esmaspäev, 30. juuni 2014

"Kuidas sa mängid, nii sulle ja kuuluvad" 2006-11-02 15:30:08

Ehitus ja rekonstrueerimine.








"Kuidas sa mängid, nii sulle ja kuuluvad"
2006-11-02 15:30:08

Esimene küsimus võlub sinu elulugu: kui sulle работалось nõukogude ajal? Kas see oli juba siis tingitud praegune tegevus?
- Ma sain, kui sa tead, tehnilise eriala ja saaks tegeleda, nii öelda, teadmisi teaduse. Kuid mulle on alati rohkem meeldinud töö ei ole "железками"ja inimestega. Jaotumine ma sain Kiievi радиозавод, ametisse kapten. See töö on peetud rahutuks, keeruline, "sõjalise" - see on vajalik ja plaani täita, ja suhtlemist kaastöötajatega. Ja alluvate 35 inimest. On täiesti võimalik võrrelda mõne tänapäeva ettevõte. Aga mul on see esimene postitus meeldis.

- On vaja mõelda, ja kasu on sellisest tööst?
- "Kool noor juht", mida ma möödus радиозаводе, on lihtsalt hindamatu. Ettevõte kuulus sõjalis-tööstuslikku kompleksi, mis on nii "raiuda" plaan väga ei soovitas. Pluss sõjaline distsipliin. Pluss uusim ajal tehnika.
Muide, kui ma esimest korda tulin oma krunt, esimene зустрінутим siin mees oli vanaema-lukksepp.

- See aru saab. Peaaegu nagu muinasjutt.
- Noh, küsib minult vanaema-lukksepp: "kes oled Sina, poeg? ". "Ma olen su uus master". "Oh, Jumal! Kuidas see nii on! Nagu mul on sinust lihtsalt kahju! "- Ja pisaraid. Selgus, 35 minu alluvate 30 inimest kolm korda päevas võitlesid sama probleem, nagu purjusolek. Ja spetsialistide ala ei готовило ükski kool, ja sõita ma kedagi ei saanud. Enne mind krundi põgenes inimene kuus küpsed meistrid, ja siis tulen mina, 22-aastane молокосос. Lähim mulle vanuse järgi liikmele kollektiivi - 42 aastat. Saan aru vanaema.

- Ja mida olete teinud?
- Ei midagi erilist. Töötas. Tõmmates krunt mahajäänud. Mitte et ühed karmid meetmed (kuigi ilma nendeta ei saanud läbi), pigem intuitiivselt. Ajalehe, mis on toodetud настенную koos igasugu pealkirjadega: "Häbi n'яниці Ivanov! ". Väga tõhus vahend. On palju tugevam trahvid.
Aasta läbi kaks mulle pakuti viia цеховую комсомольскую organisatsiooni, veidi hiljem täielikult üle minna комсомольскую tööd...
Tead, miks inimesed, kes on töötanud комсомоле, täna selgub äri? Ei ole üldse tänu vana sv'язкам. Kõigil ei ole nad seal on. Lihtsalt need inimesed on harjunud töötama süsteemi, kus on piisavalt loogiline eeskirjadele. Seal oli koht ja distsipliini ning iseseisvuse ja vastutuse, ja требовательности. Noh, kes täna 25 aastat võrdsetel suhtleb, ütleme, prokuröri ringkond?

- Aga siis tuli "реконстракшн"...
- Tuli perestroika,'on tekkinud ühistud. Peades arenenud noored hakkasid ringlema igasuguseid uusi ideid, sealhulgas (mida varjata) majanduslikud. Algatatud CC komsomolist on loodud tuntud keskused НТТМ (teadus-ja tehnilise loomingu noored). Ma olin командирован levinud komitee kiievi keskus НТТМ "Edu" - tõsta uus asi.

- Ma ei tea, mis oli sarnane keskus НТТМ?
- See tuba горкоме komsomolist. Sees - vana lagunenud telefon. Senti raha, loomulikult. Meile ütlesid: "Teeni. Palk sul ei ole "ja andis kohustuslikke dokumente...

- Ja kui tuli tegeleda?
- Hoone varisemine mereväe remonti. Pooleteise aasta "НТТМ-praktika" mul on ja kolleegide märgatavalt tõusis meeleolu. 90-ndal aastal oleme teeninud päris korralik, need ajad, raha. Muidugi kulutada neid siis raske oli.
Amp'mäletan, et minu otsene juht (direktor) sõitis kohutav dal on мебельную tehasesse ja ночевал seal peaaegu värava all kaks ööd - tühjendaks mööbel. Ja nüüd loen минпромовского nimekirja, kohtan seda tehas - nii, et see ei ole üldse liigutab.
Üldiselt kesklinnas НТТМ ma hindas oma potentsiaali...

- Noh ja raha investeerinud?
- Jah. Keskus НТТМ вкладывал raha pangad, börsid olid asutajate seas ajalehed. Muidugi, valdav osa nende raha on läinud. Siis me vaatasime maailma läbi oma silmade, idealist. Ei saa lihtsalt panna raha ja oodata, millal sulle toob kasumit. Vaja süveneda teema ja osaleda protsessis.
Üks päritolu kontserni "Maja harjumaal" oli manus laseriga töötlemise seadmed. Me lihtsalt ostsime selle määramata eesmärk on kogeda laser tehnoloogia tootmise midagi. Кроили igasuguseid malle, tegid suveniirid ja palju muud. Oluliselt hiljem tuli välja laskma seda parkett. Ja see tehnika teenib meid siiani.
80-ndate lõpp - aeg üldse huvitav. Palju sellest, mis siis juhtus, nüüd ei saa korrata. Oletame, et me rahastatavate ja aitas leevendada paar mängufilmi. Üks neist - "Ивин A. " - on omandanud isegi mõned au festivalidel. Muide, see oli esimene NÕUKOGUDE liidus film, filmitud ei ole eelarve raha. See on esimene режиссерская töö kuulsa näitleja Igor Черницкого ja esimene кинороль ei vähem tuntud Aleksandra Пескова.

- Huvitav manus kapitali...
- Oli ja areng tööstus robot. Tõsi, ta suutis just selleks ajaks, kui hakati "narile" tehased. Tuli 90-e.

- Kuid tulevase elu teil on, võite öelda, on juba olnud, kui ise relvastus?
- Kuidas teile öelda? Jah ei, ei olnud midagi nii erilist. Lihtsalt me ei teadnud, kuidas toimida. Leitud on paljutõotav suund (tootmine parkett ja столярки), on leidnud hea kasutada laser (tootmine сверхкачественних puud'puittoodete) - liigume.

- Ja mida sa teed vabal ajal juhtub ja kas see üldse on?
Juba 14 aastat iga laupäev käin ma pad tehase "Arsenal" ja mängin mini-jalgpall (mänguväljak asub hockey kasti). Mõned mu sõbrad on kogemus palju rohkem. Olgu väljas kasvõi 35 kraadi oli külma - kõik on nõus. Seal ei ole me ainult mängime jalgpalli, suhtleme, tähistame pühad üldiselt расслабляемся. See on midagi sellist klubi.
Mis puudutab ametliku jalgpalli elu, siis meeskond, kus ma mängin, osaleb meistrivõistlustel Kiievis mini-jalgpall veteranidele. Ja sel meistrivõistlustel võib kohata endise kiievi динамовцев, veteran meistrid sport - Баля, Яремчука. Üldiselt tuleb säilitada füüsilist vormi.

Ja milliste vahenditega?
- Бегаю park. Tead, sellistes asjades väga aitab koer. Soovitav on teha покрупней (naerab. - Auto. ). Kindlalt mu sõber hoidis mind vormis. Lõppude lõpuks, ning lumi ja vihm, ja kui on halb tuju, ja kui pea valutab pea ärkama ja minema. Poc ei saa minna välja ja joosta часок. Sorry, ei ole enam minu vana koer. Koerte vanus недолог.
Okei, ei hakka kohta olen asju. Oleks päris ei ole halb asi on äri suhe, mis on omased sportlastele välja. Jalgpallis ikka, tulid sa mängu "мерседесе" või tuli jalgsi. Kuidas sa mängid, nii sulle ja seostada. Mingit aukartusest eelmiste sisulise ei ole. Naljakas välja endine meister, отрастил пузо.
ALLIKAS: Сушко.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar