neljapäev, 26. juuni 2014

Oleme teadlikult läinud alates универсализации, pakkudes ehitajatele high-tech kompleksid erilisi tooteid 2006-10-28 14:42:00

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Oleme teadlikult läinud alates универсализации, pakkudes ehitajatele high-tech kompleksid erilisi tooteid
2006-10-28 14:42:00

Firma "Хенкель Баутехник (Ukraina)" tutvustamist ei vaja, igatahes, kõik, kes on seotud ehituse, hea, seda teavad. Nii nagu umbes valmistatud seda tooteid - kuiv hoone segudes Ceresit kaubamärgi all. Nii piirata lühike констатацией faktid: oma tegevust firma alustas märtsis 1998; veel aasta oli kasutusele võtta oma esimene tehas kuivatatud segud kaubamärgi all Ceresit on Toompealt; nüüd on ettevõte õigustatult omab juhtivat positsiooni ukraina turul kuivatatud segud, tagades tarbijatele stabiilne kvaliteet ja lai tootevalik - enam kui 120 nimetust). Vaatamata oma suhtelise nooruse, firma sai võitja mitmete mainekate konkursside ("Mark, aasta", "Parim tööandja, aasta", "High tuleproov", "Golden fortune" ja teised). Umbes tänase päeva ettevõtte ja selle arengu väljavaated ütleb tegevjuht "Хенкель Баутехник (Ukraina)" Vladimir Соха. - Vladimir Georgievich, millised tendentsid iseloomustavad tänapäeva turul kuivatatud segud Ukrainas? - Kui rääkida suundumusi arengut ukraina turul kuivatatud segud, siis kõigepealt tuleb mainida seda uskumatu dünaamika. Aastane müügimaht sellel turul on 20-25%. Kogu toodang kuivatatud segud Ukrainas, vastavalt meie hinnangul kõigub 250-300 tuhat tonni. Teatud teiste leiti, et ta on umbes 500 tuhat tonni, kuid see näitaja on, nagu mulle tundub, on mõnevõrra liialdatud. Selline erinevus hinnangutes on suuresti tingitud erinevused metoodika alusel. Meie arvutamisel on arvesse võetud ainult kõrgtehnoloogia muundatud kuiva segu, st. kõige konkurentsivõimelisi tooteid, mis on fookus ассортиментной firma poliitika "Хенкель Баутехник (Ukraina)". Lihtsaim on sama, muundamata toiduained, mis kõik veel on valmistatud paljude kodumaiste tootjate (ja vastavalt jagunevad nende aruandlus), liigitada kuivatatud segud saate kas see, et suur kujutlusvõime. Jah ja vaevalt, et tasub seda teha, sest nende turu väljavaade on väga küsitav. - Ja kui üldse ukraina turule kuivatatud segud atraktiivne poolest väljavaated ettevõtluse arengut? - Turg, kus töötab meie firma, huvitav ja paljutõotav, kuid teda ei saa kehtib lihtsustatult. Ta areneb otseselt proportsionaalne kiiret arengut ehitus kompleks tervikuna. Tänaseks on olukord selline, et isegi olemasolevate elektrijaamade kodumaiste tootjate (aga lisaks neile on veel ja märkimisväärne impordi maht - umbes 150 tonni aastas) kuivatatud segusid saab "sulgeda" vajadus ukraina turul. Lisaks jääb veel soliidne reserv, täielikult alla laadida ükskõik millises ülesandeks lähiaastatel. Olukorra mõistmise turul tuleks panna mõtlema need inimesed, kes usuvad, et tootmine kuivatatud segusid - see on kõige lihtsam viis raha teenida. Tegelikult, kõik on palju tõsisem. Ja need, kes tegelevad "сухозмішувальне" äri ei ole esimene aasta, hästi teavad seda. Kuiv ehitus segu - väga raske tootmine, eriti kui tegemist on see, et on vaja toota tooteid väga laias valikus ja stabiilselt kõrge kvaliteedi. - On teada, et kõik on suhteline. Kuidas selles sv'язку välja siseturg on kuivad segud vastu teiste, rohkem arenenud riikides? - Kui viia läbi võrdlev analüüs, siis võib näha, et näiteks Venemaal, aastane tootmismaht on kuivad segud on umbes 1 miljon tonni, Poola -1, 5 miljonit tonni, Saksamaa - 8 miljonit tonni. Tarbimine kuivatatud segud elaniku kohta on: Saksamaa - 60 kg, Soomes, Ungaris, Poolas - 30 kg, Rootsi - 20 kg, Ukraina - 6 kg. See tähendab, et reservide kasv siseturul kuivatatud segud on väga olulised, aga määral nende rakendamise määratakse majandusliku olukorraga riigis tervikuna ja ehituses kompleksis eriti. - Rääkige, palun, millistel põhimõtetel ehitatud ассортиментная firma poliitika "Хенкель Баутехник (Ukraina)"? - Ассортиментной poliitikas me esialgu on läinud alates mõisted "universaalne" toode - ta on või on väga kallis, või on üle taotlenud tarbija omadused. Selline toode turu tingimustes ei tulevikku suunatud, ta ei kasuta nõudlus. Sest kui see on tehniliselt orienteeritud ettevõte me seisame kindlalt oma positsioonidel eriala valik. Kujutage ette, näiteks, universaalsed plaadiliimi koosseisud! Minu meelest on see absurd. Kuhu on targem toota spetsiaalseid tooteid - гранитной plaadid, marmor (mis on väga tundlik koostise ja saab muuta värvi), kütte pindade, mahutite, basseinid, elastsed liimid jne. Ja me läheme teadlikult, kuigi paljud kohalikud tootjad piiravad oma valikut ainult standard kui tavaline liim keraamiliste plaatide. Meie firma omab palju oma наработанных know-how, me saame palju laenata firmal "Хенкель" - tunnustatud maailma brändi, mis on 100-aastase ajaloo ning suur kogemus tootmise kuivatatud segud. Me muidugi kasutame kogu see kogemus ja me usume, et Ukraina on hindamatu. Lisaks, me tunnistame integreeritud lähenemist, luues süsteemi tooteid. Loosung meie reklaamikampaania - "Uusim süsteemi kompleksid tõhus ehitus" - peegeldab ühtlasi ka sisuliselt meie ассортиментной strateegia. Näiteks, kui on tegemist облицовке basseini, pakume kliendile mitte ainult liim, plaadid, kuid keeruliste toodete tugevdada põhjust, spetsiaalne niiskuskindel tsementeerimine, seenhaiguste preparaate jne. Sama lähenemist ja süsteemi lahtiste soost, ja enne süsteemide hüdroisolatsiooni. Iga aastaga me rohkem näeme, et valitud meie tee on õige. Kokkuhoid tegur, mis määrab ассортиментные eelised hulkuvaid tagaplaanile. Ja see on täiesti loogiline: tase tõuseb,'on palju eliidi kohta'objektid, kasvab arusaam, et on aeg sõita perspektiivi, maine, kvaliteet - see on usaldusväärsem kapitali, kui otsene kasum. - Milliseid uusi tooteid teie ettevõte pakub ehitajatele täna? - Sel aastal oleme välja andnud umbes kümne uue toote. Nende hulgas: § 225 - финишная фасадная krohvisegu HG 29 - muudetud фасадная krohv, ART 126 - гипсовая krohvisegu, ART 21 - lahus, millega газобетона ja mitmeid muid tooteid (krohvi taastada ja kohandamine fassaadide, lahus, millega tavaline tellis, krunt Глубокопроникающая sise-tööd). Laiendame valikut veekindluse tagamiseks, seejuures mitte ainult полимерцементной, kuid битумной alusel (ala oma taotluse - alates sihtasutuste ja lõpetades резервуарами joogivee). Veel üks uudistoode - эпоксидный ja полиуретановый paul. See on toode, mis on väga tähtis toidu ja ravimite lavastused, kus tolmu teket lubamatu ja tuleb väga vastupidav ja lihtne моющееся kate. Selles sarjas tuleb ära mainida ja meie uue дімолдінговой süsteemis, st. toote töötlemise опалубок (selle rakendamine võimaldab oluliselt lihtsustada распалубки). Kõige teemat meil täna maksab umbes 125 liiki tooteid, kuigi eelmisel aastal oli kokku 70. Ühe ainult liimi plaadid oleme levitava 7 liiki, затерли - üle 20 liigi. Arvestades tulevikku suunatud arendustegevuse koguarv tooted meie valikus on üle 200 seisukohti. See on kõrgeim näitaja hulgas kodumaiste tootjate kuivatatud segud. Loomulikult, selline lai valik tooteid nõuab keeruline seadmete konfiguratsiooni, pidevalt oma koolituse ja переналадки, asjaomase personali kvalifikatsiooni jne. Rääkimata täiendavate investeeringute järele. Aga me läheme seda, et rahuldada praegust nõudlust, et anda tarbijatele võimalus vaba valik. - Vladimir Georgievich, kui Te seda juba tõstatas investeerimisest, siis on asjakohane jätkata seda teemat... - Kogu kasum, mida me saame, reinvesteeritakse uuendada ja laiendada tootmist. Käesoleval aastal on investeering moodustas üle 1 miljoni euro, ja järgmisel aastal see summa on väiksem. Esmapilgul võib tunduda, et meie investeeringuna ei ole alati piisav tänane olukord turul, suurenenud müügimaht. Kuid me mõistame, et investeerida on vaja pidevalt, isegi kui tulemus on ainult aasta või kaks. See on investeering meie tulevikku! - Otsustada, milliseid konkreetseid tehnilisi probleeme on suunatud investeering? - Me oleme oluliselt laiendanud ja moderniseeritud krunt kuivatamine ja fraktsioneerimisel liiva. Tuleb öelda, et vajadus sellise krundi tehnoloogilises ahelas on tingitud "rahvuslike eripäradega" toores tagada - ei ole vähimatki kindlust, et pakkuja отгрузит sulle tooteid soovitud seisund. Ja see ei puuduta ainult liiv - sama probleem on tsemendi, kipsi, lubi, siis on kogu tooraine, mis on pärit kohalikest allikatest. Panid ka kaasaegne, rohkem производительное pakkeseadmed, mis pealegi on andnud meile võimaluse oluliselt vähendada пылеобразование. Tuleval aastal laekub veelgi tehniline uuendamine pakendil krundi kavatse üldse vabaneda tolmu. Meil õnnestus tõsiselt uuendada смесительный krunt (on suurendanud oma võimu, panid uue riistvara), компрессорное talu. Mitmeid muudatusi on toimunud rida vedelad tooted. Valmis ehitada veel ühe labori. Nüüd meil on neid kaks: üks otse tootmine - see on labori kvaliteedikontroll ja teine (loodud konto lisandmoodulid haldus-shell) - lab arengu valik. Модернизируя tehnoloogia, me loomulikult saame täiendava reservi täitmisel. Tänasel päeval võime toota umbes 120 tuhat tonni kuivatatud segud aastas, kuigi mahutavus taime - 100 tuhat tonni. - Kui ma ei eksi, moto mure "Хенкель" kõlab nii: "Stabiilne kvaliteet igas riigis". Saa, kas jääda selle девиза siin, Ukrainas? - Ei õnnestu, kuigi kohati on selleks peab tegema täiendavaid jõupingutusi. Ettevõte налажен põhjalik kvaliteedi kontroll tootmise kõikides etappides, alates toorainest ja lõpetades valmistoodete. See võimaldab toota kuiva segu, vasta neile kõrgetele standarditele, mis on vastu võetud mure "Хенкель". Kõik tooted on Ceresit, olenemata sellest, kus seda tehakse, on rahvusvahelise kvaliteedijuhtimise sertifikaadi ISO 9001. Sellist sertifikaati, nagu Te teate, on saanud ka meie. Küsimuste kvaliteedi tegeleb spetsiaalne labor, mille kohta ma juba mainisin. Ta teostab integreeritud, mitmeastmeline kvaliteedikontrolli, mis hõlmab kontroll tooraine (sh импортируемую), valmistoodete (toimub vahetult enne фасовкой), samuti tema ladustamise ja realiseerimise. Iga kuue kuu tagant me kutsume saksa spetsialistide-audiitorite kontrolli teostamiseks täita kõigi nõuete standard ISO 9001. - Millist tulu, lisaks moraalne rahulolu, sai teie ettevõte kasutusele kvaliteedijuhtimise süsteemi ISO 9001? - Turu mõju kehtestamine standardi ISO 9001 hinnata on üsna raske. Nii et vastus Teie küsimusele on võimalik sõnastada nii: oleme tõestanud ennast ja teisi, et tooted, toodetud meiega, vastab rahvusvahelistele standarditele. See ei ole ainult tugevdas ettevõtte maine siseturul, aitab töös klientidega, kes on tõsiselt kvaliteedi küsimustes teenib kaalukas argument käigus pakkumiste esitamise, vaid ka suurendanud meie ekspordi potentsiaali. Täna on ekspordi osakaal on umbes 15-17% kogumüügist. Me ekspordime tooteid Venemaale, Valgevene, Moldova. Koos, et saadud sertifikaat on avanud meile teed ja muude väliste turgudel.
ALLIKAS: Будмайстер

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar