pühapäev, 22. juuni 2014

Planeerimine rünnak 2006-11-07 10:37:12

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Planeerimine rünnak
2006-11-07 10:37:12

Hinnanguliselt ärimehed, müügi turul santehniliste mikserid 2003. aastal oli $ 9-10 miljonit. Ettevõtjad märgivad, et viimastel aastatel Ukrainas kiires tempos kasvavad, peamiselt müügimahtude imporditud смесительных kraanad. 2003. aastal see kasv oli umbes 30-35% võrreldes 2002. a. Ettevõtjad ootavad sarnast kasvu ka järgmisel aastal. Müüki kodumaiste mikserid siseturul, vastupidi, on järk-järgult vähenenud (vt joonis leheküljel. 148). Nüüd osa nende müük Ukrainas vähenes 25-30% kuni 20% (rahas). Täna Ukrainas on vähem kui 10 ettevõtete tootmise mikserid mille - vabatahtlik tegevus. Kuulsaim neist - Харьковский plant masinad "FED". TURUSEGMENTIDES Tuleb märkida, et hindade klassifikatsioon kaubamärkide условна, sest peaaegu iga tootja mikserid, v.a toote klassi "ökonoomne", on valikus seeria kallis mikserid (vt tabel. 3, lk. 148). Tabel 3. Примерные vahemikke hindade смесительные kraanid erinevate klasside uah. Klass Hind * kaubamärgid "Ökonoomne" Kuni 100 Hiina, kodumaiste tootjate "Standard" TTÜ-зоо Gessi, Solid Plast, Ramon Soter, Creval Valgrisa, Oras, Gustavsberg, samuti bulgaaria, tšehhi, poola ja türgi tootjad "Deluxe" 300 - 800 Hansa, Grohe, Hansgrohe "Ainu" 800 Grohe, Hansgrohe, Jado, Dornbraht Hansa * 0ріентіром teenib hind смесительный haavad умывальника. Märkimisväärse ümberjaotamise struktuuris müük segmentide vahel turul käesoleval aastal ei ole toimunud. Kui olulised muudatused esinevad ainult sees hind rühmad. Segistid klassi "ökonoomne". Impordi maht on oluliselt suurenenud (igal aastal kasvavad 3-4 korda) peamiselt tänu tarnete odav hiina tooted. Ja see on ainult vastavalt Госкомстата. Lisaks hinnatakse ettevõtjad, suur osa hiina kraanad imporditakse контрабандно või "hall" - 30-40% kogu impordist. Hiina segistid juba ammu nautida suurem nõudlus on vähekindlustatud elanikkonna kihtide säästlikult. Kuid enne nende impordi Ukraina oli kaootiline ja ebastabiilne. Viimastel sama 2 aasta "ekspansioon" mikserid Hiinast on saanud omandada organiseeritud (vt. ÄRI nr 40 alates 06. 10. 03 pm lk. 149). Mõned ettevõtted on selline import peavad naeratust oluliseks hüveks nagu väga perspektiivne äri. Sealhulgas ka sellepärast, et тамошних ettevõtetes võib leida kaup неплохого kvaliteet. Vastavalt, näiteks importijad suurendavad mahud pakkumise ja laiendada tootevalikut. Hinnanguliselt mõned kaupmehed müük osa hiina tooted on kasvanud kuni 50% kogu impordist (kvantifitseeritud), ja veelgi kasvada. Ennustatakse, et järgmisel aastal ta võib kasvada kuni 60%. Tõsist konkurentsi hiina segistid moodustavad kodumaiseid tooteid. Import hiina tooteid (mis on 10-15% odavam ukraina) teeb kodumaiste tootjate vähendada nendega seotud peamiselt tootmise mikserid ja töötada eksport. Mõned pealinna turu kaupmehed ütlesid, et nad kauplevad peamiselt hiina смесителями. Nende enda sõnul, et see kaup on väga ликвидный, sest hiina tootjad tihti koopia (ja üsna edukalt) tootedisaini sama saksa tehased. Seega oluliselt suurendada kodumaise toodangu mikserid ei toimu, vähemalt lähitulevikus. Kuna, nagu selgitavad eksperdid, investeerida raha ärgu капиталоемкое, kuid узкоспециализированное tootmine väikeste оборотами kui soovijaid ei ole. Segistid klassi "standard". Ettevõtted, kes impordivad segistid Euroopast, reageerivad aktiivselt invasiooni "algaja" turul erinevalt. Tarnijate mikserid klassi "standard", mis piirneb klassi "ökonoomne", usuvad, et ülekaal hiina kauba suudab mõjutada müüki euroopa tooted keskmise hinnaga segmendis. Kuid näha prognoos nad ei julgenud. Tuleb märkida, et käesoleval aastal võrreldes 2002. a. 60% on suurenenud pakkumise mikserid Hispaaniast. Kuid kaotamas itaalia toodang, import, mille kahaneb juba kolmandat aastat (vt tabel. 1). Nagu väidavad ettevõtjad, mistõttu aktiivse müügi valdkonnas tarnijate hispaania mikserid turult ümber itaalia toode. Samal ajal kui mõned kaupmehed itaalia смесителями ise halvem osa turust "neile", переключив oma tähelepanu hiina kaup. Vähemalt esindajad sarnased firmad väidavad, et "hiina" müüa on lihtsam, kuna tema edutamise ei nõua suuri reklaamikampaaniaid. Ja hulgimüüjad meeleldi võtavad kaupa suurtes kogustes. Tabel 1. Import смесительных kraana (kood 8481801100) teatud riikides * Riik 2001. a. 2002. 2002. (jaanuar - juuli) 2003. (jaanuar - juuli) Kg tuhat. USD Kg tuhat. USD Kg tuhat. USD Kg tuhat. USD Kokku 1029849, 83 2345, 52 2023479, 40 3140, 32 888034, 42 1620, 11 1521981, 67 1990, 17 Hiina 296161, 00 153, 77 1308182, 46 688, 39 493849, 96 288, 55 1298515, 10 768, 05 Bulgaaria 110266, 00 88, 04 114820, 00 121, 19 59036, 00 52, 39 10013, 00 19, 26 Hispaania 18972, 50 119, 30 32208, 97 129, 34 17256, 97 55, 92 12666, 00 90, 92 Itaalia 457830, 93 829, 02 329253, 10 755, 62 181891, 30 415, 47 38333, 26 225, 77 Saksamaa 63602, 86 643, 74 100204, 05 796, 29 54146, 32 458, 98 51589, 70 410, 19 Poola 16300, 52 164, 30 11568, 40 140, 25 6706, 40 87, 93 12992, 00 104, 06 Soome 16246, 70 130, 65 11210, 48 141, 05 6333, 03 90, 29 1049831 90, 24 Rootsi 19260, 10 135, 57 15902, 00 134, 98 7252, 00 61, 26 10157, 00 102, 04 Türgi 1576, 00 11, 49 8068, 00 36, 05 659, 00 17/47 5075, 00 11, 93 * Vastavalt Госкомстата. Tabel 2. Eü тсмесітельних kraana (kood 8481801100) mõned riik * riik 2002. a. 2002. (jaanuar - juuli) 2003. (jaanuar - juuli) Kg Tuhat. USD Kg Tuhat. USDr Kg Tuhat. USD Kokku 442696, 00 1822, 55 229681, 00 948, 97 211030, 00 903, 29 Venemaa 411125, 00 1674, 44 215621, 00 889, 55 199478, 00 852, 12 Usbekistan 29462, 00 119, 98 13805, 00 57, 97 11058, 00 47, 20 Moldova 665, 00 10, 46 85, 00 0, 92 280, 00 2, 65 * Vastavalt Госкомаата. Segistid klassi "deluxe" ja "ainu". "Läbimurre aasta" palju neid, kes nimetab saksa tootja Hansgrohe. Vastavalt ettevõtjatele, sel aastal esindus selle firma suurendanud töö edendamiseks toote ukraina turul. Näiteks firma kerkib edasimüüjate erinevaid palkitsemisohjelmat, korraldab koolitus seminarid jne. All eeldused mõned spetsialistid, Hansgroe võib aja jooksul потеснить ukraina turul teine, sama suur saksa kontsern Grohe. Kuid need hirmud, esindajate arvates firma "Укрбудмаркет", mis on suurim edasimüüja kontserni Grohe Ukraina õigeks ei pea. Nende sõnul on "Укрбудмаркет" on juba ammu loonud stabiilse turustusvõrgule müüa tooteid Grohe. Tähelepanuväärne on, et praegune Ukraina olukord on omamoodi отголоском olemasoleva juba pikka aega püsiva "sõda" vahel on need suurimad euroopa tootjate õiguse eest olla esimene turul. Liigid mikserid otstarbel segistid on jagatud 5 rühma: vann, bidee, dušš, köögi valamu ja умывальника. On olemas ka "ühildatud" disaini, mida on kasutatud vähemalt kahte tüüpi sanitaartehniliste. Müügi struktuur viimase 2-3 aasta jooksul ei muutu. Seadme смесительные kraanad jagunevad 2 liiki: korpused on identsed kummi tihendid ja hoovaga koos keraamika kassettidega. Viimased jagunevad ühe-ja двохважелі. Hinnanguliselt ettevõtjad, viimastel aastatel on "моноблоки" tekstuur "ellu" letid двохважелі segistid. Juba praegu struktuuris müük, import mikserid Euroopast однорычажные võtavad üle 70%. Kaks aastat tagasi see suhe oli 50/50. Vastavalt kaupmehed, enamik tarbijaid usuvad, et однорычажные segistid mugavam kasutada. EKSPERDID ÜTLEVAD Sergei Kovalenko (33), commercial direktor LTD "Geiser" (g. Kiiev; müük santehniliste toodete; 1999. ; umbes 40 inimest. ): - Sel aastal, võrreldes eelmise, müügimahu mikserid Ukraina kasvanud mitte vähem kui 1, 5 korda. Peamiselt on suurenenud müük однорычажных mikserid - ostja leiab neid mugavam. Kuid müügi juhid on endiselt двохважелі segistid, mille osakaal turul on umbes 60% kvantifitseeritud. Arvestades madala maksevõime elanikkonnast, прогнозирую, et aasta jooksul müügi osakaal odavaid mikserid ukraina turul kasvab vähemalt 10%. Mihhail Kotid (41), commercial direktor TD "Carmen" (g. Kiiev; kaubandus keraamiliste plaatidega ja kaasaegsed seadmed; alates 1992 a. ; umbes 180 inimest. ): - Täna agressiivne kauplemise "sõda" ettevõtjate vahel turul ei alanud, sest enamik importijad mikserid veel paar aastat tagasi võtnud oma niši ja on spetsialiseerunud teatud turusegmentides. Seal on, tõsi, alaline "sõda", sest juhtkond on ühes või teises segmendis, mis on väljendatud taotlus agressiivseid meetodeid edendada müüki, läbiviimise "kinni" ühekordseid massaging reklaamikampaaniad, mis juhivad võitlust koha eest edasimüüjate kauplustes. Näiteks selline vastasseis toimub rühma kallis mikserid - ettevõtete vahel Oras ja Grohe. Sel aastal sekkumine hiina mikserid on muutunud eriti märgatav. Kusjuures nad ei ole'tingimata halva kvaliteediga. Nii palju kui mulle on teada, on mõned kaupmehed isegi anna "hiina" aasta garantii. Siiski kõik teadlikud, et kõrge tõsta mainet hiina tooted on võimatu. Vaatamata sellele, et nüüd on ta peaaegu 90% kõrvaldas kodumaiste segistid klassi "ökonoomne". Aleksandr Листопадов (26), juhataja osakonna sanitaartehnika OÜ PTC Агромат "(m. Kiiev; kaubandus keraamiliste plaatidega ja kaasaegsed seadmed; 1993. a. ; rohkem kui 500 inimesele. ; Iga-aastane käive - 106 miljonit usd): - turu Maht смесительных kraanad Ukraina Sel aastal võrreldes 2002. a., kasvas 30%, kui Kiievis on see näitaja jõudnud 50% - ni (kvantifitseeritud). Rahas-aastalt müüki mikserid suurenes veelgi, kuna 20% tõusnud aktsia rakendamise "kraanad" keskmise ja eliit hind rühmade. Nüüd ukraina turul esindatud segistid peaaegu kõigis euroopa kaubamärke, mille tooted on paigutatud selliselt, eksklusiivne segmendis. Seega, et võita ostja, enamik firmade müüjad pakuvad erinevaid võimalusi täiendava teenust. Näiteks, me enam harjutada, kui see oli veel paar aastat tagasi, kaubandus kallis смесителями "all tellimus". Andrei Демков (35), commercial direktor firma "Best Line" (m. Kiiev; import sanitaartehnika ja keraamilised plaadid; alates 1995. a. ; 300 inimest. ): - Ukraina suurim nõudlus nautida моноблочные segistid, ei erine erinevaid disaini. Kuid isegi ukraina turul on tarbijad hakanud huvitama arengusuundi mood. Rõõmustav on see, et piirkondades suureneb nõudlus segistid klassi üle "ökonoomne" keskmiselt 20%. Näiteks, kui varem lääne-Ukrainas oli enam nõudlust toodete jaoks Poolast, siis nüüd on hulgimüüjad piirkondades "suunates" tähelepanu segistid lääne-euroopa tootjad. Lootus Топольська, peatükk firma esinduse Grohe Ukraina (g. Kiiev; 1998. ; 5 inimesele. ): - Arukas idee mikserid poest omandab üha suuremat tähtsust, kui edendada toodete. Probleem on selles, et paljud ettevõtjad ei kujuta, kui tähtis on see tegur (kusjuures kohati isegi juhtkonna tasandil ettevõtetes, mis tegelevad jaekaubandus). Nii spetsialistid meie esindused on välja töötanud spetsiaalseid nõuandeid, kuidas paremini esindada tooteid рознице.
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar