Ehitus ja rekonstrueerimine.
"selleks, Et saavutada soovitud, mõnikord on vaja minna seda väga kaua" 2006-11-09 11:24:42
Lisas ajalugu Zoe Мизиной avaldises "raamatu kogemus" ei ole tomita tooni. 26 aastat on ta muutunud tegevjuht uute suurte raamatupood-klubi Kiievi, mis sai eksperimentaalne - just siis kaubanduses on muutunud rakendada süsteemi iseteenindus müüjad-konsultandid, ametialase teabe teenusega jne. Ja pärast 12 aastat, enne kui ta selleks ajaks tööd замначальника osakonna turustamise kohta Запорожском абразивном tehases, Zoja koos mõttekaaslastega (kokku 11 inimest), töötajaid Запорожского облкниготоргу, подхваченные laine areneb ühistuliikumise, on loodud väike firma "Bereginya" registreeritud fondivalitseja umbes 5 tuh., mis on saanud tegeleda trükk ja rakendamise raamatute tooteid. Õnnestus vabastada rohkem kui 30 väljaanded kokku ringluses 1500000 eksemplari. Pange tähele: samal ajal korraldada ettevõte oli raske, sest näiteks nimetatud kohustuslikke dokumente ei olnud ja rääkida. Tuli meelitada koostamisse dokumentide parimad advokaadid valdkonnas, siis on kaitsta neid горисполкоме Запорожья. Ja registreerida firmat ja saada õigus издательскую tegevus ja üldse pidi Moskvas. "Me kõik oleme olnud keegi enne ümberkorraldamist ja hakkasid teiste pärast, " meenutab Zoja Dmitrievna. - Saatus tellib omal moel, ja selleks, et saavutada soovitud, mõnikord on vaja minna seda väga kaua". Piin sünnitanud äri on olnud üsna edukas: sõlmitud leping koos üks moskva kirjastus, järk-järgult iga-aastase ettevõte käive kasvas kuni 750 tuh. MEID EI ОБУЕШЬ 1994 Мизиной pidin minema koosseisu liikmete ettevõte. Saada oma kasumit aktsia ja osa-või aktsiakapitalist, kolis ta Tartusse, kus pärast kahe aasta töö Tšernobõli tuumajaamas oli suunatud tema abikaasa. Kord sõi võlusid äritegevus, Zoja ja uues kohas püüdnud teha oma äri - vaja on värskeid ideid. Мизина märganud, et Ukraina on kasvanud nõudlus kõrge kvaliteediga kingad, ja importijad on märgatavalt lükatakse turul kodumaised tootjad. Usaldusväärne müüja pidi valima pikk, vaid pärast eelnevalt kokku lepitud kohta soodsamatel tingimustel pakkumise vastu võetud lõplik otsus tegelda kaubanduse itaalia kingad. Valides ruumid Zoe aidanud vaatlus ja oskus kaasa rääkida inimestega. Umbes aasta on ta jälgis seda, kuidas kõrval tema koduks shop "Galanterii" vaikselt "oli suremas"ja siis pakkus kollektiivile müüa talle õiguse rentida ruumid. Ja peaaegu kohe sai nõusoleku. Valides kaaslased ja investeeri remont ruumi umbes $ 10 tuhat, saadud äri-raamat, Мизина edukalt lõpule läbirääkimised firmaga-tarnija ja закупила esimene partii kauba summa umbes $ 5 miljonit. Kiiresti "rullida" äri ei õnnestunud - сказывались vähene kogemus kaubaga, turuinfo, mood... Käive poe jäi vähe, raha on vaevu piisav, et katta kulusid sisu-ruumide ja tööjõukulud on kahe müüjad. Kõik teadaolevad talle vormi edendada kauba turule - personaalne klienditeenindus ja väljumise müük, näitustel osalemine, madalamad marginaalid kingad (kuni 30%) - ei aidanud, kaubandus ei läinud. "Me oleme püüdnud teha veel üks samm, räägib Мизина, - läksid Saksamaale rahvusvahelist näitust kingad, mis toimus Düsseldorfis, kus oma uudsuse esindasid maailma juhtivad tootjad". Ei sõlmides näitusel ühtegi tehingut (ei ole piisavalt vahendeid hanke partei), Zoja mõistsin, kuivõrd tõsist viga tahaks teha, - algusest peale ei oleks keskenduda ainult ühele müüja kingad. See ei olnud kõva surve meie госорганов, ühepoolselt расторг leping ja lahkus siseturul. Ilma suure summa ja usaldusväärne vahendaja kohta kaupade ostmine välismaal oli võimalik ja mitte unistada. Мизина kiiruga lülitada kaubandus muude kaupade галантереей, nõud, pesu, mänguasjad. Kuid kaubandus ei ole ikka veel oli. Lõpuks Zoja mõistsin, et peamine põhjus, kaubanduskeskused ebaõnnestumisi - ebasoodsasse asukoht poest. Vaja oli või sulgeda äri, või otsima uusi töövaldkondi. LOOMINGULINE LÄHENEMINE Mudel järjekordse äri'ilmus kogemata. Veel remont oma poest vormistades vitriinid, Zoja aru, et turg on nende teenuste tühi - ei olnud professionaalsete disainerite, ei olnud vaja kujundusest. Ja välimus on tohutul hulgal uute ettevõtete, erasektori kauplused, kohvikud подтверждало: müügi materjalide professionaalsete disainerite tegeleda saab ja tuleb. Veidi hiljem, olles турпоездке Zürichis, Мизина kogemata sattus ebatavaline магазинчик. Seal ta nägi selline valik tooteid viimistluselemendid, millest ukraina spetsialistid - disainerid ja оформители võiks ainult unistada: komplektid erinevate vormide valmistamiseks, toodete kips, kuivatatud lilled, dekoratiivsed kangad, värvid, lindi... Lisaks loominguline töökoda seda poodi-salongi on võimalik olnud õppida ja teha mis tahes поделку juhitud kapten. See oli see, mida vaja - pood vaikses pealinna Печерске võiks olla ideaalne koht, et sellist "немассового" salongi. Millel ei ole ühtegi kogemust disaini valdkonnas, ega meeskond spetsialiste, Zoja valis kauplemise ainult kõige odavamad paljude tarbijate kaupa. Selle kaupluse kõrval галантерей ja mänguasjadega'on tekkinud kaupade valmistamiseks kõikvõimalikke гипсовых toodete, toodete, salvrätikud, samuti värvi maalida klaasi, kips, keraamika, portselan, komplekti lapse loovust erinevate eriefektid jne. Veetes osta umbes $ 12 tuhat, Мизина üldse mitte kahtles edu. Ei möödunud aastast, kui kauplus on muutunud populaarseks,'on tekkinud püsikliendid, uued kaup on täiesti välja tõrjunud "ширпотреб" riiulid. Ja isegi halb poolest kaubanduse asukoht poest sai seda väärikalt. Vaikne, hubane tänaval, kus ei ole võimalik müüa ega jalatseid ega kaussi, et on suutnud luua eduka ettevõtte atmosfääriga kauplus-stuudio. Ученье - tuli "Väntamine" poe nõudis tema perenaine tohutuid jõupingutusi ja leidlikkus. Edendada oma kaupa, Zoja sai tõsiselt uurida turgu disaini teenused, lootes, et edaspidi tööd selle ise. Ja kui ta on, tema kaks palgalisi müüjad, lillemüüjad ja disainerid külastanud kooli -, näituse -, tutvudes tehnoloogia kaunistus ise ja õpetasid teisi, организовывая poes ja erinevates stuudiotes linna loomingulised töökojad (hobi-klassid), kusjuures mõnikord tasuta. Ulatuse kohta taotluse materjalide, uute suundade ja tehnoloogiate disainis Zoja kirjutas populaarne, äri-ja isegi laste ajakirjades, seega pidevalt valmistades ja õpetades klientide sellel turul, samaaegselt luues poele hea reklaam. "Võib pidada ennast" suur "meister design korter marts, kuid kui töö hotellides spetsialistid peavad olema oskused kaunistus suurtesse ruumidesse. " kuna populaarsust poest sai tulla rohkem tellimuste vormistamine ilusalongid, vitriinide, korterid. Nende rakendamiseks on vaja oluliselt suurendada tootevalikut ja suurendada selle arvelt dekoratiiv -, tehis -, elu-ja kuivatatud lilled, oksad, eri materjalide koostamise kimbud, lindid, pakkematerjali, komplekti värvid, kangad jne. Pidevalt käima "info" näitused välismaal, ta uuris euroopa disainerite, uusi ideid ja suundadega moes. "ta on Õppinud erinevaid stiile, me läbi kolm aastat tööd on juba olnud üldist teavet mitte ainult moes vaid ka kõigi uuenduste tehnoloogia, disaini, " ütleb Zoja Dmitrievna. - Pealegi õnnestus meil koguda ainulaadne kogu albumit ja raamatute maailma juhtivate disainerite, mis on iseenesest juba on ja õppekavaga õppevahend spetsialistidele ja meie uhkus ja suurepärane abiks edendamisel kauba ". ESIMENE, PANNKOOK on Kogunenud kolme viimase aasta jooksul piisavalt kogemusi müügi ja omavad teavet peaaegu kõik euroopa disaini tooteid, Zoja lõpuks otsustasin proovida ise ja praktika disain. Üks kiievi näitust "Restoranid ja hotellid" ta on veendunud, et kasutades oma teadmisi (ja, muidugi, äri-sv'язки), saab vormistada mitte ainult vitriinid, kuid ruumid. Kasu on ilmne - rahalised kliendid ja suur, peaaegu tühi nišš turul. Aga kust võtta spetsialistid? Fakt on see, et kiievis turul disainerid ja lillemüüjad on töötanud üksi ja täitsid peamiselt väikeste tellimuste, millel on küll kitsas, kuid oma klientide ringi. Veendes mitmete spetsialistide (püsiklientidele kaubamaja) töötada meeskonnas ja sõlmides lepingu direktor ühe hotelle vormistamine inter'interjööri õppeasutustes kui ka erasektorile, Zoja on välja töötanud oma esimene projekt. "kahjuks, vaatamata sellele, et oli kasutatud viimane disaini kollektsioon, привезенная Ameerikast, ja meie arvates mõiste, vormistamise hotellis on originaalne ja kaasaegne, " räägib ta, - direktor hotelli ta ei meeldinud. Ja öösel, enne lääne, tuli kõik uuesti teha ". See oli esimene ja kõva õppetund, mille järel Мизина aru, et kliendiga töötades on oluline mitte ainult trendikas uudne, kuid" pref'peapael "neid enne konkreetse asukoha, harmoonia nii, et soovivad näha omanikud kohast arvestust oma maitsele ja soovidele. "Vähe sellest - selgitas ta oma viga, ma sain aru, mida võib pidada ennast" suur "meister design korterit või marts, kuid kui töö hotellides spetsialistid peavad olema oskused kaunistus suurte ruumide ". DISAINI BISTROO Pärast esimest ei ole päris edukas kogemus Zoja hakkas intensiivne otsima uusi kliente. " Turu-Ukrainas on, otsustas ta, " ja me peame sinna minema ". Uut tüüpi teenus lubas palju suurem kasu, kui väikesed tellimused ja jätta võimalus teenida oleks mõistlik. Tuttav välismaa kogemusi decor ruumide, kui stiili, värvi ja vormi maastik muutuvad peaaegu iga kuu, Zoja otsustanud kohaldada selle kogemuse Ukrainas. Juhtus nii, et omanikud on ühe hotelle kurtis vaesus viimistlus ja vähene püsiklientidele. "Inter'ep on vaja muuta, ja nii tihti kui võimalik - pakkus ta. - See on huvitav püsiv külalistele ja annab oma hotelli uus välimus ". Välismaistele külastajatele langes järgi ja tuttav neile klass hotelli teenuste, ja originaal kujunduslaadi. Veelgi enam: on'ilmus taotlusi kaunistus üürimine, vastuvõtud, presentatsioonid ja isegi punkti. Korraldajad nägid, et kliendid on palju rohkem broneerivad koosolekuruumid, mis on vormistatud vastavalt ebatavaline disain arendustegevus, ja on saanud püsikliendid stuudio Мизиной. Hiljem on firma juba võiks dikteerida oma tingimusi, mitte sõltuda kapriis kliendi. Nüüd, saades eelnevalt täita disain-projekti, suur osa raha (mõnikord on umbes 70%) salongi spetsialistid saaksid kulutada kvaliteedi välismaiste materjalid. Ja kulul teha tööd "võtmed kätte" oli võimalik kiiresti, peaaegu ei suurene projekti maksumusest (sest 40-50 tuhat. uah. - suur summa ja korralik hotellis), et teha vastavalt kliendi soovile muudatusi. Varsti töö teinud erinevaid stiile, terasest "visiitkaardi" salongi. "Inter'ep on vaja muuta, ja nii tihti kui võimalik, et see on huvitav püsiv külalistele ja annab oma hotelli uue ilme. " on Töötanud sama teave, mis on edastatud kliendile. Nii on'on ilmunud väga soliidsed tellimuste vormistamine ruumid, kus tähistas juubelit riigipanga ukraina klubi "Kallis"hotell "Kaitsta". Kuid, et lahendada selliseid probleeme on vaja teisi, paremaid materjale, mis Zoja sai soetada suures ulatuses, laiendab valikut. Kogus tarbitud materjalid on tõusnud mitmeid kordi. Ja kui 1998. aastal, avades oma pood, ta oli unistanud müüa kaup kasvõi $ 20 tuhat. aasta siis juba 2002 poe käive oli $ 120 tuhat. MEESKONDLIK HÄÄL suurenev hulk tellimusi, on vaja rohkem spetsialiste. Võttes mõned spetsialistid juba töötavad iseseisvalt turul, Мизина kasvatas neist universaaleihin, kes omavad ja innovaatilise mõtlemise ja kõiki selle tehnoloogia äri - lillepoodi, disainerite, sisekujundajate, kunstnikud, kes on ka psühholoogilised oskused töö klientidega. Kuid igaüks neist töötades varem ise pidas ennast paremaks. Vajab meeskond otsustas Zoja ja ei kahetses vahendite selle loo. Alguses korraldatud koolitus äri suhtlemine klientidega. Pärast seda toimus koolitus moodustamise käsk, kui on oluliselt paranenud moraalne ja psühholoogiline kliima kollektiivis ja sellest tulenevalt - kvaliteedi tehtavate tööde (disainerid - inimesed on loovad, ja kui tekib konflikt ta kohe mõjuta tööd). Selgemalt jagavad kohustusi'язки kollektiivis, Мизина suutnud luua vastutab müügi ja laevandus kauba eest arendusprojektid vormistamiseks ruumide, sest töö klientidega ja edendada teenuste. Valige põhi-arengutee, Zoja märganud, et hallata samaaegselt mitme suundadega tööd on saanud raske ja делегировала osa oma volituste direktor, jättes endale vaid üldise juhtimise, strateegia väljatöötamine ja läbiviimine läbirääkimistel suurklientidega. Stuudio on saanud korraldada kooli lillepoodi ja disainerid, arendada võrgustiku piirkondliku turustaja'turustajad, kui on plaanis teostada tellimusi mitte ainult pealinnas. ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar