neljapäev, 19. juuni 2014

Kapis unistused

"Nägu" kabineti juhataja pikka aega määrab harjumus osta midagi, mis näeb välja kallim. Täna luksuslik inter'иером keegi ei ole üllatunud. Mood kuulub individualism, mis dikteerib aimu, mis on moes ja ilus.

Peamine trend turu mööbel sisseseade viimasel ajal on muutunud liikuda nõudluse kallimat niši. Juhid on märksa обставляют oma töö kallis ja kvaliteetne, maineka mööbliga. Kasvab nõudlus mööbli järele äriklassi (hind standard mööbli komplekt, mis koosneb lauast, тумбы ja kapi - kuni $ 3 miljonit. ), klassid premium ($ 3-10 tuhat. ) ja "eliit" ($ 10-15 tuhat. ). Odav ravikabinetid экономкласса (hinnaga alates $ 500) ostavad ettevõtted on väga piiratud eelarve: õppeasutused, riigiasutused, ettevõtted-esindajad väikeettevõte.

Muide, on osa maksumus kabinet eelarves seadmed on kogu kontor on vähenenud. Kui varem kapis nõudis üle poole eelarvest, siis täna on - umbes 30-40%. Seejuures, tõsi, ise eelarved suurenevad märgatavalt - mööbel peetakse töövahend, nii et valik tehakse kasuks rohkem kvaliteetne, funktsionaalne ja stiilne sisustus.

Materjalid teemal

Kapp: Üksi iseendaga
Kapp: vormingus ja ei ole
Kuidas korraldada kontoris
Кабинетные traditsioon
Kiire kasv turu vene mööbel sisseseade - veel üks märgatav trend. Tarbijad on rohkem valmis on pöördunud vene tootjatele. Jana Шамбер asetäitja direktor firma "Камбио": "Aegunud müüt selle kohta, et kes soovivad omandada ilusat ja kvaliteetset mööblit tuleb pöörduda euroopa tootjate ja vene tootjad saavad pakkuda ainult konkurentsieelise - suhteliselt madala hinnaga. Muidugi, kõige kõrgemal hind segmendis, me ei suuda konkureerida итальянцами, selja taga on, millest rohkem kui pool sajandit arendamise kogemus president-komplektid. Aga segmendis äri-klassi vene tootjad pakuvad mööbel sama tase, mis on euroopa, selle puudumisel õhuliini selline mööbel on mõõdetav kulu ära ".

Juba mitu aastat on galeriis kabinetti oma tootmise ettevõtted, nagu "FELIX", "ЮНІТЕКС", "Камбио", on saanud tähelepanuväärne nähtus "кабинетном" turul. Anton Терентьев, tegevjuht "FELIX": "Mööbel äriklassi tootmine" Felix "konkureerib edukalt itaalia tooteid. Me kasutame samu materjale ja tehnoloogiaid: ламинированную PUITLAASTPLAAT, MDF, massiiv, metall, klaas, софтформинг, постформинг. Seejuures protsent abielu tootmises "Felix" ei ületa 0, 3%, samas tehases Itaalias on see näitaja tegemist on 1-2% ja kõrgem ".

Ei ole üllatav, et täna kodumaiste ravikabinetid klassi äri - ja lemmikute müük.

Siiski, vastavalt turuosaliste, vene ettevõtted hakkavad aktiivselt arendada ja kallima segmendi premium. Ennekõike on see wops'põhjuseks on võtta kasutusele tehnoloogia, tootmine mööbli spooni.

Kuni vene tootjad võitlevad segment premium, välismaalased (itaallased, hispaanlased, sakslased) hoiavad liidripositsiooni turul luksus mööbel sisseseade. See nišš on esitatud president-kits - on maantee, sageli eksklusiiv mööbel, mille valmistamisel on kasutatud haruldased, kallid materjalid, kohaldatakse käsitsitöö, viimistluses on olemas ornament, маркетри, mosaiik. Venemaa tarbijatele vaimus lähedal itaalia ja hispaania mööbel, erinev silmapaistva disainiga. Konservatiivne saksa stiil tundub россиянам tagasihoidlik, ei ole populaarne ja tee skandinaavialik mööbel, kus sageli esineb toores puu, mis ei mahu esitamise vene ülemuste kohta prestiižne kabinetis. Tarbijate jaoks luksus mööbel on väga oluline, mark, tootja ja ім'i disainer mudel. Importijad püütakse rahuldada maitseb kõige nõudlikumale kliendile, täna Moskvas saab tellida president-komplektid peaaegu kõik legendaarne tootjad, mida peetakse законодателями mod. Valikus ettevõtte "FELIX", näiteks, esitatud ainulaadne mudel LUNA (tehase Uffix), on välja töötatud rahvusvaheliselt tuntud disain-stuudio Pininfarina, mis on spetsialiseerunud disain Ferrari sõidukid. Ja firma SOLO, mis on spetsialiseerunud kollektsioonid hi-end, muuhulgas "эксклюзива" tarnib Venemaale maineka mööbel firma Poltrona Frau - ametliku tarnija mööbli inglise Royal court, nahast salongi autodele Maserati, BMW ja Ferrari.

Varsti osalejate arvates turu olukord segment luksus mööbel ei muutu. Vene ettevõtted kui ei ole valmis investeerima tehnoloogia, valmistamiseks vajalike luksus mööbel. Seda enam, et turg on see piisavalt kitsas ja juba küllastunud.

Vahetus kohti

Vahetus mängijad ja lemmikuid - ei ole ainus trend turu mööbel juhid. Viimastel aastatel on toimunud muutused ideoloogiaga organisatsiooni kontori ruumi tervikuna ja kabineti juhataja eriti. See-wops'on seotud nii võetakse kasutusele uusi ärimudeleid ja tekkega Venemaal suur hulk lääne-firmat, kelle stiil meeleldi võtvat üle vene firma.

Üha enam kapis ei kaaluvad nagu linnus, mis täidab ужасающую ja demo funktsioon ja kuidas составную osa kontori ruumi. Klassiruumid on muutumas avatumaks, демократичными vaimus. Stiili muutmine juhendi kaasa muutusi keskkonnas kabineti juhataja. Kabinettides eritavad переговорную tsooni, kus sageli toimuvad tootmise kohtumised, mis ei ole midagi pistmist старорежимним "kutsudes vaip". Ümarlaud muudab авторитарную briefing-seadis, kabinetis'on zone mitteformaalse suhtlemise m'millega mööbel, аквариумами ja eredad värvid.

Rohkem juhid eelistavad mobiilne modulaarne mööbel. Vastavalt Vladimir Vassiljev, asjaajaja-direktori firma Kraft, "kerge saavad endale mudelid visuaalselt сближают tippjuhtide ja keskmine lüli, mis ühendab nende kontoris dünaamika". Lisaks modulaarne kogumine mööbel sisseseade võimaldavad luua unikaalse inter'camera, maksimaalselt vastavad omamoodi ettevõtte tegevust, samuti iseloomu ja harjumusi firma juht.

Paljud fännid traditsioonilise stiili modulaarne mööbel tundub liiga lihtne ja "mitte hea". Tegelikult see lihtsus on petlik. Modulaarne mööbel on iseloomulik kombinatsioon funktsionaalsusest, kõrgtehnoloogia ja disaini. Näiteks mudel läbirääkimiste Conline X Koenig + Neurath on allikad täiendava valgustuse, mis asuvad laua keskele ja тумбовой toetus disain. Selline ebatavaline otsus mitte ainult praktiline, vaid ka atraktiivne projekti seisukohast. Nagu ka mooduleid koos integreeritud neid kontori tehnika ja elektroonika, mida moderaatorid hea meelega обставляют oma ravikabinetid.

Majandus - veel üks pluss modulaarne mööbel. Anton Терентьев: "Asendatavuse detaile, lai mudeli mitmeid võimaldavad raames üks seeria pakkuda ostjale ravikabinetid erineva hinnaga. Näiteks шпонированной kogud "Konsul" kapid, samuti peidetud osad lauad ja тумб saate teha rohkem ökonoomne, kuid samal ajal on plastiline materjal - laminaat. Lisaks loome kogumise erineva hinnaklassi kategoorias, stiililt sobivad omavahel. Ütleme, valides kapis kollektsiooni "President" kapid ja тумбы saab valida rohkem ökonoomne seeria "Технофорвард". Sarnaselt kapis "Prem'ep" saab укомплектовать kapid kogumine "Stiil", kabinet "Leader" - kapid "Süsteem".




Fashion kontoris

Pikka aega arvati, et kabinet - tüüpiliste osa kontoris, nii et sisustada seda proovinud on, nagu öeldakse, maksimaalselt. Reiting on prioriteedid mööbli valikul algas koos prestiiži mudel, maine tootja ja hind (arvati, et mida kallim, seda parem"). Kõikjal oli nn klassikaline stiil, mis iseloomustab ülekaal тяжеловесной mööbli tumedad toonid koos rohke suletud pinna. Pankurid leidsid atraktsioon "ajaloolisi stiile - alates puhast klassikat barokk, tõsi, tänapäeva tõlgendus hispaania ja itaalia tootjad. 90-ndate keskel moes sisse loginud uuringud stiilis hi-tech klaas ja kroom. Aga продержались nad hari populaarsus kauaks, kuna peeti liiga läbipaistev ja habras.

Eksperdid märgivad: kontorites kümme aastat vana palju tehti eputamine, vaid sellepärast, et äriringkonnad oli tavaks näidata edukaks ning usaldusväärsust. Isiksus peremehe kabineti kadunud luksuslik või liiga standardiseeritud keskkonnas, emotsioone ja isikupära töökohal peeti halb vorm.

Täna prioriteedid on muutunud. Nüüd moes on individualism, mis dikteerib idee, mida kaasaegselt ja ilus. Arhitektid ja disainerid rõhutavad kalduvus kadumine kõva diktaadi alt mood narva, viimistlus ja keskkond kontorid.

Nõuetele, - wops'seotud tüüpi äri, tema töö iseloomu, harjumusi ja isiklike стилевыми пристрастиями, esiplaanile. Seejuures tellija ise sageli ei osale organisatsiooni kapis. Selleks otstarbeks renditud disainerite ja arhitektide, kes tegutsevad kliendi soovidest. Muide, мебельщики märganud: mida suurem ettevõte, seda vähem juht tegeleb dekoreerimiseks.

Muidugi, on ka erandeid. Nii, hiljuti firma spetsialistid "FELIX" täitsid tellimusi mitme tõsise asutuste, top-juhid, kus pöörati suurt tähelepanu valiku mööblit. Anton Терентьев ütleb: "Kõik juhid üks suur ressurss ettevõtted tulid sisekujundus, ja iga üks isiklikult hõivas endale kõige mugavam mudel mööbel. Ja ühe sõjalise organisatsiooni kõik, kuni парт, otsustas nõukogu, et arutada spetsialistidega kõiki nüansse. Ei taha sõjaväe ja sport ametnikud. Kui me оборудовали suur sportlik p'objekt, selle juhataja osales aktiivselt tööd projektidega, vanausu kõik ruumid ".

Kuid need näited ei saa olla parem näitavad muutmise lähenemine organisatsiooni töökohal juhendaja. Kliendid on üha enam pöörama tähelepanu mugavus, funktsionaalsus, kvaliteet, ergonoomia, mudeli disain, materjalide keskkonnasõbralikkus ja hinda. Aleksei Вишкварко, tegevjuht kontsern "ЮНІТЕКС," märgib veel üks trend: "Tänapäeva tellijale on oluline teada, kas valitud neil kapis laos, millised teenused kaasnevad müük, oluline professionaalsus valitud firma, oma usaldusväärsuse ja maine".

Mis puutub stiilis eelistusi, siis klassika ja hi-tech, nagu varem väljaspool konkurentsi. Anton Терентьев: "Umbes 70% meie klientidele, eriti juhid riigiasutustest eelistada klassikat, valides täispuidust mööbel, отделанную naturaalse spooniga ja nahk, paks столешницами ja briefing-mängukonsoolide taga. Rikas убранство klassikalise keskkonna - puidu nikerdamiseks, маркетри, gold plating, ehtne nahk - kajastab idee võimeid. Stiilis hi-tech rikkust ei näitab, kuid täiesti sobib vaimule juhid on edukas, dünaamilisemaks ettevõtted, nagu "Ingosstrakh", MTS ja teised. Meie kliendid, juhid nende äriühingute, valivad rohkem kaasaegne ja stiilne mööbel, särav ja originaal värvi mudel, rohke klaasi ja metalli. Ja nagu praktika näitab, osa selliseid ettevõtteid kasvab ".

Jana Шамбер firma "Камбио" kinnitab, et kaasaegne kontorimööbel saa vastata tahes стилевом suunas - alates klassikast kuni hi-tech, "palju olulisem on, et mööbel on juhid muutunud ei ole nii palju презентационной, kui palju on mugav ja funktsionaalne. Ei ole juhus viimane ülemaailmne trend on lähendada kontori ja kodu mööbel ".

Vaadatud mööbli palett - kinnitus kehtivale tendents. Erksad värvid kabinetis täna ei ole sugugi haruldane. Näiteks viimane areng ettevõtte "Камбио" - seeria ON-LINE - ühendab loomulikkus naturaalse spooni "беленый tamm" peaaegu peegeldub sära peene sinise laua. Kõige populaarsem värv - pöök, vaher, hele беж, wenge, зебрано ja must tamm, samuti traditsioonilised toonid: tamm, kirss, mahagon, pähkel.

Rakendamine ettevõtte stiili - veel üks tendents vormistamisel kontorid. Avalikud ruumid peaaegu kõikjal on "nägu" on firma ja sisaldavad minu inter'ери elemente ettevõtte stiili, kuid enne klassiruumid, see mood veel ei jõudnud. Vastavalt disainerid ja arhitektid, kuni ettevõtte stiili kujundamisel asutused otsustavad ainult juhid lääne-ja noorte ambitsioonikate vene firmad, kes tunnistavad meeskonnavaim ja demokraatlikke põhimõtteid. Nii, nüüd on firma spetsialistid "FELIX" rakendavad projekti keskkonna kapis tippjuht suurim telekommunikatsiooni firma, mille juht soovis paigutada oma kabinetis mööblit, värvi ja vormi созвучную uue "креатива" firma. Aga küll мебельщиков selline pühendumus korporatsioonide vene turul leidub mitte sageli. Rohkem levinud vastupidine variant, kui presidendi kapis on täiesti taganeb ettevõtte stiilis.

Elena Davydova
Foto: www. kambio. ee

Allikas: Ajakiri "Profile"

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar