teisipäev, 28. jaanuar 2014

Müük,'objektid koos maa maatükkide - kõige raskem etapp erastamise 2006-11-24 15:45:16

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Müük,'objektid koos maa maatükkide - kõige raskem etapp erastamise
2006-11-24 15:45:16

Ukrainas algab uus etapp erastamise kohta'objektide госсобственности - müük neid koos maa krundi. Otsuse selle kohta vastu veel mais eelmise valitsuse. Kuid ainult siis, 26. septembril juba praegune ministrite Kabinet kinnitas "Et müük 2006 kruntide riigi vara, mis asuvad p'objekte, mis kuuluvad erastamise". Nagu iga revolutsiooniline samm, erastamine maa on pooldajad ja vastased. Esimesed ütlevad, et maailmas on juba ammu ei müü "lossid õhk" ilma maa. Teine väidavad, et selline erastamine võidavad ostjad on suurlinna kohta'objektid, ja ülejäänud pea juurde maksma, sest krundid, muidu neid müüakse kellelegi teisele... Välja iseseisvuse aastatel Ukraina läbinud keeruline protsess liberaliseerimise loovutamise vara. Riik kaua отвыкать arvasin, et erastamine on tehased - töö, maa talupoegadele ja korteri elanikele. Nüüd on erinevat kuju "квазіпріватізаціі", mille eesmärk on kaitsta töölepingu kollektiivse või õiglane jaotamine госимущества elanikkonna seas, tunduvad lihtsalt ebaõnnestunud eksperimente: ваучеризация, rent выкупом, konkurents investeeringute kohustuste'kohustuste ja nii edasi. Aktuaalne sai oksjon ja müük'objektide alade, kus nad asuvad. Viimane innovatsioon - kõige raskem praktilise täitmise, kuna müük maa ei ole veel muutunud tavaliseks mitte ainult võhik, kuid isegi ja ametniku. Pealegi on see ilmselt tekitab uut tüüpi erastamise: ostu kohta'objektide huvides krundi hilisema kõrvaldamisega on seal ettevõte. Muidugi, seoses sotsiaalse kaitse kõlab võib-olla kohutav: tehas suletakse, tootmise hoone võtab maha, selle asemele rajatakse ärikeskus. Kuid seoses ajaloolise arenguga, kui see hinnatõus maa, mida on täheldatud maailmas, hoida linna panipaik, малорентабельный taim või обувную tehas - majanduslik hullus. Tootmiseks on vaja teha hiinasse, lähemale odav tööjõud. Pealegi on tõlkimisel ettevõtte ühest kohast teise vana негодное seadmed visatakse, et mitte kulutada raha, et montaaži, demontaaži ja transpordi. Ja see ka, et edendada arengut. Tõsi, selline skeem ülekandmise võimsus nõuab suuri kulutusi. Nagu välismaa kogemus näitab, et omanikud ei ole võimalik katta kõiki ja keskenduvad обустройстве oli nende käes maitsev tükk maad. Samal ajal kui "депортированные" tootmine ei arene. Siis seda uuesti müüa. Muide sel suvel meie corporation Roshen omandatud odavalt Клайпедскую кондитерскую tehas (Klaipedos konditerija), mis on üle viidud omanikud keskus on sadama linn ääremaaks ja töötas seal vaevu-vaevu. See on ilmekas näide erastamise koos kinnistuga kesklinnas. Teiselt poolt, ei ole kõike'objektid asuvad tallinnas või suuremates linnades: suur osa müüdud ettevõtete jäävad tee ja moodustavad huvi, kuidas täpselt tootmise kohta'objektid, mitte territooriumi. Üks консультировавших meid ettevõtjaid, присмотрев endale хлебозаводік lõuna-valdkonnas, hämmingus uuel kujul erastamine. Territoorium on ettevõtte suur, kasuta seda mitte meelega (rentida, näiteks) ta ei lähe, jah ja ei. Ja usub, et tema lihtsalt paneb maksma lisatasu suur raha saanud "koormus" комбинату krunt. Maksma-siis ta maksab, kuid uusi seadmeid ja suurendada töötajate palgad murdis juba ei saa. Kuid loobuma maa ei saa: kui omanik приватизированного ettevõtted ei taha, et osta krunt, see müüakse maha oma земельном enampakkumisel. Tulemuseks pagariahjud on ühe omaniku, maa alt teise. Ja kaks karu, üks берлоге, selge on see, ei уживутся. Lõpuks, kolmas küsimus: mida teha maaga, mis asub all osaliselt приватизированным erinevate omanike ettevõte, jah isegi juhul, kui kaaslased vaenulik suhtumine? Kui vaadata nimekirja erastamise järgmisel aastal, siis on seal laus "огрызки" pakette jagab. Harva kui leiad 30%. Ja ülejäänud-see on juba müüdud! Et lahendada neid probleeme ja teised, vajavad koordineeritud töö "kolmnurga" - Rahandusministeeriumi ФГИ ja kohaliku võimu - ajakohastada seadusi ja улаживания kõik ebamäärane hetki. Eelarve-2006 on need eesmärgid on omane võimas arv - 8, 5 miljonit uah., Mis plaanipäraselt peaks tagasi teeninud rohkem kui 10 korda. Mis puutub ФГИ, siis sellest üle 80% sõltub edu innovatsioonile. Määruse kohaselt on just ФГИ moodustab vastavalt valitsuse poolt heakskiidetud loetelu kohta'objektide loetelu ehituskrundi - "kandidaat" oksjonid. Seejärel pöördub Госкомзема palvega anda земельно-varude dokumente, väljavõtteid tehniline dokumentatsioon ja teave on kättesaadav maa tagatised. Ettevalmistamisel müüa maatüki enampakkumisel on vaja täita mitmeid menetluslikke toiminguid - kehtestada krundipiiride mitterahalisi ("sambad maastikul") rahas hinnata ja valmistamine техпаспорта. Vähimatki viga erastamine ähvardab pöörduda kohtu seiklusi. Nii, nagu kogemus näitab, et Venemaa, kus metoodika müügi kohta'objektide maa - peavalu oligarhid, alates 2001. aastast, on Fondile госимущества tuleb väga hoolikalt valida struktuuri tuvastada maa hindamise krundi (ettevõtete arv, kellel on litsents Госкомзема) ja ehted täpsusega läheneda eksami hindamise osakond землеустройства. Et Rahandusministeeriumi ja linnavalitsuse oluline on küsimus tulude: kuidas keskvalitsuse eelarve, kui kohalikke. Müük,'objektide maa täiendab riigikassa ja maamaks läheb kohaliku omavalitsuse eelarvesse. Ja kohalikud võimud absoluutselt ei ole huvitatud jätta ühisvara on piirkonnad, kus asuvad приватизационные kohta'objektid: nad toituvad koos maa rendilepingu. &Quot;Korras müüa" eeldatakse, et ФГИ saa pani "oksjonid maa" on ettevõte, kus 25% ulatuses lubatud fondi kuulub riigile. Ja kohaliku eelarve saavad vaid 5% müügitulust, kaotamata seejuures on võimalus rentida maa rendile oma äranägemise järgi. Loomulikult kohtades tuleb kõigi vahenditega vastu seista sellele innovatsiooni. "Võidelda" avatud Кабмином губернаторы ja linnapead ei saa, kuid "kätte" keskus bürokraatlik teed, viivitades hinnangu maa ja väljund protsessi oma ühisvara, neile jõudu mööda. Võib-olla sel põhjusel uuel aastal muutub rahastamise skeem organi tegevuses kohaliku täidesaatva võimu. Palk аппаратчиков ja vahendeid tehnilise sisu omavalitsused on sätestatud artikli kulude sekretariaat Кабмина: selle asemel, 228, 3 miljonit uah. ühise fondi ja 4, 8 miljonit dollarit. spetsiaalsest fondist saab ta 1, 822 miljardit usa dollarit. ja 57, 3 miljonit uah. vastavalt. Idee on hea: puhanud mingi linnapea seoses maa oksjoni - sai võimaluse jääda kogu "канцелярией" ilma lisatasu. Ja veel survet kohaliku võimu (ilma milleta meie бюрократами ei piisa) ei lahenda probleeme erastamise kohta'objektide maa, on tähelepanuväärne juba praegu ja ähvardavad olla kauges tulevikus. Isegi Venemaa on siiani lõplikult ei ole veel kindlaks määratud selle küsimusega, sest seal erastamine läks edasi aastaid võrreldes Ukraina. Maailma kogemus liiga ebamäärane. Ja peaaegu kõikjal krunt ja p'objekti peal eraldi ei müüda. Erinevad hinnad, põhimõte hindamise ja edastamise viis maa приватизаторы. Näiteks Ungaris ja Slovakkias maa on müüdud peamiselt sümboolse hinna eest, kuid tingimusel kaitse ökoloogia. Tšehhi vabariik, vastupidi, ettevõtted maa müüakse võimalikult kallis ja ökoloogia tegeleb riik. Eestis on ainult linna ehitise müüa maa hinnaga võrdne suurim iga-aastase maamaksu. Poolas on suured ja keskmise suurusega ettevõtted приватизировались koos maa ja omanikud väikeste kohta'objektid (kauplused, бензоколонок jne. ) valiti vahel выкупом maa ja üürile koos väljaostuvõimalusega. Endise saksa demokraatliku vabariigi erastamine mis tahes linna kohta'esemeid on lubatud ainult выкупом krundi. Meie tingimustes, vastavalt enamik ärimehi, erastamine krundi sobivam koht ka linnades, kus maa on mõnikord rohkem väärtust, kui hoone, kuid ei ole nii "обязаловка"ja soovil. Siis soovijad osta sama Kiievi mootorratta tehase, mis on plaanis müüa esimene eksperimendi korras (100% aktsiatest pluss 28 ha maad keskus Kiievis)annab tema eest võrreldamatult rohkem. Aga teiselt poolt, ei kannata ning ettevõtjad nagu eespool "хлебозаводчіка", mida on vaja tootmisvõimsus отшибе, kuid ei ole vaja maa. Nad on valmis rentida seda aastaid on kohaliku omavalitsuse, договорившись hindade kohta tasu maa "vastastikuse kasu" põhjal.
ALLIKAS: Версіі. som

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar