neljapäev, 19. juuni 2014

Konflikt реформаторским Valitsuse ja peamine organ, kes viib läbi reforme, абсурден 2006-11-16 19:32:16

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Konflikt реформаторским Valitsuse ja peamine organ, kes viib läbi reforme, абсурден
2006-11-16 19:32:16

Eelmise aasta alguses käiku erastamine oli selge: vähemalt vaatamisväärsustele teenis President Dekreedi kohta kiirendus приватизационных protsesse, mis Fond riigi vara (ФГИ) innukalt hakkas kehastama elu. Aga aasta on 2001-st, kus riigi vara on kavas müüa enneolematu seni summas 5, 9 miljardit usd., Kui selliseid selgeid eesmärke ei ole kirjeldatud. Jääb mulje, et Presidendi Administratsioon отстранилась alates erastamise Valitsus praegu püüab "перетянуть приватизационное tekk" ise (ja mitte ilma skandaalid), kuid Kõrgeim on hea Meel pakub üha uusi ja uusi tingimusi, erastada kõige atraktiivseid objekte'objektid. Mida ja kuidas müüa olukorras ФГИ? Sellele küsimusele reporter uudisteagentuuri "УФС" nõustus vastata Esimees ФГИ Aleksandr Bondar. Nagu teada, veel enne kui pärast esimese kahe kuu jooksul käesoleval aastal ФГИ teatas kohta перевыполнении kava raha laekumistest perioodil. Kuid kõik on sama Fond on korduvalt hoiatanud, et iga-aastane kava petta, tõid ei õnnestu müüa AS "Укртеле-com" ja planeeritud müük tänavu piirkondlikud энергокомпании. Kas on oodata selles maailmas vähendamine rahaliste plaanide või mingeid muid tegevusi, wops'seotud voolu vara erastamise tunneb? Ma смітаю, et täna on kõik jõupingutused ja ФГИ ja Kabinet, võimalik, et koos interneti Presidendi Administratsiooni, peaksid olema suunatud sellele, et sel aastal "Укртелеком" on välja müüdud. Kui Fond võiks rahulikult, ilma kiirustamata erastada teised ettevõtted, vältides konflikte. Nagu teada, me oleme esitanud backup nimekirja ettevõtete müük, mis võiks anda planeeritud laekumisi summas 5, 9 miljardit usa dollarit. ilma "Укртелекома". Kuid selles loetelus toodud palju õnnetud kohta'objektid: ühed nõuavad hoolikat ettevalmistamist erastamine (sa tead, millist majanduslikku olukorda müüdud kohta'objektid), teistel on palju küsimusi. Nii et seni, kuni on ebaselge, kas õnnestub neid üldse tuua müük. Jah, ja siis ei ole samas mingit garantiid, et ettevõtted ostavad. Ühesõnaga, vähemalt milliseid reserve, me ei ole выискивали. täitmise kava lähtub erastamise sõltub müügi AS "Укртелеком" ja ettevõtete energiasektoris. Sa tead, et kõik valikud on nende ettevalmistamisel müüa võttis Кабмин. Nii et nüüd ei peaks'välja selgitada suhe Кабмином ja ФГИ ja teha kiireid otsuseid, meie ettepanekuid müügi kohta nende objektide'objektide ja anda kiireloomulised ülesanded teiste struktuuride, задействованным selles protsessis. Seni on ju lähevad arutelu teemal: see on mõistlik või mitte müüa neid ettevõtteid, ja kui müüa, siis mil viisil, millised on tähtajad jne. Kui mul aega on need vestlused on juba ammu ammendatud, ja selles küsimuses ФГИ täielikult loodab Valitsuse toetust. Ja mis puutub перевыполнения kava, sest 2 esimest kuud, siis see õnnestus teha ainult sellepärast, et Fond võttis vastutuse olukorda ümber AS "zaporozhye atlanta alumiinium mill" ja on teinud lõpliku otsuse, et saada raha eelarvesse ja, veelgi olulisem, "close" seda teemat. Vastasel juhul, oleks ta võinud муссироваться veel paar kuud. Ma ütlen, et see lahendus meile kallis väärt ja moraalses mõttes, ja halduskohtu: tead sama, mis on olnud fraasid aadress Fondi. Kuid me läksime seda, sest muidu olukord tulude eelarve oleks veel hullem, kui praegu. Ja kuidas üldse saab arendada suhteid ФГИ ja kabineti? Ju oli nii: siis järsult väljendati tema aadress, siis on see Ruum-miin kõlasid нелицеприятные hindamise Fondi tegevuse... Avaldused ja teravust, ja sisu on väga erinevad. Kui ma lasknud endale kriitilisi ütlusi aadress Ministrite Kabineti, siis puudutas see ainult sellest, et ei võetud otsuseid, mis oleks aidanud tagada tulude eelarve (tuletage meelde viivitus sama "Укртелеком", energia, vahetus ajakava pakkumine on AS "Tehase" ). Teine asi - kui muuta kehtivat seadusandlust, kuna see pakub nüüd Кабмин, siis on vaja tõestada, et uued meetodid viib parema tulemuseni. Samas, et selliste tõendite me ei kuulnud. Ja ma siiani ei näe põhjust muuta seadusandliku baasi, ei näe väiteid, mis saab su'ilmsiks ФГИ täitmise eest kava erastamist 2000. ja täitmine eelarve. Pealegi investorid tahavad, et meie seadusandlus on olnud stabiilne. Kui keegi ei ole rahul Sihtasutuse juhtimist, siis see on juba teine küsimus: sel juhul tuleb mõelda, kui kiiresti selle saab asendada. Kuid, teiselt poolt, ja ilma тоге on väga keerukas protseduur juhtimiselt ja kinnitamine juhataja ФГИ praegune olukord on selline poliitiline vastukaja, et see võib olla lihtsalt ebareaalne. Mõelge, näiteks, tsitaat President on suhteliselt võimaliku tagasiastumise prokurist, kui ta mõelnud, aga retsepti järgmise. Ma ei usu, et praegusest poliitilisest olukorrast asendamine Esimehe ФГИ on väiksema teravuse, kui asendamine Генпрокурора. Seda enam, et enne парламентскими valimisi. Aga ausalt öeldes, mulle tundub, et see kõik on minevikus, ja suhe on elutoas. Aasta me normaalselt töötanud Kapp Viktor Juštšenko, ja ma arvan, et поработаем ja edasi. Ja ma usun, et konfliktist tuleb unustada. Nii ta on ja ei olnud sellisel kujul, nagu подавала ajakirjandus: ütleme nii, et see kunstlikult накалялся. Sest idee on selles, et konflikt реформаторским Valitsuse ja peamine organ, kes viib läbi reforme, абсурден. Aleksandr Nikolajevitš, on ikkagi muudetud приватизационные reeglid? Mõtlen, et rakendamise приватизационной Valitsuse poliitika, millest palju räägiti aasta alguses. Fakt on see, et teoreetilisel tasandil küsimused on selline "kinni": mingeid muudatusi seadusandliku baasi ei вносилось, kuid de facto Кабмин tema süstib elu. Tingimused pakkumise müüa AS "Tehase" nõutud viimine, mida oli viidud ise pakkumise. On Кабмин saadetakse kooskõlastamiseks nimekirja kõige atraktiivsem'objektide привати-зации-2001. Kuid kõik see ei vasta reguleeriva seadusandliku baasi, ja see on alati väga ohtlik. Inimesed, kes on töötanud selles süsteemis palju aastaid, kui ma приватизационного seadused hõlmavad rohkem murelik, sest teavad, et väikseimgi kõrvalekalle kord annab kõigile soovijatele võimaluse vaidlustada tulemused erastamine, nagu me näeme seda juhul, kui "Запорожским alumiiniumist комбинатом". Kui ei oleks vahetuses on menetluses, siis keegi ei oleks olnud võimalust edasi liikuda pakkumise kohtus. Kas Te võtate oma kontole üsna kõvasti, kuid siiski kriitiline hindamine erastamise rahvusvaheliste finantseerimisasutuste? Kindlasti, olen nõus, kuid ainult teatud määral. Minu arvates on viimane aeg kõik need kommentaarid puudutavad suuremal "määral, Ministrite Kabineti. Kui välismaa partnerid riik räägivad вмешательстве on pakkumine on" Запорожскому алюминиевому комбинату ", kui räägivad alandamine professionaalse väärikuse rahvusvahelise nõustaja" Райффайзен Investment ", räägivad vabas suhtes menetluse, siis tuleb istuda ja rääkida, keda see puudutab. Pealegi on nad (rahvusvahelised finantsasutused - УФС) väga valusalt puudutavad muutusi приватизационного õigusloome väljad: on ju norm Programmi erastamise kohta 2000-2002 aa. - see on töö tulemus ei ole ainult Fondi, kuid rahvusvaheliste spetsialistide. Nagu ma ütlesin: see on ühine töö, ja palju inimesi Кабмине ei kujuta ette, kui palju vaeva see nõuab. Ja kasutusele mõiste "tööstus investor" - see on lakkamatu soov rahvusvaheliste organisatsioonide, et välistada võimalus koguduse kahtlased firmad. Ja kui nüüd öelda, et kangelane on see, kes rohkem maksab, siis miks peaks siis terve aasta "oda lõhuti"? See kõik oleme juba läbinud, kui müüsid оффшорам. Probleeme müügi kohta'objektide erastamine aitab vältida seadus Fondi kohta госимущества, kes peab otsustama peamine küsimus - küsimus alluvusest ФГИ? Minu arvates selle seaduse vastuvõtmise on puhtalt poliitiline ja ideoloogiline iseloom, sest ükski seadus ei оградит ФГИ selliseid olukordi, nagu "Запорожским alumiiniumist комбинатом". See on illusioon inimesi, kes on kunagi töötanud ФГИ. Väljakujunenud suhe struktuuris on kommenteeritud üks lause - "ФГИ kohtusüsteem allub" - ei ole otsustanud, kas ikka Esimehele ФГИ tuleb orienteeruda kõik struktuur. Üldse, minu arvates, punkt alluvusest vaja hoopis koristama või saata selle Presidendile. Ta juhib täidesaatva võimu ja ainult temal on õigus otsustada, millisel tasemel on selle süsteemi peaks olema koht ФГИ. Ja kaitsta Fond госимущества sekkumist saab, kui arvestada seaduses pakkumine, озвученное, näiteks üks esindaja Presidendi Administratsiooni Ukraina Jevgeni Grigorenko: "keeld sekkuda tegevuse Fondi". muide, ukaasis Presidendi kohta kiirendus приватизационного protsessi sellised avaldused olid. Kahjuks, praegu on nad paljude unustatud või нивелированы. Ütle, Aleksandr Nikolajevitš, kuidas Te kavatsete astuda üsna sage puhkudel sekkuda Fondi tegevust? Kui me ise teeme pakkumise ja ei ole kiiret sekkumist, siis on ettevõte müünud, ja raha eelarves. Kui sekkumine on toimunud, siis võidelda selle kasutu, tuleb kohe häälestada siis, et või oleks skandaal, või võistlus ei toimu. Ma näiteks olen juba ammu ei ole mul illusioone suhteliselt edukalt konkursi läbiviimise müüa osaluse AS "Tehase". Ütlen teile, et me oleme alati hoiatus neile, kes sekkub, võimalikest tagajärgedest. Aga samas Кабмине mass on oma nõunikud, kes kohe kooskõlastamiseks juhend on see, et on Fondi ainult oma huve. Nii et kui meid ei kuula, mul jääb ainult õigus väljendada oma seisukohta ajakirjanduses ja Presidendile, selgitades, et kõik juhtus, ei ole meie süü. Osakond uudised IA "УФС"
ALLIKAS: Cooper Ja.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar