teisipäev, 29. juuli 2014

Ülevaade mööbli turule 2006-11-09 15:57:22

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Ülevaade mööbli turule
2006-11-09 15:57:22

Veel paar aastat tagasi arutelu koht kodumaise tootja omamaise sama assistent paigaldamine turul peeti väga aktiivselt - reportereid, социологами ja lihtsalt "неравнодушными". Väites väljavaadete kohta kohalike ettevõtete ja сетовали liiga aktiivne importijad, mis väidetavalt takistavad украинцам ümber pöörata. Ise aga tootjad on töötanud, ei keskendunud joru ja püüdes järele jõuda. Just siis "teoreetikud", обиженные невниманием poolt мебельщиков, teatas "кромешном" seisva selles segmendis ning on sõnastatud mõned kõige olulisemad nende arvates põhjused, selle taga sellist olukorda. Tegemist oli, esiteks, umbes madal ostujõud ukrainlasi, teiseks, praktiline "kinnisvara" ehituses, kolmandaks, puudub kaasaegne tehnika-tehniline baas (seega ka töötajad, kes oskavad töötada riistvara, kuigi oleks предпоследнего põlvkonna, rääkimata viimases), ja selle tagajärjel neljandaks, беззащитности siseturul enne välisriigi экспансией. Põhjendustega stagnatsiooni (või pausi) on õigus eksisteerida, kuid... Mitte keegi ja mitte kunagi Ukrainas ei hinnanud vajab mööbel. Kui palju on müüdud - nii palju muutunud olla, ja on vaja! Kuid see turg üldse ei olnud избалован tähelepanu statistika, rääkimata liigendtabelit, - mitu numbrit aruannete andnud väga ähmane ettekujutus olukord turul mööbel, ilma milleta ikka kuidagi... Muide, Läänes mööbel seostada arv n'viie põhivajadusi koos toidu, peavarju, riided. Seda kulutada rohkem, kui sisu on auto või koduelektroonikat: üldiselt - umbes 2% SKP-st. Isegi venelased investeerivad igal aastal keskkond on 18 dollarit, 10 neist saavad vene tootjad. Seega ei ole tormasid äärmustesse (tase несостоятельных kuni väga jõukad), saame tõdeda kasv seeria keskklassi - tegelikke ostjaid kodu-mööbel, kogus ja kvaliteet kus on võimalik rahuldada oma nõudlust. Oma osa on koguni 50%ning kasvu trend ilmselt jätkub. Tõsine ettevõtted ehitavad oma strateegia, võttes arvesse kõiki tegureid, mis mõjutavad riigi turul, ja investeerivad turu-uuringud, mõistes, et nad tagasi sajakordselt. Kristjan Мартын direktor PC "Irma": - Turu mööbel Ukrainas võib pidada igati asjakohast rahvusliku tulu elaniku kohta meie riigis. Kui ta keskmiselt 30 korda väiksem kui USA ja muude majanduslikult arenenud lääne-Euroopa riikides, siis on mahud aastas müük, mööbli tasemel $ 20 miljardit Itaalia, Saksamaa ja $ 50 miljardit USA vastavad täiesti koguse rakendamise Ukrainas, vastavalt meie hinnangul $ 600-800 miljonit eurot aastas. Seejuures import on mitte rohkem kui 40%. Mis puutub turusegmentides, kontori ja elutoas mööbel tükeldada turul umbes pooleks. Hinnanguliselt turu-uuring, mis viidi läbi spetsialistide firma, vajadus elamu mööbli rahas, samuti on järgmine protsent kogu turu elamu mööbel: • köök - 25%, • m'mööbel - 23%, • magamistuba - 19%, • elutuba - 18%, • laste - 15%. Kui jagada turg hind segmendid - odav kategooria, keskmine, kallis. Kõige емкой rahas keskmine kategooria mööbel. Veel hiljuti kõige "kaalukas" rahapakkumise sektor odavaid mööbli igal aastal kaotab 5-10%'mahu. See on osaliselt tingitud ka tema "arenemata" - kui kogu rikkusest valik on peaaegu võimatu leida odavaid riiul, riidepuu või korralik mahukas kapp. (Muide, miks midagi, rääkides põhjustest mitteaktiivsed "сменяемости" mööbel, keegi ei meenuta üsna lihtne: mööbel nõukogude ajal - meie, ammugi impordi - on kvaliteet ja kergesti kogenud vahetuses võimu ja omanikud. Naljakas täna "tänitamine" see немодності, kuid raske nägid ka ebakindlus. Seejuures pange tähele, - ja papi ning sulgurid olid enda valmistatud... ). Sarnane olukord on sisustatud lastele. On ju noored (ja vaesed) seitsme'st see nii kohe ka või обставляют korter - järgult ja soovitavalt odavalt. Praktiliselt olematu pakkumine mööbli pensionärid - kuigi neid on umbes 15 miljonit, ja aednikud on sunnitud tassima, sest linn on see, et juba päris kohatu linna korter. Ja siin on täiesti loomulikult tekitab mõte nii populaarne, varem komisjonitasu kauplustes. On недалекой meilt Venemaa seega mõistma, et isegi vana büroomööbli ks. See оживило oleks "käive" on kõik sama staatiline toote - keskmine klass, said võimaluse kompenseerida osa kulusid on uus keskkond, siis on lihtsam расставался oleks lemmik гарнитуром ja pakkumine on turul madala hinnaklassi oluliselt laienenud oleks. Umbes inimestele kõrge intressi rääkima ei hakka, anna jumal neile valida soovitud - kokkupuute või kataloogi. Nii müügi segment luksus või eksklusiivne mööbel on stabiilsed või on kalduvus väheolulised kasvu (suhtarvudes). See annab hea olemasolu импортерам - itaalia, hispaania, soome mööbel on selles kategoorias kindlasti väljaspool konkurentsi. "Kortermaja on küsimus" riku mitte ainult inimesed, vaid ka mõjutab olukorda tervikuna - ei ole kodu, ei ole kontorid - puudub nõudlus mööbel (seda enam, et meie potentsiaalne новоселы, mis madalamasse protsessi läbimise järjekorda kategooria veteranid, eelnevalt запасались magamistuba ja kööginurk on midagi puudus, siis kallidus ja nii saab olema, kus pea приклонить). Kuid korterid on kõik sama ehitatud (ainult Kiievis, et sel aastal on kavas kehtestada 1000000 m2 uus korpus) kõik sama keskmise klassi - ja neid on vaja sisustada. Nõudlus kasvab laste ja noorte mööbel, köögi - tootjad on, millest mõelda. Muide, just luua head tingimused laste elu - üks esimesi argumente otsuse ehitada või osta uus korter. Köök - see on eraldi teema. Need on vaja kõigile. Varustus see lemmik koht kõigi aegade ja rahvaste kõige sagedamini ja see algab "töö" inter'иером. Itaalia, tšehhi, poola köök kõrvaklapid, царившие uue kodu, ja saab Клавдиевской mööblivabrikus "хрущевках" peaaegu tõugata tooted "Sünnitus", "G. Juurde. "., "Меркс". Hinnavahemik on muljetavaldav, ja armastavad süüa mugavates tingimustes võib täita ja gurmaan, ja esteetiliselt-funktsionaalne kirg. Juba ei leia kümme erinevusi ukraina ja itaalia köökidega - projekteerimine, komplekteerimine, praktilisus ja kvaliteet on identsed, ning kohalikud hinnad ausalt mõnusam - tootja on ju oma! Sarnane jõudude tasakaal ja segmendis m'mööbel. Siin domineerivad "ЭКМИ", "Яворина", "LAN", "tuli pikivahet" "Merk", graatsiline proovid on "Амати" - valik rahuldab kõige kogenud сибарита. Kristjan Дячук president OÜ "ЭКМИ-Mööbel": - Meie eesmärk on murda (ja me edukalt seda teeme), et on kujunenud stereotüüp, pigem isegi ebausk selle kohta, et ainult välismaa tootjad saavad teha kallist ja kvaliteetset mööblit. Meie kliendid on tihti küsitud küsimustele suhteliselt kõrge hind meie mööbel. Me vastame: meie hinnad on vastavad kõrgele kvaliteedile ja sellega on põhjustatud. Meie raamid on valmistatud naturaalsest vineerist kõrgem klass puit, kasutame me ei poola синтепон $ 2, 0 1 kg ja itaalia $ 3, 5 1 kg, mitte poola polüuretaan $ 2, 2 ja 1 kg ja высокоэластичный m'mis polüuretaan ettevõtte "firma " интерфом " "4 $ 1 kg. Meie mudelid nahk ja riie "New Pal", "New Castle" (Itaalia), "Novatex" (Hispaania). Prantsuse tootja раскладывающихся mehhanismid "Sedac Meral": firma "ЭКМИ-Mööbel" on litsentseeritud koostamine andmete korra Ukraina. Uus meie programm - tootmise diivan-voodit koos ortopeedilistele madrats on keskmise hinnaklassi. Käesoleval aastal on kavas võtta "неохваченную" kodu мебельными ettevõtete niši - tootmine voodit kõrgemasse hinnaklassi. Nüüd, umbes toolid. Büroo - palun: "Акрос" tema aktiivse ergonoomika ja agressiivne poliitika edendamine, "Sigma", "Liiga Uus", "Jõud"... Ja siin on kodu - обищешься: ja ilus, ja usaldusväärne, ja on saadaval. Ja siin on baarid ja restoranid - valik on üsna hea, kuid peamiselt - import. Ettevõtteid, kes tegelevad seadmete puhkuse töötegijaid, tavaliselt hõlmavad valikus veel mitmeid ettepanekuid - näiteks, OÜ "Elsa" pakub ja kontorimööbel. Vitali Черняк direktor OÜ "Elsa": - Juba täna töötame koostöös koos итальянцами tootmise nahast tugitooli. Meile tarnivad osad, ja meil on "pane" toote enne lõpetamist ja teeme seda paremini kui paljud välismaised tarnijad. Kui kontoris segmendis olukord teine ja eriti kiire kasv nõudluse ootama ei pea, kuigi suhteline stabiilsus riigi majanduslikust olukorrast annab firmadele võimaluse kulutada ja uut keskkonda, seda enam, et huvitavaid ettepanekuid on'ilmuvad pidevalt ja väga atraktiivne. Tellimine "teise laine" ilm ei tee, kuid võimaldavad ka oodata stabiilsust. Ja kõik on sama kitsas spetsialiseerumine täna ei too edu homme. Paljutõotav laadi sektori elamu mööbel on selge, kompleks kontoris nad saavad pakkuda ettevõtetele äriliseks eduks. Igor Полтавцев, kontrolli osakond "Меркс-Mööbel": - Turu структурируется, selgelt määratud tosin juhid. Me lõpuks saame rääkida tsiviliseeritud konkurentsi! Firma upsize mis, on oluliselt kasvanud nende tase ettepanekud teenuse saatjad. Muutused wops'seotud tehniline parandamine-kui ka tehnoloogilise baasi kasvatamisest kaasaegse tehnoloogia (post-, soft-формінг, töötlemine MDF-plaadid, vahemälu, kere фрезерованных торцов, valmistamine metallist ja plastist osad). "Merk" toodab metallist jalad uusi mudeleid kabinetti oma tootmise alal, mis võimaldab teil installida soodsate hindadega. Täna on õppinud kaks suurim mööbel suunas - kontorimööbel ja köök. Kvaliteetne mööbel kodu kuni "maaletoojad", kuid järgmise 2-3 aasta jooksul on see trend, "национализируется". Aga turg büroomööbel jääb suur ja atraktiivne. Ja veel puhtalt "kontori" suund on majanduslikult vähe põhjendatud pange Tähele, et veel aasta-kaks tagasi osa kontorimööbli ja mahust pakkumised ja rahapakkumise ja isegi vaates näitustel oli 50% ja rohkem. Just seda "teinud" nimed "ЭНРАН", "МЕРКС" jne. Täna on see arv vähenenud, see on juba trend. Kuid oluline on ka asjaolu, et kohalikud tootjad, выдав vajalik kogus, lähedal tegeleksid kvaliteediga. Vaieldamatult huvitav disain uute liinide mööbel asukoht: "TECHNO" ("ЭНРАН-АКРОС") on muutunud lihtsalt pöörd süsteemi, pekstud põhimõtteliselt täiesti uus meie arvates mööbel tööd. Järgneb'ilmus "MINI" ("ИНТЕХ-TEENUS"), mitmeid teisi huvitavaid arenguid. Ravikabinetid президентского klassi MDF sisse "МЕРКС" jne. Peen disain büroomööbel "Амати" kasulik eristab teda teistest. Kõik nad väärivad tähelepanu mitmel põhjusel. Esiteks, see on kodumaise disaini arendamiseks. Teiseks, need read on kasutusel kodu-elemendid ja detailid enda valmistatud. Näiteks "МЕРКС" toodab tugesid, tabelid ja muud komponendid, mis ei ole halvem itaalia. Kolmandaks, dünaamiline süsteem - need elemendid on ühilduvad omavahel, koos valikvastustega, on kombinatsioonide arv on suurenenud (nt esitatakse aprillis 2000 "TECHNO" on juba oktoobriks пополнилось mitmeid uusi неординарных moodustavate). Natalja Лимонова, commercial direktor "Интехсервис": - kujunduslik-h.c kaubamärk "СНАЙТ" igal aastal välja mitu uut sarja kontor ja elamu mööbel. Väga tähtis on saavutada madalaid tootmiskulusid ja selle arvelt pakkuda konkurentsivõimelist hinda. Seejuures materjalid ja osad peab olema kvaliteetne, ning tehnoloogiline protsess peab toimuma высокопроизводительном riistvara, nii nagu tänapäeva ostja hinna - kvaliteedi suhe - üks määravad kriteeriumid. Suuremat rolli mööbli valikul mängib ja populaarsus brändi, usaldus tema ostja. Pakkumisi ei peaks lihtsalt olema huvitav poolest disaini või konstruktiivseid lahendusi, nad peavad kõigepealt, kuidas saab paremini rahuldada ostjaid, võita uusi turge. Niisiis, näiteks ainult büroomööbel on võimalik näitlikustada неоправданность argument on suhteliselt tehniline ja personali maksejõuetuse kodumaise tootja. Jobu, täiuslik kontoris ja eriti elamu segmentides, välimus täiesti uusi, et meie turul pakkumisi (kui keeruline süsteemi töökohad "kodu / kontori" EGO") veenda vastupidises: kogudes jõudu, продумав strateegia ja taktika, ukraina мебельщики saavutada kvalitatiivne läbimurre ei ole võimalik ilma kaasaegse tehnika-tehnoloogia ja personali andmebaasi. Kuid küsimus on koolitus on enam kui aktuaalne. Pakkudes end seadmete ja disainerid, tõsised tegijad (mitte "гаражники") ei pidanud sellist hetke, kuidas autoriõiguse kaitse. Kurb, et see "mopiga" arenev ja kümneid välismaiste ettevõtete (kuigi kaugeltki mitte kõik ei teinud õiged järeldused), kui me nii midagi neilt ja ei õppinud. Seega mai kohtumisel ukraina мебельщиков ümarlaua raames näitus "Киевэкспомебель-2001" see probleem on osutunud kõige животрепещущей. Veelgi enam, see on nähti kohta'objektiivset takistust, et disaini võlusid. Tasub esitada uus mudel või liini kaudu lühikest aega'on analoog, koopia, ja veelgi enam - lihtsalt paroodia originaal. Kopeeritakse kõik - "graafika", mööbli detaile, värvi -, sulgurid ja isegi nimed. Seaduslik viis registreerimise tooted ja autoriõiguste pikk, kuid seda on vaja läbida muud väljapääsu lihtsalt ei ole. Ja kui tootjad teevad töökorras jõupingutusi, et kaitsta oma intellektuaalomandit, ja võib-olla varsti teave sellest muutub üldsusele ja selle põhjuseks laia arutelu. Selleks, et vältida selliseid "laenamine" ja luua optimaalsed tingimused, et töö tulevane mööbel firma, firma "mööbli müük TEHNOLOOGIA" hõlmab rakendamise paketi техдокументации ja hooldus - projekt, tehnoloogia -, tarne materjali ja furnituuri (mis MT juba ainu). Praktiliselt ainus ettevõte, mis keskendub "välise logistika", on valmis täna lahendada ülesandeid tarneahela pliidid, liitmikud, komponendid nõutud mahus ja nii, et minimeerida võimalus plagieerimise sellisel tasemel. Mis puudutab ideid, siis, nagu arvab üks itaalia disainerite, kui minu idee on võtnud, siis ta on hea ja arusaadav, aga ma mõtlen midagi uut! Andrei Завальнюк, direktor "mööbli müük TEHNOLOOGIA": - Muidugi, meil on plaanis moodustada sisu ja hind sellise paketi seetõttu, et ta oli peaaegu kättesaamatu "гаражников". Maksmata maksud ja üldiselt tundes ennast tunduvalt vabamalt kui suuremad ettevõtted, kes on "näha", mida nad toodavad ausalt низкокачественную, некондиционную mööbel, visuaalselt sarnane toodete tuntud firmad, ja müüvad selle all populaarsed kaubamärgid, kuid see on oluliselt odavam. Esiteks, nad дискредитируют kaubamärk, teiseks, õõnestada usaldust отечественному tootja, kolmandaks on tekitatud moraalset kahju ja aus tootjatele ja ostjatele. Nii et me tahame kaitsta oma toote assotsiatsioone "гаражников". Meil on plaanis anda eksklusiivne teenus ja me säilitada seda staatust Ukrainas on juba piisavalt tõsised ettevõtted, kes on valmis teda vastu võtma. Probleem kaadrit (ideaalis ülemine piir mõtteviisiga) on palju raskem probleem, logistika. Nomenklatuur erialade jaoks mööbli tootmine olemas... Kuid isegi need, kellel on raha, kulutavad palju aega ja vaeva, et muuta suhtumist töösse. See ei ole kellegi süü: domineerinud vale kokkuhoiumeetmeid ja tühi isolatsioon muust maailmast mitte ainult ei teinud meie kodu убогими, kuid деформировали iga loominguline mõte. Ja alles nüüd, kui firmad on võimalus saata töötajate stažeerimist ja näitused, kui on loonud tihedad kontaktid välismaiste kolleegidega, kui sai on saadaval INTERNETIS oma võimeid ja'ilmus kaal ajakirjad, "jää hakkas liikuma". Samal kohtumisel ümarlaua aktiivselt arutatud ja küsimus ukraina riikliku disainer kooli: kas see? Olla talle? Järeldus on lihtne ja selge: kas on vaja leiutada jalgratast, kui see on olemas rahvusvaheline kogemus, juba läbiproovitud praktika ja reaktsioon ostja. Kuid on mõistlik mõelda üksikasjalikult, mis вычленяли oleks ukraina mööbel üldisest massist, tegid tema äratuntav, kuid universaalne, seda enam, et kohalikud мебельщики aktiivselt kaugemale Ukraina. Meie kontori, laste, pehme, ja nüüd juba ka elamu mööbel saanud прописку ja Пятигорске ja Уралом ja Kasahstanis, rääkimata Moskvas, kus avab esinduse ja isegi salongid. Näiteks, laste mööbel "ЭНРАНА" ehitasid lasteaia sisustus saatmiseks NTV "Kortermaja on küsimus"ja mööbli "МЕРКСА" väärt ei ole ühes moskva kontoris. Ja asi ei ole ainult kulu - meie mööbel vastab vajadustele ja ettekujutusele ostjatele kui hästi tõlgendab klassikaline joon ja tema "kodumaine" staatus võimaldab kujundada mõistliku hinnaga. See suurenenud nõudluse ei jäta kroonist valik: kui ukraina tootjad ei утвердятся on доминирующем olukorda turul, importijad oma ei pane - ndate turg on küllastunud ning tootmismahud võimaldavad edukalt rakendada laienemist tahes ассортиментных segmentide. Kõik tingimused arenguks soodne olukord наличествуют. Täna Ukrainas on umbes 700 ettevõtete erineva tegevuse ulatuse, millest pool vabastab kodumööbel, ülejäänud - kodu ja kontor. Suurte ettevõtete maht kuupäev vähemalt $220 tuhat. kuus vähe - 3-5%, kuid osakaal nende tooted on ilmne. Umbes 60-65% kuuluvad sekkusid, mahuga tootmise $ 25-35 miljonit.ja ülejäänud - väike tootja. Firma on viimased kaks rühma ja võimalik, ja tegelik ränne. Siia sama statistika ajab ja nn гаражников. Mõned eksperdid usuvad, et väike firma мобильнее, elavam reageerivad kõikumistega ja vähem vastuvõtlikud "negatiivne mõju" väljastpoolt. Ilmselt piiratud ulatuses nende tegevus võib olla üsna edukas, kuid selline tööstusharu, kuidas restaureerimine - lihtsalt asendamatu. Kuid turu vajadused on sellised, mis nõuavad tõsiselt vahendab tootmise täieliku elutsükli - disaini rakendamine, lai harukontori võrgu ja võimalusi agressiivne edendada. Siis saab viia tegemist konkurentsivõime lähe rahvusvahelistel turgudel ja saada arengu fondid. Küsimus selles, kellega konkureerida, maja on ökonoomne ja on otseselt seotud nende kõige rahvusvaheliste turgudega, mis on meie tootjad püüavad. On vaja ära nad (tootjad) antud: nende poliitika selles osas on väga взвешена ja järjepidev. Kogu oma aeg ja oma koht selle päikese - nad on võtnud kursi "aupairiks" ainult siis, kui oli moodustunud korralik pakkumine. Ja опробовано see oli импортерах, kelle kohalolek Ukrainas повергало meeleheitel ametnikud ja "patrioodid". Pädevad inimesed mõistsid, et ei ole määruse ega karmid meetmed ei ole argument ja igasuguses prioriteet on riigi tootjalt saab ainult. ise tootja, esitades korralik toode, mis on võrdsetel alustel võistles oleks välismaiste. See on õnnestunud, kuigi erikaal müüakse imporditud tooted on endiselt üsna kõrge. Eelkõige puudutab see kallis luksus mööbel ja mööbel on valmistatud naturaalsest puidust madalama hinnapiirid. Oma kümme aastat Ukraina valmistub märkida ABSOLUT, millega on seotud esimesed meie arusaamad tänapäeva kontorimööbli ja disain kontorid. Vaatamata madal nõudlus ja madal maksevõime, see firma veel 1992. aastal julgenud pakkuda klientidele isikupärane disain, kõrge kvaliteedi ja teeninduse, samuti ei ole демпинговые - põhjendatud - hinnad. Ja kliendid teretulnud on usaldus, отреагировав ja suurem nõudlus ja stabiilne vanematega. Juba kümme aastat ABSOLUT ei ole muutnud oma staatuse spetsialiseerunud firma high-end ja säilitab oma positsiooni, kuigi taktika firma korrigeeriti. Slawomir Кемпа firma president ABSOLUT: - tuleval aastal me tähistame kümne aasta jooksul töö Ukrainas, ja meil on väga hea meel tõdeda dünaamilise arengu ukraina mööbli turule arvu kasv tõsised tootjad ja moodustamise terve konkurentsivõimeline keskkond. Me oleme alati väitnud, et konkurendid on vaja armastab - tsiviliseeritud konkurents stimuleerib, sunnib otsima uusi vorme tegevusloa. Asjaolu tekkimist Ukrainas kallis imporditud mööbli omal ajal pani mõtlema kodumaise мебельщиков oma seisukohti omavad oma võimetele, ja täna me näeme suurepäraseid tulemusi oma tegevuse. Üle 40 директорских ja töötajate süsteemid, kontori vaheseinad ja laia mitmeid toolid esitatud salongis ABSOLUT saanud väärilist konkurentsi ja meil on veel huvitavam töötada Ukrainas. Pole kahtlust, oma saavutusi hindan ja välismaised tootjad on tulemas sellel turul ei ширпотребом, nagu see oli 90-ndate alguses, ja korter mööbliga ja tingimustel konkurentsi arengut ja ukraina tootjate ja turg tervikuna on parimad! Juba esimesel aastal Ukrainas töötab balti NARBUTAS, stabiilselt arenev äri MARTREN GROUP, tugevdada positsiooni rootsi KINNARPS. Itaalia, hispaania, saksa, soome mööbel on esitatud suurepäraseid salongides euroopa klassi. Sarnased salongid avatud ja meie tootjad - siin näidatakse ei ole lihtsalt ассортиментный mitmeid, kuid valmis lahendused koju ja kontorisse, muuta või parandada klientidele, mis aitavad pädevad juhid - tellijale on, mida vaadata, millest valida. Veel üks uus kontor show-room avab lähiajal üks huvitavamaid meie tootjad - "ГАРЛЕН". Mittestandardsed materjal, millega siin töötavad, - кориан - määratleb ja нестандартность lähenemist, ja spetsiifilist positsiooni firma. Sergei Гармаш, tegevjuht OÜ "Гарлен co, Ltd. " : - Olukorras. Meil õnnestus "hoiatada" kasv ostujõudu - täna, kui olukord suhteliselt stabiliseerunud ja kodanikud on valmis investeerima raha interjöör, pakume neile eksklusiivne lahendus, mis vastab vajadustele kohandatud klientidele. Prioriteedid ukrainlased сместились kasuks kodumaise tootja ja seda olukorda on vaja kasutada, väites доминанту kogutoodangu! Umbes plagieerimise. Kopeerimine on kindlasti olemas. Mõned ettevõtted on muutunud "stop-kraana" disainer otsib - see on häbi, kui töötada, on vaja nii palju tööjõudu ja vahendeid, ilmub teine tootja märgatavalt halvim täitmise. Kuid see probleem on kaks aspekti - moraalne (kuid mitte kutsuda sama профсоюзное koosolek воришку koos установившимися põhimõtetega! ) ja majandus. Ma olen kindlalt veendunud, et sellised "sinised воришки" ei ole tulevikku - on võimalik teenida võõras targalt, kuid selline majanduslik mõju oleks pikaajaline ja tõesti loovaid firma läheb edasi. Neil on tavaliselt - kõrg-tehnoloogia, mis neis on, - professionaalsed disainerid ja nende eest tulevikus. Ehk täna ei ole mõtet küsida küsimust: "Kuhu läheb ukraina mööblitööstus? " Maamärgid on määratletud strateegia on välja töötatud, tuleb lihtsalt tööd - ja ei küsi liigseid küsimusi.
ALLIKAS: Konkreetselt....

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar