Ehitus ja rekonstrueerimine.
Kaitse hommikuse värskuse 2006-11-14 17:24:16
Vene turg vastupidavusega tehnoloogia kasvab kiirusega 20 - 30% aastas ja põhjustab üha suuremat huvi on ettevõtted, rendile konditsioneerid. Käesoleval aastal on sellel turul võistlevad kolm "sõdiva" poolt. Korea tootjad, high-end vene turul üleval hinnaklassis tahavad потеснить jaapani firmad ning alumises - hiina ja vene konkurendid. Konditsioneerid muutub Venemaal üha kuum kaup. Üle 2000 ja 2001-ndate aastate kasv venemaa turul kliimaseadmed moodustas hinnangute kohaselt ettevõtted-tootjad, 20 - 30%. Eelmisel aastal müüdi Venemaa umbes 230 tuhat kliimaseadmed. Sel aastal on kasv, vastavalt juht Samsung Miikaeli Платонова, võib moodustada kuni 40%. Kõige tuntav tõus müüki sektoris koduste kliimaseadmed. Tootjad ja müüjad ütlevad, et see sektor ei ole küllastunud: vastavalt Платонова, isegi suurtes linnades venemaal kliimaseadmega valdavad vaid 2% majapidamistest (Jaapanis on see näitaja 95%. - Ca. "Kp"). Vähemalt stabiliseerida majanduslik kliima riigis kõik rohkem venelased mõtlevad luua soodne mikrokliima oma korteris. Need tunded ostjad on toetatud ja langes selle tulemusena обострившейся konkurentsi hindadega. 2002. aasta algusest tehnika langes 3 - 4%. Dmitri Смуригін firma juht "Neman"tegeleb turustus-jaapani ja korea brändi, annab rohkem on julge hinnang: tema sõnul on hinnad langenud keskmiselt 15%. Kolmas jõud on vene turul kliimaseadmed domineerivad tootjad Aasia-Vaikse ookeani piirkonnas. Korea ettevõtted peaaegu jäägitult valitsevad sektoris low end ja jaapani - keskmine ja ülemine hind niši. Kogus müüdud kliimaseadmed eelmisel aastal лидировали LG ja Samsung, summas rakendanud umbes 100 tuhat kliimaseadmed. Turuliider müügimahu rahas oli kallis jaapani brändi Daikin (müüdud umbes 12 tuhat ühikut)ja arvu kohta, müügi seas jaapani tootjad esikohal mure Fujitsu General (tema arvele 30 tuhat kliimaseadmed). 2001. aastal valjult öelnud enda kohta, et uued mängijad - hiina tootjad. Nad on üsna aktiivselt on sissetungijad meie turul: eelmisel aastal hiina rütm on hõivatud 5% turuosa split-süsteemide (konditsioneerid eraldi tüüpi välise ja sisemise plokid), kuid tänavu on nende osakaal võib kasvada kuni 8%. Lisaks eelmisel aastal lavale tuli ja vene marki Rolsen ja "MV" (nende esindajad ütlevad, et kavatsete müüa 2002 10 tuhat kliimaseadmed). Uued mängijad on tahetud sektor low end. Vastavalt гендиректора ettevõtte "Біоконд" (tegeleb turustus-brändi Mitsubishi Heavy) Ilia Volkova, välimus hiina äriühingud võivad пошатнуть positsiooni korea tootjad. Peamine argument hiina - hind: toote hind, hiina konditsioneeri 20% madalam korea. Vene "MV", mis omakorda panustab kohandatud turustusvõrgule, mille kaudu müüakse kontoritehnika tema. (Jaotamine "MV" cm. "Kp" nr 18 13 mai 2002. ) Mihhail Платонов kindel, et uued mängijad ei suuda tõsiselt mõjutada negatiivselt korea tootjad. Tema sõnul on hiina ei ole налаженных turustuskanaleid, nii et tänu vältimatute kulude logistika ja müügi eelis hiina hind ei ületa 10%. Sel juhul on korea ettevõtted on kasu - äratuntav marki. "Lagi müük uute brändide 10 tuhat ühikut aastas. Koht, uusi mängijaid on ainult sellepärast, et turg kasvab, " ütleb Платонов. Lahingusse lähevad mõned vanad Дистрибуторы jaapani tehnikat jagan oma korea konkurendi sellest, et algajad ei saa lähiajal saada tõsiste mängijate turul kliimaseadmed. Kuid seejuures müüjad jaapani tehnoloogia ise ära rünnaku positsiooni korea tootjad. "Osa korea firmad turul kliimaseadmed 2002. aastal võib vähendada umbes 20%", kinnitab tegevjuht ühing "Jaapani parandajad" (tegeleb turustus-brändi General) Vitali Савилов. Vähenes jaemüügi hind kallis jaapani tehnika muutub kättesaadavamaks tarbija ja sellepärast huvitav, et дистрибутора ja vahendaja. Kuid korea firma on otsustanud toetada tarbijate huvi oma toodete kaudu reklaami. Olles sponsor televisiooni saadete karika, Samsung muidugi kasutab seda staatus agressiivne reklaamida oma tooteid - sealhulgas ja kliimaseadmed - kõigil mandritel. Venemaa telereklaami kliimaseadmed aprill kuni juuli 2002, Samsung, vastavalt "Kp", kulutada vähemalt $ 1 miljon. Sama summa naistennisistide välireklaami ja reklaami ajakirjanduses. Reklaam poliitika LG mitte vähem agressiivne. Ettevõte ei avalikusta andmeid oma reklaami eelarve, kuid on teada, et ta on võrreldav reklaami kulude Samsung. Kuidas jutustama võrgu? Jaapani ja korea firma erinevalt hoone müügi süsteem. Jaotus-korea tootjad on suunatud sellele, et saavutada maksimaalset müüki, nii et Samsung otse varustab tehnikat kümne дистрибуторам. Müüjad sama jaapani tehnoloogia usuvad, et sellistes tingimustes on raske hoida jaehinnad ühel tasemel, ja seetõttu eelistavad minna teist teed: kõik kauba ojad saadetakse läbi kahe-kolme turustaja'turustajad või läbi ainuõigusliku turustaja'ютора. Selline skeem on, vastavalt Volkova, lubab tootja teostada ühtset hinnapoliitikat ja edasimüüjate töötada suurema маржой. Erinevad konkurendid ja suhtumises on küsimus selle kohta, kas teenust kasutada multi võrgustik, mis müüvad kodutehnika. Ilja Volkov usub, et müük läbi многопрофильные võrgustik teevad korea brändi малоинтересными spetsialistid климатического äri: многопрофильные võrku saab paigaldada kliimaseade palju väiksem marginaal, kui spetsialiseerunud ettevõte. Selle tulemusena töö on spetsialiseerunud ettevõtted muutub ebasoodne. Esindajad multi poodidest usuvad "süüdistused" oma aadress pehmelt öeldes kummalised. "Hinnalangused vastab tarbija huve. Pealegi tuntud võrk võib anda rohkem kvaliteetset teenust, kui "spetsialiseeritud" on firma, mis kohati seejärel сколачивается üks hooaeg, " leiab direktor turunduse ja müügi firma" M. Video "Mihhail Кучмент. Võrgu-kaubandus-tarbija elektroonika on muutunud kapten kõik uut tüüpi teenust - paigaldus kodumasinad (sh kliimaseadmed) kuni pakuvad kaupu järelmaksuga. Juhtimine multi-võrkude usub, et uut tüüpi teenust - tõsine argument, konkurentsi ja äri poodidest eesmärk on rahuldada ostjate, mitte spetsialistid климатического äri. ALLIKAS: Firma
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar