Ehitus ja rekonstrueerimine.
Лакокрасочная tooted 2006-11-27 10:17:40
On olemas mitu lähenemist klassifitseerimise maalimisvahendid (TÖÖTURUAMET). Ühe tunnuse alusel - mehhanism пленкообразования - need on jagatud värvi koos füüsikaliste ja keemiliste пленкообразования; soo, "koostis" lakid ja värvid (väga jämedalt) jagunevad järgmistesse rühmadesse: 1) mis sisaldavad orgaanilisi lahusteid, 2) vees lahustuvad, 3) pulbervärvimine; teel pealekandmise - õhuvaba, õhk jne. ; võimalust kuivatamine - kuumtsingitud, ultraviolett -, конвекционное ja värki. On veel üks võimalus liigitus - ala kasutamiseks. Sel juhul лакокрасочную tooteid (ЛКП) подразделяют toodete tööstuse sihtkohta, mida kasutatakse tööstuses (masina -, mööbli, värvimine, autode jne. ), ehitus sihtkohta, prinditud. Rühma ЛКП samuti kuuluvad erinevad krundid, pahtleid, lahustid, pigmendid ja muud materjalid, mis on vajalikud tootmiseks värvimistööd tööd. On veel üks võimalus liigitus - väärtus, mis on, muide, vastab mingil määral ja hinne лакокрасочной toodete kvaliteeti. Selle põhjal ЛКП kaupa liigitatud kolme segmenti: kallid kvaliteetsed, keskmise hinnaklassi ja sobiva kvaliteediga ja odav (no comments). Maht ja struktuur tarbimise Statistika väidab, et mahud tarbimise ЛКП Ukrainas on aeglaselt, kuid pidevalt kasvavad. Maksimaalne nõudlus nautida TÖÖTURUAMET ehitus sihtkohta, mis moodustavad massist-aastalt, hinnangute, 60 kuni 70%. Tooteid masinate ja seadmete tööstus moodustab vähem kui 30%. Tarbimine TÖÖTURUAMET Ukrainas, tuh t: 2000 g. - 147 2001. - 173 2002 g. -210 omakorda "kirg" ehitusmaterjalide TÖÖTURUAMET liiga ühtlane. Suurim nõudlus naudi inter'єрні värvi (45-50%), ligikaudu 25% tarbimise mahust moodustavad esiotsa värvi, kolmanda positsiooni (15-20%) võtavad lakid puu (täispuidust, mööbli müük), vaid erinevad lisamaterjalid (krunt, pahtel, postmark jne. ) moodustavad umbes 10%. Remonttööd автоэмали, vastavalt mitmed eksperdid, moodustavad eraldi rühma, mis areneb vastavalt oma seadustele. Nende iga-aastane tarbimine umbes 20 tuh t. Viimastel aastatel on peamine tarnijate seda tüüpi TÖÖTURUAMET - Venemaa ja Valgevene - terasest olema aktiivset konkurentsi "Лакма" ja lääne tootjad - Tikkurila, Akzo Nobel. Eripäraks ehituse segment siseturul on kirg tarbijate TÖÖTURUAMET orgaaniline alus, mis moodustab 70-75%, samal ajal kui arenenud riikides on juba pikka aega eelistada vees lahustuvad värvid (70-80%). On sv'язку selle ja import TÖÖTURUAMET orgaaniline alus, on vaid 15%. Vees lahustuvad värvid kokku tarbimise moodustavad vaid 15-20%, kusjuures 80-85% neist veel kolm-neli aastat tagasi oli välismaale päritolu. Kuid viimastel aastatel on hulga kodumaise tootmise seda tüüpi värvide hakkas kasvama, ja praegu osa водоразбавляемых TÖÖTURUAMET, imporditud välismaalt, on vähem kui pool kogutoodangust tarbimine. Kõige suuremat huvi klassifikatsioon objekte "hind" ja "kvaliteet". Kõik turuosalised küsitletutest materjali ettevalmistamisega, on selles küsimuses ühel meelel: seni veel meie tarbija eelistab odavaid ja mitte väga kõrge kvaliteediga kahjustused tooted (suures kodumaise toodangu kohta), mis moodustavad umbes 50% потребленного mahu. See kategooria peaks nimetatud õlivärvid, алкидные ja vees lahustuv TÖÖTURUAMET siseturistide arv. Samal ajal tähistatakse pidevat kasvu keskmise hinnaga (ja hea) segment, mis eelmisel aastal umbes 35%. Ülemine kvalitatiivselt-hind segment (top-segment) on püsinud stabiilsena juba mitu pet ja moodustab 15%. Nagu teada, ei ole reegleid, ilma eranditeta. Seega antud juhul on Krimmis. Väikesed süstid venemaa investeeringute ja soov kliente saada tulemus hea kvaliteet on suurendanud top-segment kuni 30%. Omadused nõudluse hindamisel tarbijate ettevõtjad taas ei nõustu. Ainuke asi, et nende kohta'ühendab, on see, et peamine ostja oma tooteid - ettevõte. On индивидуалов moodustab kuni 15% segment "ehitus värvid" (maksimum), ja 0% - "trükitud". Rakendamise kava, näiteks ehitus-ЛКП üsna traditsiooniline. Erinevused algavad piirkondlikul tasandil. Et Kiievis, näiteks, on iseloomulik järgmine jaotus: umbes 20-25% lakkide ja värvide kaudu müüdud jaekaubanduse (spetsialiseeritud kauplustes, kaubamärgiga kauplused, majapidamine turud), ülejäänud ostavad vahendajad (30-40%) ja подрядные organisatsiooni (40-45% ). Samal ajal ida-ja lõuna-Ukrainas suhe jae-ja hulgimüük, müük (protsentides) võib olla 50x50 ja isegi 70x30. Praeguse klassifikatsiooni, töövõtjate ранжируют kolme kategooriasse: suured ehitusettevõtted, keskmine, mis on spetsialiseerunud ehitus-väikeste objektide'objektide ja väike - remondi -, ehitus brigaad. Esimene kategooria omandab umbes kolmandik, teine - 45-50%, kolmas-vastavalt umbes 20%. Tööstuslikud värvi рознице ei müüda, selle grupi materjalide osta ainult ettevõtte tarbijad. Väga ebaühtlase on nõudlus лакокрасочную tooteid piirkondades Ukraina. Maksimaalne tarbijate arv on koondunud Kiievis. Vastavalt piirkondliku turundusjuht ettevõtte "Akzo Nobel Decorative Coatings" Vladimir Ševtšenko, Kiiev moodustavad umbes 40% müügimahtude, teine koht on jagatud kahte Dnepropetrovsk ja Odessa oblast (15%)ning Lääne-ja Ida-Ukraina omandavad umbes 10%. Märgib Vladimir Ševtšenko ja mõned omadused nõudlus. Kui Lääne-ukraina omandab kahjustused materjalid peamiselt eluaseme, siis Kesk-ja Ida-piirkonnad suuremal määral ostavad TÖÖTURUAMET dekoreerimiseks ühiskondlike ja tööstuslikud kosmoseuuringud. Sõltuvus nõudluse hooaeg on karm korrelatsioon ainult seoses hoone värvid. Kogemus ettevõtete arv näitab, et majanduslangus on nõudlus langeb talvel. Detsembris ta on 0. 8-0. 9 alates kuus keskmiselt tarbimise tase on jaanuaris - isegi 0. 6 ja suvel (juuli-august), läheb ta välja riba 1. 2-1. 3. Kuid ka siin on nüansse. Näiteks esiotsa värvid hakkavad omandama soojenemine kevadel, ja enam-vähem stabiilne nõudlus seda tüüpi ЛКП jätkub seni, kuni sügisel. Inter'єрні värvi (eriti vees lahustuv), mida kasutatakse ainult sisetingimustes, ostavad aastaringselt, vaid perioodil, mil tähistatakse järsk langus nõudluse-suve teine pool - hooaeg mass puhkus. Erandiks on hooajalisus tarbimise moodustavad mereäärsed holiday piirkonnad. Krimmis, näiteks tipp nõudluse perioodil oktoobrist maini, millal käivad ettevalmistused järgmise курортному hooajaks. Nõudlus tööstuslikud värvid, vastavalt spetsialistid AS "Deco", ei ole üldse see sõltub aastaajast, väikesed mõõnad märgitakse ainult perioodidel pikad pühad (jaanuaris ja mais), samuti tipp отпускного hooaja. Sama muster on iseloomulik ja segmendi trükivärvid. Hinnad on praegu olemas kaks hindamise lähenemine on selline näitaja, nagu hind. Enamik kohalikud ettevõtjad turul opereerivad näitaja "hind ühe kg (liitrit)". Leading sama importijad eelistavad töötada koos näitaja "hind lahendusi," investeeri see mõiste hind ja ettevalmistavaid materjale ja töö kohaldamise ja vastupidavuse saadud värvkatte. Kuid see lähenemine et enamikele meie kaasmaalased veel võõras. Teine oluline нюансом, tavapärasest siseturul, - puudumine mitmed tootjad kirjaoskajad müügilepinguga poliitik: kasulikke, turustaja'юторської, vahendusfirma jne. Vastavalt ettevõtte töötajad "Deco", see kehtib ka ukraina ja välismaiste tootjate, продвигающих oma tooteid meie turule. Vastavalt osakonna juhataja, turundus-firma "Химрезерв" Oleg Кононца, küsimus on kodumaiste tootjate selles, et peaaegu kõik nad on "топчутся" ühes kvalitatiivselt-hind segmendis, selle tagajärjel hakkasid nad madalamad hinnad, tehes kohati äärel kasumlikkust, rääkimata sügisel kvaliteedi tase. See viib selleni, et ükski ettevõte ei ole võimeline praegu veeta tootmise moderniseerimine. Kuid kaua nii kesta ei saanud, ja hinna langus peatunud. Praegu alampiir odavaid TÖÖTURUAMET lõpetas tasemel 3-4 uah. / Kg, ja ülemine on - 6-7 uah. / Kg. Sellesse rühma ЛКП kuuluvad traditsioonilised õlivärvid ja пентафтальних emailiga kodumaise tootmisega. Keskmine segment, piiri, mille aluseks on vahemikus 7-9 uah. / Kg kuni 20-25 uah. / Kg, mis on esitatud tooteid nagu ukraina ja välismaiste продуцентов: "Лакма" ja mitmeid ühistuid, "Ярославские värvid", "Эмпилс ", " Лакокраска "(Valgevene), Feidal, ATS, Meede, Meffert AG, Sniezka, Eskaro, Marschall, Тікколор (vene tootmine kontserni tikkurila). Ülemises segment "meie" ei ole, see kuulub täielikult западноевропейским tootjad: Akzo Nobel (Sadolin), Tikkurila, Beckers (общестроительные materjalid kuuluvad kontsernile Tikkurila), Meffert AG, Vivacolor, Caparol, CAP, Oikos. Hinnad nende tootjate, nagu näiteks ehitus keskmiselt 30-40 uah. / Kg. Kohalikud tootjad Toodavad ЛКП Ukraina tegeleb piisavalt suur hulk ettevõtteid. Mõned allikad nimetavad 50-60, teised aga - 70-90, millest valdav enamik on edukalt töötas veel ajal NSVL. Aga selle "armee" vaid 15-20 peaks p'toodangu maht üle 1 tonni aastas, kõik teised eraldavad 100 kg, kuni 1 tonn. Kõige edukamad on need ettevõtted, nagu днепропетровский ЛКЗ, kiiev "Лакма", sumy "Сумыхимпром", mis annavad ligi pool kogu ЛКП Ukrainas, samuti odessa "Элакс", коростенский tehas "Merevaik". Väga säästlikult esitatud Ukrainasse, tootmise pulber värvid, mida kasutatakse masinates. Peamiselt kasutavad pulbervärvimine värvi, välismaalt, Portugal ja Prantsusmaa. Ainult kodumaise tootja seda tüüpi TÖÖTURUAMET on donetski firma "Nord". Kuid viimastel aastatel on'ilmunud ja algajad, kes ja mahust ja kaubamärgi valik üsna edukalt теснят olijad. Sellised tuleks pidada киевскую firma "Химрезерв", tegutseb turul juba 10 aastat, dnipropetrovsk "Liider" ja "Email", харьковскую "Тимекс" ja mitmed teised. Lisaks neile on alates 2000. aasta Ukraina'seal oli ka mitmeid ettevõtteid väliskapitalile või SP, mis moodustavad juba tõsist konkurentsi "старожилам" - "LBP-фарба", "Bordeaux", "Йобі-Ukraina", "Мефферт Ганза Фарбен", "Lumi-Ukraina". Formaalselt juurde algajaid "viimane laine" peaks ka seostada, ja suur (seejuures ei ole arvestatud) hulk väikesi ettevõtteid, kes tegutsevad parimal juhul poolhaagiste seaduslikult. Sellesse kategooriasse tootjad "meetrid" опенком hooletust nimetatakse "гаражники". Päris paljud kohalikud tootjad TÖÖTURUAMET on peamised tarnijad toodete siseturg. Paar viimast aastat on nad kindlalt hoiavad 65-70% turuosa. Tootmine TÖÖTURUAMET Ukrainas, tuh t: 2000 g. -107 2001. - 130 2002 g. -150 Impordi Märkimisväärne (45-50%) osa imporditud toodete Ukraina on vene ja / valgevene päritolu: "Ярославские värvid", mis eraldavad kaks ярославских tehas "Лакокраска" ja "Jaroslavli tehas" Võit töötajad ", " Лакокраска "hr. Lida (Valgevene). Lisaks neile aktiivselt viimase aasta ukraina turule "murrab" JSC "Эмпилс" Rostov-on-Don. Teisel kohal mahust impordi tuleb nimetada Saksamaale. Toodete müüjad nagu Caparol, Feidal mure "Meffert AG" (kaubamärgid Dufa, Flamingo, ProfiTec), Meede, Neile-Color on üle 20%. Kolmas koht kuulub poola ЛКП (eriti kaubamärk Sniezka), mis võtab aega umbes 15% turuosa. Umbes 10% impordi - see kahjustused materjalidest valmistatud skandinaavia riikides, mis on esindatud tuntud kaubamärgid Tikkurila (Soome), Vivacolor (mure Vivacolor, Läti-Eesti), Sadolin ja Pinotex (kontsern Akzo Nobel, Rootsi), Beckers (Rootsi). Vähem koguses ruumis olemas tooted on teiste lääne-euroopa tootjad: Jobi (Holland), Alpa (Prantsusmaa), Ispo (Saksamaa), itaalia ATS ja Oikos, Jafep (Hispaania), samuti Eskaro (Eesti), Rigas Gruntas Krasas (Läti), Marshall (türgi ettevõte kontserni Akzo Nobel), Тікколор (vene tootmine kontserni Tikkurila). Eksport tervikuna On ekspordi maht kodumaiste ЛКП, mõõdetud on kaalutud näitajatest, kasvavad, aga see kasv toimub peamiselt tingitud odavaid tooteid - kruntimine, pahtleid jne. Nii, osa tooteid 2002. aastal oli üle 59% ekspordist. Umbes kolmas osa moodustab органоразбавляємиє TÖÖTURUAMET. Peamine tarbija ukraina ЛКП on Venemaa, aga pärast teeb ta KÄIBEMAKSU органоразбавляємиє TÖÖTURUAMET ekspordi maht vähenes enam kui kaks korda. Teine kogus tarbija TÖÖTURUAMET on Moldova, kuhu eksporditakse ligi kolmandik органоразбавляємих TÖÖTURUAMET. Väike osa selle liigi ЛКП kaasas ka sellised riigid SRÜ, Aserbaidžaan, Valgevene, Gruusia. Kogu riigis endise NSV liidu eksporditakse üle 95% TÖÖTURUAMET selles grupis. Väikesed pakkumise TÖÖTURUAMET (põhineb peamiselt akrüül-ja vinüülpolümeeride polümeerid) tehakse mõned riigid endise СЭВ: Ungari, Poola, Rumeenia. Kahjustused materjalid vee baasil omandada kas ukraina tootjad ka ainult SRÜ riikidesse (Valgevene, Kasahstani, Moldova, Venemaa). Siiski tarnete mahud on äärmiselt väikesed, näiteks 2001. aastal müüdi 342 tonni. Prognoos prognoosimisel on riigi siseturul ЛКП ettevõtjad on piisavalt väga kategooriline: maht tarbimine kasvab. Kui aga mõõta näitajate kasvu nende arvamused lahku. Pessimistid usuvad, et kasv on 10-12%, optimistid kaldun numbrile 20-25%. Põhjused optimistlikku prognoosi üsna olulised. Esiteks, aeglaselt, kuid kasvavad ehituse mahud, peamise tarbija ЛКП. Teiseks, jätkub märgatav elavnemine tehnika ja eriti suureneb Ukraina auto park. Kolmandaks, kasvab arv on toetada trükiste, mis toob kaasa suurema hulga tarbimise trükivärv. Eeldatakse ka uute tootjate ЛКП, kuid olemasolev investeerimiskeskkond, nagu nad peavad importijad, ei soodusta kogudusele suur hulk välismaa продуцентов, nii et vastloodud ettevõtted või puhtalt kodumaiste või kooskõlastatud ettevõtted. Prognoosi kohaselt Tšerkassõ НИИТЕХИМ, jätkub kalduvus luua ettevõtete keskmise ja väikese võimsusega. Püsib või isegi suureneb aktiivsus firmad pakuvad ЛКП välismaa tootjad: suurenes import võib olla umbes 10-15%. Esiteks, see viitab tarnete riikidest ja kaugemaltki: Saksamaa, Poola, Soome, Rootsi, sest kliima on neis riikides ei vasta enam kliima Ukraina, kui ilmastikuolud on sellised riigid nagu Itaalia või Hispaania. Tarne sama Venemaa - peamiste kaubanduspartnerite Ukraina - on peamiselt määratud poliitilise con'юнктурою. Toimuvad muudatused ja toote turu struktuuri. Dünaamiline areng segment on vees lahustuv maalimisvahendid jätkub, et oleks kaasas vähendamise segment ЛКП kohta orgaanilistes lahustites. Kasutades kvalitatiivselt-hind klassifikatsiooni, eksperdid ennustavad, et jätkub laienemine suurem (top-segment) ja keskmise segmentides, kuid arengutempo keskmine segment on suurem. Kuna alumises kvalitatiivselt-väärtus segment on välja kujunenud väga tihe konkurents, mis saatsid päris pikka aega märkimisväärne hinnalangus, siis tulevikus kulusid need TÖÖTURUAMET ainult kasvab. Sama olukord tekib ja hinnad ЛКП keskmise ja kõrgema segmentides. Hindade kasv moodustab kuni 10%. Ei ole soovitavad eksperdid oluliselt suuremaid tarbimine on eri värve: химостойкий, korrosioonivastased jne. maksmine sõltub materjalist ja taara kaalu. ALLIKAS:
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar