teisipäev, 3. juuni 2014

Keraamiline sanitaartehniliste: esteetika igaveste funktsioone 2006-11-07 11:29:10

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Keraamiline sanitaartehniliste: esteetika igaveste funktsioone
2006-11-07 11:29:10


Proovid parim keraamiliste torustiku võimelised mitte ainult laitmatult täita oma otseseid funktsioone, kuid pakkuda esteetilist naudingut. Selles ülevaates on tähistatud põhipunktid turu сантехфаянса Ukrainasse. Kasutatud materjalid firmad IDEAL STANDARD ja УНИТЕХ BAU. Kui inimene, segada savi veega, sain'язку mass, millest tegin esimene laev, ta ilmselt ei arvanud, kui palju elutähtsaid objekte on loodud järgmiste põlvkondade. Keraamiline torustiku osa elust soovi Korral kaasaegne eluase on täiesti võimalik ette kujutada ilma kodumasinate, mööbli ja muude üksuste tegevuse või inter'professionaalne viimistlus - vähemalt etapil remont või eelõhtul omal valikul üürnikud. Aga ilma vannituba ja tualett (mõnikord совмещенной temaga) isegi need etapid on oma koht ette kujutada on raske. On muidugi kurb teavet massiivid-nimetuse kohta treenitakse uued peremehed nendes ruumides on ainult lagi, seinad ja põrand, kuid see praktika on aja jooksul ikka läheb. Sest mõtestatud tuba oma sisu. Vann ja muid moodsaid asjad - see on vaid osa täidis, ei ole vähem olulisel kohal on kraanikauss, wc-pott, bidee ja pissuaari. Kuuluvad need esemed juurde punktile sanitaartehniliste keraamika (сантехнический фаянс), sest nii traditsioonilise tooraine nende valmistamiseks on ikka sama savi kokku обжигу ja mitmete tehnoloogiliste protsesside. Mõned neist on "saladus rosinad" tootjad. Kuid, mis kõige tähtsam - ei rosinad ja sihtkoht, sisuliselt kelle rahulolu esinevate inimeste vajaduste ja isiklik hügieen. Huviväärsuste projekteerijad-torulukksepad on levinud väljend selle kohta, et kultuur on inimese määratakse arvu pühendatud neile vett. Kui kohalolek korteris умывальника ja wc обов'kohustuslik, siis bideed ja pissuaari veel kümme aastat tagasi ei mahtunud mõiste kodumaise korteriühistu, vannituba. Esiteks ei ole lubatud mõõtmed, ruumide, see tegur, mis tekitas isegi комичное võrdlus "eriala'jacob". Teiseks, kompleksid, sõidukorras нав'язувані sotsiaalne propaganda, ei lubanud tulekuga need esemed majapidamises tavalised surelikud. Nüüd, nagu väidavad asjatundjad, on olukord muutunud. Meie inimesed on palju поездили on заграницам, насмотрелись on sealne elu ja elustiili, aru, mis on mis ja milleks mida vaja. Vaata ja täidisega nüüd oma санузлы kõik, mis vaid võib tuua ekstra tükk mugavustunde. Hea asi, nüüd lubada ja suurema ala ja vabad kombed. Tootjad ja ettevõtjad Traditsiooniliselt ukraina turul esitatud сантехфаянс nii kodu-kui ka impordi tootjad. Kusjuures siin ja müüjad ja tarbijad on ühendatud meelel, et kodused santehnika keraamika niikaua, et m'pehmelt öeldes maha imporditud kvaliteeti ja disaini. Motiiv on tema valik jääb madal hind. Juhtivate ettevõtete Ukraina selles valdkonnas on Славутский kombineeri БУДФАРФОР ja AS "Львовский keraamilised plant". Vastavalt ettevõtte " Укрстройматериалы " need tehased 2002 kavatse vabastada 2, 4 miljoni tk. santehniliste toodete. Ja otsustades algul tootmise eelmisel perioodil, selle järgi hakkama ja tõenäoliselt перевыполнят see plaan. Huvitav, et vabastada сантехфаянса - üks väheseid valdkondi tööstuse hoone tooted, kus aastaringselt reaalsed näitajad ületavad korraliste. Kuid turuosalised on kalduvus hinnata turuosa kodumaiste toodete 20%. Osa täidavad kaubad, mis on toodetud rohkem kui kakskümmend maailma riikides. Suuremal määral on esitatud tooteid tootjad Tšehhi vabariik (JIКА), Poola (KOLO ja CERSANIT), Türgis (KALE), Rootsi (GUSTAVSBERG ja IFÖ), Soome (IDО), Saksamaa (VILLERROY & BOCH, KERAMAG, DURAVIT, IDEAL STANDARD, GEBERIT, HANSA KEUCO), Hispaania (ROCA), Austria (LAUFEN). Suurt mõju сантехническую mood pakuvad saksa tootjad. Mis puudutab ettevõtteid, kes müüvad punktile sanitaartehniliste titaani ainult pealinnas on neid kokku loendatud vähemalt kakssada. Kuigi pidevalt kuulamise tarbija ei ole üle kümne nimed CARMEN, УНИТЕХ BAU, Укрбудмаркет, АГРОМАТ, BEST ONLINE ja mõned teised. Tarbija klassifikatsioon Nagu enamik kaupu, сантехническую keraamikat saab liigitada tarbija seisukohast hinna alusel. Laias laastus сантехфаянс saab jagada nii. Turistiklass. See grupp o'ühendab kaubad, mis on mõeldud tarbija väikese sissetulekuga. Selle toote klass, vaevalt, et rahuldada kõiki vajadusi tarbijale, välja arvatud füsioloogiline. Hind ühiku ühes rühmas ei ületa 400 uah. Peamiselt on tooted kodumaise tootmise. Klassi "Standard". Tooted, mis on arvutatud ostja keskmise sissetulekuga. Üldjoontes mingi keskmist hinda on võimatu, sest hinnavahemik suur. Palju sõltub suuruse ja kujuga tooteid. Pref'язку arvates kaupmehed, saab teha isnt et унитазу: selle väärtus on selles kategoorias võib ulatuda 450 kuni 600 uah. Kaupade selle klassi esindama turul tšehhi, poola, ungari, itaalia, hispaania, austria tootjad. Kõige laialdasemalt on esindatud tooted alates häbelik, JIКА, CERAMICHE SPITZBERG, CERSANIT. Klassi "Deluxe". Kallis kaup, kuid tavaliselt on see põhi komplektid. Ühiku hind ulatub $ 200-800. Peamiselt on esitatud turul saksa (VILLERROY & BOCH, KERAMAG, IDEAL STANDARD), rootsi (GUSTAVSBERG) ja soome (IDO) tootjad. Klassi "Ainu". Tooted on loodud individuaalse kliendi ja tavaliselt единичны. Saadaval ainult väga состоятельному kliendile. Pakuvad neid turul VILLERROY & BOCH, KERAMAG ja DURAVIT. Hind võib ära jätta, sest antud juhul see ei ole tähtis - üks teema võib maksta tuhat ja enam dollarit. Mõned tootjad toodavad kaupu praktiliselt iga nimetatud tarbija klassi, välja arvatud "ökonoomne". Turu struktuur Nagu märgivad ettevõtjad, suurim summa müügi seas sanitaartehniliste toodete langeb tualetid ja kraanikausid. Vastavalt mõned, nad katavad ligikaudu 40% kogumüügist sanitaartehniliste. Bideed ja писсуары, kuigi nõudlus on viimasel ajal oluliselt kasvanud, võtavad nišš, mis ei ületa 5%. Ostjad Absoluutne enamik ostjaid huvitavad tooted "klassi" klassi "standard". Osa nendest tooted on mõnede hinnangute kohaselt kuni 70% kogumüügist сантехфаянса. Kusjuures, huvi kodumaiste kaupade puhul on täheldatud põhiliselt poolt ehitusfirmad, возводящих korterid ja täidavad vannituba kaasaegsed seadmed. Meeldib erasektori tarbija liigselt imporditud kaupade tootmise. Lisaks klient keskmise tasemega küllust kipub juba ei ole eraldi единицам ja põhi komplekti, mis näevad välja nagu ühtse tervikuna ning harmooniliselt sobivad igasse ruumi. Ettevõtted, kes tegelevad müügiga toodete klassi "Deluxe" või "Ainu", märgivad kasv savvy ostjad sellise sanitaartehniliste. Vähem nõudlikumad kliendid pöörduvad teenuste ja disainerid, kes riigi hea mainega ettevõtted. Ühelt poolt märgivad ettevõtjad, nii on lihtsam müüa, aga loovana, ainuomast toodete müügi sellist taset varem, sureb. Hinnad on Väga tõsiseid probleeme soliidne kaupmehed tõid firma-однодневки, kes kasutavad ainult hind motiveeritud ostjaid ja ei kanna mingit garantiid. Nende teod on viinud kahe viimase aasta jooksul hindade langus сантехническую keraamika keskmiselt 10%. Kuigi nüüd on hinnad stabiliseerunud, jah ja kaastunnet tarbijate ikkagi nihkes kõrvale ettevõtted, kellel sortimendi ja mis on võimeline kandma kohustusi'язання. Moe trendide Et mõista, milline wc-poti või kraanikauss on moes lähemas hooajal, tuleb sõita Saksamaale. Või Itaaliasse. Just nendes riikides sünnivad uued tooted. Aga kui sakslased eelistavad võimalikult paljudele практицизма, siis itaallased kõvasti töötavad vastupidises suunas, kui keeruliste vormidega. Seejuures ei need ega teised ei unustada filmikanal. Peaaegu iga firma-tootja on oma disain-stuudio, kus hobune silma peal seadusandjad mod, loovad oma "punch". Muide, uued punktile sanitaartehniliste keraamika saate teada erinäitustelt, MEEDIA või müügikohtades. Tõsi, mõju ei ole mitte täis - tuleb uskuda sõna. Täna on moes moderne ja minimalism. Mõned disainerid, viies mõlemad suunad on loonud sellise kontseptuaalne lahendus, kui vajalik, nii-öelda väljund, ese on raskesti loetav. Kuid sellist kogumist teed ja on individuaalne. Originaal komplektid usuvad, et imiteerida vormi ämbrid või тазика, paigaldatud ohjeldamiseks või seista. Mood on neile püsib juba kaks aastat. Loovad täna ja kollektsiooni stiilis "retro". Need on üsna kallid ja neid osta vaid üksikud, kuid suured connoisseurs antiikajast. Värvilahendusi Mitmekülgsus jälle esikohal - rohkem kui 90% müügist moodustas сантехнику valge, mis sobib mis tahes muu. Kõrge huvi ostjaid matt сантехнике heledad toonid, mis tekitab tunde m'kvaliteedi ja soojust... Rosinad on Unistus iga perenaine kaupmehed kutsuvad сантехкерамікой koos spetsiaalse kattega "керамик-plus". Peamine on, et vesi pinnale peaaegu ei teki, ei jäta plekke ja muid jälgi. See võimaldab mitte kulutada aega väsitav puhastus kestad ja ei osta puhastusvahendid. Kas seal on juba täiustatud variant керамик-pluss - koosseisu katta kuulub antibakteriaalne vahend

ALLIKAS: Ukraina ehitus kataloog

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar