pühapäev, 7. detsember 2014

Jõuda... enne skulptuuri

Tarvikud majas on teema, täis armu, on ammendamatu ja individuaalne. Sest standard kunagi esemete tööstusdisainilahenduse meid täna lahutab pikk tee. Tänapäeva inter'jer on väärtust ei ole kogus dekoratiiv padi, nende броскость või olulist suurus hinnatud esimese koha unikaalsus keskkond. Pole juhus on tugeva keskkonnas juba ammu ei ole ruumi isegi эффектному, kuid безличном kunst: ta vapralt seotud autoriõigusega loominguga.

Nõus, skulptuur - on rohkem kui väärt viis kaunistada oma kodu. Juhtub, et ta on pärit eelmisest elust kolib maja koos kaptenid, tuues atmosfääri senisest mugavamaks. Mõnikord selle ostsid spetsiaalselt uue inter'sisekujunduse, ja siis autor on võimalus tyylitellä selle all täiesti kindlal marsruudil. Arusaadavatel põhjustel skulptuur nagu inter'redel rõhku populaarsus tunduvalt madalam sama maali või fotod: see nõuab ruumi, seda ei saa hone mitme ruutmeetrites, talle on vaja õhku ja valgust. Lõpuks, see tõmbab neile, kelle puuteaistingut ülimuslikud vägevust visuaalne identiteet.

Sellistes kodudes ja'on skulptor. Tavaliselt kapten kutsub pärast eelnevalt tundma oma töödega, kui on ilmselge, et need on lähedased stiili ja vaimule. Sandcastle skulptor Aleksei Arhipovu tuli lisada oma andeid mitte ainult valdkonna linna maastik. Seas oma klientidele palju neid, kes peavad lugu kvaliteetsest plastikust, armastab end ümbritseda kunstiteosed ja eelistab kaunistada oma korterid ja majad skulptuur.

- Kuidas toimub tutvumine tellija?

- Enamasti aitavad näitus. Ja eriti isiklikud. Siin on, näiteks, 2008. aasta suvel toimunud näitus muuseumis instituut seitse'd, Roerichite, kus väikestes ruumides tervelt kolm kuud saaksid eksponeeritud on minu töö. Palju kliente on'ilmus sealt. Lisaks näituste, täna on vaja olla oma kodulehel Internetis. See on siis, kui ma ammu kavatsen teha. Siiani ilmuv mainida, et minust on ainult kogumikus "Kuulsad inimesed linna".

Loomulikult ei ole keegi ära muutnud ja igavene сарафанное raadio: tuttav tuttavate soovitusi sõbrad ja nii edasi. Minu looming on pühendatud peamiselt ilmaoludes. Seetõttu on paljudel klientidel, kes taotlevad luua skulptuuri oma inter'еров, ma olen tuttav just selle profiili.

Lisaks aitab koostöö esindajatega, teiste loominguliste elukutsete, näiteks, eriti, kui sepad, витражисты ja, muidugi, arhitektid. Ilmselt täna veel liiga vara rääkida moes авторскую skulptuur on inter'ери, kuid trend on selline, kindlasti on. Olla kodus kunstiteosed alati oli prestiižne. Ja meie aeg ei ole erand.

- Mis raamat on kõige sagedamini?

- Juhtus nii, et mul esinevad peamiselt linna inter'иером. Siit on oma spetsiifika. On arusaadav, et skulptuur on sobiv ja hästi sobib ainult korteris on suur ala, ütleme, 150-200 kv. m. See on luksus ja kallis majutus vastavalt enamuses see näitab респектабельную klassikat. Juhtub nii, et inter'jer peaaegu valmis, kuid see on selgelt midagi on puudu. Teda hakkavad kaunistada. Mõnikord kui tarvikud soovitas just skulptuur. See võib olla alates 7-12 cm kuni 1, 5-2 m ja rohkem. Näiteks ühes era-inter'ери mul võimalus näha pronks portaal kamina kõrgus on n'viis meetrit ja pikkus - seitse. See oli suur pronksist bareljeef mängud kodumeeskonna maja elusuuruses, on palju vaz lillede ja teiste meistriteosed. Ilmselt see on äärmuslik, aga teiselt poolt, see on täiesti loomulik, et inimene обставляет oma eluaseme ja kaunistab selle, kuidas ta tahaks...

Minu jaoks on, kuigi praegune kriis, kõik läheb piisavalt hästi: mul on jälle saanud tegeleda loominguga, kuid nüüd juba isiklikuks tellija.

- Skulptuur on inter'ери rohkem funktsionaalne või on esteetiline väärtus?

- N'viiskümmend n'viiskümmend. Näiteks ei ole nii ammu tellija soovil ma kuznetsov joonistasin riidepuu. Styles - art nouveau, meeleolu inter'jer. Materjal - must metall, messing ja pronks. Tuli välja сложносочиненные asi elementidega skulptuurid, seejuures on selge funktsionaalne alatooniga.

Või siin on välja heakskiidu naljakaid tellimusi. Mul paluti teha skulptuur, mis püüab aidata разуваться ei painutamine üle. Eesmärk, põrandal peaks olema sarvedega beetle, ja eemaldamiseks kinga, vahel tema sarved on vaja panna n'viies, ja teise jalaga vajutada talle saba.

Aga kui tõsiselt, nüüd on saanud uut hoogu on väga huvitav teema - kallis eksklusiivne silver nõud. See kannud, kausid, kandikud, et visiitkaarte ja puuvilju, raamatud; rippuvad kandikud. Kõigepealt лепится mudel, siis отливается hõbe. Selline asi on võimalik kasutada, ja te saate lihtsalt seinale riputada ja imetleda. Kaunilt ja funktsionaalselt.

- Räägi tehnoloogia luua skulptuuri?

- Iga skulptuuri - ja pronks ja hõbe - esmalt лепится välja plastiliinist või savist. Seda tehakse гипсовая mudel - nii nimetatakse üleminekut materjal. Siis kui kips on eemaldatud kummi kuju - виксинт.

Виксинт - kumm, mis müüakse vedelal kujul koos katalüsaator. Komponendid segatakse ja застывают, saadakse tugev elastne vorm, konsistents meenutab liimi. Tema peal гипсовый kate. Tulemuseks on vormi vaha mudel.

Pärast seda отливается vaha mudel. Näiteks, pronksi - paksusega 2-4 mm, hõbe - 1, 5-2 mm). Kogu skulptuur õõnes. Kui proovida näitlejad monoliitne pronksist, see omakorda on tõeline arusaamatus. Ju metall jahtub ja annab утяжки, mis tähendab, et on paratamatu kokkutõmbumine, auke ja muid deformatsioone. Rääkimata sellest, et skulptuur on taskukohased.

"Восківку" autor дорабатывает, uurib hoolikalt teemal igasuguseid vigu, pärast mida annab ära valamise.

Pädev литейщик teeb mudeli tehnilist auk, kuhu valatakse vedel keraamika või шликер, siis on eriline segu savist ja liivast. Saadakse nn loll, või sisemine täidis skulptuurid. Väljastpoolt kogu vaha mudel ka обливается шлікером. Sinna on pandud vahajas летники, kes ka обливаются. Летники - see on toru, täpsemalt, цилиндрики. On valmis airhead прокаливается spetsiaalse liiva või ahju teatud temperatuuril. Keraamika спекается, vaha tugevneda ja aurustub. Selgub õõnes vorm kiiksuga sees. Ta maetud on eriline liiv.

Paralleelselt algab плавка metallist. Kalla läbi летники vormi vahel шлікером ja дубиной. Siis keraamika seest ja väljast katki, sees высыпается läbi tehnoloogia дырку ja väline пескоструя. Metallist toode, mis on saadud tulemuseks kõik need keerulised manipuleerimine nõuab täiendavat töötlemist, millega tegeleb чеканщик. Või siis ise skulptor. See on raske töö. Kasutatakse spetsiaalset manuaalne ja elektriline tööriist, eriti veskid. Muide, skulptor võib olla карбувальником, aga чеканщик skulptor, ehk et ei ole... Pärast töötlemist metall kantakse paatina või toon. Iga liiki metalli - kindla koostisega.

Nii kujuneb, et kõigis etappides luua skulptuuri autor on vaja osaleda. Hea, kui on olemas selline литейщик, kellele andis восківку, ja ta naaseb ideaalne отлитое pronks toode. Kahjuks nii juhtub harva. Mõnikord üldse toode tagastatakse kahest osast, mis siis доработками, keevitus jne.

Nagu näete, protsess on üsna pikk ja aeganõudev. Väljund skulptuur saadakse kallis lõbu, näiteks ühe kilogrammi toote metallist skulptuur sõltuvalt kvaliteediga metallist ja keerukust casting on väärt 1, 5 kuni 2, 5 tuhat eurot.

- Te töötate ainult metalliga?

- Ei, lihtsalt see on lemmik materjal. Ja nii silmitsi ja graniit ja marmor. Näiteks, üks mu tõsiseid tööde saanud kaks istuvad graniidist sentry lõvi tehtud elusuuruses. Ma tegin oma maa maja ühe erasektori tellija.

Mis puutub marmorist, siis see on sarnane kõva kips ja temaga koos töötada on palju lihtsam, kui sama graniit. Tööriista temast saab luua kõik, mida soovite. Ma tegin abstraktset, mitte фигуративную skulptuur.

Ilmselt pärast metalli eelistan kivi. Ja siin on puu viimasel kohal. See on liiga хрупко, pealegi ei anna ettearvamatu plastika. Tulemuse saavutamiseks, tuleb otsida teatud sorti - puu on väga oluline veokulu.

Veel üks lemmik materjal on savi. See salvestab pildid on käed, sõrmed, imab ja annab talle kogu seda energiat, mille eest ja toimub loov protsess. Peamine puudus - see ei ole alati võimalik teha väikseid asju.

- Aga kas te ikka тяготеете juurde miniatuurne plastika?

- Võib-olla... Ma nooruses unistas kullassepp. Nii et mul on lihtne ning meeldiv koos töötada väikeste vormidega.

Üldiselt tuleb öelda, skulptuur - see ei ole обов'kindlasti 1, 5 2 meetrit On üsna vähe asju, suurus 10-15 cm piirnevate ювелирными toodetega. Seda hoolimata asjaolust, et ehted plastika peetakse tooted kuni 40-50 cm. Ilmselt ikka ja nii kipuvad ювелирке, et jumaldan töötada metalli.

Minu jaoks on praegune aeg väga helde. Kui, ütleme, коттеджном ehitus-täna on täheldatud teatud langus, siis alates ювелирным kunsti olukord on täiesti vastupidine. Siin kriisi ei ole. Kallid asjad jätkuvalt tellida, osta ja kinkida oma lähedastele. Mul on sageli vaja teha portreed. Näiteks pildi kulla - see on suurepärane kingitus sellele, kellel on juba kõik olemas...

Autorile on alati lihtsam töötada, kui tema teed leidub tellija, kes kuuleb. Sel juhul saate veenda, et just selline skulptuur sobib inter'interjööri ja mõnikord üldse eitada sellist võimalust "elustamist" ruumi. Näiteks täna populaarne minimalism. Tavaliselt sellist olukorda sobivad hästi väikesed töö, mida saab edukalt paigutada selleks spetsiaalselt ette nähtud, näiteks klaas -, pindadel. Seega ideaalis skulptuur nagu inter'karjääri aktsendid tuleb planeerida. On küll autori, juhtub, et otsus juuresolekul inter'ери tohutu skulptuuri kuju võetakse tellijaga spontaanselt ja viimasel hetkel. Ja siis sandcastle skulptor, aga nagu arhitekt, tuleb tegutseda, kahjuks, ei palun mõistus ja tingimuste kohaselt. Kuigi sellist juhtub harva. Palju sagedamini loovus toob tohutu rõõm.

Küsimusele, millist tööd mäleta'запомнившихся kõige rohkem, Aleksei, ei ole muret, rääkis kuulsatest Клодтівських hobustega, keda ta pidi kopeeri paar aastat tagasi ühe soome kliendi. Ilmselt korrata üks ühte sarnast klassika - see on üks aste kõrgema пилотажа. Igatahes, pro oma kogemusi backup "Kazakov-фуражиров" töö E. Лансере salvestatud Vene muuseumis, skulptor meenutab palju vähem emotsionaalselt.

Plaanid on Aleksei Arhipova - громадье. Vaja Dostojevski panna Коломые, Гумилева ja Ахматовой tsarskoje selos. Muide, on tehtud skulptor amp'monument Гумилеву varsti'ilmub ka філфаковском ülikooli hoovis. Linnale on vaja Tšaikovski.

Ja lõpuks, hinnaline unistus: panna Peterburis kujundit apostel peetrus.

Toimik

Aleksei Arhipov 1977. aastal lõpetas ЛВХПУ neile. . Mukhina, kantsel "Arhitektuuri-dekoratiivne plastik". Потомственный skulptor liige Spb CX, samuti ELISA (International Federation of Art). Pärast teenistust Nõukogude Armee lahkus vabal loominguline ujumine, mis jätkus kuni 1980. Koostöö ленинградским eksperimentaalne скульптурным комбинатом nendel aastatel õpilastel on haruldane tellimused. On küll autori, Lenin skulptuurid tuli vaid korra, aastal 1982, pagari. See oli tohutu шестінатурний kihiline tehnika, pindmine disain portree. Termin "шестінатурний" tähendab, et pilt pealiku suurus kuus korda превосходило originaal. Sisenemise 1984. aastal kunstnike Liidu radikaalselt ei muutnud eluviisi noor skulptor, kes jätkas tegeleda erasektori tellimused. Autor arvukad medalid ja Плакетка. Linna tööd tuleb märkida skulptor pilte kotkad - üks "istub" Kodus raamatuid, teine varsti устроится fassaad ДЛТ. Töö skulptor on volikogus Riikliku Ermitaaži, Vene muuseumi, Ajaloolise ja Puškini muuseumi Moskva muuseumis Goethe Weimaris, samuti mitme kodu-ja välismaa erakogudes. Näitustel osaleb alates 1980. Esimene isiklik kokkupuude toimus aastal 1986 toimetuse ajakirja "Aurora".

Jana ROSSO

Allikas: Country ülevaatus

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar