kolmapäev, 25. juuni 2014

Strateegia muudatuste 2006-11-09 10:30:31

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Strateegia muudatuste
2006-11-09 10:30:31

Viimasel ajal on vene turul mööbel oli nähaksegi vaatenurgast paljud analüütikud, et olukord. Maht mööbli valmistamine 2001. aastal, vastavalt Ühistu ettevõtete mööbli-ja puidutööstuses oli 21, 6 miljardit rubla. -See on üle 17% rohkem tasandil 2000 aasta. Kui aga tuua näitajad on võrreldavad hinnad, siis, vastupidi, selgub veidi vähenenud (1, 4%) maht mööbli valmistamine. See tekitab küsimusi. Ekspertide sõnul on turunduse, viimastel aastatel on meie tarbija peamine oma massi переориентировался kodumaise mööbel toode. Kuid samal ajal tegelik maht imporditud mööbel on meie turul juba ligikaudu 40% ja on kalduvus suurendada. Ise vene mööbel tööstus on üsna пеструю pilt. See on umbes kolme tuhande ettevõtte, rendile erinevaid mööbel koju ja kontorisse. Enamik tehaseid - väikesed ja üsna arhailine tootmine. Nii umbes 80% kogu toodangust moodustab 500 suurtele ettevõtetele. Ja parimad nende seast (neid ei ole rohkem kui kaks tosinat) pidevalt parandada toodete kvaliteeti, luua oma turustamise võrgustik, uue kõrgtehnoloogilise tootmise. Ühesõnaga, püüavad vastama turu nõuetele. Käesoleva aasta augustis analüütiline grupp "Ekspert " MA" - autor uuringu "elustiil keskklassi" - tunnustatud "Шатура" ainus riiklikule мебельным brändi ja vaieldamatu liider klassi "Mööbel". Bränditeadlikkus on "Шатура" jõuab üksikute piirkondade 22%, samal ajal populaarsust teised ettevõtted ei ole suurem kui 9%. Lisaks on hinnatud Assotsiatsiooni juhid MK "Шатура" on saanud ainult üks kodumaiste äriühingute rääkida arv "100 kõige professionaalse juhtimise käsud". Nüüd on riigis teine olukord on, kui see, millega meie ettevõte начинало oma tee turule 1994. aastal, " räägib Valentin Зверев, general manager Mööbel, firma "Шатура". - Venemaa on lõpuks tunnistanud riik turumajandusega riik, kuhu on kasulik investeerida oma raha. Lähiajal siia tulevad suured toote tootjad, kaubandus -, hulgi-ja jaemüük võrgustik, sealhulgas mööbli müük. See muudab konkurentsivõimeline maastikku meie riigis. Vene ettevõtetel tuleb konkureerida ei kodu -, ja tugevate välismaiste ettevõtetega, kellel on suur kogemus turu tingimustes ja omavad suuri rahalisi ressursse. Ja edukalt tööd uues turusituatsioonis, me ei saa jääda nii, nagu ta meil praegu on. Ja meil on suur koormus vastutust meie partnerid, meie töötajad, kõigi elanike meie regioonis. Alates sellest, kui edukalt me suudame sobituvad uude majanduslikku olukorda, saatus kümneid, sadu tuhandeid inimesi. Seega ei saa me endale lubada vooluga kaasa minna ja loota seejuures parim... Aasta esimesel poolel 2002 müük mööbli firma "Шатура" oli $ 43 miljon., et ligi 5% kõrgem samasugune kui eelmisel aastal. Samal ajal on valdkonnas tervikuna on langus müük. Aktsionäride üldkoosolek ettevõtte vastu otsuse maksta dividende 1 privilegeeritud aktsia kohta summas 196 eurot ja 84 kopikat., Et rohkem kui kaks korda suurema väljamakse eelmise aasta. Töötajate arv on selle ajaga tõusnud ligikaudu 13%. Keskmine palk on üks suurimaid tööstus (ligi 7000 rubla); sel aastal suurenes see veel 20%. "Шатура" enam vooluga kaasa minna, juba 1992 aastal. Sel aastal, "Шатура", nagu tuhanded teised mööbel Venemaa ettevõtetele, oli erastatud ja kujunenud aktsiaseltsi. Ettevõtte juhtkond on üsna kriitiline hindas oma väljavaateid. Nõu ja töötada välja uus strateegia see otsustas kutsuda lääne eksperdid. - Kui Venemaal on alanud turu tulemus, " jutustab Valentin Зверев, - saime aru, et meil pole oskusi ja kogemusi, mis on vajalikud tööks turutingimustes. Siis me otsustasime ära soovitustele välismaiseid eksperte. Pärast aastast tööd eksperdid euroopa juhtiv konsultatsioonifirma panid pettumus diagnoosi: "patsient on suremas". Meil on selle diagnoosi ei ole nõustunud. Ja algas suur töö ümberkorraldamine ettevõtte, mis kestab tänaseni. Õnneks, peale sünge prognoos välismaised eksperdid on pakkunud ettevõttele kogu loetelu on täiesti konstruktiivseid nõuandeid ja soovitusi. Ettevõte kiirendas neid kasutada. Hea meel on kõige erinevamad. Alates sellest, mis värvi on vaja värvida seinad tsehh, ja globaalse muutusi kogu tootmise poliitikat. Näiteks tehases tehti ettepanek vähendada toodetest ja selgemalt määratleda oma spetsialiseerumine. See on siis ettevõtte juhid on otsustanud loobuda tootmise m'mööbel ja täielikult keskenduda release корпусной. 1994. aastal on ettevõte esimest korda osales programmi TACIS. See on eriline projekt Euroopa liidu abi tööstuse restruktureerimise riigid endise idabloki. Tulemus see töö on muutunud tõsine ümberkorraldamine tootmise ja turustamise äriühingu jagunemise. Süsteem on muutunud kvaliteedi kontrolli. Selle asemel, et traditsiooniline teenuse juhtijate OTC'ilmus uus kvaliteedijuhtimise süsteemi baasil standardite ISO 9001. Ajavahemikus 1995 kuni 1997 aastatel ettevõttes toimus tõsine uuendamine tootmine. On'uued itaalia ja saksa tootmisliinid. Muutunud tootevalikus. Tootmine on muutunud aktiivselt kasutusele uusi arenguid projekteerijad, disainerid ja tehnoloogid "Шатуры". Esimeste seas hinnatud leiab Шатурської inseneri mõtteid... konkurendid. Nüüd algas tõeline "mööbli piraatlus". Disain üksikute sõlmede, erikujundusega leide ja palju muud "rubbings" Шатурської mööbli ja käivitumine on oma tootmine. See probleem on olemas, et sellel päeval. Ja kui ootab lahendamist. Sue üle iga mis on omandatud harry andmed - tööhõive on tülikas ja vist luulud, kuid muid võimalusi, kuidas võidelda "piraadid" seni, kuni ei ole leitud. Aastatel kulutatakse reform on valmistatud, ei ole olnud asjata. "Шатура" järk-järgult tuli juhtivat positsiooni kodumaise mööbli tööstuses. Kuid selle protsessi ümberkorraldamine ettevõte ei ole lõppenud. Nüüd on päevakorras uued eesmärgid: ettevõte peab olema valmis avatud konkurentsi maailma juhtivate tootjate mööbel. 2002. aastal ettevõte on ühinenud teise projekti raames programmi TACIS. Seekord on selle teema kõlab nii: "Tööjõud - koolitus juhid, poliitika väljatöötamine personali juhtimine, organisatsiooniline struktuur". "Шатуре" jälle'ilmunud riikide ekspertide Euro-liidu. Mitu kuud neil tuleb uurida organisatsiooniline struktuur ettevõtteid, analüüsida osakonna tööd turunduse ja müügi, hinnata tõhusust kehtiva palgasüsteemi ja hüved. Ükski juhtimisalane struktuur kipub muutuda bürokraatliku - see on enesestmõistetav juhtimisteooria. Muuta juhtkonna struktuuri, kohandada selle all uued ülesanded, диктуемые turg, teha human resource üks konkurentsieelis firma-see on ülesanne, mille kallal veel töötama spetsialistid ettevõtted koostöös välismaiste nõustajad. Olemasolevale olukorrale liige projekti eest tasub 20% hinnast teenuste konsultandid. Ülejäänud 80% võtab üle Euroopa liidu. - Õpetajate töö seekord meile maksma 21 000 eur, - ütleb tegevjuht JSC "Шатура" Valentin Зверев. See summa on kindlasti oluline, ja mul on juba arvestatud kuulda arvamusi, et maksta sellist raha eest nõu ja soovitused on vähemalt rumal. Kuid! Esiteks, on olemas selline ütlus, et: "Ei ole äri on raha, ja raha äri." Sa ei saa arendada oma äri, kuid kui homme seda hakkavad arendama rohkem расторопные konkurendid, võib osutuda äärmiselt незавидном asendis. 18. juuli 2002 mööbel, firma "Шатура" on sõlminud lepingu saksa firmaga Siempelkamp pakkumise teine etapp seadmete hiljemalt tehase tootmisohje LAAST (branch tootmine ja kuivatamine laastud). Firma Siempelkamp on üks maailma liidrite tootmise kõrgtehnoloogia seadmete tarbeks mööblitööstuses; tööde maksumus vastavalt käesoleva lepingu alusel teeb üle $ 10 miljonit. Projekti kogumaksumus (arvestades juba tehtud investeeringuid) on rohkem kui $ 25 miljonit. Enne märts 2004 kõik tootmisvõimsused on aretatud mahutavus. Eeloleval ümberkorraldamine huvitatud ainult ettevõtte tippjuhid. Enamik tavaline töötajate temaga wops'seotud oma lootusi ja püüdlusi. Sõnastada üldine meeleolu valitsenud ettevõttes, püüdsin personalijuht ja eluolu MK "Шатура" Marina Levin: - Programm TACIS - see on kindel, meie töötajad on homse päeva suhtes, nende heaolu ja vastavalt nende perekondade heaolu. Me soovime mitte ainult ehitada äri mööda proovi, kuid elada tasandil euroopa standarditele.
ALLIKAS: Ärimehed

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar