Ehitus ja rekonstrueerimine.
Mõned peamised probleemid kodumaise paint industry käsiraamat 2006-11-27 10:18:55
Probleem konkurentsivõime kodumaiste TÖÖTURUAMET täna on saanud üks olulisemaid, millega määratakse edasise arengu ja võib-olla olemasolu, paint industry käsiraamat meie riigis. 1999 - 2000 a. kogenud märkimisväärset kasvu toodangu maht лакокрасочной tooteid Venemaal (keskmiselt 17 - 20% aastas). Kuid import TÖÖTURUAMET meie riigis, on märkimisväärselt vähenenud pärast maksejõuetuse 1998 a. jälle on kasvanud 2000. a., kusjuures see kasv on toimunud rohkem määrasid, kui tootmise kasv, ja lõpuks 2000 a. analüütikud nentisid, et osa välismaiste toodete moodustas üle 36 % kogutoodangust ettepanekut [1]. Lisaks, prognoos 2001. aastal pakub parimal juhul salvestamine toodangu tasemel 2000. a., kuna vastavalt olemasolevatele statistika, release лакокрасочной toodete I poolaastal 2001. aasta oli alles 91, 3% vastava perioodi jooksul eelmisel aastal. Kõige tavalisem, ajakirjanduses seletus langus kuupäev TÖÖTURUAMET kodumaise tootmisharu on madal ostujõud elanikkonnast. See on tõesti koht, kuid vaid osaliselt selgitab langus tarbijate nõudlus toodete kodumaiseid tootjaid, kuna antud juhul on võimatu seletada oluliselt suurenenud impordist need materjalid, mis ekspertide hinnangul 2001. aastal eeldatakse kell 18 - 20% võrreldes 2000. a. On ju teada, et hind on välismaale TÖÖTURUAMET vähemalt 2 korda, ja mõnikord mitu korda kõrgem hind vene tootjad. Kõik see näitab, et positsioonid kodumaiste лакокрасочники turul TÖÖTURUAMET on järk-järgult kadunud. Pidevalt arutatud juhtidega suurima ettevõtte arvates kohta on vaja võtta riigi protektsionistlikke meetmeid, et kaitsta vene tootjad, sealhulgas suurendades tollimaksude kohta imporditud materjalid [2, 3], mis tegelikult toob kaasa negatiivse tulemuse. Esiteks, on rikkunud huvide laiatarbekaupade indutseeritud osta tooteid ei ole alati kvaliteetne. Veelgi enam, vaevalt, et kohalikud tootjad ja edasimüüjad pärast tõusu kohta impordi tooteid ei paranda hinnad vastavaid tooteid vene ettevõtted. Teiseks, see toob kaasa veelgi sügavama lag kodumaised tootjad oma lääne konkurentidega. Kolmandaks, kõik протекционистские meetmeid saab mööda teed lääne investeeringuid, mida näitab ehitus värvkatte tehased 100%-lise väliskapitali ja organisatsioon ühisettevõtete. See on juba teinud selline firma, nagu Tikkurila Paints (Soome), Akzo Nobеl (Holland), Теггако (Rootsi). Eeldatakse, et sama teed lähevad ka teised lääne-firma (PPG, DuPont), et kavatsevad lähiajal luua Venemaal tootmine катафорезного ja поліефірмеламінових грунтовок, поліефірмеламінових ja акрілмеламінових lakkide ja эмалей kuum kuivatamine autotööstuses. Ehituse algus sõltub ainult ajastus jõustumist juba saavutatud kokkulepped kodumaiste автозаводов selliste suuremate lääne концернами, nagu General Motors, Ford, Renault jt kahjuks vene tehased vaid vähesel määral kasutanud pausi videoga neile finantskriis augustis 1998 Peab ütlema, et see aeg koos majanduslike vapustuste iseloomulik paint industry käsiraamat ja väga tõsine переделом vara. Uus omanik on ostnud ярославские tehased "Лакокраска" ja "Vene värvid", Ростовское ХПО "Эмпилс", Zagorski лакокрасочный taim, Оболдінского химзавод jne on Loomulik eeldada, et omaniku vahetus tähendaks läbivaatamise poliitika ettevõtted suhteliselt juhtimine, turundus ja kõigepealt, arvestades sügava tehnoloogiline mahajäämus ja moraalne kulum põhivara, toob kaasa investeeringuid nende uuendamine ja täiustamine. Kuid, kahjuks, uued omanikud on ettevõtte põhirõhk on andnud oma poliitika "kiire rubla", vallutavad segment siseturu loomise kaudu suurte müügilepinguga keskused, wops'on seotud suurte kuludega reklaami. Reklaam tegevus Peamine võitlus siseturul vahel venemaa tootjate läheb ühes suunas: bulk tarne odavaid tooteid läbi lõpmatu vähendada tootmiskulusid lihtsustada ja vähendada kulusid retseptid. On selge, et odav asi ei pruugi olla kvaliteetne, seetõttu saab neid edukalt edendada tuleb märkimisväärselt turundustegevust ja tõsine reklaami kulud. Reklaam tegevus juhtivaid tootjad TÖÖTURUAMET on jõudnud uskumatu ulatusega, et näha andmete tabel. 1 ja skeem töö peamised tarnijad TÖÖTURUAMET vene turg reklaami televisioonis 2000 a. (Allikas: Gallup Adfact / Rosmedia Järelevalve, Venemaa. Andmed arvestused on esitatud ilma maksudeta, preemiaid, soodustusi ja muud eritingimused majutus). Tabel 1. Kaubamärk (bränd) Kulud, eurot. Ярославские värvi 4333897 Ring, Rostov-on-Don 2736730 Тікколор, Раменское 1566172 Невские värvi. -Peterburg 1 505 761 Tikkurila 1 140 951 DUFA 446049 ALPA (värv) 1 29824 Фарбекс 107 839 Hammerite 47300 Koos 12014523 peame vajalikuks teha mõned märkused kvaliteeti ja tõhusust reklaam vene ja lääne tootjatega. Mõõdupuuks on optimaalne lähenemine reklaami, meie arvates, on firma Tikkurila. 1991. aastal see firma on täielikult kaotanud venemaa turg, mis on orienteeritud peamiselt varustamine tööstuslike TÖÖTURUAMET. Põhjalik turundus, trend prognoosimine müük ja majanduse reforme, et luua lühikese aja jooksul ulatuslik turustusvõrgule lubatud 10 aasta jooksul täielikult переориентироваться pakkumise hoone TÖÖTURUAMET ja mitte ainult tagasi, vaid ka ületada varem müüki. Suures osas on jõutud tänu tehniliselt täiuslik ja õige reklaamikampaania, mis on põhimõtteliselt tuvastanud edu ettevõtted, mis suurendas müüki 2001. aastal üle 20%. Hoopis teine mulje toodab reklaami tegevust juhtivad vene tootjad. Ilmatu reklaami kulud on kaasas ei anna, tehniliselt vigane ja mõnikord lihtsalt puudub mõistus teavet, nagu näiteks väide, et "ярославские värvi on ideaalsed kõik pinnad", "ростовские värvi erinevalt teistest moodustavad vertikaalne sv'язки pindamiseks ja seetõttu on ainulaadne kaitsev omadused "ja" Невские värvi paremini üldse." Samal ajal ei ole tõsiseid artikleid teadus-ja tehnilisi ajakirju omaduste kohta ja rakendades uusi TÖÖTURUAMET või professionaalse reklaami teabe populaarseid väljaandeid nagu ajakirjad "Remont ja ehitus", "Ehitus", "Tsiviilehituse hooaeg". Ei ole üllatav, et hoolimata sellest, et suured investeeringud eri liiki reklaami, tõsist mõju see reklaamijad ei andnud. Hindamise spetsialistid, üldiselt 2000. aasta arvelt reklaamikampaania rakendamine tootmise kasvanud keskmiselt vaid 10%, 2001. aastal need kasvutempo müük päästa ei õnnestunud. Tootmine TÖÖTURUAMET, Et p'objektiivse hindamise võimalusi kodumaise paint industry käsiraamat mõtle olukord seda üksikasjalikumalt. On teada, et maailmaturul on kõik toodetud TÖÖTURUAMET on jagatud kahte rühma: ehitus, sisaldavad ka igasuguseid värve, mis on mõeldud kasutamiseks kodus ja nn funktsionaalne (või tööstus), mida kasutatakse peamiselt selleks, et kaitsta metalle korrosiooni eest. Juhtiv kapitalistliku riike iseloomustab trend järk-järgult suurendada osa hoone värvide kogutoodangust ja tarbimine (näiteks USA keskel 90-ndate ta oli 51, 6%) [4]. Venemaa viimase 10 - 15 aasta jooksul on toimunud järsk muutus sortimendi valmistatud TÖÖTURUAMET. Kui 80-ndate keskel oli osa hoone värve kokku tarbitud TÖÖTURUAMET moodustas üle 30 - 35%, siis praegu erinevatel eksperdi hinnangul, - 65 - 70% [5]. On loomulik, et kõigepealt tuleb pöörata tähelepanu just selle rühma materjale. Suur nimekiri on mitmekesine värvide ja эмалей ehitus sihtkohta näitena vaatleme kahe, kõige многотоннажных grupis: алкидных ja märgalade дисперсионных TÖÖTURUAMET [6]. TÖÖTURUAMET põhineb алкидных пленкообразователей on peamine лакокрасочной toodetega meie riigis, mis on spetsialistide hinnangul on ligikaudu poole kogu tarbimisest TÖÖTURUAMET [7]. Aga valik on tööstuslikus алкидных TÖÖTURUAMET ei ole sugugi erinevast sordist: see глифталевые (gf kuni-230), пентафталевые (PF-266, PF-2134, ЭПФ-1217) emailid ja mõned teised. Enim kaitsta metalli korrosiooni eest, samuti hoone kui remondi-ja viimistlustöid töödes kasutatakse email PF-115. Tema valmistavad nii suured kahjustused tehased Venemaal ja paljudes endise NSV liidu vabariikide, kui väikesed ettevõtted. See on kõrge kvaliteediga materjal, аттестован veel 70-ndatel aastatel "kvaliteedimärk". Toode PF-115 kavandatud 40 aastat tagasi ja alates sellest ajast on toimunud mitmeid muudatusi, mis on taotletava eesmärgi sagedamini energiatarbimise vähendamine остродефицитных komponendid (toidu taimseid õlisid, titaandioksiid), mitte kvaliteedi parandamine katted (Pc). Aga varem обов'hädavajalik muudatuste tegemist oli kvaliteedi vastavust emailiga nõuetele GOST 6465-76. Viimastel aastatel on kvaliteet email PF-115 märgatavalt halvenenud. Eksami hind con'turutingimused seda meeles toodete näitas kättesaadavus oluliselt (rohkem kui 2 korda) raputa hinnad, kusjuures suurte värvkatte tehased (Yaroslavl, Загорского, Kotovsky, Черкесского ja teised) hind email PF-115, tavaliselt oluliselt kõrgem kui palju väikesed ettevõtted-tootjad [7]. See on seletatav asjaoluga, et tehased toodavad värvi vastavalt GOST 6465, samal ajal kui enamik uusi ettevõtteid toodab seda oma TU, väärtused kvaliteedi näitajad mis on oluliselt madalam kui Külalised. Selle kinnitamiseks on sõltumatu аттестованной laboris läbi viidud katsed email PF-115 "universaal", lai TEISEL 2312-004-27512165-00 ja omandatud meiega kaks kauplust Moskvas. Tuleb märkida, et mõlemas pangas on märgitud olemasolu tihe трудноразмешіваемого sette. Katse tulemused, samuti nõuded Gost ja TU hambaemailile valge on toodud tabel. 2. Tabel 2 Näitaja Väärtus Tegelik väärtus vastavalt GOST 6465 TEISEL 231 2-004 - 27512165-00 kõrgem klass on esimene klass n. 160Е p. 200І Elemendiline нелетучих ainete, % 62-65 62-68 70-77 72, 6 72, 0 Fiktiivne'viskoossus ВЗ-246, 80-120 80-120 60-120 91 92 Kattevõime kuivatatud film, g/m2, ei ole enam 60100130 126, 4 185 Kraadi перетира, mkm, ei ole rohkem kui 10 25 40 25 30 Sära filmi fotoelektrilise блескомера, %, mitte vähem kui 50 60 45 70 52 kuivamisaeg enne aste on 3 temperatuuril (20 ± 2) ° C, h, mitte rohkem kui 24 24 24 36 28 Kõvadus filmi маятниковому viivasse M-3, усл. tk., mitte vähem 0, 35 0, 2 0, 2 0, 15 0, 18 Püsivus film kokkupõrkel, cm, mitte vähem kui 50 40 - 25 25 Elastsuse film painutamisel, mm, mitte rohkem 1, 0 1, 0 - 1, 0 6, 0 Kleepuvus, keskmine 1, 0 1, 0 1, 0 1, 0 1, 0 Püsivus Pc статическому puutuvad kokku vee, h, mitte vähem kui 2, 0 2, 0 2, 0 2, 0 2, 0 Nagu näha, esitatud andmed, mõlemal pool email PF-115 "universaal" mitmed olulised näitajad (massiprotsent нелетучих ainete, laialilaotamine, kuivatamine, vastupidavus löögi-ja elastsuse) ei vasta nõuetele GOST 6465, kuid vastavad kehtivatele TU. Test meiega valiti email PF-115, mis on suure firmaga, kes oskab toota kõrge kvaliteediga tooteid. Eelkõige firma toodab ka email PF-115 indeks on "standard" ja "luksus", mis vastab Gost, kuid hind on poes need tootemarki on oluliselt kõrgem (umbes 3 - 4 eurot. / Kg). Me tahame olla õige понятыми lugejatele samamoodi. Me kuidagi ei sea kahtluse alla ettevõtte äri-ja ärialane maine firmast, tooted, mille tundnud. Veelgi enam, meie andmete tooted on enamik uusi ettevõtteid on samal tasemel. Me ainult констатируем, et tegevuse mis tahes viisil alandada hinda email PF-115 tulemuseks on halva kvaliteediga ja lõpuks kuni mittelubatud halvenenud tulemuslikkuse Pc ja diskrediteerida emailiga tarbijad. Täpsemalt see küsimus on kajastatud väljaannetes [1, 2]. Ei eita põhimõtteliselt võimaldab toota odavat алкидных эмалей mõnevõrra vähendatud võrreldes GOST 6465 omadused, me oleme kindlalt selle vastu, et need materjalid sõltumata liitmine ja kvaliteedi näitajad mis on toodetud kaubamärgi all PF-115. Olukorras, kus tooted on kodumaised tootjad ei erine mitmekesisus ja stabiilne kvaliteet, разборчивый tarbija tahtmatult tõmmatud imporditud materjalide kasuks vastavaid pakkumisi ei piisa. Ära välismaiste алкидных эмалей on imeline малярно-tehnilised omadused, kõrge suurepärane katvus, hea dekoratiivsed omadused, mugav ja ilus pakend ja etikett. Enamik importijad müüb Venemaal алкидные emailid ei ole ainult läikiv, полуматовых, matte, глубокоматовие ja eriti huvitavaid Pc siidise tekstuuri. Eriti selgelt toote eelised lääne firmade ilmnevad juhul, kui värviliste эмалей, mis puhtus toonid, rikkust tooni, светостойкости enamikul juhtudel on selgelt paremad kodumaised analoogid. Seni, kuni suuremahulise kihutati toodete vene tootjate kodumaist turgu pärsib oluliselt kõrgem hind imporditud L KM, kuid välismaa ettevõtted teevad täiesti adekvaatseid meetmeid, et ületada käesoleva baar'interjööri, vähendades hinnad импортируемую tooteid nagu näiteks firma Meftert AG, Saksamaa (emailiga Dufa ja Flamingo ), või üldhalduskulud oma toodangu Venemaa territooriumil (näiteks "Тікколор" Раменском). Tootmise алкидных эмалей tasandil välisriikide standardid on vajalik terviklik lähenemine, mis hõlmab kasutades kõrge hinne tooraine (пленкообразователя, pigmendid, сиккативов)taotluse täiustatud tehnoloogia, tootmise ja обов'kohustuslik sissejuhatus eri toidulisandeid, mis tagavad, säilitades samal ajal kõrge dekoratiiv-ja ekspluatatsiooniomaduste optimaalsed малярно-tehnilised andmed. Lisaainena kasutatakse spetsiaalset aktiivsed paksendajad, antioksüdante, mis takistavad haridus pinna film, kui ladustamine, reoloogilisi lisandid jne Lihtsaid lähenemisi laiendada tootevalikut ja parandada omadused эмалей sageli on ebapiisavad. Näiteks, mõned tehased ja ettevõtted lisada oma valikut matti emailiga tüüp PF-115. Aga матирование Pc saavutatakse ei kehtestamine spetsiaalsete lisandite ja suurenev hulk odavaid täiteaine, mõnikord isegi üle КОКП. Sellised katsed laiendada põhjustada jõudluse halvenemist ekspluatatsiooniomaduste Pc, näiteks kerge загрязняемости pind, ja oluliselt vähendada selle kaitsmise omadused. Lisaks kaasaegne, kõikjal vastu Läänes lähenemine tootmise tehnoloogia värviliste TÖÖTURUAMET pakub kasutamine baaspunkti valge эмалей, vanuse pastad ja automaatse comp'arvuti колеровки. Kahjuks on vaid mõned kodumaised tootjad õppinud seda progressiivne tehnoloogia. Viimastel aastatel kodumaise tööstuse suurt tähelepanu pöörab vee-дисперсионным краскам (БДК). [8, 9]. Nende tarbimine riigis, spetsialistide hinnangul on 15 - 20% summaarset kasutada TÖÖTURUAMET, ja need arvud tunduvad meile заниженными. Praegu on tõeline buum tootmise БДК. See on tingitud mitmetel põhjustel. Esiteks, сместились aktsente tarbimise värvid: kerkinud värvi ehitus sihtkohta, mitte korrosioonivastased TÖÖTURUAMET. Just selles valdkonnas taotluse selgelt avaldub keskkonna-ja tehnilised eelised БДК. Teiseks, oluliselt on laienenud tooraine baasi, et nende tootmine: vee-akrüül dispersioon, ja dispersiooni polüvinüülatsetaat, латексы kummid, samuti tõusis kvaliteet turul pakutakse пленкообразователей. Kolmandaks, tootmine БДК lihtne vaatenurgast аппаратурного vormistamise ja ei vaja suuri kapitalimahutusi. Lisaks БДК suhteliselt odavad võrreldes teiste TÖÖTURUAMET. Võib väita, et mitmeaastaste apellatsioonkaebused arendada tootmis-ja taotluse БДК me lõpuks läksid asja juurde. Nüüd on raske nimetada värvkatte ettevõte, ei vabasta seda tüüpi tooteid. Võib-olla on mõjutanud kohalolekut turul mitmeid lääne importijad, nagu Tikkurila (Soome), Теггасо (Rootsi), Feidal Lacke+Farben Gnibh (Saksamaa), Emsa Technologia Quimica (Hispaania), Akzo Nobel (Rootsi) jt. Aga selle teema kahjuks tuleb tõdeda, et kiire hüppeliselt tootmise БДК riigis me võlgneme ei ole suur лакокрасочным заводам, traditsiooniline tootjatel алкидных TÖÖTURUAMET ja uusi firmasid, появившимся vene turul viimase 5 - 10 aastat. Tabel. 3 on toodud andmed vabastada БДК 2000. aastal eri värvis ettevõtetes. Tabel 3. Ettevõte tootmist, t Ettevõte tootmist, t UAB "Zagorski ЛКЗ" 1138 OÜ "Иником-97", Moskva Üle 10000 ЧХПО neile. . . Цахилова 311 OÜ "Стройкомплекс ЛКЗ" (värvid "Святозар"), Moskva Üle 5000 UAB "Эмпилс", Rostov-on-Don 2544 OÜ "Лакрил-süntees" (värvid "Лакрил"), Moskva Umbes 4000 JSC "Лакокраска", Tartu 560 TPO "Palett Russ" (värvid "Diiva"), Moskva 3500 "Tehase ВДМ" JSC NPF "Pigment", Sankt-Peterburg Umbes 1000 OÜ "Firma Homa" (värvid "Хоматон"), Moskva 1200 OÜ "TEX", St-Peterburg 2000, Kui võrrelda andmete tabel. 2 selgelt, et suur osa БДК vabaneb uute ettevõtete hulgas, samal ajal kui paljud kahjustused taimed istutada suurte spetsialiseerunud мощностями tootmise OGK: JSC "Лакокраска" - 30 tuhat. t, ЧХПО - 20 tuhat. t, JSC NPF "Pigment" - 8 tuhat. t, JSC "Zagorski ЛКЗ" - 10 miljonit. t, PK "Котовский ЛКЗ" - 5 tuhat. t s t. d. Tuleb vaid imestada, passiivsus флагманов лакокрасочной tööstuse, ükskõikselt взирающих edu oma konkurentide. Muidugi väikestel ettevõtetel on rohkem võimalusi paindlikult reageerida turu vajadus ja teha tihedat seost konkreetsete tarbijate piirkondades. Aga ei saa sama olemasolul võimas turundus teenuste täiesti ignoreerida kaasaegsed arengusuunad лакокрасочной tööstuse ALLIKAS:
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar