kolmapäev, 1. jaanuar 2014

Діванологія 2006-11-09 15:37:59

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Діванологія
2006-11-09 15:37:59

Eelmisel nädalal pealinna kaubanduskeskuses "Kolm vaala" toimus ebatavaline test. Diivanid venemaa tootmise hindas Alberto Ніері - üks maailma tuntumaid disainereid m'mööbel. Moskvasse mööbel maestro tuli kutse vene мебельщиков - nad palusid teda, et rääkida kohta oma toodangu kvaliteedis. Võtta kohtunikud maailma asutus meie мебельщиков pani meeleheide. Ise-siis on nad juba ammu teavad, et on õppinud, kuidas teha kvaliteetset mööblit, aga vene ostjad kuidagi ei taha seda uskuda. Saab, vähemalt arvamus maailmatasemel ekspert aitab neid selles veenda. Nimekäs maestro nõustus testida vene mööbel, tõsi, vaid need vene tootjad, kes tema andmetele, ei ole kunagi esinenud kopeerite disain on selle mudelid. Nagu vene turul oli vaid kaks - "Tehase mööbli" Märts 8, "" ja "Моон". Huvitav, aga just need tehased täna esinevad peamised initsiaatorid võitlus õiglase покупательскую hinnangu. Näib, et nende algatus on all endast tõelist põhjust. "8. Märts" ja "Моон" täna on ühed kõige nähtavam ja dünaamilisemaks tööstused turul m'mööbel. Müüki need vabrikud kasvavad 5-20% aastas (erinevate nimede), vaid kõrini sotsioloogilisi küsitlusi (läbi kirjastaja "Uus kataloog"), nimekirja kõige tuntud vene tootjad "8. Märts" ja "Моон" esinevad kõige sagedamini. Hetkel paneb numbrid testi tulemused vene diivanid заморским "haute-couture'e" olnud ei ole teada. Kuid asjaolu, et välismaa suurt huvi vene mööbel, räägib: meie mööbel on võimatu mitte märgata. Lihtsalt hull, Muide, on raske mitte tähelepanu pöörata ka ise juhid - president mööbli ettevõttes "Tehase mööbli" Märts 8, "" Mihhail Kravtšenko ja tegevjuht tehas "Моон" Jevgeni Шаманского. Ausalt öeldes ajal meie esimene kohtumine mõlemad nad on üsna noored inimesed, ei ole vanemad kui 35 aastat, tundus olevat mulle on täiesti hull. Kõik märgid olid näod - põletustunne silmades, lahtiütlemise ümbritseva maailma pidev valmisolek ootamatusteks. See on oma mulje ma neile kohe ja teatas. "See, mida ma läksin läbi - täielik jamps ja täielik õudusunenägu, " vastas mulle Шаманский. - Kui ma oleks teadnud, et mulle on määratud, ei oleks sellega ei tegelenud ". "Saad aru, " ütles Kravchenko, - kui teil on берешься teha - oled alati meeles. Tootmine ei saa kiiresti lõpetada, panna taskusse ja minna. Sa oled avatud p'objekti suure hulga huvi sinu elu. Ja see nõuab suurt jõudu, et pideva kontrolli olukorra üle ". Vastavalt minu küsimuse, mis täna turul on m'mööbel kodumaise toodangu ei jäänud vanad mängijad - meie endised nõukogude комбинаты ei ole konkurentsivõimeline. Turg, sest väike grupp uute vene tootjad. Kõik vene tootjate'mööbel võib laias laastus jagada kolme gruppi: endised nõukogude hiiglased - mööbli müük комбинаты, väikesed tehased (ühistud) ja mööbli müük tehase uut tüüpi. Ühistud rahuldada alt ja ніжнесредній segmendid ostjad: valatud kasutades odavad diivanid, kus iganes soovite, ja müüvad turgudel. Osa selliseid tootjate kogumüügist turul esialgsetel hinnangutel koguni 70-80%. Suured mööbli müük комбинаты, nagu "Кузьминки", "Moskva", "Ida", üritavad teenindada keskmine segment, kuid pakkuda ei ole kõige parema kvaliteediga ning seetõttu ei suuda taluda hinnakonkurents poolt väikesed vabrikud. Ja lõpuks, nn uued tootjad - sellised tehased nagu "Tehase mööbli" Märts 8, "", "Моон", МЦ5, "Allegro-classic", "Allegro-prestige" pr - dünaamiliselt arenevad tootmist, et pakkuda kvaliteetseid tooteid keskmiselt ja средневысокие hind segmentide. Osa nende ettevõtete turul on m'mööbel veel väga väike: esialgsetel hinnangutel, mitte rohkem kui 10%, kuid nende käive on pidevalt suurenenud. Tee-seda-ise Nii minu kaaslane on'ilmus assistent paigaldamine äri kogemata. Mihhail Kravtšenko paar aastat tagasi, tehes риэлтерских äri, autor saatus oli mööblivabrikus Saksamaal. Tutvudes tootmise, tuli ta järeldusele, et Venemaal on kvaliteetne köögimööbel ka saab teha, ja nõudlus sellise mööbel on kõrge - vene mööblitootjate euroopa kvaliteedi vanasti lihtsalt ei olnud. Otsides punkt vaeva Kravchenko peatunud kodumaise tehase "8. Märts", mis on samal ajal turvaliselt стагнировала. "Me alustasime praktiliselt nullist - vana vara meil oli ainult pindala ja" neile'i "". Rohkem dramaatiline lugu algas ettevõtluse arendamise Jevgeni Шаманского, enne seda töötas mingil ремесленной töökojas: "Minu äri algas sellest, et ma ise tegin diivan - siis mul ei olnud raha, et seda osta. See diivan nägi mu naaber on eestis ja veenis mind, on müüa talle. Siis ma sain aru, et on võimalik teha mitte ise, vaid müügiks. Noh ja me kaaslast leidnud kelder, раздобыли õmblusmasin kääridega, циркулярку, скобобойний haamer ja kompressor, mis annaks see haamer on õhk - see on kõik, mida on vaja selleks, et alustada tootmist m'mööbel ". Rakendamise m'mööbel 90-ndate alguses ei olnud probleeme. Turgudel oli hype, ja kõik mööbel oli "rattad". Sellepärast kroonist on suutnud minna tööle kaupade ja kaupade laenu. "Me oleme leidnud müüjad, kes andsid meile tooraine - riie, vineerist ja muu laen, ja tänu sellele oleme arenenud, - ütleb Jevgeni. - Tulemuseks высвободились käibevahendeid, kes läksid uute seadmete soetamise, töötajate koolitus ja rent tootmise valdkonnas ". Pärast kriisi 1998. aastast alates kauba-kauba laenud on muutunud keerulisemaks ja мебельщики läinud töö on makstud, siis on muutunud valmistada mööblit eritellimusel. "Meie tehas on üks esimesi alustas tööd turul ettemakstud räägib Mihhail Kravtšenko. - Ühelt poolt pärast kriisi, kui nõudlus on olnud ebastabiilne, me ei tahtnud teha ilma garanteeritud müüki. Teisest küljest, vastupidi, ostjad samal ajal olid aktiivselt liikuda vene tooteid, ja see on võimaldanud meile dikteerida tingimused turul ". Tõsi, selleks et teha ettemaksu meeldiv kogemus ostja, tuli suurendada valik on pakutud koed, mille klient saaks valida "riided" tuleviku diivan. "Jällegi vene turul me olime esimesed, kes seda soovitas. Selle tulemusena, vaatamata üldise послекризисный langus, meil ei ole isegi tuli hindu langetama ", - lisab isand Kravchenko. Pärast kriisi hoogu tehased hakkasid kasvama, ainuke asi, et nende ограничивало - tootmine pindala ja võimsusega. Probleem rendipinna - key, et mööbli äri: olemasolevate Moskvas rendihindadega tootmise alal teevad seda äri on peaaegu ebaökonoomne. Räägib Jevgeni Шаманский: "Ma olen korduvalt переезжал, enne kui mõistis, et on vaja kuidagi minna läbi omanik. Ma tulin Мытищах kolhoosi. Mulle on tehtud rent koos väljaostuvõimalusega hävitatud talu. Järk-järgult selle ремонтировал ja выкупал. Nüüd on meil siin ja kontor, tehas ja ladu ". Euroopa kool, laut Tootmine korraldatud, juhindudes euroopa kogemusi. "Meile mõttetu on midagi tulemas. Seal on Euroopa - maailma keskus mööbli disain ja tootmine. Kõige paremini on meie jaoks oli see перенимать neid oskusi, " ütleb Kravchenko. "Hakkasin sõitma mööda euroopa riikides, " jätkab ütlen Шаманский, - kõik konks või-kelm üritas saada factory, et näha tootmine, vestelda töösturid, oli enda kohta igasuguseid небылицы: mul oli vaja oma kogemusi, teave selle kohta, kuidas see on korraldatud seal, et mul on vaja teha, et saavutada kvalitatiivselt teisel tasemel ". Erinevalt vene turg, mis on täielikult teenindada varem suurte мебельными hiiglased, euroopa mööbli tööstuses domineerivad keskmise suuruse järgi (kuni 10 tuhat kv. M tootmispiirkonnad) ja väikesed perekondlikud tehases. Kui see töö seal kõva кооперироваться, siis on mööbli tootmine hõlmab ainult disain ja komplekteerimine - tootmise komponendid ja mööbli müügiga tegelevad teised ettevõtted. Mobiilsus ja koopereerumine on muutunud peamised tegurid tootmise korraldamine meie мебельщиками siin. Nii, et "8. Märts" otsustanud omakorda erinevaid tootmise suunas iseseisev tehased, iseseisva ettevõttena. Täna holding "Tehase mööbli" Märts 8, "" sisaldab mitmeid tehaseid, selgelt võtavad oma turunišši: tegelikult tehas "8. Märts"toodab mööblit saksa stiilis - vastupidavad klassikaline mööbel elemente juugend; tehas "Peegel ööd" - prantsuse suuna mööbel: diivanid kergesti muuta kaubamärgi all Anderssen; tehas "DREMA" toodab muuta voodid; tehas "Töökoda'" - ameerika liin diivaneid, mis hõlmab mudeli ameerika stiilis elutoad ja maamajad (diivanid " suur ja paks", mis, nagu öeldakse, valida ei oma südamest... ). Lähiajal on kavas teha eraldi suund line diivanid stiilis itaalia mööbli juugend kaubamärgi all "Albert & Shtein". Mihhail Kravtšenko ütleb seda nii: "Tulles üksikute sihtkohtade tootmise iseseisev tehase - väga tõhus viis hallata. Juhtimise funktsioonid on jaotatud mitme direktorid, iga tehas elab üle oma võimete. Lisaks, igas suunas - see on täiesti erinev tootmise tehnoloogia, erinev edendamine, erinevad kauplused ja nii edasi. Ja tõhusa tootmise oluline однотипность ". Kuid peamine on see, et keskendunud meie kangelased, kui tootmis -, - kuidas teha kvaliteetset toodet. Vaid see on perspektiivis võimalik on võita turgu. "Alguses istub laut - ütleb Jevgeni Шаманский, - esimest korda vaatas ümber, meie mööbli müük комбинаты-hiiglased ja nende tooteid, ma olen aru saanud, et mööblitööstus meie riigis lihtsalt pole. Professionaalselt need комбинаты turul ei saa sellega hakkama, ja on uusi mängijaid siin on väljavaated ". Standardid, et hinnata toote kvaliteeti ka перенимали eurooplased. "Me vaatasime kõik - jätkab Mihhail Kravtšenko, mis on kasutusel seadmed, kui on tehtud õmblusi, raamistikud, mida kasutatakse materjale, kudede ja värki. Selle tulemusena saame aru täiesti elementaarsed asjad. Kvaliteetne köögimööbel tähendab, kasutades kvaliteetset toorainet, kaasaegne disain ja kõrge personali kvalifikatsiooni ". Нутро meie diivanid parem Mis puutub kvaliteeti kasutatavate materjalide ja kvaliteedi kokkupanek, mööbli üldse, siis on minu arvates oligi, nad on läinud palju kaugemale oma euroopa õpetajad (loomulikult, tegemist on lääne ja venemaa mööbli ökonoomne). "Me oleme oma elus lahti mitte üks diivan euroopa väljund, et vaadata, mis seal sees on, " ütleb Mihhail Kravtšenko. - Ja ma täie vastutustundega, et "sees" meie diivanid palju paremini, kui euroopa: see puudutab ka seda, kui on täidetud kinnitamine karkassi diivan, ja sellest, mida kasutatakse PUITLAASTPLAATI, kvaliteeti паралона ja nii edasi. Neil ei tule kunagi pähe, et diivaneid meie taseme kasutada puude'jane osad, mis on valmistatud naturaalsest pöögi, nagu seda teeme meie ". Kvaliteedi eest kudede kuni võidelda raskem, kuna enamasti on nad imporditakse välismaalt. Kude - see on peamine komponent on toote hind, diivan: selle osakaal kulude struktuuris moodustasid kuni 80%. Hind on üks ja sama diivan, kuid erinevates kudedes võib erineda poolteist-kaks korda. Muide, on hea kangas ja vene tootjad, kuid, nagu selgub, on neil halb teenust: ei ole mingit garantiid, et sa seaksid riie on värvi, mis oli järjekorras, nagu keegi ei garanteeri, et tellimus täidetakse õigeaegselt. "Meil võib töötada ainult selleks, et meid on ebareaalne soetada ja hoida kogu riie laos - see on suur raha, " ütleb Jevgeni Шаманский. - Ja edasimüüja, kes müüb tooteid importinud lapiga, - täisteenust: arv ja kvaliteet kangast on tagatud igal ajal." Vahepeal kvaliteetset vene riie varsti hakkab tootma - eelkõige need, kes täna kaupleb impordi. "Ma tean, nad on täna mõelda, jätkab Шаманский, ja pangad on valmis investeerima. Ma juba tean juhtumeid, kui taha peites kõik brändid, müüsid ивановскую riie. Kuid riie-siis on normaalne, tubli ". Et mööbel ei kujunenud lennukid Esimene tingimus luua kvaliteetse mööbli olemasolu tehases kvalifitseeritud disainerid. Nõukogude ajal disainerid mööbel, euroopa mõista seda sõna, meil ei olnud. Vastavalt мебельщиков, mis jäid nõukogude ajastu "vanaisa" täna ei suuda sobituda kaasaegse turu konteksti. Aga need, kes hakkas tegelema mööbli 90-ndate alguses, on juba läbinud koolituse ajal, on kogunenud teatud visuaalset informatsiooni. Nüüd on need noored disainerid leiavad minu koostööpartnerid on maitse, on arusaamine sellest, mis toimub ümber, kuid seni veel ei ole traditsioone. "Me oleme täna, nagu kogu maailm, sõidame rahvusvahelised näitused Euroopasse, " ütleb Mihhail Kravtšenko. - Me ei lähe sinna varastada, me sõidame analüüsida. Täna on meie disainerid üha vähem kopeerib mingi lääne proovid ning üha enam püüavad lihtsalt kinni arengu suunas disaini ja temas luua juba midagi oma ". Luua diivanid õpivad mitte ainult disainerid, kuid ka mööbli müük disainerid. Nii, et "8. Märts", kus tootmine on suuresti keskendunud luua funktsionaalne mööbel, mehhanismid on seotud väga murelik. Kui olen isiklikult veendunud, et kui läksin цехам "8. Märts", koos tehase direktor Aleksei Скорнякова - noor mees t-särk, teksad ja расстегнутой särk. "Tootmis - see ei ole nali," - ütles ta mulle rangelt. "Mõistan," - vastan ma. "Vaata meie disainerite, " jätkab ta, - paljud neist on eksperimentaalse projekteerimise ja arendamise büroo" Kuiv "". Ja tõesti eespool on vähemalt haridus on neile kättesaadav. "Meie disainerid - jätkab minu sõber, - parandada need diivan on mehhanismid, mis me import välismaalt, tuues nende tase, vastupidavus kuni vene nõuete kasutada - meie ostjatele soovite, et mööbel kestaks kaua. Lisaks meie konstruktorid arendavad ja oma mehhanisme. Me isegi igati сдерживаем nende vaimustus, et meie mööbel ei kujunenud lennukid ". Kogukulu disain ja arendus-konstruktsioonide vene мебельщиков on ikka väga suured ja moodustavad rohkem kui 50% saadava kasumi. "Kulud disain, oma h.c väga обременительны, et tehased, - ütleb Jevgeni Шаманский. - Täna ma püüan muuta oma disaini osakond iseseisev mööbli ateljee, mis täitis oleks nagu minu tellimused ja tellimuste küljel. Kui oleks turul oli selline ateljee, nagu see on tavaks lääne turgudel, ma ei hoidnud oma disaini büroo. Ilmselt ma olen esimene, kes on ateljee loob ". Vaatamata suuri manuseid мебельщиков disain, tänaseks on ta jääb kõige vastuolulisem küsimus hinnata toodete kvaliteeti. Täna ostjad märgivad, et otseseid несуразностей vene mudelid esineb vähem, kuid siirast imetlust tekitavad vaid mõned proovid. Läbi mingi peaaegu tabamatu pisiasjad imporditud diivanid näevad heledam või, kui soovite, on järsem. Minu osapooled selgitavad see on lihtsalt maitse, kuid puuduvad disaini traditsioone masstootmise mängib selles rolli. Midagi paluda Putin Kvaliteetset mööblit teevad kallis imporditud materjalide ja osade ning seetõttu on seda väärt ei ole odav. Minimaalne hind диванчика on рознице on 600 dollarit. Ja teisiti ei saa see olla, väidavad minu koostööpartnerid, kvaliteetne köögimööbel ei saa olla odav, kui mööbel on odav, siis ta on või ebakvaliteetne, või on mõeldud недолгую võtta. "Meie mööbel kestab ostja keskmise ja середньовисоким sissetulekuga, mis on paigutatud kõige kallim venemaa tootja niši," ütleb Mihhail Kravtšenko. See on just see turu nišš, kuhu täna on aktiivselt püüdnud tungida importijad. Saabumisest impordi turul, madalad tollimaksud imporditud mööbel ja selle kohta, kuidas meie kroonist aitab tõsta ja täna öelda palju kodumaiste tootjate ja juhid mööbel ühendused. "Probleem impordi meie jaoks ei ole olemas - vastab see, Mihhail Kravtšenko, see on import, mis siin pakutakse meie klassi mööbel, poolteist-kaks korda kallim. Kui sama kaupa hinnaga läheneb meie, siis ta kaotab kvaliteet". Kas Jevgeni Шаманского seisukoht selles küsimuses veel rohkem karm: "Tasu? Ausalt öeldes, ma isegi ei tea, millised nad on. Siin on, isegi kui ta tuleb mulle Vladimir Putin, ma ei tea, mis tal küsib. Ma olen valmis võistelda mis tahes пошлинами. Siis vene tootjad mööbel, mis tre буют suurendada tollimaksud impordi mööbel, lihtsalt ei saa hakkama oma äri, turu. Ma ei väida, et olla liider meie assistent paigaldamine turul, ja mind ei huvita, millised maksud. Lase vähendavad tollimaksud. Ma olen valmis konkureerida,". Välja underground on palju rohkem kui tollimaksud, minu küsimuse täna huvita probleem edendada oma kauba. Kõige nende peamine ülesanne praeguseks on esitada ostjale oma kaupa, selgitada, et ta ostab. "Me olime esimesed, kes on pannud oma spetsiaalselt koolitatud müüjate kõik kauplused, - ütleb Mihhail Kravtšenko. Näiteks, pärast seda, kui "Grande" ja "Kolme samba" teised üürnikud nägid tulemused sellist uuendusi, ka nemad muutunud paneb "oma" müüjad". Peale selle, tehase hakkaksid mõtlema organisatsiooni enda kauplemise võrgustik. "Мооне" vaata seda ideed kiiresti tagasi: "Kaubandus - see ei ole meie äri, " ütleb hr Шаманский. - Meil paremini laiendada tööd оптовиками ja kauplustega". "8. Märts" läks teise tee - paluti koostööd jaemüügi võrgu "Diivanid seal on Diivanid siin, täna, see sisaldab üheksa kauplust ja spetsialiseerunud "мартовской" toodete. Mihhail Kravtšenko usub, et edendada ndate mööbel turul on aidanud kaasa mitte ainult juuresolekul toote tehase võti kauplemisplatvormide linna, nagu "Grand" ja "Kolm vaala", kuid väntamine selle setod. Lisaks olulist rolli äri laiendamiseks mänginud ja väljund piirkondlikud turud, kuigi seal peamiselt rakendatakse odavaim mööbel, mis on tehtud tehases. Vastavalt minu küsimuse, et globaalne laienemine tootmise ja kogumise turu neil on : takistus subjektiivset iseloomu: ostes eelistusi turul tervikuna kuni lahtikäiv ei poolda kodumaise tootja. "Niipea, kui on ostjaid, ilmub täiendav summa raha, nad kohe lähevad impordi," ütleb Mihhail Kravtšenko. Osaliselt sellega toime tulla aitab, et enamik vene tootjad"maskeeritud" all kaasaskantavate брэндами - edaspidi oma kollektsiooni välismaiste sõnadega, nt "Arthur Shall", "Albert & Shtein", "Anderssen" jms. "Minu jaoks on see tüütu," jätkab hr Шаманский. - Arendada ja edasi, meil on täna vaja lihtsalt "välja tulla underground" ja öelda klientidele, et nad ostavad meie kodumaiseid tooteid, ja see võib olla nii kvalitatiivne. Kui meil õnnestub veenda meie ostjad on selles, et me ei saa taastada tööstus, me oleme комбинаты ehitada". Minu kangelased on murda väljakujunenud stereotüübid, kuni ei ole teada,. "Me täna seisame initsiaatorid ühingu kõik мебельщиков, mis võivad toota kvaliteetset kaasaegne toode. Võimalik, et ühiste jõupingutustega suudame saavutada midagi," ütleb Jevgeni Шаманский. "Aga ennekõike, - lisab Kravchenko - me jätkame teha kvaliteetseid diivanid".
ALLIKAS: Ekspert

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar