kolmapäev, 6. august 2014

Turu mööbel: saatus hellitab noor ja kirglik 2006-11-09 15:56:29

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Turu mööbel: saatus hellitab noor ja kirglik
2006-11-09 15:56:29

Pärast pikka, kuid vajalik "üleminek" tegevust ukraina ettevõtted - alates juba ammu unustatud, kuid mitte kõik lõpuni изжиты käsumajanduse tänapäeva turu - paljud ettevõtted jõudnud lihtsale järeldusele - et ellu jääda, pead olema pidevas liikumises edasi areneda. Ja siin dünaamika ja kasv on muutunud sünonüümiks. Need, kes seda ei mõista või aru liiga hilja, naudib mõru vili: nende ettevõtted on "kell nulli" kuidas mahust tootmise ja majanduskasvu. Nii, vastavalt näitajad 2001, ilma et see väike seitsmesaja ettevõtete mööbli tööstuse märkimisväärne osa on null näitajad kõik reitingu, siis seal on "peatatud" võimalik. Tsiviliseeritud maailmas on see nimetatakse lihtne ja mahuka sõna - pankrot. Kui see iseloomujoon on mingil põhjusel преступлено - tagasi teed ei ole. ET Riik OLI turu mööbel Ukraina lõpus 2001. aasta andmetel Госкомстата, kogumaht rakendamise mööbli aastal 2001 oli umbes $ 700 miljonit. Üldine impordi osatähtsus - kuni 30%. Võrreldes 2000. aastaga 30% suurenes müük m'mööbel, lõpuks teha $ 53 miljonit. (selle arvu, impordi osatähtsus - kuni 5% (элитарная mööbel). Osa tootjaid odavat mööblit büroo on vähenenud ja moodustas 14% koguarvust tootjate büroomööbel. Hinnad on peaaegu igat liiki tootmise vähenenud 10-15%. KUI SEISAME Riigi turul mööbli Ukraina lõpp, I kvartal 2002 Nüüd on turul mööbli Ukrainas tegutsevad umbes 700 tootjate erineva ulatusega tegevust, neist: - suured ettevõtted, p'maht toote vabastamist väärt vähemalt $ 220 tuhat. kuus - 3-5%; - keskmise suurusega ettevõtete maht kuupäev toodete $ 25-35 miljonit. kuus - 60-65%; - väikesed ettevõtted, mille maht kuupäev toodete vähem kui $ 25 tuhat. kuus - 30 %. Turu struktuur on omandatud piisavalt selged piirjooned, moodustunud on peamised segmendid, mööbli spetsifikatsioon (kodumööbel, kontorimööbel, spetsiaalsed mööbel) ja hinna poolest (odav, keskmine hind ja kallis mööbel). Hetkel ukraina мебельщики tükeldada turul umbes pooleks: üks osa vabastab kodumööbel, teine kodus ja kontoris. Segment büroomööbel täheldatud järgmine pilt: * odav mööbel: ukraina tootjad on peaaegu täielikult välja tõrjunud välismaal; * keskmine hind niši ukraina ja välismaiste tootjate jagatud umbes vahekorras 40 ja 60% võrra, kusjuures just selle niši moodustavad suurima osa müük; * kallis hinnaklassi domineerivad välismaiste tootjate. Väga dünaamiline segment büroomööbel areneb rühm корпусной mööbel (kapid, lauad, этажерки jne.), meeskond m'mis büroomööbel on toimumas teatud "stagnatsiooni", eriti keskmise ja üle keskmise hind kategoorias. See on tingitud madal kvaliteediga tooteid kodumaise tootmise. Ukraina tootjad ei saa veel pakkuda tooteid, mis on kvaliteedi ja disaini olid ei oleks mööbel tuntud kaubamärke (RA Mobili, Loft jt. Seega, ettevõtted - müüjad on seni teinud koostööd peamiselt välismaiste tootjate m'mis kontorimööbli: itaalia, saksa, hispaania, austria ja soome firmad. Kauba maht kodumaise tootmise on nende tootevalikus tavaliselt mitte rohkem kui 20%. See on, esiteks m'kontorimööbel keskmine hind. Teine nišš m'mis büroomööbel jääb suhteliselt vabas. Mis puutub kallis büroomööbel, kus valitseb eksklusiivne ja eliit itaallased, hispaanlased, rumeenlased, siis seda osa turust meie tootjad kui ei tahetud ka, sest ei ole piisavalt kõrge, et selle kategooria kvaliteedi ja узости sortimendi. Peamised turuosalised kontorimööbli: DP "Меркс-mööbel", "РКС", "Интехсервис", "Энран", "Irma" ja teised Segment koduse mööbli sel perioodil aktiivselt laienemas, kusjuures ukraina tootjad on peaaegu täielikult lükatakse välismaiste. Osa kodumaiste toodete turul, kodu mööbel - 80-85%. Ukraina meistrid on muutunud vastutustundlikult lähenema kvaliteedi ja tema sortimendi. Vajadus elamu mööbli rahas, samuti on järgmine protsent kogu turu elamu sisustus: 1. köök - 25%; 2. m'mööbel - 23%; 3. magamistuba - 19%; 4. elutuba - 18%; 5. laste - 15%. Kui võrrelda elektrimüüjate hinnapakkumisi kategooria, mis kõige емкой nüüd on keskmine kategooria mööbel (umbes 40% müügist ). Osakaal kallis mööbel stabiilne - 5% müügi -, eliit mööbel - umbes 2% müügi. Niche kapid kupee, nüüd juba peaaegu täielikult täidetud, toimub tõeline buum: tõhus (ja atraktiivne) kasutamise ala on jõudnud piirini, ja hinnavahemik - демократичных kuni eliidi. Segmendi mööbli vannitoad praktiliselt ei ole täidetud. Valdav enamik ettevõtjaid - välismaa äriühingu ja "garaažiuksed firma". Suured kodumaised tootjad kuni вдохновились seda liiki mööblitoodangust. Ligi neli korda on suurenenud ettevõtete arv, kes esindavad mööbel lastele ja teismelistele. Kooli mööbel Ukrainas kuni ei tehta. Nišš on mööbel, köök on piisavalt täis : . Toodete tootmine "Sünnitus", "РКС", "Меркс" järk-järgult tõrjub välismaiste konkurentide tänu korralik kvaliteet ja laiale ulatusele hinnad. Paljud ettevõtjad sellel turul - umbes 20 suurte tootjate, umbes 10 suured importijad, üle 200 keskmise ja väikese suurusega tootjad. Peamised ettevõtjad turul, kodu mööbel: "KMC", "Лагода", "Edu", "Проун", "Экми-Mööbel", "Яворина", " LAN ", " Vasak ", DP" Меркс-mööbel ", " Tüüpi ", " РКС ". Suuremad ettevõtted-tootjad müüvad umbes 60% mööbli oma müügikohtades, 25% - turgudel, 15% - mööbel kauplustes. Paraku Ukrainas pole veel korralikud tootjad kvaliteetse mööbli furnituuri ja muid komponente viimistluselemendid. Seni vaid kasutatakse kodumaise lainepapp ja пенополіізол pakendite, seadmed ja tööriistad. See on ainult väike osa удешевляет tooteid. Segment on spetsialiseerunud mööbli täis piisavalt tihe, aga valitsevat seisundit nüüd võtavad välismaiste (peamiselt itaalia ja saksa) tootjad puudumise tõttu kvaliteetse kodumaise toodangu. Aktiivse positsiooni turul on spetsialiseerunud mööbli võtab "League-Nova", ametlik edasimüüja suurte itaalia ja austria ettevõtted. ET PÄEV TULEVAL turu Prognoos mööbli Ukraina Turg mööbli Ukraina tänases arengustaadiumis kokku puutuda veelgi struktureerimine. Lähitulevikus, sv'seoses stabiilne areng tööstuses, kasvab maht segment on spetsialiseerunud mööbli. Maht turul jätkuvalt kasvada. Tõenäoline, et aastal 2004 kasvab 37-42%. Kontsentratsioon ettevõtjad turul kasvab. Ukraina tootjad üha hoogsamalt häirinud välismaiste ettevõtjate siseturul. Järgmise kahe aasta jooksul on see trend ainult kasvab ja haarab mööbel среднеценовой ja "kallis" kategooriate. Tugev kalduvus универсализации: tootjad-müüjad püüavad toota kõiki mööbel (nagu tarbija, nii kontoris, ja mõned - ja erialast). Kuid stardikoha tõenäoliselt osutuvad need, kes eelistab peatuda ühes segmentide. Olemasolev vahel kodumaiste tootjate konkurents - puhtalt hindade ja vaevalt, et lähitulevikus see olukord ei ole väga julgustav, sest hinnakonkurents - see ei ole kaugeltki parim meetod äri) muutub. Liidripositsiooni turul saavad võtta need tootjad, kes hakkavad kasvatama нецінову konkurentsi - teenuse -, brändi-ja t. n. Areng брендовых sihtkohti ei sunnib end kaua oodata, juba praegu on määratletud модельності mööbli kõige suuremate tootjate. Prognoositakse edasist kimbu turul hinna poolest, samuti põhiosast: mitmekülgne ja tähitud - "roheline tee", et erinevate ateljee, et rakendada oma eksklusiivne arengu. Üleminek oma tootmise tehnoloogia tuvastab turuliidrid. Kõige soodsam positsioon osutuvad need ettevõtted, mis on kinni kahe süsteemi müügi - enda ja läbi turustaja'turustajad, sest hetkel on infrastruktuuri-müügi turul mööbli arenenud piisavalt. Ettevõte, läbinisti väga pühendunud, kes veedavad agressiivne müügi-ja kujundavad tarbijate vajadustele, - vaieldamatu lemmikud on turu edasise.
ALLIKAS: Konkreetselt....

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar