reede, 14. märts 2014

Büroo heraldika

Disain kaasaegse kontori - see ei ole ainult esteetika või individuaalsust. Planeering kontor, mööbel, aksessuaarid - algne sümboolika. Mingil määral sarnane keskaja heraldika. Iga element inter'jer näitab mingi poole tegevuse või konkreetse firma. Edukas äri ja lohakas kontor "must ja valge" toonides väliselt näeb välja nagu sportlik ülikond vastuvõtul on inglise kuninganna. Kontor - see on nägu ettevõte, mis nagu võib ligi meelitada potentsiaalne partner, sponsori, investor, nii ja lükake seda. Seetõttu on üha sagedamini valgevene direktor pöördub autoritel, kui оборудовали oma kontoris.

Kes on firmas boss

"Konstrueerida" esinduse vip-klassi - pilotaažiks disaini meisterlikkust. Kodus inter'єрами lihtsam: nad kannavad ereda jälje isiksuse kapten ja kapten tähtsam on vist oma eelistusi ja maitseid. On inter'sisemuse asukoht peab loovalt kombineerida kirg juht, ettevõtte stiil ettevõte, saada oma staatust, kuid see ei ole "rebida" funktsionaalsus... Kui rääkida premium-klassi, siis selgeid reegleid ei ole, jah nad ei ole teretulnud. Vastupidi, hinnatud just tavatu, unikaalne, autori-lahendusi ja lähenemisviise. Siiski eritavad mitmeid ühiseid lähenemisviise офисному disainiga. Tõsi, nad ei sätesta konkreetseid stiilis piiranguid, vaid üldjoontes peegeldavad mõned rahvuslikud traditsioonid lähenemine töös.

Ameeriklased on laialt kasutusel "офісостроеніі" mõiste open-space: avarad üldruumid vaheseinad, mis piiravad üksikud tööpiirkonnad. Kontori lauad on tavaliselt suured, heledad kivid, sagedamini kasutatakse puu või vineer, harvem - laminaat. Üldse ameerika офисам iseloomustavad lihtsus, добротность ja демократичность. Kabineti juhataja oluliselt ei eristu, ei "vajunud" üle tööpäevad kohati töötajad.

Eurooplased pööravad suurt tähelepanu disainile. Tavaliselt kõigile töötajatele määratakse ühesugune mööbel või vähemalt tehtud ühes stiilis. Jaapani stiil koges ise range hierarhiline struktuur ettevõtteid Tõusva päikese. Ülemus обов'kindlasti istub seljaga akna juurde - näost alluvatele, mõnikord isegi mõnevõrra tõusnud nende üle. Kontori vaheseinad on kõige sagedamini mobiil, erinevalt usa ja euroopa allpool, võimaldab visuaalselt jälgida töötajat. Üldjoontes disain sageli kasutatakse filosoofia feng shui: peegel suurendab ruumi ja peegeldab negatiivset energiat, väikesed basseinid või vesi - vesi ei anna "aurustuda" positiivseid emotsioone...

Stereotüüp vene kontoris on kuhjunud mõjul "partei" aastakümmet. Direktori kabinet - see on nägu ettevõte, обов'kindlasti massiivne kirjutuslaud, tööpind kelle 1, 5-2 korda paksem, kui alluvatele, toon puu või vineer - ei heledamaks kirsid...

Muidugi, ülaltoodud mõiste - tingimisi. Sest kontoris disain nüüd valitseb эклектика:'ühtekuuluvustunne stiilide, ajastute ja lähenemisviise. Üldse mood büroomööbli ks on перманентном liikumises, pidevas muutumises, uuendatud mudeli ridadesse,'uued materjalid.

- Kõik uuendused on mööbli tööstuses tulevad kontoritest, - ütleb Olga Pissarenko, disainer-arhitekt salongi "Tina Vlati". - Ja siis nad'on kodus inter'ерах. Just офисам kõige lihtsam muutus mood, värvilahendused, materjalid... Viimasel ajal Valgevenes rohkem kipuvad euroopa mõiste büroo inter'еров, hakkavad murelik viitab disainiga. Sageli tellivad projektid on tuntud spetsialistid, mõnikord tuuakse neid välismaalt.

Spetsialistid väidavad: kontori disain säilitab asjakohasus maksimaalselt n'yat aastat. Juhtivad ettevõtted uuendavad inter'sisustus ja mööbel keskmiselt iga 2, 5-3 aastat. Tähtaeg, mis võib oluliselt muutuda eeliseid. Oletame, et Venemaal ei muutu populaarne nüüd briefing-set-top box on omanäoline atribuut võrdsuse. Kui vastuvõtt direktori juurde tuleb, alluv, ülemus ei tõuse lauast - juhatab siseruumides, kui külastaja on võrdne staatuse järgi - siis mõlemad istuvad briefing taustaga, kes on võrdsetes tingimustes. Ütlevad, et see mood tuli laia majapidamine äri-kuningad kerge käega Vladimir Putin. Kohtumist Venemaa presidendi eest briefing-lauaga пестрят kõik uudiste edastamise. Nüüd paljud itaalia ja inglise büroo kõrvaklapid, продающиеся VENEMAA, обов'kindlasti tagatakse приставными briefing-elemendiga.

Äri - eelkõige

- Vormistamine kontoris tuleb koos pärit on tegevus, millega firma tegeleb, ütleb Maksim Максименко direktor disaini stuudio "Nota Bene". - Paljud ettevõtted nagu tarvikud kasutavad skulptuurid, paigaldus, värvimine teema oma äri. Ütleme, et нефтетрейдера paigutus nafta puurtorni. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab mitmekesistada kontor erinevate ootamatuid elemente kujundusest. Venemaal väga populaarne klaasist läbipaistev põrandakate, mis on paigaldatud tootmise ettevõte. Võib põrand "выстилать" ja mere veeris ja ракушками ja kuldsed mündid...

Mõnikord tegevusala ettevõtted on ette määranud ja stiil inter'kontori interjööri. Näiteks, kui kapis president firma, kes müüb uusimaid infotehnoloogia arenguga, teostatud viisil ravimit vaja, "all vanasti", siis külastajate seas tekitab see on alateadlik arusaamatus. Antud juhul on уместнее disaini stiilis hi-tech. Ja vastupidi, kabinet juhatuse esimehe tugev pank, millel on kaasaegse minimalistliku disainiga seotud рискованностью investeeringuid. Tunne usaldusväärsust ja солидности partnerite juures pigem paneb sisekujundus on klassikalises stiilis. On директорском kabinetis oluline vaade aknast. Ütleme, toad liikide ajalooline amp'monumendid või kesk-ala jagatakse "erilist" hinnaga. Avar hall - kaudne märk, heaolu ja jõukust firma: endale lubada kulutada, nagu oleks midagi kallist office space saab ainult edukad ettevõtted. Muidugi, sellised emotsioonid tekivad teadmatult, kuid esimene visuaalne mulje kauaks jääb alateadvusse.

Igal juhul büroo peab olema jätk, element üldise kontseptsiooni korporatiivne identiteet, mis suuri ja ambitsioonikaid ettevõtteid hõlmab kõike: visiitkaardid, blanketid, välimus töötajat, logo, reklaam Disain... kontori peab ka alluma strateegiline ülesanne moodustada soovitud pilt firma partnerite ja klientide silmis. Sest tulemus on kajastatud tulude firma.

Töö ilu

Kõige raskem on "äri" inter'ери - "saak" parim disaini suundumusi ettevõtte stiili. See ei ole suund, täpsemalt nimetus funktsionaalne kohaldamise eeldus. See võib olla ilus, hubane, stiilne, ootamatu, kuid igal juhul mugav just töö. Soojust loovust disainerite vahel selle unustavad ja siis saadakse "ilus" казусы.

Ühes минских kontorid panid avangardi komplekt itaalia mööbel. See lihtsalt ei ole ülesanne: ei võeta arvesse mõõtmed kodumaised ärimehed. Ja директорское ja külalistemaju toolid olid mugavad, kuid miniatuurne, mis on mõeldud худощавых alasti inimesi. Valgevene sama ärimehed on komplektsuse крепыши. Tulemus ja peremehe kabineti ja tema külalised raskelt kanti moes avangard, tunneksid end креслицах täpselt haare - mõistlikult ja tagasi ei saa.

Päevakava juht mõjutab ka valik keskkonna kabinetis. Teine direktor vaikselt töötab ainult koos dokumentidega, teine tõelised läbirääkimised. Esimesel juhul kabinetis piisavalt ja kirjaliku laua тумбами ja стеллажами, teisel on vaja briefing-eesliide või eraldi laud koos, diivanilaud ja diivanid rohkem usaldust suhelda oma partneritega. Kui boss direktor suurtootmine ja iga päev viib läbi mitu планерок ei saa ilma konverentsi-laua. Tõsi, pea siis maha oma töökoha telefonid, "plaadimängijad", väärtpaberite... Seega ideaalne t-ühendus konfiguratsioon laua: ja istekohta piisavalt, ja direktor ei ole lahti "tuttavad" kohad.

Loomulikult, esteetiliselt meeldiv'ühendada kunst, funktsionaalsuse ja stiili võib ainult spetsialist. Nüüd on minskis mõned suured firmad tegelevad projekteerimise projektide kontorid. Tõsi, kliirens vip-ruumide sagedamini nõu personaalselt kutsuda disainer. Seda enam, et vabariigis on järk-järgult hakanud tekkima nimed büroo "kunstnikud". Suuremad ettevõtted on vähem поворотливы, sageli koormatud soodsa lepinguliste tingimuste teatud tarnijate ja le kõrgetasemelisele, jah, ja praktika näitab, et palgatud disainerid on rohkem suunatud otsuseid. Kuid see ei ole reegel, pigem on trend.

Igal juhul kvaliteetne arendamine inter'jer maksab ei ole odav. Vähemalt $ 15 per meeter ruutmeeter. Absoluutselt eksklusiivne projekt on hoolikalt valitud viimistlusmaterjalide, mööbli, tarvikute, pluss autori järelevalve töö ehitajad maksab juba umbes $ 40-50. Aga hea kontor on seda väärt.

Kokkuvõte

Segmendi eliit büroomööbel - tööstuse juht dünaamika kasvu. SRÜ riikides see näitab üldse rekordilised näitajad on kasvav nõudlus. Hinnanguliselt vene analüütikud see nišš on igal aastal suurenenud 20%. Kuid selline kõrgendatud huvi "офісостроенію" lihtne seletada. Lõppenud etapp полулегальнокрімінальной kaubanduse ja ärimehed on hakanud esteetiliselt õilistada kuvandit oma ettevõtet. Sarnased protsessid toimuvad ka Ukrainas ja Kasahstanis.

Võrreldes naabritega Valgevenes on täheldatud suhteline tuulevaikus. Ei, kodumaised ärimehed on juba arenenud maitse, kunsti-ettevõtte taju, ainult kontorite kuni ei ole piisavalt. On palju ettevõtteid, sealhulgas ka väga lugupeetud ja suurte, täidetud арендованными ruumidega. Kapitaalremont võõraste seinte - kahtlase väärtusega investeeringuid. Kuid eksperdid märgivad - suurenenud nõudluse mägede taga ei ole. Ta tuleb koos loovutaja tellides äri-keskused, kes on aktiivselt ehitusjoont ja minskis. Fakt: oma kontorites direktor on juba kaugenemas "must ja valge" toonid, eelistades vastama ülemaailmse disaini -, moe. Hea, et valgevene ettevõtted on üha enam töötavad koos välismaiste partneritega, ja võtta välismaalaste "kuuri" - ohustada nende lojaalsus ja soov sõlmida suured lepingud.

Kui selliseid prognoosid segment kontorimööbli ja disain näeb välja väga atraktiivne. Ja müügi seisukohast lääne kaubamärke ja tootmine "osade" vip-kontorid. Tõsi, viimane nišš praktiliselt ei ole hõivatud. Mõned valgevene tehased toodavad mudeli rida büroomööbel luksus klassi array tamm, lepp, lehis, aga mõnikord isegi käsitsi tööd, kuid kõik toetub disain ja kvaliteet. Premium kui ei tõmba, liiga standardselt. Pimestav ainult näituse võimalused. Kuid, kahjuks, nad on olemas vaid üksikutes eksemplaris. Kui tegemist on eksklusiivne tellimuse kujundaja fantaasia järsult piiratud tehnoloogiliste võimaluste tootmine.

Muidugi konkureerida Vitra või OAK et valgevene tootjad ei saa varsti. Siiski mainet nende Берндом moodustus aastakümneid. Siiski tuleb järk-järgult liikuda perspektiivikale segment. Seda võivad teha isegi väikesed tootmine. Näiteks toota kvaliteetseid tarvikuid.

Vladimir Topid

Allikas: "Asi"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar