Ehitus ja rekonstrueerimine.
Фасадная ilu 2006-11-08 19:38:08
Vaatamata aga see, et viimasel ajal on ukraina turul'on ilmunud mitmeid kaasaegseid materjale fassaadide, fassaadi (näiteks väga erinevaid fassaad plaadid on valmistatud erinevatest materjalidest, hingedel fassaadid, jne ), üks kõige populaarsemaid viise, viimistlus ja uuendada fassaad on endiselt kere-ja оштукатуривание pinnad. Need meetodid eelistavad mitte ainult ajalooliste hoonete rekonstrueerimisel, kus lihtsalt ei saa kasutada kaasaegseid vastamisi materjali, aga ka uusi ehitisi (kuna värv on arvatavasti üks kõige ökonoomsemaid viise soojustamist). Siiski, valides süsteemi värvimine fassaad, vähe kes mõtleb, millised väliskeskkonna tingimustes toimiks kasutatav окрасочная süsteem. Sest kõigile on täiesti selge, et ei saa kuidagi võrrelda resorts Закарпатья, oma puhta õhu keskkonnas ja mereäärsed alad Krimmis, kus õhk on küll puhas, aga täidlane vaenlaseks kõikide värvide - soolad; väike linn provintsis, kus слыхом ei kuulnud tööstus смозі ja tööstuspiirkonna mõned meie linnades. Sel eesmärgil on välja töötatud euroopa standardi korrosiooni õhukeskkonna ISO nr 9223 (vt tabel. 1), kus вредность õhukeskkonna on 5 peamist gradatsiooni - vahemikus C1 kuni С5. Lihtne näide - mere õhust kolmapäeval allpool kriteeriumi С5 (! ) Pidada hävitustööle puutuda värvi. Kuid sellest on vähe kes teab ja kui teab, siis ei võeta arvesse, kui valite nurkade красящей süsteemi. Seetõttu ei ole üllatav, et üks ja sama värv, mis löödi esipaneelile ökoloogiliselt puhtas piirkonnas, talub hästi kõik kokkupuute õhukeskkonna ja sama värvi tööstus piirkonnas, on aasta teine fade ja hakkab отшелушиваться... "Värvikas" nõuded Fassaad on teada, et "nägu" kodus. Ja valimise protsess on "make-up" teda ei ole vähem oluline, kui protsessi valida dekoratiivkosmeetika tänapäeva naine. Nagu teada, защитно-dekoratiivsed pinnakatted fassaadide eesmärk on lahendada kaks peamist ülesannet: usaldusväärselt kaitsta hoone kahjulike välismõjude - vihm, lumi, tuul, uv-kiirguse, kemikaalid, mikroorganismid jne. ja vastama kunsti-ja esteetilistel ja arhitektuuriline nõuetele, tõsta kiitus hoone. Nende ülesannete täitmiseks ja on ette nähtud erinevaid esiotsa värvi. Peaasi, et õigesti valida vajalik materjal. Peamine kriteerium värvi fassaadi teenib materjal põhjust. Laias laastus, värvi väljas tööd võib jagada kolme rühma : metallist, mineraal-ja puud'puidust alus. Nii näiteks värvi, mõeldud värvimiseks puud'puitpindade katmiseks fassaadi tellistest kodus põhimõtteliselt saab, aga tulemus selline töö on ebatõenäoline, et rahuldada klientide vajadusi. Oluline on stabiilsus värvi fassaad värvide mõju uv kiirguse eest (UV), või lihtsamalt öeldes - stabiilsus läbipõlemiseni päike. Kõrgem vastupidavus UV on värvid, pigmenteerunud looduslikke mineraal-pigmendid (hinnanguliselt tehnoloogid, nende tähtaeg цветоустойчивости mitte vähem kui 10-15 aastat), mitte sünteetilised värvained ja пастами. Sissejuhatus sama värvi looduslikud pigmendid toimub tavaliselt tehase tingimustes, mitte poodides ja kontorites. Oluline tegur, mis mõjutab valikuid ühe või teise brändi värve, toimib ja hind. Vastavalt märkustele müüjad, viimasel ajal on ostjad pööravad rohkem tähelepanu ei kulu 1 liiter värvi ja kulu 1 m2 fassaad, värvitud ostetakse värvi (vt tabel. 2). Olukord turul on Vastavalt turuosaliste, igal aastal müüki fassaad värvide paar viimast aastat (alates 2000 a. ) suureneb umbes 15%. 2001. aastal, kui uskuda hinnangul ettevõtjate arv kehastab Ukraina värvid on väljas töid ületanud 50 tuhat tonni. Käesoleval hooajal on kaupmehed loodavad müüa umbes 70 tuhat tonni fassaad värvid. Kuidas usuvad spetsialistid, et viimastel aastatel on tarbijate nõudlus "ehitus" лакокрасочную tooteid nihkunud poole водоразбавляемых värvid. See trend on täheldatud ka segmendis fassaad värvid. Nii, erinevatel hinnangutel on nende osatähtsus hoone värvid on väljas töid täna on umbes 70-80%. See trend wops'on seotud pidevalt kasvavate nõudmistega mitte ainult kvaliteedi, vaid ka intelligentsed materjalid. Seadus turumajanduse ütleb, et kui on nõudlus, siis on ka pakkumine, saab väepealik täheldada siseturul on TÖÖTURUAMET. Turu nõudlus on korralikult vastas peaaegu kõik kodumaised tootjad maalimisvahendid - toote valik on iga enam-vähem suur ettevõte esineb vees lahustuvad värvid, sealhulgas esiotsa. Huviväärsuste vees lahustuvad värvid välised ehitustööd, spetsialistide arvates vaieldamatu juhtpositsioon kuulub vee-дисперсионным (латексным) краскам - nende osakaal kogumüügist värvide seda tüüpi on umbes 60-70%. Teine koht, sagedus kohaldamist, maksavad силикатные vees lahustuvad värvid - need võtavad 30-35% kogumüügist. Osa silikoonist ja mineraalide sisaldus vees lahustuvad värvid moodustavad mitte rohkem kui 10% mahust rakendamise värvid on väljas töid (umbes 6% müügist moodustas mineraalsete ja 4% - silikoonist esiotsa värvi). Turul on esindatud kodumaise ja impordi tooted. Hinnanguliselt ettevõtjad, sel aastal, impordi osatähtsus moodustab umbes 40% kogu turu mahu fassaad värvid (füüsilises mõttes). Nagu märgivad ettevõtjad, viimase aasta jooksul, hulk välismaiste värvide ukraina turul on suurenenud umbes 1, 5 korda ja üldise käibe kodu fassaad värvide oli mitte rohkem kui 5-10%, võrreldes eelmise hooajaga. Vastavalt paljude turuosaliste üsna märkimisväärselt suurenenud kogus "välismaa" juhtus tänu efektiivsele tööle müügipunktides välismaiste kaubamärkide ja asjatundlikult ehitatud reklaami poliitikas. Kohalikud ettevõtted ei saa veel kenasti esitada ise tarbija. Peamine nende trump - madal hind. Tootjad ja kaubamärgid Täna on tootevalikus iga tootja лакокрасочной toodete kohal esiotsa värvi. See on mõistetav, sest on ju, vastavalt erinevate turu-uuringud, osa fassaad värvid moodustavad umbes 40% (füüsilises mõttes) kogu ukraina turul on TÖÖTURUAMET (vt. nr 9?? &??, 2002). Vastavalt müüjad, kõige populaarsemad neist on kodumaiste toodete nõudlus tuntud brändi, ammu käivad turul ja millel on hea maine. See toode ДЛКЗ JSC "Лакма", Коростенского § -jah "Merevaik", "JOBI-Ukraina", ütleb müügiesindaja jsc "Химрезерв", Яворивского-gu "Lumi-Ukraina" jne Seas imporditud värvide turul ennast hästi tõestanud esiotsa värvi järgmisi kaubamärke: FEIDAL, CROWN, MARSHALL, Sadolin, TEXCOLOR, JOBI, Малтон, TIKKURILA, CAPAROL, AlcroBeckers, SNIEZKA, CHEMOLAK, CAP jt märgivad eksperdid, nõudluse kasv esiotsa värvi, tõi kaasa nõudluse kasv ja primer, kuna nende kasutamine tagab kvaliteetse kattega fassaad. Peaaegu kõik kodumaised ja välismaised tootjad on oma tootevalikut ja selle tooteid. Nii, seas грунтовок kodumaise tootmise väärt koht, võtab tooteid § -jah "Lumi-Ukraina", Коростенского § -jah "Merevaik", UAB "Лакма" ja teised Ostavad enamiku osalejate turu TÖÖTURUAMET, peamised ostjad fassaad värvid esinevad suured ehitusfirmad ja linnavalitsuse (Hoo, LIIGA jne. ) Nad moodustasid ligikaudu 40% kogu müügist. Kusjuures, kui suured ehitusfirmad omandavad kuidas kodumaise ja impordi värvi (tavaliselt viimistlus eliidi kodudes), siis algab võimu tavaliselt töötavad ainult ukraina tootja (kaup ikka odavam välismaa analoogid). Vastavalt märkustele turu korraldaja, need kategooriad ostjad sõlmivad lepingud varustamise vajaliku hulga värvide otse tootja tootja (või importija, kui lasen hind). Umbes 20% rakendamine fassaad värvide moodustas osa ehitus-brigaad (коттеджное ja eraldi hoone). Valida värvid on selles kategoorias ostjad peamine mõju avaldavad soove ja rahalised võimalused investori (tellija). On jaemüügi võrgu saabub umbes 20-40% kogu toodetud kodumaiste värvid. Seotud imporditud tooted on olukord pisut teistsugune, läbi jaemüügiga rakendatakse mitte rohkem kui 25% ввезенной tooteid. Vastavalt turuosaliste, "индивидуалы", kes ostavad värvi väljas tööd tarbida mitte rohkem kui 5-8% kogumahust rakendamine - see-wops'seotud omadused teostama tööd. Pealegi, kui uskuda ettevõtjad, eraisikud, kes omandavad esiotsa värvi, kasutavad neid tavaliselt läbi покрасочных töötab siseruumides. Hooajalisus esindajate arvates kauplemine organisatsioonid, kogu sortimendi лакокрасочной toodete nõudlus esiotsa värvi kõige aldis hooajalisi kõikumisi. Kui nõudlus inter'єрні värvid ja lakid, talvel märgatavalt väheneb, siis nõudlus esiotsa värvi (vähemalt tootjatelt) peaaegu vähenemist ei ole. See asjaolu on seletatav - tehnoloogia, töö värvimine, fassaadide on võimalik teostada temperatuuril mitte alla +5 ° c. Aga turg on esitatud mõned liigid, import, värvide, turustamise, mille hooajalisus praktiliselt ei mõjuta. Wops'see on tingitud asjaolust, et selliseid värve võib kanda isegi siis, kui "ja " - " klemmide vahel" temperatuuril. Reklaam sõnul On paljud turuosalised, reklaam on, kui mitte väga, siis on väga oluline keerulises küsimuses turustamises. Isegi väikesed ettevõtted püüavad leida oma eelarve vahenditega korraldada reklaamikampaania. Aga reklaam лакокрасочной tooted üldiselt ja fassaad värve, eriti on mõned eripärad. Värvid, seda suurem on esiotsa ei kuulu hulga tarbekaupade, nii, nagu märgivad turuosalised, tõhusust ja televisiooni, ja veelgi enam raadio-reklaami ei saa nimetada kõrge. Enamik kodumaiseid tootjaid ja peaaegu kõik esinduste välismaiste ettevõtete kõige tõhusam reklaam usuvad tänava бигборды, samuti reklaami erialases ja asjalik ajakirjandus. Tõhus hooajaline reklaam ühistranspordis. Üldine stiil on reklaami - kindel-diskreetne ja tavaliselt teksti sisu. Enamik tootjad ja importijad ei rahulda ja osaleda spetsialiseerunud ja tööstuse näitustel. Viimastel aastatel importijad piisavalt aktiivselt läbi temaatilised seminarid, kus kutsutud eksperdid selgitavad töö eripära kavandatud materjalidega. Jaemüük suur tähtsus on eelkõige mugav territoriaalne asukoht ja muidugi silmatorkav välireklaam. Spetsialiseeritud kauplused ning ehitus-supermarketid üritavad end reklaamida ei ole ainult äri ajakirjanduses, vaid ka ühistransporti (metroo, shuttle takso, jne. ) Edasimüüjad eelistavad reklaami äri-ja erialases ajakirjanduses aktiivselt näitustel. Siiski, enamik turuosalised usuvad, et parim reklaam - fassaadid nähtav ja tuntud hooneid, kvaliteetselt värvitud "oma" värvi. Müügi edendamine selleks, et kaasata võimalikult suur hulk ostjaid (ja, mis kõige tähtsam, hoida neid) ja tootjad ja kaubandus organisatsioonid on "laos" suur arsenal. Aga kui meelitada uusi ostjaid, sõltub peamiselt tõhusat reklaami-poliitika on ettevõtte, siis pikka ja viljakat koostööd sõltub paindlikkuse hind (müügi) poliitika turundaja. Müük krediiti. Kasutades seda vormi makse harjutanud, tavaliselt siis, kui töö ehitusega organisatsioonidega. Kusjuures - mitte ainult suured. Vastavalt turuosaliste, isegi väikesed ehitus-brigaad on võimalus omandada kaup armu makse, kuid vaid oma alalise müüja. Samal ajal, nagu märgivad ettevõtjad turul, viimastel aastatel on jälgitav tendents on vähenemise müük лакокрасочной toodete laenu jaemüük. Allahindlusi. See vorm müügi edendamiseks leiab kõige soe vastust südames tarbijatele. Sellepärast, et kaubandus organisatsioonid pakuvad ostjatele erinevate süsteemide allahindlusi - väike - ja крупнооптовые, kumulatiivseid, hooajaline jne. Nii, nagu mõned kodumaised taimed tootjad, allahindlusi крупнооптовые partei tooteid võib ulatuda kuni 18-20%. Vastavalt esindajad kauplemine organisatsioonide olulised allahindlused ja toodete säilivusaeg kus lõpeb. Prognoosid Nagu paljud usuvad ettevõtjad turul olemasolev selle aasta trend suurendada tarbimist fassaad värvide приостановится. Mõned ettevõtjad väidavad, et võib tekkida nõudluse langus umbes 5%. Oma prognoose nad wops'seostavad poliitilisest olukorrast riigis on tulemas valimised, et nende arvates tooks kaasa suured kulud, "raha märke" läbiviimine reklaamikampaaniad, mitte remont fassaadide. Kuid need prognoosid ei anta turu inter'karjääri värvide ja lakkide - selles segmendis prognoositav kasv müük kokku umbes 10-15%. Vastavalt Irina Konovalovoj, juht 000 "Аскона", sv'язку praeguse nõudluse kasv esiotsa värvi, kasvab nõudlus primer, sest ainult nemad suudavad tagada kvaliteetse kattega fassaad. .. v, Autor tänab ettevõtteid "ЕСПАК-Ukraina", UAB "Amber", "Комтеко", DP "Хафеп-Ukraina", 000, "Alfa-Kontuur" Arvamus spetsialist Nikolai Surematu, tehnoloog osakonna ehitus-ja viimistlusmaterjalide firma "Alfa-Kontuur "Viimasel ajal on turul лакокрасочной toodete täis erinevaid pakkumisi, nagu välismaa tootjate ja kodumaiste. Kusjuures kohalikud tootjad on kaetud lai teemadering ei ole varem välja maalimisvahendid on tüübid ja värvid, rääkimata pakendatud oma kauba, mis võimaldab neil подтягиваться juurde tunnustatud välismaiste turuliider on TÖÖTURUAMET. Nüüd on tarbijal on võimalus valida olemasolevate sortide kaup, mida ta vajas. Kuid tekib probleem teadliku valiku, sest paljud tootjad ja nende müügiesindajad ei anna täielikku teavet toote kohta, välja arvatud reklaam, mis ei ole alati p'objektiivne. Ma arvan, et olukord muutub peagi. Sest, et tarbija hakkab juba huvitama eelkõige kvaliteetseid omadusi toote, selle pakendi ja hinna. Tabel. 1. Rahvusvaheline standard ISO 9223 seab n'on viis kategooriat korrosiooni atmosfääri ja standard IS0 12944-2 jagab kategooria, 5 kohta kaks - С5-ja С5-M Kategooria korrosiooni Näiteid C1 Väga madal Laod kuiv, отапливаемые tootmisruumid (nt õmblustootmine). C2 Madal Ruum, madala saaste kuiva õhu, kütteta tootmisruumid (nt garaažiuksed karbid). SZ Keskmine Linna ja tööstusliku atmosfääri keskmise sisu S02, suur õhusaaste tase tootmise tolmu. C4 Suur Tööstus-ja ranniku-või rannikulähedased valdkonnad keskmise soolasisaldusega õhus. Keemilised tootmine, pesumajad, laevatehased. C5-I on Väga kõrge (tööstuslik) Tööstus-ala, millel on tugev õhusaaste ja agressiivse keskkonnaga. Niiske mereõhk suure soolasisaldusega. Keemilised tootmine millel on suur sisu väävliühendite ja lämmastikoksiidide, фтористых ühendused. пС5-M on Väga kõrge (meri) Tabel. 2. Mõned esitatud turul fassaad värvide Tootja, Mark värvi Alus Vedeldi Kulu m2 / l Hind 1 l, eek Keskmine kulu 1 m2 uah Impordi tooted ATS Arreghini S.p.a. Murival Esterno акрилатные tõrva vesi 10-12 m2 / l 25, 39 2, 33 Murival Esterno ai Quatro akrüülvaik. vesi 8-10 m2 / l 20, 03 2, 25 K81 ai Quatro Pittura Acrilica akrüülvaik. vesi 12-14 m2 / l 28, 95 2, 24 SNIEZKA Aery Sniezynka Fasadowa акрилово-сополимерный lateks vesi 8м2 / l 13, 28 1, 66 Alcro-Beckers AB Sockelfarg акрилатный lateks vesi 5-6 mg / l kaks kihti 37, 05 6, 17 Expo Fasadakrilat акрилатный lateks vesi 5-6 mg / l kaks kiht 47, 24 7, 88 Silikatfarg калиевое vedel klaas vett 4-5 mg / kg kaks kihti 41, 7 8, 34 Lindec AB Linorit tsement vesi 5 m2/kg kaks kihti 22, 4 4, 48 Jafep Petrex-5 Liso akrüülpolümeer vesi 4-6 m2 / l kaks kihti $ 0, 45-0, 57 $ 0, 45-0, 57 Petrex-5 Rugoso akrüülpolümeer vesi 4-6 m2 / l kaks kihti $ 1, 8-3, 5 $ 1, 8-3, 5 Chemolak sro Plytex Akrüül vaigu Plyolete sing. растворігель 6-8 17-22 7-10 Renofas J Поливиниловый vaigu Vinamul vesi 1-2 6-10 6-12 FEIDAL HIT Fassadenfarbe Stüreen-akrüül dispersioon vesi 4-6 13, 72 4, 57-5, 0 Fassadenfarbe S Сополимерная поливинил-ацетатная dispersioon vesi 4-6 19, 01 5, 97-7, 0 Einphasen Elast Fassadenfarbe 100% dispersioon puhas vesi. 3-4 33, 7 20, 0-23, 0 TEX-COLOR Tex-Egalitionsfarbe akrüül vesi 5-6 m2/kg 16, 5/kg 3, 3-4, 2 Silikat-Fasadenfarbe vedel kaaliumi klaas vett 3-4 m2/kg 20, 35/kg 5, 05-6, 1 Silicon-Armirungfarbe silicon vaigu, tugevdatud kiud vesi 3 -4 m2/kg 33, 2/kg 8, 5-11, 2 Kodused tooted ütleb müügiesindaja jsc § -d "Merevaik" "Merevaik-Fassaad" Стиролакриловая vesi 5-6 5, 46 0, 92 § -d "Lumi-Ukraina" "Lumi on Universaalne" акрилово-сополимерный lateks vesi 8 6, 81 0, 85 Jobi-Ukraina Малтон "Grand 1500" Silicone сополимеры vesi 200-230 g/m2 20 14 Jobi Fassadenweiss Акрилово-lateks сополимеры vesi 270 g/m2 9 6, 6 Малтон "Makro 500" Акрилово-lateks сополимеры vesi 170-200 g/m2 8, 1 5 Haridusprogramm, et tarbija Üldistatult spetsialistid kaupa liigitatud esiotsa värvi kahte liiki - värvi orgaanilistes lahustites (органоразбавляемые) ja vee-разбавляемые (või kuidas neid nimetatakse - vees lahustuv). Neid on igasuguseid värve on üsna erinevad üksteisest nagu tarbija, nii tehnoloogiliste omaduste. Värvi orgaanilistes lahustites Valik selliseid värve, выпускающихся nagu kodu-ja välismaistele tootjatele on piisavalt lai. Tänapäeva органоразбавляемых värvid lahusti kasutatakse tavaliselt white spirit, kuigi mõnikord kasutavad сольвент ja ksüleen. Kohaldamise tõttu orgaaniliste lahustitega, nagu tint iseloomustab kõrge toksilisusega ja горючестью. Siiski, vaatamata need kahjulikud näitajad, värvi orgaanilistes lahustites on ekspertide sõnul on mõned eelised enne водоразбавляемыми värvid. Esiteks, värvi lahustites saab kasutada, kui negatiivseid temperatuuridel, ja teiseks, nagu väidavad tootjad ja tehnoloogid, свеженанесенное katmine ei mõjuta ebasoodsad ilmastikuolud (näiteks, see ei saa olla rikutud vihma). Need eelised võimaldavad oluliselt laiendada hooajalisus käitumist покрасочных tööde. Vastavalt spetsialistide kohaldamise selliste värvide, võib-olla isegi talvel, aga see on seotud mitmeid tehnoloogilisi raskusi (enne taotluse kiht värvi tuleb eelnev sulatamine ja äravool substraat). Водоразбавляемые värvi Peamine eelis nende värvide seisneb selles, et nende valmistamiseks asemel kallis, tuleohtlikke ning toksilisi orgaanilisi lahusteid kehtib vesi. Vee-hajutatus värvi peaaegu lõhnatu, need on kergesti kantakse pinnale pintsliga, rullikuga või краскопультом, kuivavad kiiresti. Protsessi teket kile kaasas vaid vee aurustumine ja ei ole seotud протеканием keemiliste reaktsioonide. Spetsialistid kaupa liigitatud водоразбавляемые värvi järgmiselt: • põhineb vee dispersioon akrüül tõrva; • põhineb "vedel kaalium klaas" (силикатные värvi); • põhineb vee dispersioon silikoonvaik (värvi silikoonist); • mineraalsed värvid põhineb tsement ja lubi (tsement ja lubi värvi). Akrüül-lateks värvid on kõige populaarsem водоразбавляемых värvide. Vastavalt spetsialistid, et saada kvaliteetset финишного katmiseks piisavalt kanda pinnale kaks kihti латексной värvid. Seejuures katmine osutub piisavalt elastne ja on võimeline ära pragusid alusel laius kuni 1 mm. Kui on vaja luua kvaliteetse, püsiva reostus viimistlus, millele ei esitavad kõrgeid nõudmisi паропроницаемости, siis kohaldamise akrüül värvid on kõige otstarbekam. Kui pinnakate esitavad kõrgeid nõudmisi паропроницаемости (nt värvimine, hoonete halb veekindluse sihtasutused), eksperdid soovitavad kasutada силикатные või värvi silikoonist. Силикатные värvi kehtivad, tavaliselt, värvus mineraalsete pindade, näiteks maavarade штукатурок, või pindade, varem värvitud lubja -, tsemendi-või силикатной värviga. Kui kasutate силикатной värvi, eksperdid soovitavad eelnevalt kanda окрашиваемую pind силикатную krunt. Võrreldes akrüülvärvidega силикатные värvi vähem эластичны ja ei hõlma väikesed lõhed alusel. Tänu kõrge паропроницаемости, силикатными värvid sageli värvi hoone on vana hoone, mille seinad on halvasti kaitstud tõusu ja põhjavee. Силикатные värvi peetakse mõistlik valik telefoni maali seina kokkupuutuvate niiskuse seestpoolt hoone. Eksperdid märgivad tähtis omadus need värvid - nad ei toeta arengut mikroorganismide ja seetõttu ei ole vaja kasutada erilisi антисептичных toidulisandeid enne värvimist pind. Värvi silikoonist. Spetsialistide arvates on nad ühendavad parimad omadused akrüül-ja silikaat värvide. Ennekõike puudutab see паропроницаемости, mis on silikoon värvid on umbes sama, nagu on silikaat. Kuid erinevalt silikaat värvide, nad moodustavad veekindla kile, mis ei põhjusta pinnalt pingeid kandjal, mis on eriti oluline, kui värvi оштукатуренных pindade. Erinevalt akrüül polümeerid, silikoon, vaik ei термопластичны, siis seal ei ole kustumatu temperatuuri tõstmisel. Koos kõrge vett tõrjuv omadused - see annab pealispind, värvitud силиконовыми värvid, praktiliselt pole saastatud. Silikoon värvid sobivad peaaegu igat tüüpi mineraalsete pindade. Nad on ka hästi ühilduvad nii mineraal-ja akrüül lateksiga värvid. Arvatakse, et силиконовыми värviga võib värvida isegi vanad силикатные katta. Veel üks eelis silikoonist värvide - elastsuse. Vastavalt spetsialistid, nad võivad katta praod alusel laius kuni 2 mm. Silikoon kate on ka nagu силикатные ei toeta arengut mikroorganismide, et nad ei vaja kohaldada erilisi фунгицидных ja альгицидных toidulisandeid. Töö silikooniga värve peaaegu ei ole kohustus järgida ettevaatusabinõusid - need värvi ei ole agressiivne. Nii nagu silikoon, vaik hästi segatud akrüül сополимерами, nad on sageli lisatakse koosseisu akrüül-lateks värvid omaduste parandamiseks viimase. Ekspertide sõnul, silikoon värvi on optimaalne dekoratiiv-ja tegevuskulud omadused. Ainus puudus, oluliselt piiravaks, nende rakendamine, on kõrge hind sellise toote. Mineraalsed värvid (tsement ja lubi) kehtivad ka palju vähem kui värvi muud tüüpi. Tsemendi värvi moodustavad katta suure паропроницаемостью ja veekindluse. Kõige rohkem on nad sobivad värvimine betoonist ja tellistest pindade. Преимущественная kasutusala lubja värvide - hoone vana hoone krohvitud lubja-või lubja-tsemendi-noa krohviga. Värvigamma lubja värvid on tavaliselt piiratud heledate toonidega. Lisaks, vastavalt spetsialistid, nende värv ei vastupidavad ühendid väävel on tavaliselt, mis on linna õhus. ALLIKAS: Ehitus ja rekonstrueerimine
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar