tootmisvõimsus - 3, 0 tuhat aknad kuus. Ainus, sest kodumaiste äriühingute, ettevõtete kus on loodud kvaliteedijuhtimise süsteemi, kinnitas sertifikaat ISO 9001. Tooted on arvutatud kõigi tarbijate rühma. Suunatud töö ehitusega äriühingute ja erasektori tellija. Toodetud tooted "turistiklassi" mass-ehitus-ja kallim - rikas klient.
UAB "Евроокіострой"
Loodud 1998 aastal. Personali - umbes 150 inimest. Firma tehnoloogia SHUKO (Saksamaa). Tootmisvõimsused võimaldavad toota 100 akende vahetuse.
"Сгерх"
On dbshrink turul alates 1997. aastast. Personali - umbes 100 inimest (ja tootmisega aknad ja mööbel). Pakkuja profiili - "Artek" (Saksamaa). Tootmisvõimsus - 500 akende kuus. On suunatud peamiselt tööle erasektori klientidele.
"Фенстер"
Firma on 100% австрийским kapitali. Ukraina - lõpust alates 1995. aastast. Personal ukraina esindus - umbes 100 inimest. Tarne osad emaettevõtjale. Tehnoloogia firma "Віденьпласт" (Austria), profiil - SHUKO. Tootmisvõimsus - 50 toodete ööpäevas. Suunatud töö erasektori klientidele.
"Квіі Свиг"
Firma on 100% ukraina kapitali. Loodud 1994. aastal. Personali - umbes 60 inimest. Profiil - "Книппингом" (Saksamaa). Tootmisvõimsus - 1-1, 5 tuhat toodete kuus. On suunatud peamiselt erasektori klientidele, kelle sissetulekud on üle keskmise.
Tuleb märkida, et on väike, 20-30%, turuosa ikka kuulub nn "гаражным" firmadele, kes ei ole progressiivne tehnoloogia ja ei ole vaja toota kvaliteetseid tooteid seadmed. Siiski - hoolimata väike kvaliteediga tooteid, need ettevõtted on oma tarbija, kuna nende hinnad on madalamad kaudu odavad osad Poola ja Türgi, väike investeering tehnoloogia ja seadmete ja madala palga малоквалифицированного töötajad.

PROFIIL: ees sakslased
? Turul ülemvõimu saksa profiili. Ja on vaid üks kodumaine tootja välja Täpselt...
Alates aastast 1995 ja on praegugi tõus on valmistatud PVC-profiilide Euroopas on keskmiselt 3-4% aastas. Nüüd gamma impordi-profiilide tootmine, akende ainult pealinna dbshrink turul on selline: REHAU, КВЕ (vaieldamatut juhid), ja siis tähestiku järgi - Actual, Alumplast, Artec, Bekker. System, Deceuninck, Geatan, Intertec-S, Knipping, Pakpen, Panorama, Pimapon, Plastival, Plustec, Salamander (mitte segi ajada jalatsi firma), Schuco, Thisson, Trás Eco, Trocal, VEKA. Lisame siia kodumaise "Täpselt-kiht". Ukraina turul liidripositsiooni kindlalt hoiavad kahe saksa info süsteem - REHAU ja КВЕ. Nende tooted on täna võtab üle kolmandiku turust. Kui varem on nõudlus aknad-süsteemide VEKA profiilidest ja SCHUCO. Ja kui kaks aastat tagasi, arvestades suurendada üldist turu mahtu, või isegi kaotus tühine osa turust võiks tähendada, et suurendada müüki ja kasumi, siis täna seda ei juhtu - firma on sunnitud liituma tõsist konkurentsi võitlust, et säilitada oma turuosa.

KLAASPAKETID: фаворе triple-klaaspakett
? Ehitajad ostavad однокамерные klaaspaketid, et hinnaalanduse ehitus
Peaaegu kõik müüjad ja tootjad pakuvad однокамерный ja двухкамерный mööbli võimalus, pakettaknad. Suurim nõudlus erasektori kliendid nautida triple-klaaspakett (nad vastaksid paremini kliimavööndis Ukraina): standard (linna korterid) või keerulisem (enamasti suvilad). Однокамерные klaaspaketid mõnikord ostsid era kinnisvaraarendajad lõunaosas Ukraina. Ehitus organisatsiooni ka sageli ostavad однокамерные klaaspaketid - vähendada tootmiskulusid ehitus.

VAATENURK: meeldiv ja ettevõtjatele, ii tarbijatele
? Ehitusbuum-2001 on toonud endaga hüppelist nõudluse металлопластиковые aknad. Kuid on vaja uusi tehnoloogiaid, mille jaoks pole veel суперинвестор.
Arenguvisioon akna turule kõige rohkem määravad hulga elamumajanduse, mis on alates 1995. aastast pidevalt kasvanud.
Ei ole üllatav, et enamik ettevõtjaid tahavad olla sõbrad ehitusega ettevõtete ja teiste ettevõtte klientidele. Muide, tõsine ehitus corporation (sama Киевгорстрой või Познякижилстрой) on juba ammu said oma производствами металлопластиковых aknad.
Eelmisel aastal täitus tõeline ehitus buum. 2001. aastal ainult pealinnas on kavas ehitada 1 miljoni kv. m eluaseme. Juba see tegur näitab, et turg металлопластиковой toode jääb väga paljulubav. Kuid enamik eksperdid usuvad, et selline kiire areng, sest viimased kolm-n'viis aastat, ei ole.
Uued perspektiivid avanevad ja regioonides, kus ettevõtte peamised esindajad on juba üsna laialdaselt, kuid keskmise suurusega liiguvad selle kaudu laiendada edasimüüjate võrgustiku. Kuid konkureerida piirkondades on ka aina raskem arendades kohalikku tootmist.
Veel üks atraktiivne suunas - suund on suurema hulga tarbijate: elamu fond on aegunud, nii et asendades kuulub märkimisväärne hulk aknaid. Arvestada tuleks ka sellega, et esimest korda viimaste aastate jooksul on lukustatud kasvu, tegelik tulu elanikkonnast, kes eelmisel aastal võttis kaubamärgi kriisieelsele 1997. Kui siia lisada hindade langus, siis võib loota, et mõne aja pärast on palju rohkem meie kaaskodanike заинтересуются металлопластиковыми aknad. Tõsi, vastavalt ettevõtjatele, see on suhteliselt kauge perspektiiv.
Sarnaselt venemaa turuga, võib eeldada, et toodangu kasvu kodumaiste komponendid, mis omakorda toob kaasa uue vooru konkurentsi - оживятся ja euroopa pakkujad, rõhutades oma "praegu euroopa kvaliteet".
Mis puutub uute tehnoloogiate, siis siin on'ilmuma суперинвестор (võimalik, välisriikide), äriühing, valmis oht, või on võimalik saavutada teatud kokkulepe vahel peamised tootjad.
Fakt on see, et "arenenud" tooted on paratamatult kallim. Tõsta üks eraldi renditud firma hinnad oma tooted automaatselt tähendaks kaotus neile osa turust. Sel juhul uued kallid aknad on tõenäoliselt vaid osa sortimendi ettepanekud koos traditsiooniliste toodetega.
Olukord võib muutuda drastiliselt, kui kõiki tegureid, mis on piisavalt pikk, mõjutab turu - tõuseb teadlikkus tellija, et tõstab firma uuendada tehnoloogiaid, tellijal on jälle'tekib raha, ja see on реанимирует turg.

HIND: tasemed, välja arvatud "гаражников"
? Hinnad vahemikus $ 200-350 eest standard akna pindala 1, 68 kv. m on kalduvus vähendada.
? 80% ettepanekuid sarnased hinna ja kvaliteedi. Nii et võita on võimalik tänu teenuste ja tagatisi.
Nagu juba mainitud, on kõige madalamad hinnad võivad pakkuda "гаражники". Peamine komponent on ühikukulu plasti aknad - profiili, ning need ettevõtted töötavad koos suhteliselt odav profiiliga Türgist ja Poolast.
Hinnad aknad on kõik "normaalne" kvaliteedi tootjate akende umbes • samad. Vastavalt enamik neist kõige kvaliteetsed tooted - toodetud vastavalt saksa tehnoloogia välja saksa detaile - moodustavad kuni 50% (sõltuvalt linn) ettepanekud ukraina turul. Enamik operaatoreid selgitavad prioriteet kasutatakse saksa tehnoloogiat ja materjale usalduse tarnijate, võimaluse andma garantiid tooteid ja teenuseid. Hinnad sellist tooteid hoitakse vahemikus $ 200-50 eest standard akna pindala 1, 68 kv. m. Tuletame meelde, aga, et üldine hindade olukord turul on viimasel ajal kipub langema.
Nagu varem tarbija jaoks on täna määravaks jääb hind. Kuigi paljud ütlevad: kui varem tarbija orienteerus kõigepealt hind, siis nüüd on hakanud otsima mõistlik hinna / kvaliteedi.
Tingimustes, kus kuni 80% ettepanekuid sarnased kvaliteedi ja umbes sama hinnaga, ülimalt tähtis on omandada küsimused hooldus ja garantii. Kõik suured tootjad on oma punktid tellimuste vastuvõtmise salon tüüp, oma brigaadi kvalifitseeritud töötajaid. Ajastus on antud garantiid liiga vähe mille poolest erinevad. Laiendamine ka viimase aja trend - ettevõtjad püüavad pakkuda tarbijale võimalikult ulatuslik valik "ühest allikast". Paljud ettevõtted on lisaks akende pakuvad металлопластиковые uksed, talveaiad ja kõiki lisaseadmed.

TARBIJAD: unistus оконщиков-koostöö ehitajatega
? Eraisikud ostavad ainult 20% aknad, teised ehitusfirmad
Tarbijate металлопластиковых akende võib jagada kahte kategooriasse:
Eraisikud on ostjad, kes teevad ühekordsed ostud ühe kauba gruppi. Lõppude lõpuks, asendades plastik aknad korteris või majas, on ebatõenäoline, et tarbija on seadistatud varsti vahetada uuesti. Täna on peamised ostjad on nii eraisikud kui keskmine kuu sissetulek ühe inimese kohta alates $ 300. Eraisikud kasutavad 15-20% realiseeritakse uste ja akende dekoreerimiseks oma korterit. See väike protsent tarbimine on tingitud несоответствием hinnad металлопластиковые aknad ja uksed ja tulude peamine mass rahvastikust. Kuid kõrge energia säästmise, esteetiline kvaliteet ja kasutusmugavus, vaid ka järk-järgult alandada, võimaldavad rääkida võimalust suurendada arvu ostjaid, kes kavatsevad panna металлопластиковые akna oma majas või korteris.
Juriidilised isikud. Neil on võimalus uuesti hankimise oluliselt suurem ja sõltub suurusega organisatsioonid. Just need kliendid võivad olla vundament, mis on akna firma võib toetuda. Suurim ost, muidugi, pakuvad ehitusfirmad, kes kasutavad металлопластиковые aknad ja uksed ehitamisel elamute tegelikku elanikkonnast linnades, individuaalne ehitus ja remont kontori-ja eluruumide. Umbes 20% реализованного kauba ostavad kauplemise organisatsiooni. Tänulik ettevõtjad ja администрациям mõned linnad, mis on tellitud зобов'siduda äri-ettevõtete благоустраивать выкупленное neid majutus vastavalt euroopa standarditele.

SULUSED: kvaliteet detailides
? Võltsimise suluste kuni ei tuntud
Akna pöörd-ja pöörd / kald sulused ukraina ettevõtete kuni ei toimu. Оконщікі paigaldatakse peamiselt ühtse suluseid tuntud välismaiste: Winkhaus, Siegenia, Roto, GU (Saksamaa) ja Mako (Austria). Nagu väidavad spetsialistid, et neil ei ole veel teada juhtumeid võltsimise suluste kasutades kaubamärkide tuntud firmadelt. Koos eespool nimetatud ettevõtted, mis on spetsialiseerunud tootmise ühtse suluste, tootjate arv akna profiilid teevad ka oma suluseid, kui: Schuco International (Saksamaa) või Saray (Türgi). Tuleb märkida, et фурнитурные mehhanismid erinevatel tootjatel on väga sarnased omavahel. Erinevused on vaid üksikasjalikult, mis liiki katted, materjalid, millest on valmistatud sulused.

Suur ehitus corporation parem on
oma toodangu металлопластиковых akende
РАІК СТЕПАНЯН, nõunik tootmine, akende ettevõtte "Познякижилстрой":
- Kahtlemata suur ehitus firmale on kasulik ise toota aknad eluaseme, mida ta ehitab. On oma tootmise mõistlik, kui mahud akende paigaldamist jõuavad vähemalt 500 sq m kuus. Lisaks sellele, et see on odavam, firma ei ole probleeme tähtaegadega pakkumise, mis tähendab - ja tähtaegadega pannes oma kodu kahjuks pakkuda mugavusi kliendi ajakava tarneahela - väga sage probleem. Nii et meil on juba teine tund töötab oma akna tootmine. Ka oma külgmised tootmise avanud selline võimas ehitusfirmad, nagu "Киевгорстрой", "Аэрострой". Nad võivad müüa aknad "pool" ja saada täiendavat kasumit. Aga meil nii ei lähe, tootmine vaevalt suudab pakkuda vajadusi ettevõtte käivitamisega omatoodetud meil täielikult elimineeritakse vajadus soetada aknad on teiste tootjatega.
Üks valik on aknad, mis me release, täielikult vastab klientide, kuigi oma valikut neil ei ole sellist vabadust, nagu valiku soost või torustiku. Siiski aken - see element on fassaad, mis peaks sobima ilme ehitise ja see on kontrolli all, arhitektuuriline järelevalve all. Nii et korteri elanik saab valida ainult soojuslikud omadused akende - nn külmad või soojad rõdud ja aknad
ALLIKAS: Lepingud

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar