Viimastel aastatel on kunst, vanausu elukeskkonna järjest rohkem ja rohkem erinevaid ja huvitavaid vorme. Tõestuseks sellele - paljude ajakirjade kirjastamine autoriõiguse projekte. Nad mitte ainult ei näidata võimalusi tööstus ehitus-ja viimistlusmaterjalide, kuid tutvustavad meile väga originaalne fantaasiad tänapäeva disainerid. On selge, et обыденного protsessi kliirens ruumi elu loomine inter'jer saanud высокохудожественный käsitöö.
Peamised suundumused tänapäeva inter'jer ei saa ignoreerida suurt igatsust individuaalsust. Ja viimane saavutatakse mitmel viisil. Kõige sagedamini inter'jer saab ehitada ainult tänu tuntumate ja eksklusiivne marki. Selline olukord kindlasti suudab lüüa kujutlusvõime: невиданными фактурами, mõeldamatu vormide mööbli, tehniliste прорывами või hädaolukordade suuruse ja hinnaga elemente. Vahepeal tasub rääkida, et visuaalne mõju selline otsus on mõeldud peamiselt neile, kes on kokku puutunud sellega, ütleme, mitte iga päev; sest kõik on uskumatu, "ilu" väga varsti kõrini, pealegi kipuvad nad малосовместимы olmejäätmete mugavust. Ja võib julgelt nentida, et taotlus vaatajaid šokiteraapiat on jäänud minevikku. Tänane inter'ep kujutab endast mõistlik kompromiss, mis on üsna mille hind on esteetika ja mugavus. Loomulikult esitamise kohta rohkus on väga erinevad, aga võib kindlalt öelda, et peadpööritava hinnangulised viimistlus inter'еров isegi väga jõukad inimesed on juba ammu kaotanud oma aktuaalsust. Sisustus peab eelkõige kaasa füüsilist ja vaimset lõõgastust ja ei ole emotsionaalne ärritus majaelanike.
Koos teatud materiaalse heaolu kujundamisel tänapäeva inter'jer tähistatakse ja on võrreldamatult suurem, kui, ütleme, kümme aastat tagasi, kultuuritase tellija. Seega, vestlus teemadel loogiliselt välistada inter'ep, puudub kontekstis mingil traditsioone, seepärast sageli ja elementaarsete mõistete kohta stiilis.
Isikupära elamu sisustamisel on määratletud tänapäeval on hoopis teised kriteeriumid. Esiplaanile kohalolek inter'ери ei ole nii palju tööstuslike objektide'esemeid, kui palju esemeid või fragmente, mille väärtus seisneb leiutise. Pole juhus moes kõikvõimalikud krohv ja венецианки, käsitsi состаренные pind või seina maalid. Ja see on rääkimata erakorraliseks tähenduses on autoriõigusega kaitstud teoste kunsti ja käsitööd. Eelkõige just tänu neile inter'is ja leiab oma nägu. Seetõttu on nii nõutud kunsti esemeid, sealhulgas kaasaegne. On elamu sisustamisel loomulikult sobivad suuri fotosid või maalilised vaipu, витражные klaasist või seina maksuvabastuste; isegi veel hiljuti selline nimetu atribuut inter'interjööri, kuidas aknahaldurit või mööbel tekstiil, täna on hinnatud autori töö. Sepistatud mööbel või расписанная käsitsi keraamilised plaadid muutuvad uhkust peremeeste maja. Патинированный kunstnik-restauraatorina kummut teenib стилеобразующим element ruumi. Sätestatud meister-краснодеревщиками põranda paneelid pilku. Ja скульптурная teos kuskil elutoas seisab rõhku keskkond.
Mood hand-made, mida nimetatakse viimasel ajal on levinud Euroopas, kodumaises versioonis tegelikkuseks kunsti luua inter'interjööri, kuidas üks kõige olulisemaid külgi elust. Tähtsus toodete käsitöö selge. Ja nii on nii populaarne täna isetehtud kingitused. Ja mil määral tähelepanu ei ole enam alati mõõdetud väärtusega kingitus - on palju väärtuslikum, kui see on tehtud kätega lähedase inimese spetsiaalselt teile. See kehtib kontseptsiooni teket inter'jer. Ta lakkab olemast näota ja mitmekülgne; sisustus, hoone, mille tulla oma hingega ja isegi väike толикой kunstilise maitse, kindlasti on kohandatud funktsioone. Milles nad väljenduvad? Sellest võib pikalt rääkida mis tahes harjutanud arhitekt. Kuid vaid üks geomeetria kaebuse ruumi ei ole sugugi ammendatud. Pärast ehituse tegelikult inter'jer tuleks etapp on selle kaunistus või, õigem öelda, sissemakse dekoratiivsed osad.
Novembris kohe kaks alade linna - näitusesaal kunstnike Liidu Suur Mere-ja Конногвардейском манеже - toimus näitus, mis on pühendatud 75. peterburi kunstnike Liidu. Ekspositsiooni kuuluvad töö liikmete ja erinevate kunstiliste tsehh. Lisaks graafikuid ja живописцев näitus on osa võtnud paljud autorid, kes on töös otseselt kokku puutuda kunsti sisekujunduse'jer. On вернисаже toimetuse logi õnnestus vestelda mõned neist. Kunstnikud hea meelega jaganud oma muljeid kohta tänapäeva tellija ja kaaluda umbes moes autori tööd.
Umbes витражах tänapäeva inter'ери rääkis kunstnik-витражист Marina Sorokina:
- Nüüd on teema vitraaži väga aktuaalne inter'ери. Tänapäeva kõnepruugis, see on kõige "tõmmatud". Samuti on majas autoriõigustega kaitstud tööd (ja see ei kehti mitte ainult vitraaži) muutub prestiižne. Tuleb öelda, et kasutatakse erinevaid витражные vormi. Peamiselt moe tellijal Tiffany - see мелкомодульных; luksuslikud, помпезные asju, milles on palju värvi, kasutatud kallid klaasid. Rafineeritud vene juugend kõrvale ja rohkem töötlemata vormid - võimas, lohakas спаянными, mis meenutavad ковку või skulptuuri pilt. Ka võib rääkida taaselustamine kohta'kaasav klaas. Haritud petersburg publik tahab näha oma kodus midagi sarnast.
- Autoriõigusega витражным töödele on omane dekoratiivne suunitlus või siiski valitseb funktsioon?
- Ikka, nii ja nii. Piisavalt palju funktsionaalseid esemeid. Kui rääkida витражах, siis on see täiesti kasutatav asi, erinevalt näiteks maali, graafikat, akvarelle, et inimene reageerib rahulikult. Algselt vitraaži rohkem avaliku kunsti, kuid täna ta jälle võitis era-inter'jer.
Oma arvamust selle kohta, milliseid kunsti ja käsitööd kõige nõutavama tänapäeva inter'ери, toimetajad logi jagas kunstnik on keraamika ja klaasi Maria Razina:
- Ma ei saa öelda, mis täpselt, sest tegelikult taotleda kõik. Mõtlen, et autoriõiguse kunst. Fakt on see, et inimesed on üsna paljud näevad viimastel aastatel. Ja materiaalne tase paljud täna võimaldab ellu viia peaaegu kõiki soove ja fantaasiaid. Tahan märkida veel üks asi. Kaasaegse tellija on haritud isiksus, mis on väga tore. Inimesed reisivad üle maailma, palju näha. Ja "novorossiisk" trend on, absoluutselt täpselt, mis toimub. Töö on muutunud palju lihtsamaks ja huvitavamaks. Alates teatud liiki kunsti, prioriteeti, mis on ilmselge praegune inter'ери, ilmselt tuleb nimetada vitraaži ja värvimine seinad erinevaid tehnikaid.
Meie vestlus rolli kohta autoriõigusega kaitstud teoste õhkkonnas elamu jätkas kunstnik metallitööd Valeri Galkin:
- Minu õnn, ainult востребованный täna металлодекор. See teema on unustatud on üsna pikk: peaaegu 60 aastat vaikust, aasta keskpaigani 1970, mida võib nimetada alustamist, uuestisündi. Nüüd on täheldatud apogee. Nende 30 aasta jooksul oleme kogunud sama käive, mis erinesid, ütleme, XIX - alguses XX sajandil, kui sepistamine oli tipus mood. Muide, ümberehitus, väga aidanud selles osas. Sepad suutsid rentida või osta või muud seadmed. Nüüd paljud juba unustanud, et nõukogude ajal, et mees kätega piiri viimisel oli puurida. Kõik muu - kinnistu ja tootmise vahendid, mis oli põhimõtteliselt apoliitiline, ja omanik sai heakskiidu tööandja ja буржуя.
Aga meie töö on alati vaja olnud tööpingid, haamrid, ajalehed. Täna on see kõik, nii nagu kunst sepis sai suure leviku, muutunud ei ole lihtsalt populaarne, ja tõesti moes.
- Ilmselt sellise tähtsuse suuresti mõjutab ja võimalus väga praktilise kohaldamise toodete žanr. Sepistatud sest üsna tihti esineb inter'ери, et vaatamata kõrgele kulud autoriõigusega kaitstud teoste?
- Sul on õigus, ковке on tõesti alati olnud oluline funktsioon, kas inter'is või экстер'jer. Ja seda ei ole tühistatud. Esimesel juhul on tuled, sepistatud võre, rõdud, piirded, viidad, kaardid jne. Kui rääkida inter'is, siis enne olid sepistatud voodit. Ja nüüd on nad ka on. Kuid oskuste tase on hoopis teine. Tead, on olemas selline пролетарское teha, kui напівп'purjus mees püüab midagi kinni вгорячую, ja selgub, on jama. Sest, erinevalt коваля-looja, koval-производственник ei oska mõelda ja luua pilt. Arvamus зобов'on seotud vähemalt murdosa sekundist ees käsi. Vajalik pidev osalemine kunstnik. Pluss tootmise makse, pluss kulud ise on metallist. Sellepärast väljund sepa töö väärt on üsna kallis. Õnneks täna on'ilmus klass inimesi, kes võivad endale lubada sepistatud tooted. Kusjuures see ei ole ainult väga rikkad kliendid, vaid ka keskastme rikkusest.
- Et tuli teha inter'ери teile isiklikult?
- Ilmselt ei совру, kui ütlen, et kõik. Kui inter'ери saab tantsida pliit, siis mina, näiteks, tantsi alates lühtrid. Lühter - see on kõige võimsam substants. Muidugi, see on vajalik asi: ta kannab valgust. Kuid mitte ainult - ta hoiab kogu inter'jer. Seega peaks olema hästi läbimõeldud esteetilisel: vastus inter'jer suurus, стилистике, vastama kliendi soovile.
Väga tihti viimasel ajal tuleb selgitada, et kõik on võrdselt "hea" ei saa. Peaks olema venitus. Должная olla gamma. Nii arhitektuuris kui muusikas, nii ja metalli. Kui inter'jer перенасытить võrdselt esteetiliselt meeldiv võimas värk - ütleme: kapp sepistatud, voodi sepistatud - siis tulevad hädas. Sepis - see aktsent.
- Huvitav, lisaks модернового, mille jaoks veel inter'jer raamat кованую lühter?
- Mis tahes. See võib olla классицистической, saab teha barokk või a la rokokoo. Sest rokokoo seisne ainult värvi. Kõige tähtsam on tema erinevus - see on ju plastikust. Plastikust vormid. Ja võin öelda, et selliseid siin rafineeritud saab выковывать. See ei ole lihtne, see kõik ei saa. See pilotaažiks, mis, muide, peterburi koolis on allaheitlik. Mis puutub kaasaegne plastika, siis see on suurel määral odomeetri võimalusi töö metall: arved, seisundite kombinatsioon metallist, värv jne. Metall lõppude lõpuks - ei ole ebaviisakas aine ja податливая substants: kuumalt ta justkui plastiliin, mis võib muuta mis tahes kujundeid ja pilte.
- Kui lähtuda praktilise kohaldamise...
- Mis tahes esemeid. Kamina tarbed, voodid, kõik mööbel, lisada aknad, äärise peeglid, этажерки, väljaheites. Põrandavalgustid, viled, ei tea, mida iganes. Ja see kõik ostsid. Kui 15-20 aastat tagasi, on ka tellitud, kuid "krigisev" - periood stagnatsiooni, kui on olnud enne kunsti -, siis täna rahvas venitatud: kõik tulevad tagasi, ja paljud saavad endale lubada selliseid asju.
Milliseid kunsti ja käsitööd nõutud inter'ери meie päeva, arutleb skulptor Aleksei Arhipov:
- Ehk kõik, mis sobituvad see inter'jer. Sest inter'ep teeb kõigepealt arhitekt. Kunstnik tuleb hiljem. Ja kui teda kutsutakse, on tellija enamasti juba teab täpselt, mida ta tahab. Näiteks inter'jer võib olla küllastunud витражом. Või on tehtud nii, et tema aktsent on muutunud skulptuur oma nišše. Või üldse ei tule midagi. Üks maal. Ja tulevad sellised inter'camera, kus tundub, et ei ole mingit autasu - üks funktsioon. Seejuures on nad piisavalt stiilne ja maitsekas.
- Sa pead oma töös silmitsi era tellija poolt. Mida täpselt ostsid?
- Era -, inter'jer raamat on põhimõtteliselt erinevad asjad. Väga sageli medaljonid. Suured esemed - loomulikult ainult siis, kui nende jaoks on koht. Seega, nagu tavaliselt, puhkemajad. Mida täpsemalt ostsid? Portreed - väga harva. Peamiselt skulptuurid. Temaatiliselt on väga populaarne antiiksed lood. Siin just hiljuti tegin kujukeste Floora ja fauna ühe eramu. Mis puudutab materjali, siis see võib olla mis tahes: pronks, kips, kivi, marmor. Kõik sõltub stilistika inter'jer. Noh ja muidugi, maitse ja maitse tellija.
Jana ROSSO
Allikas: www. еremont. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar