kolmapäev, 6. august 2014

Inspiratsiooni kapten 2006-11-09 15:58:09

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Inspiratsiooni kapten
2006-11-09 15:58:09

Luues iga oma viiul, кремонских nõustaja Andrea Амати вкладывал see ei ole ainult kunsti oma käsi, vaid ka hinge. Inspiratsiooni ajab ja asutajad mööbli kaubamärk "Амати" - ettevõte "Irma" Mööbel firma "Irma" kõige tuntud oma põhi-ja kuni viimase ajani ainus kaubamärk "Амати". Esimest korda oli ta'ilmus ukraina assistent paigaldamine turul 1997. aasta sügisel. Alustades oma teed koos väikese tootmise, täna on ettevõte - n'ятірці juhid müügi-riigisisesed мебельщиков on võimas turustusvõrgule nii Ukrainas kui ka välismaal. Et on mingi vastutav hetkel ei ole osutuda tõusta üle эскалатору, движущемуся alla, manuaal "Ирмы" pidin peaaegu esimese päeva põhjust ettevõte luua oma valem ettevõtte kultuuri. Firma selle nn "Seadustiku au". Ja kuigi tema sisu on esmapilgul üsna labane, iga string - elavad näited ja reaalsed inimesed. MÜÜJA VÕIB MUUTUDA "MEES AASTA" töötajate motivatsiooni "Ирме" toimub iga-aastane autasustamine spetsialistid auhinda - parim müügijuht, parim konstruktor, tehnoloog, töö jne. Konkursile esitatakse loendeid kandidaati üksikasjalik kirjeldus oma töö eest aastas; arvestatakse ja panust firma ja isiklike saavutuste iga inimene. Võitjad saavad kujud, diplomid ja materiaalse tasu. Paljud noored töötajad firma inspireeriv näide juhtiv osakonna juhataja rakendamine - Julia Александренко. Tulles kolm aastat tagasi ametisse assistent müüja büroomööbel, tüdruk ei ограничивала oma tööd loetletakse nimetatud lepingu обов'sidemed. Ta mitte ainult ei õppinud tehnikat tellimuste vormistamiseks, tutvunud geograafia edasimüüjate võrgustiku, mis on määratletud omadused nõudluse ja pakkumise uue ise valdkonnas tööd, kuid koos juhendaja üksuse наметила strateegiline plaan töötab, et suurendada müügimaht. Hiljem see plaan on peetud osakonna vahendusfirma võrgustik, ekspordi osakonna ja osakonna tootmine. Ja Julia Александренко on määratud juhtiv osakonna juht rakendamist. Kodumaisel konkursil "Ирмы" selle üksmeelselt tunnistanud "Juht aastal." Teine näide. Algatuse avamise osakonna otsemüügi (enne seda tellimusi võetakse ainult salongis) esines direktor salongi büroomööbel "Амати" Irina Коноваленко. Tulemuseks oli moodustatud grupp, mis töötab võõrsil. Ja aasta kohta'müügimahud salongi suurenes rohkem kui kolm korda. Irina Коноваленко võitis tiitli ja statue "Direktor aasta" toimus ettevõtte kodumaise konkursi "aasta inimeseks". Et terviklikku arengut oma personali, "Irma" kutsub iga kuue kuu tagant spetsialist saksa koolitus ettevõte. Igal aastal personal mööblivabrikus "Irma" õpib meistrikursustel juhtivaid saksa мебельщиков. Ajal sellise koolituse juhid, keskastme delegeeritakse volitused juhid osakondade juhid osakondade volitused kõrgema juhtkonna tasandil. Saadud sellistel koolitustel kogemus aitab luua "Ирме" uued suunad, riikide juhitavates kes on saavutanud suurimat edu ja olid juhid. Juhtkond taas saab võimaluse näha ja oma vigu. Ettevõte praktiseerib koolitusi, mille käigus, nagu näiteks personalijuht üksus provotseerib konflikt ja hindab töötajate käitumist või rahul testid kauba tundmine juhid müügi. Et iga-aastase testimise ja eksperimentaalse uurimise uue sarja disain ja tehnoloogia riigi firma naudib консалтинговыми teenuste spetsialistid juhtivate uurimisinstituutide. Sest peamine eesmärk "Ирмы" - veenda, et tarbija on see, et ukraina mööbel võib olla kvaliteetne ja keskkonna. "Ирме" põhjalikult ja süstemaatiliselt uurib strateegia kõigis osakondades. Sest töö on iga neist on ette määranud suhtumist kliendi ettevõtte üldiselt. Nii et eraldi hinnatakse töö juhid, kes vastutavad tarnimise, müügi -, tootmis -, teabe poliitika. SALADUSED JUHTIMINE ettevõttes uhked ja oma eriline lähenemisviis on iga personal. Omal ajal olid перепробованы paljud lähenemisi, kuid nüüd "Ирме" lõpetas oma meetodi vastu võtta spetsialistid, kes, nagu väidavad ettevõtted, kuni keegi ei ole näinud. "Kui taotleja on meile korraldama oma töö, tema kokkuvõte meie" откладываем kõrvale "ja pakume läbima otsene katse. Iga postitus meil on ülesandeid, mis võimaldavad hinnata kandidaadi võimalikult kohta'objektiivselt. Nii, tulevase töötaja turundusosakonna me võime paluda valmistada aruande vähemalt 25 mööbel ettevõtetes. See näitab, kuivõrd inimene saab kvaliteetselt, kiiresti, on raske töötada graafiku teavet, oskab seda analüüsida. Ja projekteerija, näiteks ettepaneku kujundada seina. 3:00 tegin - läksin, ei teinud - ei sooritanud. Me säästa oma aega ja valmistame inimene, et tema tööd juba täna, " - ütleb Paul Мартын. Iga algaja kindlasti'kindlasti läheb paar test-ülesanded. Nende hulgas on hädavajalik internatuuri salongis firma, töö otse tarbijatele. Ettevõte järgivad demokraatlikke põhimõtteid juhtkond, range käsuliin, mis tekitab aukartust ja hirmu ees juhtimisel, "Ирме" ei ole. N'viis aastat tööd suhe ülemuse ja alluvate ostnud liberaalse iseloomuga, mis võimaldab neil pöörduda ülemuse suunas. "Me püüame delegeerida volitused maha ja anda töötajatele maksimaalse iseseisvuse. Selline poliitika on suunatud ülesannete täitmiseks ja tulemuste saavutamiseks. Meil on iga inimene vastutab oma ala tööd ja teab, mida ta peab tegema ja kuidas ta seda tegema peaks, " ütleb Paulus Мартын. Kuid kui selle ja nõudlus töötajate asjakohane - vabandusi nagu "ei arvanud", "ei ole küsis" või "unustas" firma lihtsalt ei ole olemas. Ettevõte on laialdaselt praktiseeritud erinevaid küsitlusi töötajatele. Isegi sellised küsimused nagu nimi uue komplekti mööbli обов'tingimata laialt arutatud. Tavaliselt igale töötajale pakkuda täita eelnevalt koostatud küsimustik-küsimustik on, siis info on töödeldud. Seega mitte ainult ei arvestata arvamus, kuid ilmnevad uued ideed. Uued pakkumised обов'kindlasti peetakse ja tunnustatakse preemiaga. CREATIV PLUSS РЕФРАЙМІНГ Kogu n'viie aasta töö "Ирмы" assistent paigaldamine turul firma disainerid pidevalt jälgivad kaasaegse lääne trende - ilma, et see firma ei suutnud hoida maine moodsat ja kallist tootja. "Aga ilma loovat mõtlemist ja oskusi переформировать kliendi nõudlus on, et" Ирме "tehakse erilist rõhku, müüki poodides ei ole kasvanud nii kiiresti," ütleb tehniline direktor Maksim Крупский. "Рефраймінг - ei ole ise sisuliselt eduka äri", - väidab Paulus Мартын. Selle tähendus on paindlik lähenemine igale kliendile ja oskusest переформировать tema eelarvamused või eelistusi ettevõtte kasuks. "Praktiliselt igal käitumine igal juhul, iga asi võib abiks olla asjakohane olukorras, võivad olla õiged, et kliendi" - kindlasti juhid TM "Амати". Teil on vaja ainult vaadata neid õiges kontekstis. Ei ole saladus, et 75% kogu teabest, mis asub бессловесному tasemel - tase näoilmeid, žeste, tämbri ja kiirus kõnes ja sugugi kitsas raames sõna tähendus. Nii et kõige raskem on leida see nn "sound". Loominguline lähenemine "Ирме" ei ole ainult tervitatav, kuid igati soovitatav. Idee luua uus kaubamärk "Kodused seinad" - vili on ühiseid jõupingutusi kõiki olulisi spetsialistid ettevõtted, samuti sügavatest turu-uuringud. Uus projekt võtab arvesse tarbijate huve koos sissetulekuga "keskmine", "üle keskmise", kuid ka noortele peredele ja üliõpilastele. "Ирме" "Kodused seinad" nimega ei ole lihtsalt kaubamärk, vaid kordumatu мебельным projekti. Sest ta sisaldab ka... koolitus klient. "Vähesed ostjad on teada, kuidas teha kindlaks, kvaliteetne köögimööbel või mitte," selgitab direktor salongi TM "Kodused seinad" Tatjana Vovk. - Nii enamasti, nagu uuringud on näidanud, osta midagi, mis on vastuvõetav hind. Me oleme huvitatud sellest, et anda igale külastajale täielik (ja tasuta! ) Vastavat teavet saate ka omandatav toote, selle tugevuse ja vastupidavuse. Selgitame, milliseid detaile pöörata tähelepanu isegi siis, kui ost on tehtud, ei meie salongis ". Selle tulemusena sisekujundus "Kodused seinad" nädal on pöördunud vähemalt 250 tarbijatele. Populariseerida TM "Kodused seinad" on välja töötatud трехмесячный телепроект raames "Телемегаполіс" "Грависе" (see jätkub ka praegu). Osaleda äriühingu esindajad ja juhtivad eksperdid Kiievi, mida uurivad üks või teine aspekt mööbli teema. On välja töötatud süsteem õpetamise küsimusi televaatajad ja võitja on võimalus "koguneda" intress kasulikke allahindlusi, mida saab kasutada kogu tema seitse'i ostes mööbli TM "Kodused seinad". Muide, see projekt sai suure vastukaja sv'seoses объявленным "Ирмой" konkurentsile parim slogan uue kaubamärgi. Paljud osalejad saatsid luuletusi, mis on pühendatud mööbel "Kodused seinad". Võimalik, parimad neist saavad pani muusika. KOOD AU Peamine väärtus "Ирмы" - tema kliendid. Nad kõik, olenemata suurusest on nende tellimine, mõtestatud firma. Kaal suhted, koostöö sees meeskond alistatud kliendi huvist. Ühtsed standardid suhelda. &Quot;Ирмы" on välised kliendid ja kodused. Iga kolleeg - see on sisemine klient ja osadus temaga nõuab mitte vähem õigsuse ja huvi, kui suhtlemine välise kliendiga. Paindlikkus ja valmisolek uuendusteks. Edu töötaja määrab suuresti tema võime analüüsida olukorda ja valmis olla muutusteks. Oskus töötada meeskonnas ja orienteeritus üldine tulemus. Firma on hinnatud need, kes töötavad peamiselt tulemus ja ettevõtte maine, ja juba siis oma isiklik tulemus. Võrdsus võimalusi. Iga töötaja, annetunud firma, on võimalus läbida kõik astmed kar'professionaalse kasvu. Selliseid näiteid firma on olemas. Kõik sõltub individuaalsetele võimetele ja panus ühine asi, oskus töötada meeskonnas.
ALLIKAS: Fondivalitseja

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar