Ehitus ja rekonstrueerimine.
Mugavam, kui on tõotatud maa... 2006-11-07 10:54:20
Kõik on hästi, kuid kõige rohkem meeldis mulle see: see on valgem kuu valgust, mugavam, kui on tõotatud maa, see on jah, et rääkida sellest, see on - vannituba. Vesi kraana - väga külm. Kraana teine ei тронешь käega. Võid pesta külma хохол, Hot - pot kaua. Peale kraana ühes kirjutatud: "Hall. ", kraana sõber - "Mäed. ". Tuled väsinud, вешаться tahaks. Ükski supp ei ole meeldiv, Ei tee клекот. Ja чайкой поплещешься - Ja surnud напросто рассмеется selle hüppab щекотание. Oleks tulnud социализму külla, rõõm - lööb дых. Püksid konks, блузу on nelkide, seep käe ja... sulpsti! Сядешь ja моешься kaua, kaua. Ühesõnaga, istud, kuni hunt. Lihtsalt toas suvi ja Volga-lihtsalt ei ole kala ja aurikud. Kuigi mustuse sind kümneaastase staaži, sind, koor puit, vaevalt ei лыком tuleb tahm, pesta, стерва. Ja juba auru, разжарішься juba! Siin - Вертай lingid: Ja pudeneb lahe kerge vihm dušš дірчастій raudtee pilved. Noh ja ласковость selles hinges! Sind ükski ei võta langus - погладит juuksed, kuuluvad kõrvad Ja voolab желобу промежду abaluude. Vee стираешь koos märg taurus Rätikuga, nagu metsaline, мохнатым. Et sushi n'yat - paul стелется, vabandan väljenduse, пробковым mati... . Luuletaja majakovski Kust kaup siis on? Kõik vannid ja унитазами ei ole enam üllatus tänapäeva tarbija. 2001. aastal osa imporditud torustiku turul on hinnanguliselt ettevõtjate, mitte vähem kui 85% (rahas). Selline pilt on täheldatud juba viimase paari aasta jooksul. Kaupmehed ütlevad, et see on müügist imporditud vannid, jaoks, wc-pottidest, segistid ja kraanid, dušid ja паровых kabiinid, vannid koos гидромассажем, mööbel ja tarvikud vannituba nad saavad rohkem kasumit. Ukraina "сантехнический" turu - on rahvusvaheline. Lisaks kodumaiste toodete, peal olemas tooted on rohkem kui 20 maailma riikides (Saksamaa, Tšehhi, Poola, Hispaania, Itaalia, Portugal, Ungari, Slovakkia, Belgia, Rootsi, Šveits, Soome, Holland, Türgi ja teised). Jaekaubanduses on laialdaselt esindatud toote all kaubamärgid: Kolo ja Cersanit (Poola), Jika (Tšehhi), Kall ja Toprak (Türgi), Gustavsberg (Rootsi), Ido (Soome), Co (Rootsi), Villeroy & Boch ja Keramag (Saksamaa), Indusia (Portugal). Üks hispaania kõige kuulsam - Roca, Sangria ja Gala. Aktiivselt töötavad siseturul suured rahvusvahelised kontorid - "Sanitec KOLO" (Poola), "Gustavsberg" (Rootsi), "Ido" (Soome), Grohe (Saksamaa). Firma "Sunset" esindab Ukrainas populaarne margad Hansa, Keuco, DuschoLux ja šveitsi Gebent. Võib öelda, et сантехническим impordi turg "заведуют", peamiselt saksa kaubamärke. On huvitav teada, et... Olemas eraldi iga üksiku tootja santehniliste toodete Euroopas praeguseks on peaaegu võimatu tõttu suuri kulusid, wops'seotud энергоемким tootmise vann, segistid ja keraamikatooted. Seetõttu on paljud ettevõtted-tootjad kohta'ühinesid ühtse muresid. Seega kulud raames mure on viidud miinimumini, sest tsentraalselt läbi soetamiseks, mis on tarnitud tooraine, ümber rahalisi vahendeid kontserni sees jne. Ukrainas on enim esindatud tooted on kolm puudutab - Sanitec Group, Ideal Standard ja Villeroy & Boch. Klassifikatsioon On üldine maailma klassifikatsioon santehniliste toodete klassidesse: - klass "ökonoomne"; klassi "mugavust" (ta on sama - "standard"); klassi "deluxe"; - ja klassi "ainu". Sanitaartehnilised tooted on jagatud: - сантехническую keraamika (kraanikausid, tualetid ja bideed); - vannid ja vann гидромассажем; - dušid ja aurusauna kabiini; - смесительную armatuur; - aksessuaarid ja mööbel vannituba. Ettevõtjad usuvad, et põhi rahalise käibe kui kauplemine kaasaegsed seadmed tagavad müük keraamikatoodete, vannid ja mikserid. Ja turu-siis "раздулся"! Juhataja sõnul сантехнического osakonna firma "Унитех Bau" Sergei Petrenko, viimase paari aastaga on müügimahud santehniliste toodete Ukraina, keskmise hinnaga ja üle on oluliselt suurenenud. Ärijuht "Trade house" Carmen "Mihhail Kotid hindab see kasv on umbes 10-15%, ning müük mõned rühmad kasvas kaupade 20-30% võrreldes 2000. aastaga. Niisiis, " сантехнический "Ukraina turul areneb väga dünaamiliselt. Kättesaadav ka rohkem professionaalne lähenemine kliendi valimisel santehniliste toodete. Selle "parandusi" on aidanud kaasa stabiilse majandus ja arengutase riigis tervikuna, samuti puudub poliitiliste katastroofide. Selle tulemusena lõpupoolel suuremahuliste ehitus juba mitte ainult Kiievis ja kiievis piirkonnas, vaid ka teistes linnades - "миллионниках" Ukraina. On'seal oli palju suuri ja väikesed ehitusfirmad, kuid turu kasv torustiku otseselt proportsionaalne kasv ehitusturul. Suur osa ehitus - see on majutus ja luba endale osta uue korteri tuntud ehitusfirmad võivad inimesed keskmise sissetulekuga ja kõrgema. Kindlasti osta selline korter, mis on omanikud leidnud ja "начинке" on vastava taseme. Ja see omakorda aitab kaasa ka turu kasvu santehniliste toodete hind niši, sest keskmised ja kõrged hinnad. Et suurendada müüki imporditud torustiku juhtus, peamiselt klassi "ökonoomne" ja "mugavust". Juurdekasv müük sanitaartehnika klassi "deluxe", kuni ei ole nii suur. (Kuigi, näiteks, vastavalt "Carmen" 2001, ligi 50% suurenes müük eksklusiivne mudelid torustiku alates Villeroy & Boch). Vastavalt märkustele esindaja firma "Gustavsberg" Ukraina Jaroslav Плачинды, 2001. aastal müüdi: punktile sanitaartehniliste keraamika - $ 15 miljonit., mikserid продалось umbes sama summa, dušid ja vannid koos гидромассажем tuli $ 7 miljonit. Peaaegu 50% käibest ainult "torustiku" turul "tehakse" kapitali. Hind Kahtlemata valikut santehniliste toodete keskmine hind nišš on palju laiem, kui toodete hindade üle keskmise. Kui jälgida seda suundumust näiteks riikide tootjad, siis сантехнику keskmise hinnaga toota: Poola, Tšehhi, Ungari, Slovakkia, Austria, Rootsi, Itaalia, Soome, Hispaania ja Prantsusmaa. "Ökonoomne" klassi ($50 kuni $ 100 per toode) siseturul juhib poola tooted Cersanit ja Kolo - neist moodustab 40-50% müük sanitaartehnika selle klassi. Ka selle klassi moodustavad järgmised kaubamärgid: Jika, Toprak, Gala. Veevarustus-klassi "standard" või "mugavust" (vahemikus $ 100 kuni $ 150) esindatud kaubamärgid Toprak, Indusia, Alfoldi, Ido, Laufen, Roca, Gala ja Sangria, Jacob Delafon, Gustavsberg. Kõik need tootjad on paljude kollektsioonide. Seega, hinnad igas nimetatud kaubamärgid on mõeldud laia tarbija. Peaaegu iga tootja on oma arsenali on seeria toodete keskmise hinnaga ja seeria kõrgema hinnaga. Näiteks keskmine hind prill-cd algab alates $ 60 ning hind on sama toode kõrgemasse hinnaklassi tegemist on $ 500. Kallis ja luksuslik santehnika tooted (klassid "deluxe" ja "ainu") on esindatud peamiselt saksa kaubamärgid: Villeroy & Boch, Hansa, Keuco, DuschoLux, Grohe, Hansgrohe, Kludi, samuti Ideal Standard ja Geberit. Enne klassi "deluxe" teha ka mõned sarja Gustavsberg, Roca, Gala, Laufen, Ido, Ifo, Indusia ja Kolo. Hind toote - alates $ 150. Kõige "seda" marki heakskiidu "deluxe" - Villeroy & Boch. Tuleb märkida, et nimetatud kaubamärgid esindavad lihtsalt ikka tohutu hulga сантехнического seadmete. Ja, mis kõige sagedamini hindade erinevust kõige "odav" kogud ja kõige kallim - meeletud. Nii, hind, wc-cd võib ulatuda $ 150, aga võib-olla ka üle $ 500. Viimase 2-3 aasta jooksul on toimunud mõningane vähenemine tase jaehinnast. Wops'põhjuseks oli see ennekõike seda, et esialgu puudub konkurents. Palju ettevõtjad esindasid ühte või mitut tootemarki, mis ei kattuksid kaubamärgid, millega kaubeldakse teised firmad. Kui ühe ja sama mark oli võimalik osta mitmeid ettevõtjaid, oli langus hinnad keskmiselt 10-15%. (Soov firmad pakuvad kaubavahetuse ja pani kõik natuke madalamad hinnad). Hinnatase, mis moodustati siseturul, ühelt poolt ning vastab pinnakate üldkulud, mis kannab pakkuja, teiselt poolt, et see on määratletud ostujõudu kodumaise tarbija. asjad. Iga firma - tootja santehniliste toodete igal aastal tõstab hinnad keskmiselt 3-5%. See-wops', mis on seotud üldise inflatsiooni Euroopas. Hinnaalandus сантехническую tooteid on nüüd praktiliselt võimatu. Hooajalisus On nüüd üha rohkem ja rohkem hooajaline ühtlustunud. Kui kaks - kolm aastat tagasi, kui nad veel on nähtav ja torkavad, siis juba eelmisel aastal hooajaline dünaamika müük praktiliselt pole. Täna edu müügi firma sõltub õigesti valitud müügi poliitika santehniliste toodete, oskus juhid - müüjad õigesti esitada kauba, efektiivne reklaam, vastuvõttude edendada представляемой seda toodet. Kindlasti kõige suuremad müügimahud langevad "ehitus" hooaja - märts - juuli, september - november. Detsembri esimene pool jaanuar, muidugi madalhooajal müügi, kuid see on seotud kaubandust praktiliselt igat liiki kaupade. Peamised ettevõtjad Kiievis suured ettevõtted kauplemise kaasaegsed seadmed, loetakse: "Унитех Bau", "Carmen", "Rostех", "Будмакс", "Maja" EXPO ", " Geiser ", " Укрбудмаркет ", " Standard ", " Серго ", " Best Line ", " Lootus Trade ", " Skyline ", " Kaunistused-tools ". Ülejäänud - kuni ei vasta kriteeriumitele suur firma. Santehnilised seadmed - see on oluline, kuid kaugeltki mitte ainus asi, mida on vaja vannitoa dekoreerimiseks. Täna pealinna suurim firma, mis esindab ukraina turul impordi tooteid, teostavad seadmete valiku, projekteerimise, arvutuste, tarne, paigaldamine, reguleerimist, siis on pakkuda kogu teenuste valikut. Ja nagu piirkondades? Vaatamata sellele, et turg on torustiku Ukraina rikas välismaa kaup, mida ta laiali üle riigi on äärmiselt ebaühtlane (jah, ja siis, vaid enam-vähem suuremates linnades). Vastavalt märkustele peamiste turuosaliste, Dnepropetrovsk üle muud kaubamärgid valitseb hispaania sanitaartehnika. Samal ajal Odessas on raske leida tooteid hispaania tootmine. Piirkondades on oma "santehnilised" juhid: Dnepropetrovsk - "Аквалінія", "Добрыня", "Carmen-Kaitsta" ja "Uus maailm", Harkovi - "Владапромтекс", "Фавола di oro", "Venezia", "Maddy Интернешнл ", " Kairi "ja" Techno ". Odessa läinud turujõuga "Люксор", "Ahhaat", "Arkadi", "Сінмар" ja "Antey"Lviv - "Voka - Lviv". On Донецком piirkonnas võib eristada tööd firma "Exclusive rühmade", "Trust Juurde co, Ltd", "Azar", "Максидом", "Nova Vita" ja "Домснабсбит". Pealinna firma ka üritavad laiendada oma tegevust piirkondades. Mõned firma "viivad" partnerid, teised avavad suuremates linnades oma tütarettevõtete ja kauplused ("Carmen", "Kaunistused-tools", "Будмакс"). Müük kallis ja eliit torustiku piirkondades oluliselt vähem, kui Kiievis. Ja klassi "keskmine" sanitaartehnilised tööd piisavalt hästi esindatud kohalike ettevõtetega. Umbes 70% santehniliste toodete piirkondades Ukraina müüakse madala ja keskmise hinnaga. Müügi struktuur Suhe müük (rahas) näeb välja umbes nii: tualetid ja kraanikausid moodustavad umbes 40%, vann võtavad - 20% müügist, kraanid ja segistid - 15%, dušid кабинки - umbes 10-15%, mööbel vannituba moodustab 5-10% müügi ja tarvikud ei võta rohkem kui 5% kogumüügist. Niisiis, kuningas müügi - wc-pott. Teine auväärne koht alandati умывальника. Wc-pott ja kraanikauss "селят" erinevatesse ruumidesse, sellega on määratletud suurenenud nõudlus nende järele. Lisaks on uutes kodudes palju kortereid, kus on ette nähtud paigaldamine kahe wc-pottidest (ja vastavalt kahe jaoks). Vann võtab kolmanda koha müügitehingute. Duširuumid kabiinid ja bidee on müüdud oluliselt vähem. Kuigi viimasel ajal nõudlus oluliselt kasvanud, nii nagu meie vannitoad on sageli väikesed, kuid on veel vaja ja pesumasinasse panna... Väljund - dušinurk. Aga hind on kõige lihtsam duššikabiini on kaks korda suurem hind vann. Toote andmed ideaalselt sobituvad inter'is, kui majas või korteris on teine vannituba. Ja, vastavalt, segamist armatuuri esimene koht kuulub mikserid, et умывальника, teine vanni ja kolmas - et duššikabiini ja bideed. Müük Imporditud sanitaartehnilised tooted, peamiselt rakendatud skeemi järgi "tootja - maaletooja - jaemüük". Seejuures on paljud importijad on oma jaemüügi võrk. Vastavalt operaatorite, kaup keskmise ja kõrge klassi väga harva on realiseeritud läbi turu punkti. Ja siin on spetsiaalsed jaemüük (spetsialiseerunud kauplused ja salongid, ehitus-supermarketid) müüb kuni 50% toodete keskmise hinnaga ja üle 70% kauba kõrge hinnaga. Kuidas spetsialistid on välja arvutanud, kuidas tootjalt lõpptarbijani kaup klassi "deluxe" ja "ainu" hind kasvanud umbes kaks korda. Sellele vaatamata on täna enamik firmadest usuvad edukas tööd, kui roi on 10%. Lisada oma käe Uus vannituba peab vastama kaasaja nõuetele, kuidas hügieeni, nii oma funktsionaalsuse, ning vastama individuaalsele maitsele ja stiili eluruumi tervikuna. Seetõttu on vaja Teie isiklik osalemine loomisel inter'jer kõige intiimne tuba Oma eluaseme. Võite konsulteerida arhitekti, mõelda ja ise proovida teha plaan oma vannituba. Ja seda saab teha kasutades skeemi, mis koosneb pisipiltide 20 kord (1 ruut = 1 cm) piltide teemad - osad. Näpunäiteid ettevõtjale: 1. Moodustades valik, ise küsi: "Aga sai ma ise isiklikult osta seda? " 2. Ei sv'язуйтеся turu punkti - see on eilne päev, jah ja lihtsalt ebaprofessionaalne lähenemine kauplemine. 3. Pange tähele, et esimene asi, mille kallal kavandab ostja - see on optimaalne suhe "hind / kvaliteet". 4. Identifitseeri selgelt suunda ja põhimõte on oma töö: tooted mis klassi sa lähed tööle (madal, keskmine, kõrge), millised kaubamärgid jne. 5. Professionaalne müüja - see on juba pool võitu. Juht high-end peab oskama esitada ise kohapeal kliendi, kes ei tea, et teab ta ise valdab. 6. Ja amp'pidage meeles: see äri ei võimalda teha "kiire raha"! Aga nõudlus sanitaartehnilised tooted on alati. Spetsialistide soovitusi Et täpsustada Oma soove seadmed vannituba, proovige ise vastata järgmistele küsimustele: 1. On vaja seadmes on kaks ja rohkem санузлов (näiteks külaliste jaoks? ). Millised on mõõtmed, ruumide eraldatud all vannituba ja vannituba on? Kus on tõusjad vesi ja kanalisatsioon, ventilatsiooni kanalid? Kas ruumis aknad, mittestandardsed nurgad või klapid? Kava-kava, maalitud käsitsi, muudab Teie vestlus spetsialistiga firma предметное arutelu. 2. Kui palju inimesi saab nautida vannituba? Millist elustiili nad viivad (näiteks on "hommikul tund-peek" kogumisel seitse'd tööle, õppima? ) Kasutamise intensiivsus, sugu, vanus ja individuaalsete eelistuste - olulised andmed spetsialist seadmete valikul. 3. Seadmed millist stiili eelistate teie ja Teie pere liikmed? Vastata sellele küsimusele, mida on võimalik tutvudes kataloogidega tootjad, proovid veevärgi ja valmis lahendusi salongis firma-müüja. 4. Mis raha Te plaanite investeerida seadmetesse vannituba? Seadmete maksumus sõltub riigist tootja. Läbi ühe brändi väärtus varieerub sõltuvalt projekteerimise, millel täiendavaid parandusi, positsioneerimine. Üks ja sama tootja suudab pakkuda laia valikut kogud seadmed: alates lihtsatest, kuni väga avant-garde, hind seejuures on märkimisväärne. 5. Kas Sa tead, millisesse firmasse on vaja taotleda ostu? Viidates mitmele tuntud firmadele, Siis on võimalik võrrelda tase seadmete, teenuste valikut, klienditeeninduse lähenemisviisi, et hinnad ja kulud valmis lahendused. Pange tähele, kui kaua need ettevõtted tegutsevad turul, paluge, et pakkuda klientide soovitusi. Valik duššikabiini dušinurk on огороженное ja teatud viisil liigutatavate koht dušši, kuid see ei saa võtta vanni. Seal on avatud (dušid nurkades) ja suletud dušid. Esimesed огораживают tsooni hing vaid osaliselt - sisemine sein plaaditud. Teine täiesti kinni mitte ainult ümbermõõt, aga katus peal ja võib olla keerulise elektri-täidis, tänu millele on ja toimivad tervendava valikus on jet. Variant on, kui dušinurk tasub otse põrandal, mis on laialt levinud erinevates riikides, on meil kasutatakse väga harva. Nende korpused kaubaaluse pole ja vesi voolab otse põrandale koos valamu äravoolu. Aga salongi salve peetakse usaldusväärsem. Millised on tarbija peab olema kaubaalused? 1. Alus peab taluma küllaltki suurt kaalu, ei прогибаясь. 2. See peab olema täiesti sile, muidu kergesti võib libiseda - tavaliselt aluse pind teevad pressitud. Tüüp reljeef ei mängi erilist rolli - tic, kiired, "пупырышки", - tähtsam, see peab ühtlaselt jaotunud üle kogu väljaku aluse. 3. Ehitis õlivann tuleks arvesse võtta ka asjaolu, et läbi läheb vahel vett. 4. Kuju ja suurusega alus peab olema üheaegselt ja kompaktne ja mahukas, et kabiinis ei oleks tihedalt. Seal on 5 tüüpi kaubaalused dušid kabiinid: - malmist enameled, kus nüüd juba praktiliselt ei tooda; - metallist (terasest) enameled; - фаянсовые (keraamilised); - akrüül; - kaubaalused faux marmor. Metallist enameled kaubaalused piisavalt vastupidavad ja usaldusväärsed, kuid on oma miinused: voolava vee all üsna tugevalt гремят ja on pealegi kalduvus hagi aega, t. k. kogu emailiga järk-järgult разъедается, leotamiseks kuni mustus ja rooste. Väärikus фаянсовых kaubaaluste nende jätkusuutlikkus, массивности, kuid nad on ja iga санфаянс, võivad puruneda. Akrüül alus ilma emailiga, nii et see ei ima mustust aja jooksul ei tumeneb ja ei ole kaetud laigud. Kuid kas akrüül on oluline puudus, ta esindab ühendust kahe plastiga: kõva ja pehme - tänu sellele saadakse korraga sitke ja paindlik toode. Mis tähendab, akrüül alus on vaja tugevdada alt, sest ise ta ei ole piisavalt vastupidav ja sag. Kui, kui suur soov, duššinurk saab varustada ja ilma kaubaaluste, siis ilma liikumisega fokaaltasandi katik (lehed, ukse valvur, ekraani) hakkama ei saa. Caracas душевого piirded on valmistatud alumiiniumist valge, värviline või kroompinde. Dušid kardin võib jagada kahte liiki: on tehtud polüstüreen (plastikust, pleksiklaasist) ja karastatud turvaklaasist. Kardin on valmistatud polüstüreeni odavam, kuid on ka mitmeid puudusi: alates pikka kasutamist järk-järgult kaotavad oma esialgse ilme, nagu oleks "мутнеют", need võivad появлятся lahutused. Parem osta läbipaistmatu plastikust kardin - matti või joonisega: sellisel taustal jälgi aega vähem nähtavad. Tualetid, bidee ja kraanikausid Tualetid, bidee ja kraanikausid on valmistatud traditsiooniline сантехнического фаянса. Eelistatud värv - valge (see moodustab kuni 95 % müügist). Disain - kõige mitmekesine, mõnikord on nii põhimõtteline, et otsitav ese on väga raske. Hind on wc-pott ja kraanikauss "keskklass" jääb vahemikku 300 kuni 600 uah. (Cersanit, Kolo, Ceramiche Spitzberg, Jika). Need samad tooted, kuid juba klassi "deluxe" maksab vähemalt 800 - 1000 usd. (Villeroy&Boch, Gustavsberg, Keramag, Roca, Ideal Standard, Ceramiche Dolomite). Kraanid ja segistid Traditsiooniline segistid kahe ventiilide järk-järgult, kuid kindlalt vahelduvad ühe hoovaga mudel, mille intensiivsus on reguleeritav veevool, kalle vertikaalne ja temperatuur - horisontaalsel. On смесителях dušš kasutatakse termostaadiga patareid, mis võimaldavad kaitsta inimese võimaliku ootamatu surve veesüsteemi. Saksa firma Grohe - number üks Euroopas tootmise mikserid klassi "mugavust"ja Hansgrohe - klassi "ainu". Teised juhtivad kaubamärgid - Hansa, Kludi, Gustavsberg, Oras, Tebiza, Ideal Standard, Jado. Tuleb märkida, et eespool nimetatud äriühingute tooted turistiklassi on väga kõrgel tasemel ja läbib range нормконтроль. Ja kõrgele hinnale top-mudel on selgitatud unikaalne disain või kallis materjalide, kasutatud muutujaga kui korpuse viimistlus. Segisti keskklassi maksab tarbijale 350 - 700 eek. Segisti klassi "deluxe" maksab alates 800 uah. Ukraina turul on esindatud ka tooted saksa firma Dorn Bracht, spetsialiseerudes ainult vabastamist mikserid, kusjuures ainult klassi "ainu"! Vann välimus vannid ja selle tööomadused sõltuvad otseselt materjali, millest see on valmistatud. Vann on esindatud peamiselt kolme materjalid: raud, teras ja akrüül. Kindlasti mahus müük ristkülikukujuline vann valitsevad raud "лохани" - moodustavad kuni 80 % müügist, vaid 20 % - kuuluvad акриловым ваннам. Kui Teil on vaja nurga, ümmargune, asümmeetrilise või üldse eksklusiivne vannituba, siis selliseid variante võib pakkuda ainult akrüül. Milline vann on parem? Iga materjalist (akrüül, teras, malm) on oma eelised ja puudused. Enamikul juhtudel, ukraina tarbija ikka valib ise malmist "лохань". Klassikaline ванна. piisavalt tugev, massiivne, pikk soojendab, kuid seda tehes ja kaua säilitab soojust. Pange tähele, et tootmist selliste vannid piisavalt энергоемкое paljud lääne tootjad (sealhulgas ka endise соцлагеря) järk-järgult "korda" nende tootmise, seeläbi, ahendades erinevaid pakkumisi. Valik on malmist vann, tavaliselt rohkem примитивен võrreldes sortimendi akrüül-ja terasest vannid. Malmvannid on ka kahtlemata kaotada ees oma õdede variante pakutud vorme. Ukraina turul võib kohata malmvannid prantsuse tootjad Jacob Delafon ja Porcher, hispaania firma Rоса (mudel klassi "deluxe" varustatud süsteemidega düüsid) ja türgi Toprak. Hinnad raud "лохани" vahemikus 500 kuni 10 000 usd. Kergemale terasest vann tihti "ette heidetud" on see, et ta nii väga "noisy". Sama kõrge soojusjuhtivus toodab kiire jahutamine vett. Aga pluss on selline vannid on see, et see odavam - 400 - 1 000 uah., гидромассажем - kuni 20 000 usd. Kallis mudel vannid on valmistatud terasest, ukraina turul ötajad Roca ja Kaldewe. Ja lõpuks, akrüül vann. Eelis on see vann on selles, et see on ette nähtud mis tahes kuju ja paigutus, samuti erinevaid värvilahendusi. Pealegi, pind akrüül vann soodne katsuda, stabiilne reostus ja ei hoia электроток. Peamised turuosalised müüvad mitte ainult akrüül vann, kuid "прилагающиеся" tema jalad, riiulid, näo paneel, kohandada kuju ja disainiga juurde ühel või teisel ванное. Seega ostja ühest allikast saab valmis seadme, mis näeb välja mitte ainult ilus ja elegantne, vastab konkreetse stiili, kuid standardvarustuses on vajalik nimekirja montaaži asjadest, mis tagavad tootele pikaajalise toimimise. Ja kui ikkagi käigus tekib kahju, siis nad on kergesti kõrvaldada kasutades vedel akrüül. Kasutusomadused akrüül on teinud üks kõige levinumad materjalid гидромассажных vannid. Siseturul on esindatud "akrüül" tooted peaaegu kõik euroopa tootjad siin on "ökonoomne"-klass (Cersanit, Kolo ja Pool-Spa Poolast ja Riho Hollandist) klassi "deluxe" ja "ainu" (Jacuzzi, Teuco, Villeroy&Boch, Hoesch, Roca, DuschoLux, Keramag ja Albatros). Hinnavahemik - 500 kuni 25 000 uah. Ja ikkagi akrüül kaunitarid on oluline nõrk koht on see, et post - nõukogude inimene "kasvas" malmist vanni. Ja seal on psühholoogiline murd, mis koosneb üleminekul malmist "лохани" akrüül моднице. Pea meeles! Iga vann "ei meeldi" puhastusvahendid pulbrid, mis sisaldavad abrasiivseid aineid. Mullivann Vann гидромассажем ei kasuta liigset nõudlust turul Ukraina. Teemaks nende kõrge hind. Näiteks odavaim vann minimaalne komplekt maksab 4 kuni 5 tuhande grivna. Kallim mudel maksab umbes 100 tuhat. uah. Kuid see ei ole piir. Kui proovida, siis on võimalik osta vanni ja 250 tuhat. uah. Siseturul vann гидромассажем on esindatud järgmised brändid: klassi "deluxe" - Teuco, Jacuzzi, Hoesch, klassi "mugavust" - Pool-Spa (Poola) ja Balteco (Eesti) Praktiliselt kõik küsitletud ettevõtjad märkisid kasv müüa vann koos гидромассажем, eelkõige firma "Carmen", tuginedes oma müügi, hinnatakse see kasv umbes 30 %. Dušid Üha suuremat populaarsust on võitmas dušid. Nad on nii erinevad hinnaga, disain ja tehnilised omadused, mis võivad täita kõik soovid - alates pensionärid, kes juba on raske vanni, ja lõpetades noorte, mille jaoks on vanni sageli ei ole piisavalt aega,. Eristatakse salongi пентагональном, полукруглом ja ruutmeetri mõne täitmisel. Ka tulevad lükanduksed ja lõigud, mis võimaldavad iseseisvalt konstrueerida duššikabiini minnes, lähtudes omadusi ühe või teise vannituba. Dušid võivad olla iseseisvad, ning seda saab paigaldada otse vannituppa. Mudel kallim võivad olla varustatud oma pump, kaugjuhtimisega termostaadid, süsteem vertikaalne düüsid ja isegi фитосауной. Lisaks veekindel puutetundliku juhtpuldi, kabiini paigaldatakse raadio ja isegi telefoni. Kaubamärgid, mis salongi klassi "deluxe": Teuco, Hoesch, DuschoLux, Coralle ja Huppe (spetsialiseerunud üksnes tootmise dušid kabiinid). Законодательницей moe maailmas dušid kabiinid soosib saksa firma Hoesch. Dušid klassi "mugavust" Ukraina turul võib leida kaubamärkide Ravak ja Vagnerplast (Tšehhi), samuti Kolo. Hind vahe puhul душевыми kajutid on tohutu: kõige lihtsam kabiin maksab umbes 4000 uah.ja hind kabiini klassi "grand deluxe" tegemist on 35000 uah. Kaasaegne tehnoloogia on loonud aurusauna kabiini, mis on võimalik paigaldada otse vannitubades. Nad võivad täita dušš koos гидромассажем ja аромотерапевтическими seadmete. Mõned firmad toodavad komplektid renoveerimist tavaline dušid kabiinid paaris (kaubamärgid - sama, mis on dušid kabiinid). Turuosalised prognoosivad, et majanduskasvu müük dušid kabiinid eelmisel aastal oli 10 - 15%. Vannitoamööbel Kõik eespool nimetatud "santehnilised" tootjad tegelevad tootmine, mööbli vannituba (Villeroy&Boch, Ideal Standard, Keuco). "Мойдодыр" - esimene ukraina tehas (asutatud firma "Carmen" 1999), mis asus mööbli tootmisega vannituba, seejuures ise arendab disain ja pakub kõikvõimalikke värvilahendusi. Nagu ütles ettevõtte direktor firma "Carmen" Mihhail Kotid, enne завозилась mööbel klassi "deluxe" hispaania firma Royo ja itaalia - Telma ja Antonio Lupi. Pärast transporti mööbli paljude toodete olid kahjustatud. Nii tekkis idee enda valmistatud. Täna "Мойдодыр" toodab mööblit klassi "ökonoomne" (600 - 700 eek. ) ja "mugavust" (700 - 1500 uah. ), samuti kallimad mudelid (alates 1500 uah. ) on kohandatud tellitud. Ka jaemüük Ukrainas kohtume vannitoamööbel saksa marke: Jorger ja itaalia - Arlex, Evrolegno, Tenda Dorica, Seresi, Merati. Mis kõige tähtsam - kvaliteet Vastavalt müüjad torustiku siin on "tuntumate" tootjad, peamine erinevus nende toodete odavama seisneb selles, et hind galeriis ei ole kindlaks tasemel kvaliteeti, nii nagu see on kõigil kogud üsna kõrgel tasemel, ja disaini, uusi arenguid, mudelid, laade (praegu populaarne, peamiselt avangard suunas) ja t. d. Kuid "täidis" kas kõik tooted on praktiliselt ühesugune. Eespool mainitud mark saksa tootjate peaaegu ideaalne ühendavad suhe: hind - kvaliteet, samuti mitmesuguseid pakkumisi. Kvaliteet santehniliste toodete klassi "ökonoomne" ja "mugavust" juhtivaid tootjad on määratletud ühel või teisel määral kvaliteediga keraamika, glasuur ja wc mehhanism. Seadusandja mood See on väike saksa tehase Duravit populaarseim keskkond arhitektid ja disainerid. Siin iga mudel üht või teist liiki punktile sanitaartehniliste keraamika on välja töötatud disainerid maailma nimed, kelle seas: Philippe Starck, Adolf Babel, Michael Грейвз ja teised. Плещущее щекотание Поясняем: sõna "mullivann" ukraina ja vene tarbija "обзывает" vann гидромассажем, kuigi tegelikult mullivann on itaalia firma Jacuzzi, teeneid, mis seisneb vaid selles, et see esimene toodi Ukraina (ja teised riigid endise Liidu) vann гидромассажем. Nii "ei крайте hearts" müüjad, вопрошая, ja kas neil on mullivann?! Sest täna Ukrainas on esitatud palju "sanitaartehniliste" kaubamärke, mis on muu hulgas tooted pakuvad ja vann гидромассажем. Prognoos Kodumaise "сантехнический" turg on arenenud. Viimase aasta jooksul on see kasvanud rohkem kui kaks korda tänu oma sama võimsusega. Ja ikka veel ei ole täidetud, kuna seal on mitmeid välismaa ettevõtted - tootjad, kellega keegi operaatoritest ei ole siiani määranud kontaktid. Koostis turul tegutsevate ettevõtjate tõenäoliselt ei muutu, kuna selle peamised esindajad jätkuvalt suurendada oma võimu. Ja kuigi selles etapis "ei проглатывают oma väiksemate vendade", kuid samal ajal pirukas nimega "turu-torustiku" hakkas juba перераспределяться nende kasuks. Algaja sellel turul - on üsna oht idee, tagasi võita endale koht päikese all vaevalt osutub üle jõu. On selge, et edaspidi väikesed ettevõtted juba ei ilmu, ning juba olemasolevaid teevad koostööd rohkem "tugeva" partnerid. Erinevaid teenuseid, mida selliste turgudele, on kõige, et ei ole, lai. Mõned turuosalised õigustatult kardavad pensionile siseturg on suured vene firmad. Seda enam, et sarnaseid katseid on juba tehtud eelmisel aastal. (Ilmunud ka esindused vene firmad, mis müüvad "ga seotud liikmete" стройматериалами, näiteks keraamiliste plaatidega ja parkett). See laienemine on tingitud eelkõige asjaolust, et paljud vene firmad, нарастив turu "lihased", on jäänud ilma jätab töö oma turule. Ja neile on lihtsam "võitlus" соседский turg, see tähendab - meie. ALLIKAS: Ehitus ja rekonstrueerimine
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar