kolmapäev, 1. jaanuar 2014

Maakond. Діваншірь 2006-11-09 15:38:57

Ehitus ja rekonstrueerimine.




Maakond. Діваншірь


Tundub, et kõige edukamad kirjeldada olukord ukraina turul pehme mööbli aitab sõna "rahulik areng". Kusjuures areng on näha ka palja silmaga - vähemalt avastamist uusi salongid pehme mööbli. Ainult Kiievis eelmisel aastal ilmus koos hea kümmekond. Seejuures omanik mööbli salongi, mis kibedalt kurtnud oleks müügimaht vähenes, leida ei õnnestunud. Veel üks "väline" märk areng - uute tootjate pehme mööbli. Nende seas on algajad ja tuntud ettevõtjad, kes on otsustanud täiendada ridadesse tootjad. Ja see on kõige parem veenab soodne väljavaateid turul. Et sama enne omadused turu arengut kui "rahulik", siis see näitab, et 2002. aastal oli sama aeglane trend, mis on märgitud прошлогоднем ülevaates (vt.. ÄRI nr 5 alates 04. 02. 02 g. ). Nimelt, järk-järgult kindlustas positsiooni kodumaise kauba (loomulikult, tänu väljatõrjumine imporditud) - kasvas müük odav ukraina mööbli. Jätkus areng võrgustikke, sortimendi muutus mitmekesisemaks ja huvitavamaks, tõusis professionaalne tase kaupmehed. Vaevalt saab rääkida täpselt hinnata, kuid tundub, et müügimahtude kasvu turul oli umbes 10%. Impordi ja ekspordi Kasvutempo väljatõrjumine imporditud toodete kodumaist ei ole nii kõrged, nagu võib aru saada sõnade mõned fännid ukraina diivan, - üldine langus ametlik import pehme mööbli 2002. aastal oli vaid 5% võrreldes 2001 aastaga. Ja lamamistoolid-voodit eelmisel aastal oli ввезено isegi rohkem kui ülemöödunud (vt.. tabel. 1). Tabel 1. Import mööbli koodiga УКТ FEA 940140000 "Mööbel istmed, трансформируемая voodi" 2001. a. ja 2002. a. on mõned riigid, tuhat. USD Riik 2001. a. 2002. a. 2002. a. kuni 2001. a., % Kokku 1641, 34 1907, 67 16 280 Valgevene, 41 485, 74 73 Venemaa 360, 24 375, 00 4 Eesti 514, 62 508, 25 -1 Leedu 63, 03 52, 26 -17 Itaalia 298, 8 245, 42 -18 Poola 56, 93 79, 64 40 Eriti примечательны mahtude muutused tarneahelas neist või teiste suuremate importivate riikide. Nad on kusagil 12% vähenenud, kui keegi on rohkem kui 60% suurenenud (vt.. tabel. 2, 3). Selline "hajumine" näitab, et geograafiline struktuur impordi pehme mööbli lõplikult välja kujunenud. Tabel 2. Import mööbli koodiga УКТ FEA 9401610000 "" Mööbel istmed pehme "2001. a. ja 2002. a. on mõned riigid, tuhat. USD Riik 2001. a. 2002. a. 2002. a. kuni 2001. a., % Kogu 5327, 07 5090, 07 -4 Valgevene 282, 65 308, 77 9 Venemaa 290, 27 151, 26 -48 Eesti 931, 76 1112, 30 19 Itaalia 2592, 74 2198, 94 -15 Saksamaa 112, 8 143, 94 28 Poola 138, 01 101, 66 -16 Jugoslaavia 462, 66 313, 03 -32 Hiina 25, 9 128, 45 396 Tabel 3 Import mööbli koodiga УКТ FEA 9401710000 "Mööbel обитая (soft)" on 2001. a. ja 2002. a. on mõned riigid, tuhat. USD Riik 2001. a. 2002. a. 2002. a. kuni 2001. a., % Kokku 2240, 53 1721, 63 -23 Venemaa 563, 91 105, 48 -82 Itaalia 842, 11 575, 07 -32 Saksamaa 140, 76 41, 76 Kuni -65 Poola 159, 69 666, 17 371 Portugal 106, 80, Prantsusmaa, 157, 83 47, 35 -70 Ametlikud andmed ekspordi mööbel ei ole ka liiga vastavad olemasoleva seas ukraina ettevõtjate idee победном rongkäigus nende toodete riikide lähedalt ja kaugemaltki. Eriti väljendusrikas "fe" ütlesid euroopa tarbijad ukraina pehme mööbli istekoha (vt.. tabel. 5 leheküljel. 123). Aga eelmisel aastal tegelikult sündis eksport tugitooli-voodit (vt.. tabel. 4 leheküljel. 123). Mahud on muidugi väikesed (ja enamasti kaup toimetatakse RF), kuid ülemöödunud aastal ekspordi antud toote mõistlik olnud kaaluda isegi mikroskoobi! Tabel 4. Eksport mööbli koodiga УКТ FEA 940140000 "Mööbel istmed, трансформируемая voodi" 2001. a. ja 2002. a., tuhat. USD Riik 2001. a. 2002. a. 2002. a. kuni 2001. a., % Kokku 1, 86 178, 18 96 Venemaa 0, 5 146, 99 294 Tabel 5 Eksport mööbli koodiga УКТ FEA 9401610000 "Mööbel istmed pehme" 2001. a. ja 2002. a. on mõned riigid, tuhat. USD Riik 2001. a. 2002. a. 2002. a. kuni 2001. a., % Kokku 2062, 35 1574, 98 -24 Moldova 126, 61 106, 87 -16 Venemaa 448, 24 394, 70 -12 Austria 249, 88 45, 53 -82 Holland 98, 63 69, 57 -30 Saksamaa 489, 65 412, 50 -16 Prantsusmaa 370, 19 98, 28 -73 Tšehhi 94, 79 64, 07 -32 samal ajal märgatav vähenemine ekspordimahud "обитых" mööbli Venemaa osaliselt компенсировалось föderatsiooni suurenenud tarned on mõned aasia ja euroopa riigid (vt.. tabel. 6 leheküljel. 123). Et sama, ukraina eksportijate selgelt ei peatu otsima uusi partnereid. Tabel 6 Ekspordi mööbli koodiga KG FEA 9401710000 "Mööbel обитая (soft)" on 2001. a. ja 2002. a. on mõned riigid, tuhat. USD Riik 2001. a. 2002. a. 2002. a. kuni 2001. a., % Kogu 5049, 18 5053, 15 -0, 1 Kasahstani 107, 28 381, 60 256 Moldova 99, 26 209, 95 112 Venemaa 4560, 83 3299, 10 -28 Usbekistan 47, 64 126, 65 166 Läti 31, 11 148, 04 376 Leedu 46, 38 173, 77 275 Saksamaa 11, 58 145, 39 1155 Slovakkia 35, 12 138, 65 295 Tootmise andmete mittetäieliku Госкомстата, arvestab ainult tootmise mahud suured ettevõtted, 2002. aastal ukrainas oli valmistatud pehme mööbli vaid 1, 4% rohkem (füüsilises mõttes), kui 2001. aastal (vt.. tabel. 7). Tabel 7 mööbli Tootmine Ukrainasse Nimetus mõõtühik 2001. a. 2002. a. 2002. a. kuni 2001. a., % Mööbel (va varjatud) tuhat. uah. 624 837 902 739 18 Lauad tk. 267142 291155 9 Toolid tk. 919960 815498 -11 Taburetid tk. 65640 46881 -29 Tool tk. 273239 273605 0, 1 Kapp tk. 129985 109882 -15 Diivanid, diivanid, софы tk. 10283 11265 10 Diivanid-voodid tk. 54729 58055 6 Voodid puidust tk. 111893 148413 33 Voodid laste tk. 71513 88774 24 ja kui esiistmed teinud 0, 1% rohkem, siis igasugu seal diivanid koos kušeti - 10%. Muide, statistika, nagu alati, reaalse eluga mitte eriti paiknev. Ühed suured ja tuntud ettevõtted, kelle töödega tagatakse toodangu kasv, võib nimetada "Edu", "KMC", "Экми", "Проун", "Киевлянка", "Дніпромеблі", "Jupiter", "Ливс", "LAN", "Лагода" ja teised Ei ole seda väärt, kuid kõigutada ja panus väike tootja. Korraldada кустарное tootmine pehme mööbli oluliselt lihtsam, kui корпусной. Nii ja "гаражников" siin - nagu öeldakse, küll on peenraha tosina. Kui palju nad toodavad ja milleks, tõesti ei tea keegi. Spetsialistid sama hindavad nende panust tasemel 20-60% kogu turust. Seisukohast, millist mõju avaldab kogu see mass toodete turu olukorda, samuti on erinevad ja annavad selge субъективизмом. Näiteks, peaaegu ei ole hea toon on muutunud jäigalt seotud kaks mõistet - "гаражники" ja "shadow tootmine". Nagu oleks keegi väikesed tootjad ei maksa makse, ja kogu suur - noh, absoluutselt midagi varjata reguleerivate asutuste. Jällegi, ilmselt esitamise mööbel грандов, kõigile ilma eranditeta "гаражников" инкриминируют madala kvaliteediga tooteid ja бесстыдный plagieerimise disain. Mis puutub plagieerimise, siin on suuremal või vähemal määral peaaegu kõigis "siid gun". Mis aga puutub kvaliteeti, siis kollektiivne tarbija kogemus näitab: ostetud basaar кустарные nooks ja diivanid kohati teenivad kauem tehase (kui on sarnase hinnaga). See ei ole üllatav - kõik ei ole sama väikesed tootjad kogu elu püüab kõndida "гаражники". Turul on juba inspireerivaid näiteid sellest, kuidas väike ettevõte 5 aastaga kasvas tõsist firma oma le kõrgetasemelisele paljudes suuremates linnades. Valikus on Vaevalt väärt eitada tähtsust sortimendi laius, mis on vajalik edukaks tööks mööbli salong. Kujukas näide - kaks kiievi salongi, mis asub võrdselt ülerahvastatud kohtadesse ja kauplevad odav mööbel ühe ja sama tootja. Hinnad on ka samad. Kuid pindala ühe salongi - 200 kv. m, kus on eksponeeritud ligi 40 mudeleid. Pindala teine - 70 kv. m, miks seal ja tuli piirduda vaid 12 mudelitega, kuigi kõige ходовыми. Esimene salong õitseb ja ehitab üles uut hoogu, ja siin on teine kogeb teatud raskusi müügi. Ja mis kõige huvitavam on see, et enamik ostjaid esimese salongi oma valikut peatavad üks neist veel kõige töötab 12 mudeleid! Muidugi, palju salongid end suurepäraselt tunda, näiteks, ja 20 mudelite. Aga, üldiselt, need on need, kes teeb rõhku müük, mööbli valmistatud individuaalsete projektide. Põhilised mudelid, mis on esitatud salongis (nagu komplekti katalooge eensalu), teenivad lähtepunkt lennu väljamõeldud projekteerija ja tellija. Üsna edukalt saab sõita väike valik (ligi 10 mudelid) ja müüjad büroomööbel. Kuna pehme mööbel, kontori-täna - ei ole kõige tähtsam on обустройстве töökohti. Müük ja selle stimuleerimine Midagi revolutsiooniline valdkonnas organisatsiooni müügi pehme mööbli viimase aasta jooksul täheldatud ei olnud. Kestis võrgustikke kaubamärgiga salongid juhtivaid tootjad ja kaupmehed. Peaaegu kõik omanikud võimas võrgustikke (nt "Меркс", "Liiga-Nova", "Edu", "Проун", "Ливс" ja t. d. ) saab õnnitleda rakendusega. Ka viimase aasta jooksul midagi oluliselt ei muutunud ja suhetes мебельщиков ja reklaam. Kas see, et veidi suurenenud kulude teda. Meeleldi reklaamivad мебельщики oma tooteid trükistes ja sõidukite. Võib-olla natuke rohkem tähelepanu hakati pöörama reklaamides, televisioonis. Kõige sama tõhus reklaam vahend on palju müüjaid pehme mööbel ikka usuvad välireklaami, mitte stendid linna ja ristmikul transpordi sõlmpunktid ning tegelikult märgistused ja vaateaknal-salongid. Kui positiivses seoses reklaami enamik markkinoijat on siiski tunnistama, et suurem osa uusi kliente ilmub neil soovitusi. Usaldus kommentaare sõbrad ja tuttavad on tarbija korra suurem kui kallis ja loomingulises reklaam. Seetõttu keskendub ettenägelikud ettevõtjad pööravad tugevdada kliendisuhteid. Üha enam kasutavad подсмотрено teistel turgudel võimsad vahendid nagu loomise VIP-klubid, kuhjuv boonus süsteemid ja sooduskaardid. Kuid kõige huvitavam meetod приручения tarbija, meie arvates on nn "elukestev hooldus mööbel". Põhisisu on see, et ostja on mis tahes arv aastaid (Oh, kas pole? - Toim. ) pärast omandamist pehme mööbli võib pöörduda salongi poole palvega asendada nahkpolster. Ei ole oluline, jõudis ta on muutunud kasutamiskõlbmatuks või üürileandja soovis, et värskendada keskkond majas, mis on - igal juhul on ostja maksab ainult selle materjali. Teenused on sama ja remont kohaletoimetamise mööbel antud firma tasuta. Personali koolitus kummalisel kombel turul pehme mööbel on siiski veel üsna palju ettevõtteid, ei avalda erilisi jõupingutusi, et tõsta professionaalset taset müüjad. Sageli kasutatakse tuntud õpetamise meetod ujumine kutsikas (paljudel potentsiaalsete klientide selle õnnetu "kutsikas", enne kui lõplikult lämmatada, распугает ilmselt ei mõtle. - Toim. ). Või koolitus uue töötaja taandub инструктажу nagu "vaata seda tooli peal istuda. " ja "meie kaup on parem kui kõik". Ja kogu ülejäänud vajalik teave, mutt, sisaldab kaubamärgiga kataloogid ja hinnakirjad-plaatidele. Kellel on lähenemine veidi tõsisem, kulutavad paari-kolme päeva koolituse algaja, ja teine nädal teine teda ravib keegi veteranid. Kuid olgem õiglased. On assistent paigaldamine turul on ettevõtted mõistavad, kui tähtis on süstemaatiline tegevus säilitada kvalifikatsiooni müügitöötajad. Nad veedavad regulaarsed koolitused, seminarid ja koolitused. Fänn sellist lähenemist - näiteks firma "Проун". Mõned ettevõtted teevad rõhku võimas "input" koolitus müügitöötajad. Näiteks, kui teile teenust juhid aktiivne müük ettevõtte "Irma" kao двухмесячное koolitus eraldamine töölt. Mõned ettevõtted (eriti, kui äriühing on "Liiga-Nova") rakendavad süsteemi töötajate koolituse, mis koosneb mitmest etapist. Esiteks noor võitleja läheb двухнедельное koolitus on öelnud, et "sügava vee alla ". Programm õppetöö sisaldab selliseid objekte ": ettevõtte missioon; valik, omadused, omadused kogu pakutava kauba; täpsem iseloomustus suuremate müüjate andmed suured ostjad, alused, töö kliendiga. Pärast koolitust неофитов katsetab. Kui algaja saab hindamisel vähem kui "hea pluss", talle antakse võimalus korrata. Kuid juhul, kui järjekordne ebaõnnestumine on бедняги puudub võimalus saada tööd selle firma. Edukalt läbinud katsetamise ootab poolteist kuud katseaega all кураторством kogenud töötaja. Siis - uuesti testimise. Kui see läheb edukalt, vedas muutub püsiv töötaja firma. Toetada sama professionaalse taseme töötab kord kuue kuu jooksul planeeritakse "globaalsed" koolitused. Ja kord 2-2, 5 kuu - nn "toetavad" koolitust, mis on pühendatud teatud teemale. Muide, ei tarvitse olla " suur ja paks "firma, et ehitada üles tõhus süsteem töötajate koolitus. See küsimus ei ole nii palju rahalisi võimalusi, kui palju valmisolek suunata tegema jõupingutusi, et lahendada antud probleemi. Prognoos 2003. aastal müüa pehme mööbli kasvavad 7-10%. Jätkub areng kaubamärgiga võrgustikke. Kasvab müük kodumaise kauba. Kahaneb ajutise lõhe tulek moodne uusi tooteid Euroopas ja nende saabumist Ukrainasse. Ütleb arvustaja Nikolai Войтко (50), esimene asetäitja juhataja OAO Kiievi mööbel mill" (g. Kiiev; pehme mööbli tootmisega; 1978 a. ; 430 inimesele. ): - Autor ülevaate absoluutselt täpselt ja heal professionaalsel tasemel analüüsida olukorda turul, pehme mööbli vastu, kui tootmise ja turustamise. Tahaksin märkida veel üks nüanss, mis tuli hästi tunda oma kogemusi. Fakt on see, et juhtiv ukraina tootjad on juba piisavalt mudeleid, kvaliteet ja disain ei ole halvem või isegi midagi ületavad kallid ja maineka välismaa proovid. Seejuures kodused tooteid pakutakse 2 korda ja isegi odavam, kui imporditud kolleegidega. Kuid tundub, et just suhteliselt madal hind ja tõrjub osa tarbijate. Huvitav on see, et need samad mudelid, kuid eksponeeritud on maineka mööblisalongi kõrgema hinnaga, et omandada suurem jaht. Nende turule 2002 eksport vene mööbli SRÜ riikidesse kasvas 14%. Esialgsel hinnangul Venemaal toodeti mööblit rohkem kui 9 miljonit. Arvestamata iga-aastane inflatsioon (15, 1%) on kasvutempo tööstuse rahas oli 112, 9% aastaks 2001,. Mahult on toimunud vähenemine tootmismahud on kõigile ассортиментным positsioonides keskmiselt 9% võrreldes 2001 aastaga. Jaga sama import on järjekindlalt kasvanud alates 1999. aastast. Aastal 2002, on see moodustas 47, 2%. Peamine konkurents pöördus sektoris, "mass", mööbli. Hind segment "kuni 5 tuhat. "umbes 20-30% annab mööbel Ukraina ja Valgevene. Ukraina mööblit, vastavalt Fondi infotehnoloogia, 2002 aasta esimesel poolel müüdi 9 miljonit. On mööbel turgudel paljudes riikides viimastel aastatel on toimunud kriisi tarbimise. Turg on Venemaa euroopa riikides on huvitav eelkõige oma potentsiaalsetele mahuga. Keskus arengu mööblitööstuse VENEMAA hindab seda -6 miljardit eurot, samas kui tema tegelik maht - vähem miljardit. Materjalide ajalehe "Business Peterburi" eksperdid Ütlevad Vitali Свирский (36), commercial direktor " League-Nova "(m. Kiiev; müük ja mööbli tootmine; 1994 a. ; 130 inimesele. ): - Kuni viimase ajani Ukrainas ei ole olnud piisavalt pakkumisi pehmet mööblit kontorite. Elamu on sama pehme mööbel, mida varem ukraina ärimehed ostsid puudumise tõttu kontoritarkvara, ei sobi töökeskkonna ja stiil bürooruumid. Kontorimööbel peab olema rangemad vormi ja samal ajal olema mugav, et kas ärimees on optimaalsed tingimused väike hingetõmbeaeg. Ka прагматичные juhid mõistavad, et muutus olukord võib mõjutada otsuse läbirääkimiste käigus. Nii et nüüd kontoris оборудуют nurgad millel on mugav pehme mööbliga. Meie arvates segment büroo pehme mööbel on väga paljutõotav. Natalja Пивень (43), lavastaja näitus salongi "Проун" (m. Kiiev; tellimuste vastuvõtt mööbel marki "Проун"; alates 1989.. ; 30 inimesele. ): - Kindlasti viimastel aastatel tööd on muutunud raskemaks, kuna on tekkinud palju ettevõtted-tootjad, kes pakuvad kvaliteetset mööblit. Nüüd on müüa teatud arv tooteid, peab tegema oluliselt rohkem tööd, kui paar aastat tagasi. On vaja pidevalt uuendada valik - meil näiteks uus mudel ilmub kord kvartalis. Palju raskemaks muutunud nõuded kvaliteedile ja tasemele teenuse ostjad. On vaja rohkem raha suunata reklaam. Ja et paljude mööbli tarbijad valisid just meie, konsultantide saalis väga vaja proovida. Ja selleks, et neil see hästi toiminud, konsultandid, on vaja asjakohaselt valmistab. Selleks tuleb regulaarselt korraldab haridus-töötoad. Mis puutub konkurentsi välismaiste tootjate, me peaaegu ei tunne. Kodused mööbel on juba mitte sugugi halvem see imporditud, mis on müüdud Ukraina ja paljud parameetrid ja teda ületab. Vladimir Вареница (48), juht Juhtimine mööblitööstuse Ministeeriumi tööstuspoliitika Ukraina - eelmisel aastal mööbli tootmine kasvas 9% võrreldes 2001 aastaga. Rohkem toodeti ja pehme mööbli. Kusjuures disain ukraina pehme mööbli läheneb euroopa. Kui varem tootjate upgrade valik üks kord paari aasta jooksul, nüüd, juhtub, ja 5 korda tunnis! Probleeme võib märkida tõsine ulatus shadow tootmine - 30% kogu turust pehme mööbli. Seni kahjuks ükskeelne mehhanismid selle nähtusega võitlemiseks ei ole. Irina Коноваленко (33), direktor salongi büroomööbel "Амати" (g. Kiiev; jaemüük kontorimööbli; 1999. ): - Kui müüa pehme mööbli tulemus suuremal määral sõltub konsultandid. Tarbijale tuleb näidata kõik proovid materjalidega, selgitada omadused eri liiki nahkpolster (kuni selleni, millised probleemid võivad tekkida kasutamisel üks või teine pehme mööbel), eriti hoolitsema oma. Sisuliselt on tegemist ühe mudeli ja informatsiooni on vaja väljastada korra suurem kui esitluse корпусной mööbli. Seetõttu on vajalik konsultant-müüja on kõrge kvalifikatsiooni. Ljudmila Солодкая (49), direktor salongi mööbel "Ливс" (g. Kiiev; jaemüük mööbli müük; 2001. a. ; 5 inimesele. ): - Mulle tundub, et eduka arengu tootjatel on oluline asjatundlikult ehitada hinnapoliitikat. Наладив masstootmine, mööblit saab odavam. On arusaadav, et ühiku kulusid, kui vabastamist, oletame, et 100 komplekti päevas oluliselt vähem, kui vabastamist 10 komplekti kuus. Suur tootja osade tarnijad ette nähtud ei ole lihtsalt allahindlused ja spetsiaalsed hinnad, väike tootja kättesaamatud. Madalad kulud ja väikesed marginaalid aitavad moodustada madalad hinnad. Omakorda, kui pädevat organisatsiooni müügi kaupmehed saavad pakkuda suurt hoogu.
ALLIKAS: Business


Allikas: http://stroymart. com. ua



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar