neljapäev, 19. juuni 2014

Riiklik tellimus 2006-11-15 20:40:20

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Riiklik tellimus
2006-11-15 20:40:20

Pole saladus, et kõige aktuaalne probleem peaaegu iga ettevõte Ukrainas - see realiseerimise oma tooteid. Müüa oma toodet, ettevõtted parandavad selle kvaliteeti, kulutavad palju raha reklaami, kuid need kulud ei anna garantiid stabiilsust. Ja rakendamine sõltub palju: kasum ettevõtte suurus töötajate palgad, õigeaegsus selle väljamaksed jne. Nii et iga juht saavutab garanteeritud müüki tulevikus need või muul viisil, näiteks sõlmida pikaajalised lepingud või on teostanud kaupade müük, laen. Üks võimalikke viise garanteeritud oma toodete müük on saada riikliku tellimuse ühest asutused. Kuigi sel on ka teatud riski, kuid iga äri on risk ja ei ole vaja unustada, et Läänes saada riikliku tellimuse peetakse väga prestiižne ja tagab mitte ainult rakendamist oma tooteid, vaid ka korralik tootlus. Meie jaoks on see veel uncharacteristically, kuid kõik muutub. Nii et ei maksa unustada võimalus saada ostutellimus (hanke) kaupade, tööde, teenuste osutamise, et rahuldada riigi vajadusi. Peamine госзаказовскій seadus on Ülim Радой Ukrainas 22. 12. 1995. aastal võeti vastu Seadus Ukraina nr 493/95-BP "hanketeated toodete riigi vajadusteks" (edaspidi - Seadus), mis jõustus alates selle teatavaks tegemisest, st 23. 01. 1996. Lähtudes normide käesoleva Seaduse toodete tarnimist riigi vajadusteks tagatakse vahendite arvelt Riigieelarve Ukraina ja teiste rahastamisallikate kohta. Seadus ei täpsusta, millised teised allikad võivad olla kasutatud, kuid arvestades võimalusi riik see võib olla ainult väline sihtotstarbeline laen, näiteks ümberkorraldamise söekaevanduses. Mahud on eraldatud vahendite maksma госзаказа, kehtestab seadusi Riigieelarves Ukraina iga aasta, ja nende jaotamine toimub vastavalt otsuseid Кабмина Ukraina. Vajadused toodete, vajaliku täitmise tagamiseks piirkondlike programmide, määratakse vastavate kohalikul ja linna госадминистрациями. Seadus reguleerib tsiviil-õiguslikud suhted, wops'ei ole seotud üksnes sünnitust toodete (kaupade), kuid подрядом. Nii et lepingute sõlmimisel täitmise госзаказа tuleb lähtuda vastavate normide õigusaktid, mis reguleerivad selliseid suhteid, sealhulgas, tsiviilseadustiku УССР. Vastavalt punktile. 4 lg. 1 Seaduse omadused suhteid, mis tekivad sv'seoses teket ja majutusega госзаказа varustada tegevus riigiasutuste ja kohaliku omavalitsuse asutuste meedia (AJAKIRJANDUSE), juhtimise (hangete) riigi vajadusi põllumajandustoodete, toidu, relvi ja varustust, samuti muu spetsiaalselt teatud (konkreetsed) kauba kohta, mis on reguleeritud ei ole Seadusega ning üksikute õigusaktidest õigusaktide Ukraina. Nii, suhteid meediaga on reguleeritud erinevate seaduste valimistel, samuti riiklike programmide arendamise televisioon ja ringhääling. Ostu-põllumajandustoodete ja toidu riiklike vajaduste reguleeritakse vastavate määruste Presidendi ja teiste normatiivaktidega, mis sätestavad aastane hangete mahud. Ja osta relvi ja varustust on reguleeritud Seadusega Ukraina alates 03. 03. 1999. Nr 464-XIV "riigi riigikaitse tellimine". Esinejad tahtel ja tahes-tahtmata Госзаказ - asi ei ole alati vabatahtlik. Nii, vastavalt punktile. 8 hg. 2 Seaduse госзаказ on обов'kohustuslik järgmistes kategooriates juriidilised isikud: ettevõtete lubatud fondis, mille enamusosalus (50% + 1 aktsia) kuulub riigile; - ruumide rent ettevõtetele, mis põhinevad riigi vara; - ettevõtete-монополистов mingil turul ja tooteid. Kuid госзаказ selliste ettevõtete обов'kohustuslik ainult juhul, kui ei saa tõestada, et täitmine on госзаказа toob kaasa kahju. P. 5 p. Seadusest leidis, et tellija hüvitab töövõtjale oodatud ja saamatajäänud tulu ainult siis, kui tellija rikub kohustust'kohustused, mis on võetud üle sv'seoses lepingu sõlmimisega. Millest järeldus: ettevõte võib täitmisest keelduda госзаказа, kui tõendab, et tulemus on seda teha kas otseste kahjude hüvitamist ja tulevaste tulude arvutamisel ei võeta. Kõik teised "lihtsurelikud" saavad госзаказ vaid konkursi alusel. Määruse korras korraldamise ja enampakkumise toimumist (noodid) riigihangete kaupu (teenuseid), heakskiidetud Määrusega KM Ukraina 28. 06. 1997. nr 694, kehtib hanke lihtne - ei ole spetsiifilisi kaupu. Läbiviimise kord võistlused seas kandidaati täitmise riikliku tellimuse ja geoloogiline töö, kinnitatud käskkirjaga Геолкома Ukraina 09. 08. 1999. nr 141, levitab oma mõju госзаказ, wops'läbiviimisega seotud uurimise töid. Ja sõjalisi vajadusi riik tagatakse kooskõlas eeskirjadega, mis on kehtestatud Korrale korraldada võistlusi (noodid) valik esinejad riigi kaitsepoliitika tellimuse kinnitatud Määrusega KM Ukraina 09. 12. 1999. Nr 2244. Tuleb märkida, et kõigis порядках ette nähtud tõsine nõuded võimalike esitajate poolest tehnilise varustuse, personali koosseis ja toodete kvaliteeti. Ajal enampakkumise toimumist vastavalt p. 6 moodustamise Korra ja tellimusi pakkuda tooteid, riigi vajadusi ja jälgima nende täitmist kinnitatud Määrusega KM Ukraina 29. 02. 1996. nr 266, kliendid on kohustatud'seotud eelistada ettevõtete, ühiskondlike organisatsioonide liidu (УТОС, УТОГ Liit organisatsioonide liidu), sealhulgas kohaldades sooduskohtlemise muudatus summas 15% hinnad omatoodetud pakutud nende ettevõtetega. Sooduskohtlemise muudatus rakendub vaid juhul, kui kõik muud omadused vastavad tehnilistele tellija nõuetele. Toodete loetelu, kui hanke, mille госзаказчики eelistada ettevõtetel УТОС, УТОГ ja Liidu organisatsioonide liidu kinnitab Кабмином Ukraina igal aastal. Loetelu selliseid tooteid 2000 aastal paigaldatud Korraldusega KM Ukraina alates 03. 12. 1999. Nr 1330-s. Aga igal juhul kõige olulisemad näitajad valida artist - see on hind ja kvaliteet, samuti ettevõtete, ühiskondlike organisatsioonide liidu kaugeltki mitte alati ei saa vaidlustada tavaline ettevõtetel. Kuidas meelitada - küsimus või väide Artiklis 3 on ette nähtud Seaduse, mille eesmärk on stimuleerida täitmise госзаказа esinejad võib anda maksusoodustusi tulumaks sihtotstarbelised annetused ja toetused, laenud soodsatel tingimustel, välisvaluuta -, tolli-ja muid hüvitisi. Soodustusi tulumaksu esinejad госзаказа Seadusega Ukraina "on maksukorralduse ettevõtete kasumid" sõnastus alates 22. 05. 1997. Nr 283/97-BP kahjuks ei ole sätestatud, kui mitte arvestada erilist korra maksustamine tulu täitmise pikaajaliste lepingute alusel n. 7. 10 hg. 7 käesoleva Seadusega. Act 17. 02. 2000 a. Nr 1450-III "riigieelarvesse 2000 aasta" valitsus on keelatud anda riiklikud laenud ja toetused sub'objektidele äritegevus. Nii et vähemalt aastal 2000 on potentsiaalne adressaatidele госзаказа pea ilma госкредитов saadud soodustingimustel. Mis puudutab muid soodustusi, siis mõned ikka on. Lõike 1 Seadluse Ukraina President alates 17. 06. 1996. Nr 433/96 "meetmete Kohta meelitada ligi investeeringuid, et доразработки naftaväljad koos труднодобываемыми ja истощенными varude ülesvoolu ettevõtted on vabastatud teha mahaarvamisi, sest uurimise tööd tehtud arvelt Riigieelarvest, tähtajaga 10 aastat päevast, mil litsentsi tellitud uuringute eest täiendavalt добытые nafta ja gaasi üle algtaseme, et mahud hoiused, teatud KM Ukraina kuidas hoiused koos труднодобываемыми ja истощенными varude. Act alates 03. 04. 1997. Nr 168/97-BP "tax lisandväärtus" (edaspidi - Seadus KÄIBEMAKSUGA) on ette nähtud üks sirge soodustus neile, kes midagi teeb riik. Summa KÄIBEMAKSU, mis on makstud tehingute puhkuse materiaalsete väärtuste, mis on sätestatud riigi ainelise reservi vastavalt lepingutele, mis on sõlmitud enne 01. 01. 1998 a. kasutatakse Госкомитетом Ukraina on materiaalne reservide ainult järjehoidja materiaalsete väärtuste госрезерв eesmärk on säilitada minimaalne varu kehtestatud korras KM Ukraina (n. 11. 22 art. 11 Seaduse KÄIBEMAKSU). Ka vabastatud maksustamisest KÄIBEMAKSUGA operatsiooni müüa kosmos kompleksid, ruumi ракетоносителей, kosmosesõidukid maa segmentide kosmosesüsteemide ja nende agregaatide, süsteemide ja komponendid, mis on toodetud sub'subjektide kosmilise tegevuse arvelt Riigieelarve raha (Dekreet President Ukraina 27. 10. 1998. nr 1191 / 98 "riigi toetust kosmilise tegevuse"). Aga peamine kasu KÄIBEMAKS sisaldub pp. 7. 3. 5 p. 7. 3 art. 7 Seaduse KÄIBEMAKS ja seisneb selles, et emissiooni toimumise maksukohustuste'kohustuste kaupade müümisel (töötab, teenused), pay-per-konto eelarvelisi vahendeid on saabumise kuupäev selliste arveldusarvele maksja tulumaksu või saamise kuupäev asjakohast hüvitist mis tahes muus vormis, sealhulgas vähendada võla sellise maksja tulumaksu tema обяз'kohustusi nii eelarve. See on maksukohustus'язання määratakse "кассовому meetodi", mitte esimese sündmuse, nagu tavalise juhul kaupade müük (töötab, teenused). See on suur eelis, sest raha eelarvest võib oodata väga kaua ja summad, mis sõlmitakse lepingud pakkuda tooteid, all госзаказ, peaaegu alati oluline ja seega summad KÄIBEMAKSUGA on samuti oluline, et iga ettevõte. Noh, juhul kui tekib vaidlusi ja lahkarvamusi vahel kliendi ja täitja госзаказа mõlemad pooled on vabastatud riigilõivust on kohtuasjad, millega nad pöörduvad kohtusse, vastavalt punktile. 38 art. 4 Dekreedi KM Ukraina 21. 01. 1993. Nr 7-93 " riigi riigilõivuseaduses ". Nagu näha, kasu esinejad госзаказа, võrreldes seeria müüjad oma tooteid, kõik on sama. Mis tähendab, et teil otsustada, härrased ettevõtjad, kas tasub osaleda võitlust kättesaamist riigilt arvestades tõenäosust saada hüvitist müüdud kaupade (ehitustööd, teenused) tähtaegselt, ettenähtud lepingu.
ALLIKAS: Kiire analüüs seadusandlike ja normatiivaktide

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar