Ehitus ja rekonstrueerimine.
"Pundunud" turu 2006-11-08 18:10:37
Koostada isegi ligilähedast pilti müügimahtude liimi siseturul, tuginedes tollile statistika, osutus päris raskeks. See ei kajasta tegelikku müügimahtude imporditud toodete turul. Nimetada täpset arvu kodumaise tootmise liimi ka peaaegu võimatu, sest Госкомстат ei oma selliseid andmeid. Spetsialistide hinnangul on osa imporditud ja kodumaiste toodete puhul on suhe 30/70. Seejuures suurt tulu müüjad liimi müüa saanud ehitus liimi. Ehitus liim Ettevõtjad selle turu, tavaliselt jagada ehitus liim: liim keraamiliste plaatide ja loodusliku kivi, et m'mis põrandakatete-ja puitpõrandate, обойный ja paigaldus liim. Spetsialistide hinnangul on müük ehitus liimi viimase 3 aasta jooksul kiiresti kasvanud. Seletatav on see trend on aktiivne areng ukraina turul ehitusmaterjalide ja ehitus tööstuse üldiselt. Mida rohkem müüa keraamilised plaadid, tapeet, parkett, linoleum jne., seda enam, vastavalt müüa ja kinnitusmaterjalid, sealhulgas liimi. Erinevatel hinnangutel suured operaatorid, 2000. aastal Ukrainas müüdi ligi 60 tonni ehitus-liimi väärt umbes $ 35 miljonit. Müüjad Ehitus liim ei saa nimetada ассортиментным kaubana. Kõige sagedamini liim müüakse tagatise kaup ja "annab" umbes 8-10% käibest. Aeg-ajalt ta on üsna olulise osa firma ja võib pakkuda 20% - 30% müügist. Müüjad ehitus liimi saab omistada praktiliselt kõik firmad, kes müüvad отделочными materjalidega. Ainult Kiievis neid võib насчитываться umbes 300-400. Lisaks suurtele ettevõtetele spetsialistid liigitavad firma, mis on suuteline kuus müüa 150-200 t ehitus-liimi. Näiteks hinnangul ettevõtjad, Kiievis saab loota umbes 7-8. Ukrainas on neid mitte rohkem kui 15. Piisavalt kõrge, peetakse müügimahud korra 50-60 tonni kuus. "Середнячки" on reaalselt võimalik müüa 10-20 t, väikesed ettevõtted - 1 t liimi kuus. Vastavalt ettevõtjad viimase 3 aasta jooksul hulgimüük shopping marginaalid ehitus liim suurendada konkurentsi langes 30-35% 5-10%. Jaemüük Traditsiooniliselt peamised ostjad ehitus liimi - ehitus organisatsiooni. Moodustavad kuni 70% müügist. Vaatamata sellele, tootjad tarnivad kaupu ja jaemüügi võrk. Esiteks, teatud osa tooteid kasutatakse era-ehitajad. Teiseks, mida suurem on kauba рознице, seda suurem mõju olemasolu ühel või teisel marki turul. Kolmandaks, väikesed ehitusfirmad tihti ostavad kauba jaemüügi võrgu. Tavaliselt on kõige edukalt müüakse ehitus liim nendes kauplustes, kus on rakendatud ja kinnituvad materjali (näiteks keraamiline plaat). Kuu müügimaht on sellistes kauplustes keskmiselt võib ulatuda 0, 3 kuni 1 tonn kuus. Näiteks kauplustes, mis on spetsialiseerunud müügi põrandakatete, обов'kindlasti lisada oma valik ja vastav liim. Suured ja keskmise suurusega hulgimüük firma sageli on oma kaupluse või kaupluste võrk ehitusmaterjale. Kuid töö üksikute rühmade ehitus liim on oma spetsiifika. Ehitus-poed müüvad umbes 70% kogu jaemüügi liimi plaadid. Kuid, näiteks, kallis imporditud ja kodumaise liimi plaadid on müügil ainult kauplustes, mis müüvad ehitusmaterjalidega. Odav kodumaine kaup müüakse väiksemates kogustes avatud hoone turgudel otse plaate (näiteks turul "Noorus" Kiievis). Vastavalt üks turu реализаторов, mustrid müügitehingute turul ei ole täheldatud. Päevas võib osta 2 kuni 8 kotti (25 kg), ja nädal võib midagi ei продаться. Muide, toodete tootjatele ja turul võib pakkuda allahindlusi. Näiteks, kui müüa on üle 5 kotti liimi, soodustuse suurus võib ulatuda umbes 5%. Peale selle, turgudel päris hästi müüa kodumaise liim, põrandakatete. Vastavalt müüjad, kuni 50% tema jaemüük "tehtud" täpselt turgudel. Ülejäänud 50% jagatakse spetsialiseeritud kauplused ja nende omanike andmebaasi. Kõige vastavalt operaatorite, turud moodustavad kuni 40% jaemüük ehitus liimi. Hooajalisus Hooajalisus müük liimi traditsiooniliselt sõltub eripära ehitustööd. Nii, ehitajad püüavad sügise alguses lõpetada väljas tööd, nii et sügisel ja talvel on täheldatud loomulik müügi langus. Tipp müük moodustas soe ja "kuiv" kuud: juuni - september. Prognoos arengu Dünaamika erinevate segmentide ehitusturul tervikuna on sama. Siiski, väärib märkimist, et viimase paari aasta jooksul turule liimi ja kuivad segud (kuhu kuulub ja liimi plaadid) areneb kiiresti üle. Eeldatav osalejate стройрынка, kasv 2002. aastal kokku 20% kuni 30%. Ka kõnealuse turu arengu sõltub ja järgmised tegurid: valuutakursside väärtus energia; väärtus imporditud tooraine (täiendamine), mis on Ukrainas ei ole tehtud. Liim keraamiliste plaatide ja loodusliku kivi, pange Tähele, et liim keraamiliste plaatide viitab turul kuivatatud segud. Kusjuures, selle müük struktuuris müügi kuivatatud segud moodustavad füüsilises väljenduses ligi 60%. Fakt on see, et isikkoosseis liimi plaadid koosneb tsemendi ja liiva ja toidulisandeid, mis annavad sellele клею need või muud omadused, kasutavad сополимеры винилацетата ja sünteetiline vaik. Maht ja dünaamika müük viimase 5 aasta jooksul müüki liimi plaadid Ukraina märgatavalt suurenenud. Vastavalt turuosaliste, veel 5 aastat tagasi, selle asemel, et "плиточного" liimi, peamiselt on kasutatud traditsioonilise tsement lahused (koosneb tsemendi, liiva, PVA, kuid valmistub ehitajad vahetult enne tellised plaadid). Selle aja jooksul, erinevatel hinnangutel tarbimine "плиточного" liim on kasvanud ligi 4 korda. Wops'see on tingitud eeskätt kasvava tootmise "плиточного" liimi Ukrainasse ja "vastuvõtmisega" tarbija uue toote. Kuidas tulemus on, hind on tooteid langenud ja muutunud kättesaadavaks. Mõnedel andmetel 1999. aastal turu liim keraamiliste plaatide oli umbes 35 tuh t, kuid juba aastal 2000 umbes 60 tuh t. Vastavalt teiste ettevõtjate müüki liimi plaadid aastal 2000 moodustas umbes 40 tuh t väärt $ 14-15 miljonit eurot. Kodumaise toodangu 1998 liimi plaadid Ukrainas toodavad: firma "Хенкель Баутехник" (kaubamärk "Церезит")JSC "Павлограджилстрой" ("Будмайстер") ning 000 "Полирем-Keskus" ( "Полирем"). Rahvusvahelised kvaliteedi sertifikaadid ISO 9001 Ukrainas said kaks kodumaise tootja - "Хенкель Баутехник" ja JSC "Павлограджилстрой". Nii, näiteks, JSC "Павлограджилстрой" alates aastast 2000 pakub ukraina ehitusturul kleepuv segu fassaadi betoonist, tellistest ja штукатурных põhjust hoonete seest ja väljast, millega гипсокартонных ja пенополистирольных plaatide süsteemi soojustamiseks. Brändi "БудМайстер" пополнил siseturg uuendus - veniv dremelž seguga fassaadi alus, aldis süstemaatiline tüvede. Peale selle, et Ukrainas on mass väikesed lavastused местечкового tasandil. Umbes 80-85% müük (füüsilises mõttes) pakub ettevõtjatele kodused tooted. Rahas tema erikaal on pisut madalam - 55-60%. Import Paar aastat tagasi müüa imporditud "плиточного" liimi turul Ukrainas minna kuni 90%. Siiski, sv'tekkimist ja suurendada kodumaise toodangu, impordi nüüd tuleb füüsilises mõttes mitte rohkem kui 15-20% müügist, raha - 40-45%. Nimekiri välismaistele tootjatele, kes esindavad "plaaditud" liim Ukraina turul piisavalt suur. See Atlas (Poola), Optiroc (Soome, kaubamärk "Бетоніт"), Sopro ja Sakret (Saksamaa), Kreisel (Saksamaa), Litocol ja Mapei (Itaalia), Kreps (Venemaa) ja teised. Hollandi tehases Den Braven toodab тиксотропный liim keraamiliste plaatidega. Pakendamine - pangad on 1 kg ja ämbrid 5-15 kg. Liim kuivab tulemusena vee aurustumist. Hind pakend 1 kg-9 usd. Toote struktuuri Liimi plaadid eristatakse sõltuvalt spetsiifikast tegevuse tingimused, pind, millele paigaldatakse plaadid, tüüp приклеиваемого облицовочного materjali, kiirus ahne liimi jne. Moodustada rohkem kui 10 erinevaid "плиточных" liimid. See on: liimid, et põranda ja marmorist plaadid, spoon basseinid, millega looduslik kivi jne. Lai valik liimi plaatide (üle 5 kauba positsioonid) Ukraina tavaliselt esindavad vaid välismaised tootjad. Kohalikud on sageli ainult 2-5 seisukohti. Ilm turul "teeb" odavaim basic liim segu kehtib kinni tavaliste keraamiliste plaatidega, kui tavalise temperatuuri tingimustes pinnale mineraal-alus. Just see annab umbes 80-85% müügist. Jaehinnad selline liim moodustavad 20-30 uah. 1 kott (25 kg). Imporditud analoogid muidugi, kaotada отечественному toote hind. Peamised kaubamärgid liimi plaadid juhtivad tootjad: "Хенкель Баутехник" - "Церезит CM 11", 000 "Полирем-Keskus" - "Полирем UPC-101", "Креамблокі" - "Keraamika 10 AM", "Фомальгаут" - "Полимин П12 ", " Полипласт "-" Полипласт PP-011 ". Suurima osa müük "плиточного" liim kulub "Церезит" (erinevatel hinnangutel umbes 35%). Veel paar aastat tagasi seda tuli kuni 60% müügist. Kuid viimase aasta jooksul on tema lükatakse kodumaised kaubamärgid. Eriti "Полирем", kelle turuosa on praegu hinnanguliselt juba umbes 20%. Umbes 20-25% müügist moodustavad ülejäänud kodumaiseid tooteid. "Полирем" ja "Церезит" "hoiavad" umbes 50% turuosa tänu tugevale image reklaami nende marki. Teavet ettevõtjate, nende hulgas välismaiste kaubamärkide "плиточного" liimi juhtiv liim poola tootja Atlas - umbes 5-7% müügist. Ülejäänud välis kaubamärgid võistlevad omavahel, peamiselt kõrge hinnaklassi (70 - 100 uah. Ja üle 1 kott - 25 kg. ), Mis on ette nähtud juba spetsialiseerunud rakendus. Sarnane kodused tooted on väärt odavam - umbes 60 usd. 1 kott. Lipulaev siseturul ukraina turule ettevõtte "Хенкель Баутехник" (1998 a. ) võib õigustatult kinkida palm tootmise eri liiki liimi ja kuivatatud segusid. Kõige laialdast populaarsust Ukrainas ostetud brändi Ceresit ("Церезит"). Võttes arvesse vajadusi ja eripära siseturul spetsialistide poolt on välja töötatud täna juba populaarsed tooted - CN 69, CN 117. CN 11 sai liider müük dremelž mercantile grupp. Huviväärsuste liimid tapeet Ukraina kõige populaarsemad: "Метилан" ja "Hetk". Kui millega põrandad kogenud ehitajad on juba harjunud kasutama professionaalne liimi sugu THOMZIT. Ettevõte on Ukrainas lai ja mitmekesine ассортиментный mitmeid - umbes 200 nimetust) kuivatatud segud, eri liiki liimi, шпатлевок, грунтовок, hermeetikute. Aga "Хенкель" pakub mitte ainult ehitus-viimistlus materjalid ja integreeritud lähenemine ja tehnilised lahendused suurte ehitusobjekti'objektide, nagu näiteks terminal ja Iseseisvusväljak, rekonstrueerimine, mille "Хенкель" ta oli otseselt ja aktiivselt osalema. Täna on juhtiv tootja liimi ja kuivad segud töötab suuremate ettevõtjate ukraina ehitusturul: "БудМакс" ja "Decor Teenus" (kaupluseketid Ukrainas) "Liit" (filiaalid Ukrainas), "BM-Donbassi" (Donetsk), "BM-Lviv "(Lõvid), " Ярекс "(Черновцы), " Агрострой "ja" ГанзаМастер "(Dnipropetrovsk), " Будлайн "(Harkovi), " Лакон "(Nikolaev), " Майдан "(Odessa), " Värvid "(Севастополь, Симферополь). Selline baasvõrk turustaja'edasimüüjate ja partneritega kõigis piirkondades riik võimaldab: kontrolli hindu ja kinni ühtne hinnapoliitika; ühtlase jaotuse kogu toote piirkondades; edendada toodete ühtse kontseptsiooni ettevõtted; anda võimalus teenida oma partneritele. 2001. aastal vastavalt ettevõtte, turu kuiv muundatud segud oli umbes 140 - 160 tuh t., 70% neist langeb клеевую rühma. Eksperdid ennustavad "Хенкель Баутехник", sel aastal saab rääkida turu mahtu on umbes 200 tuhat tonni. Tootja kaubamärk " Хенкель Баутехник "Церезит" AS "Павлограджилстрой" "Строймастер" LTD "Полирем-Keskus" "Полирем" LTD " Фомальгаут "" Полимин "LTD" PC Полипласт "" Полипласт "Керамблоки" Keraamika "Helios" Ферозит "Leader" Leader "Адінол" Адінол "Termo" Kuup "Обойный liim müüki Aastane müügimaht liimi tapeet, erinevatel hinnangutel moodustavad umbes 600 -800 t (11-14 miljonit uah. ). Umbes 65-70% müügi tagab imporditud kaup. Umbes 40-50% tapeet liimi satub Ukrainasse, "mööda" tollile statistika. Umbes 70-75% müügi füüsilises väljenduses pakub liimi all tavaline tarbija nime CMC (карбоксиметилцеллюлоза). Sissetulev CMC laekub peamiselt Soome, Bulgaaria ja Ungari. Hind Keskmine hind CMC kodumaise või bulgaaria päritolu рознице on umbes 4 dollarit. 1 pakend (400 g). Soome ja ungari liim kallim. Liim kõrgema hinnaklassi: umbes 10-12 uah. 1 pakend 250-300 g. Spetsialistide hinnangul on füüsilises väljenduses see annab umbes 20% müügi ja rahas - kuni 40%. Kõige раскрученные kaubamärke, mis on esitatud ukraina turul: "Келид" (prantsuse mure "Отофінлі) ja" Метилан "(firma" Хенкель Баутехник "). Müük Обойный liim müüakse: spetsialiseerunud обойных avatud turgudel (60-70% rakendamine). Puhkepäeval üks salv, mis on spetsialiseerunud müügi seda tüüpi liim, võib müüa kuni 30 pakki; hulgi ettevõtetes (kauplevad liimi kasutamiseks tööstuslikuks otstarbeks); ehitus firmades ja erasektori ettevõtjad (kes müüvad liimi тюбиках). Liim, põrandakatete-ja puitpõrandate müüki hinnanguliselt ettevõtjad, müügimahu liimi põrandakatete moodustavad umbes 9-Ndat tuh t aastas. See on umbes 80 miljonit uah. (Kuni $ 15 miljonit. ) Märkimisväärset kasvu rakendamise selles rühmas ehitus liimi viimase paari aasta jooksul ei toimunud. Vastavalt turuosaliste, aastane kasv 2-3%. Umbes n'viiendik, mis on müüdud Ukraina "põranda" liim (füüsilises mõttes) - impordi tooted. See on tavaliselt kallis liimi kulu on umbes 30 eek. 1 kg. Keskmine hind kodumaine analoog-5 eek. 1 kg. Nii rahas suhe müük imporditud ja kodumaiste toodete näeb välja umbes 50% ja 50%. Ettevõtjad usuvad, et imporditud kaup on viimase paari aasta jooksul veidi "потеснил" kodumaiseid tooteid. Müügi kasvu imporditud toodete operaatorid kõigepealt-wops'seostavad suurenenud ehitus luksuslik kodu, kus viimistlustööd, tavaliselt usalda ainult professionaalse ehitus firmadele. Viimastel sama - liimi kallis imporditud põrandakatted odavad liim ei julge. (Kui приклейка osutub madala kvaliteediga, kuid kasutatud on odav liim materjali, siis süüdi lõpuks jääb esineja, so - ehitusfirma). Muidugi, teine asi on see, kui klient on ise valinud liim, juhindudes üksnes oma hind. Suurim nõudlus imporditud toodete naudib "torni" liimi, keedetud põhineb akrüül happed. On hajutatus "outdoor" liimid akrüül alus struktuuri müük imporditud tooteid saab moodustab umbes 80% rakendamist. Kaubamärgid Impordi tooted turul esindatud клеями: "Уцін", "Томзіт" (mõlemad Saksamaa), "Мапей" (Itaalia), prantsuse liim "Тарбикол", rootsi firma "Салолін" (liimid "Kasko"), "Раккол "(saksa firma" Fuller "), saksa firma" Йоват "jne. Müügi juhid on liimid "Уцін" ja "Томзіт". Vastavalt spetsialistid, kodused tooted on enamasti müüakse all ühised nimed КДП või KN-3, КСК-1, КСК-7, Бустилат, ЛАСМА (латексно-silikaat) ja латексно-дисперсионный. Näiteks KN tähendab liim torni (põhineb поліхлоропренового kummist), KC - liim ehitus (põhineb "vedel klaas - silikaat). Need nimed on teada tarbijatele veel nõukogude ajastu. Seega, isegi kui ukraina tootjad püüavad edendada oma kauba all oma kaubamärgi all, kõrval обов'kindlasti näitavad ka ühine nimi. Alates kodumaiste kaubamärkide pange tähele: "Komposiit-D" ja "Бустилат-super" (tootja 000 NPF "Komposiit") ja "Liider" (firma "Juht"). Kogu Ukrainas on umbes 10 tootjate liimid flooring. Toote struktuuri spetsialistide hinnangul On kõige paremini müüakse liimid et harjumaal. Erinevatel andmetel on ettevõtjad, müügi паркетного liim on umbes 4, 5 - 5 tuh t aastas. Veidi vähem (umbes 3 tuh t) müüa liimi linoleum. Ja umbes 2 tuhat t - ковролина. Pange tähele, et паркетных liimide "konkurente" praktiliselt ei ole - kõigil töödel paigaldamise vastu on vaja kasutada liimi. Sõltuvalt katte tehnoloogia ja kasutatava liimi, ego kütusekulu erinev. Igasuguseid ehitus-ja montaaži küll müüakse Ukrainas rohkem kui parkett, panna ego kohalikud käsitöömeistrid on harjunud ilma клеевых segud. Paigaldus liim müük Ukrainas aastas müüakse paigaldamiseks liimi (edaspidi veel "vedel naelad") suurusjärgus 30-40 tuhat. toru on 450-600 tuhat. uah. Turg on täis impordi kaubaga. "Vedel naelad" ostavad ja ehitusfirmad, ja tavalised kodanikud majapidamises eesmärgil. Lähtudes sellest, paigaldus liim фасуется kahte tüüpi: spetsiaalne toru ehitamiseks relva ja toru tavalise kujuga. Lisaks монтажным клеям ravida ja liimi marki Den Braven "Montagefix-W" (põhineb vee akrüül dispersioon), mille peamine eesmärk on приклеивание ülemmäära dekoratiivsed paneelid ja полистирольных plaatide. Seda saab kasutada ja kuidas liim "vedel naelad" (клеит puit -, betoon -, kivi -, plast -, klaas-ja mineraalvill). Фасовка: 310 ml, hind - 8 uah. Liimi marki Den Braven "PU Constractietix Super" - paigalduskomplekt полиуретановый liim, kellel on тиксотропную järjepidevuse. Клеит puit -, plast -, vahustada materjalid koos klaasi ja mineraal ватой, полиуретаном ja пенополистиролом. Vastupidav ühendus, selgub juba 1 tunni pärast (фасовка: kassetid relv maht 310 ml). Hind: 19 uah. /310 ml. Alus paigaldamiseks liimi "vedel naelad" - SBR-kumm. Ostjad hinnanguliselt müüjad, ostja paigaldamiseks liimi üha tavahind kodanikud. Väikesed müügimahud seda liimi saab seletada seda дороговизной - tuubi maht 250-300 ml maksab ligikaudu 15 uah. Kaubamärgid tuntud Ukraina välismaa brände pange tähele: "Садер" ja "Эмфи" (Prantsusmaa) - полихлоропреновая (каучуковая) alus, "Hetkel montaaž" (Saksamaa) - полиакрилатная alus, Den Braven (Saksamaa) - kumm, неопреновая alus, SOUDAL (Belgia). Üsna sageli paigaldus liim müüa valikus koos paigaldamise пенками ja герметиками. Arvamus spetsialist Sergei Жариков, osakonna spetsialist müük 000 "Gran Pluss" On viimase aasta jooksul täheldatud märkimisväärset müügimahtude kasvu paigaldamiseks liimi. Loomulikult juhtivat positsiooni valik meie tooteid võtab liim "vedel naelad". See liim on väga populaarne seas professionaalsed ehitajad, ja vahel erasektori ostjad. See on tingitud ennekõike võimalustele antud toote, mis võimaldavad kasutada "vedel naelad" praktiliselt kõigis montaaži töödel. Meie arvates järgmise paari aasta jooksul hulga müük liimi suurenevad. See juhtub tänu turu küllastumine uut tüüpi tooteid ja suuremaid müüki juba olemasolevate. Juri Tšerbak, manager "Павлограджилстрой" (kaubamärk "Будмайстер"): Paar aastat tagasi kaubamärk "Будмайстер" oli esimene Ukraina kvaliteedijuhtimise sertifikaadi ISO 9001, kinnitas Госстандартом Ukraina. Üle paranemine nende toodete kvaliteeti заводчане jätkavad tööd ja täna plaanin tutvustab sel aastal kodumaise turule mitmeid uusi tooteid. Tahaksin märkida negatiivset trendi, iseloomulik täna siseturul клеевых segud. Paljud ettevõtted tegid tootmise клеевых ravimvormide sisetööd. Need koosseisud on palju odavam клеевых segud väljas töid. Ehitajad ei hoolitsevad nagu on sätestatud nende teenuseid kasutavad liimi sisetööd mitte selleks, kohaldades seda, et väljas töid. Ja see viib defekte viimistlus piirdekonstruktsioonide sooritatud. Siis, kui seinad hakkavad "valada"ehitajad "tukkuma" kleepuv segu, mutt, kasutatud halb kvaliteet kaup. Aga kui liim ei ole kasutatud sihtotstarbeliselt, ei saa ütleb, et kaup on halb kvaliteet. Spetsialistide hinnangul on 2001. aastal Ukrainas oli müüdud umbes 500 miljonit. t. kuivatatud segud, millest suurima osa müük moodustas liim keraamiliste plaatide, looduslikust kivist ja graniidist. Käesoleval aastal on meie firma ei oota hinnamuutused selle grupi kaupade. Ainult "võimas" tootjad suudavad luba endale veidi madalam hind kaudu suur käive. 2002. aastal saatus nii siseturul ei vähendata, раскрученные kaubamärgid tugevdab oma positsiooni. ALLIKAS: Ehitus ja rekonstrueerimine
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar