laupäev, 29. märts 2014

IKEA. Affiliate branding 2006-11-08 16:47:52

Ehitus ja rekonstrueerimine.








IKEA. Affiliate branding
2006-11-08 16:47:52

Tõeline turundaja isegi paljudes all relva vahetada automaadi mitte nimetab oma toode odavam. Parimal juhul ütleb : "taskukohane". Ja kas "saadaval" kaupade saada kaubamärkide maailmatasemel? Sest brändi, ja seda enam, et legendaarne tähendab, et lisaks hinnale kauba enda, tarbija maksab ім'i toode. Ja "accessibility" kõigepealt näeb väikest kasumlikkust ja tegelik puudumine tahes täiendava juurdehindlused. Ja kõik on sama kogemus mõned ettevõtted tõestab, et: ühtsuse vastuolusid võimalik! Ja kõige veenvalt see muudab maailma tuntud tootja mööbel IKEA. Brändi juht ei обов'kindlasti peab keskenduma top-segment ostjaid kõrge sissetulekuga. Kaugeltki mitte kõik siin maailmas on valmis maksma премиальную hinda kauba eest. Kindlasti seas on mis tahes kategooria elanikkonnast on fännid teatud tooteid. Need inimesed, säästes samas, näitavad täielik puudumine mingeid piiranguid, kui tegemist on toodete kohta, mis neile on fetišid. Teema jumalateenistus võivad olla kõik - alates toidu kodutehnika. Muidugi, seal on hulgas selliseid fanaatikud ja fännid on elegantne, ilus, mugav mööbel. Aga kahjuks, raha seis fanaatikud raske - väga palju neid on vähe. Ingvar Кампрад, IKEA asutaja, varem arvasin seda. Isegi eeldades, mööbli suhtes vaja ja olles hull tugitoolid või софы, noor seitse'ma ei saa endale neid osta. Ettevõtlik Кампрад nägi selles tohutuid võimalusi realiseerida oma unistus - muuta paremaks tööpäeviti tavalised inimesed. Поспособствовало ja selle ümbrus, kus kasvas üles tulevane miljardär. Väga небогатое lapsepõlv on tagasihoidlik rootsi talu, lihtsad inimesed "maa", ökonoomsus, töökus, loominguline lähenemine organisatsioonilistele küsimustele ja otsustanud, brändi põhiväärtused IKEA. Läbipaistvus, lihtsus ja sotsiaalne veenvus kaubamärk - võimas relv konkurentsi. Hea brändi on üks idee, mis on aru saanud ja kõrgelt hinnatud tarbija, teadlikult või alateadlikult. "Teha on odav mööbel koos lihtsatele, kaasaegne ja praktiline disain" - ei saa olla sellist ideed. Maailmas on tohutu hulk tehased, mis on valinud endale sellise tee ja ei saavutanud edu talle. Probleem on selles, et need tehased kaaluvad oma kaupa nagu midagi утилитарное, puhtalt praktiline. Tugitool on õppeaine, kus saab istuda". Sest kuni selle sama tooli on võimalik läheneda nagu osa inimese elus, muide, mis lisab õdusust osa mugavuse ümbritsevas maailmas. Idee, et on vaja müüa ei mööbel, nimelt lahendusi igapäevaelu, ja sai erinevusega, mis on võimaldanud IKEA разрастись kuni uimastamise ulatuse. Majandus kogemusi, millest nii palju räägitakse viimasel ajal, et on pärit mitte 10-15 aastat tagasi, ta on alati olemas. Lihtsalt enne, kui ei ole paljud ettevõtted pööranud sellele tähelepanu, võistelda võib ainult tänu hinna ja kvaliteedi. Кампрад üks esimesi aru, et lisaväärtust loovad mitte marki, kuna tarbijad on oma arusaamad brändi, peamiselt emotsionaalne. Edu on vaja luua selge tootemargi kuvandit. Ja enne seda luua, on vaja õppida klientide ootused, nende eelistused. Keskmine klass sai jõud, millele on teinud pakkumise Кампрад, luues oma firma. Sihtgrupp IKEA - tavaline sim'i keskmise sissetulekuga, mis elab ei ole oluline korteris on piiratud жилплощадью. Lihtsamalt öeldes - tüüpiline, ei ole nimetamisväärne lahter ühiskonnas. Enamik ettevõtteid selle неприметной organisatsioonid pakuvad sama tumm toode. Кампрад sama läinud teist teed. Algusest peale keskus strateegia äri pandi suhteliselt madal hind ja läbisõit alusel saadav ostjad. Lõplik hind on kauba omahind tegelik toode võib olla umbes 30%, ülejäänud 70% - kaasnevad teenused, palk konsultandid poes, kärud ja muu teenindav personal. Кампрад on täiesti loogiline oletada, et seda klientidele palju olulisem on säästa paarsada krooni, kui kulutada mõnikümmend minutit koostamine этажерки. Mõte füüsilisest isikust assamblee mööbel ostja on muutunud peamine info kaubamärk IKEA. Tooted IKEA müüdud kaubamärgiga supermarketites, mis jällegi võimaldab oluliselt vähendada hindu. Supermarketid IKEA olid esimesed kauplused, mille mööbel on võimalik osta kokkupanemata on korter mugav transpordi kast. Teenuse kohaletoimetamisega ja kokkupanek, mööbli enam kaasata hinda vaikimisi. Muidugi, kui klient seda soovib, võib ta ära (loomulikult tasu eest) teenuste liikunud ettevõtted. Spetsialistid IKEA on pidevalt otsivad võimalusi, kuidas vähendada tootmiskulusid. Ettevõtte disainerid tulevad tehas ja vaatame, mis seal on tehnoloogilised võimalused, et vähendada kulusid. Täpselt sama corporation töötab ja tarnijatega. Mida parem on kasutatud tootmise tehnoloogia, seda madalam omahind kaupu. Lisaks firma vahel läheb ka teistmoodi - hind, mida sooviksid mingil kaupa. Siis tehnoloogid IKEA uurivad, kuidas seda teha ja milliseid materjale on, et kaup katki kõik hinnad kvaliteet. Liigne ressursside tarbimine - surmapatt on IKEA. Kuid firma ei ole nõus kompromisse: hinnad peavad olema madalad, kuid mitte mingil juhul ei ole läbi funktsionaalsuse või ka kaupade kvaliteeti. Supermarketid IKEA väärivad eraldi vestlus. Kuidas näeb välja tavaline mööblisalongis? See on suur arv, ruumide, заставленных diivanid, буфетами ja lauaga. IKEA sama sees oma kauplustes, mis on, mille eesmärk on säästa raha rentimise emaplaadi väljaspool linna, mis pakub väepealik vaadata seda, mis võib muutuda tavaline väiksemat tüüpi linna korter abi kaubamärk on mitmeid IKEA. Salongid, kus müüakse IKEA mööbel ja tarvikud selle skandinaavia firma, on üsna ebatavaline korraldatud: nad on täielikult matkivad tuba suur maja. Taasesitus realistlik inter'еров mängib ka käsi eesmärk on vähendada toodangu väärtus - see aitab tegelikult loobuma teenuste müüjad-konsultandid. Lisaks, kuna IKEA on üsna raske... välja. Ostja kohe ei leia väljapääs tutvustamise saali ja on sunnitud käima mööda neid lummatud palju kaupu. Unikaalsus IKEA selles, et siin saab osta kõike - alates mööblist ja lõpetades nõud ja maalid. Tavaliselt sellises olukorras vahendite olemasolul on lihtsalt võimatu vastu panna osta. Seitse'i - see on mitte ainult armastav abikaasa, kuid nende kõige kallim järeltulijad. Rahutute lapsed häirivad vanemad on väga vastutava valimise protsess mööbel ja tarvikud, mis kahjustab tuludest supermarket. Keerulise rootslased omal moel lahendanud selle probleemi - igas poes on laste mängutuba. Positiivne "kõrvaltoime" see meetod on muutunud parandada ettevõtte imagot. Väikesed väikesed restoranid populaarne rootsi köök, mis on supermarket, - veel üks leid IKEA. Üks põhimõtteid töö IKEA ütleb: "Ärge kartke eksida". Ise Кампрад ütleb, et keegi maailmas ei ole võrreldav sellega arvu vigu. Igal aastal on ettevõte loob uusi tooteid, kontrollib neid, valib tootja ja läheb müüki. Kuid aja jooksul selgub, et tarbijatele tuleb vähe ei ole. Nii on IKEA küpse praktika kauba tagastamine, mis tundus ostjad on ebamugav. Erilisus firma avaldub siis, kui ta arendab tehniliste võtete kogum, mis ei ole kergesti kopeerida kolleegi. On IKEA kõik detailid-wops'on omavahel seotud, see on üldine süsteem, mis võimaldab teda pidada maailma suurim mööbli firma. Kindlasti edukaks tööks rootsi hiiglane on vajalik koordineeritud töö kõik 50 000 töötajat. Vaevalt, et see võimalik ilma ühise väärtuste süsteemi ja millel on ettevõtte kultuuri, mis разделялась oleks kõigi töötajatega. 1976. aastal Кампрад kirjutas juhend ettevõtte töötajad, kus on kirjeldatud ettevõtte strateegia, mis on tema visioon ja põhimõtted, millest tuleb kinni töötajad. Kas IKEA asutaja üsna omapärane pilk konkurentsi. Miks sõlmida eksklusiivsed lepingud tarnijatega, veenda neid käivitada ainult iseennast, kui vabrik laadida tellimuste üks firma, tal ei ole motivatsiooni arendada oma tehnoloogia. Koos rahu Кампрад kehtib üleminekuks oma töötajate teised ettevõtted. Ta optimistlik vaatab seda protsessi: lase minna, tavalised kogemusi, et jälle tagasi IKEA. Üks probleeme, millega IKEA pöörab palju tähelepanu tootmisprotsessis, on vähendada jäätmete tootmise. Ühelt poolt on see tingitud rangetele nõuetele valitsuste poolt, teiselt poolt - põhimõte säästa ressursse. Põhimõtteliselt saab selle kohta oli ja rääkimata, kui ei oleks üks asjaolu: hea teoks plaan vähendada jäätmete muutis aastane kulu kauplustes jäätmekäitlus, moodustavad $ 30000 üks pood, täiendavat kasumit. IKEA asutaja pidevalt väidab selle kohta, et ettevõtte töös turundus - ei ole sugugi kõige tähtsam. Kuid siiski, vastavalt J. Koos. Williams Group, brändi väärtust IKEA on 75% suurusega turukapitalisatsioon kogu firma. IKEA kuulub 100 kõige kallim tootemarki versioon Interbrand ja BusinessWeek, kusjuures kasv väärtus selle kaubamärk eelmisel aastal oli 6%. Vastavalt juhtimise IKEA, üks peamisi põhjusi edu bränd on teatud standardimise tooteid. Igas 31 riigis, kus osales poolteist sadu supermarketid firma potentsiaalne klient leiab umbes samad kaubad. Eksperdid ütlevad, et rahvusvaheline edu IKEA juurdunud, tõenäolisem, on see, et keskklass enamikus riikides on enam-vähem identsed. Kui ei ole tekkinud, siis suhtumises elu ja vaadetes umbes stiilis. Tarbimine ühtesid ja samu või sarnaseid tooteid sarnaste meelelahutus - see kõik muudab maailma mõiste IKEA eriti aktuaalseks. Rääkides selle firma, ei saa mainimata ja reklaami oma tooteid. IKEA vaatab reklaami ei ole eraldi, vaid osana on totaalselt integreeritud side kava, iga element keda toetab isikupära ja iseloomu brändi. Piirkondlike üksuste tasuta töötada erinevate asutustega, ise kujundada reklaami eelarvete ja kohandada ühtne strateegia funktsioone vastavalt regioonile. Reklaamiagentuurid tegelevad креативом, kuid ei sekku ideoloogia ja filosoofia brändi, mis on ise firma ja isiklikult Ingvar Кампрад. Ajakirjandusele -, televisiooni-ja välireklaami IKEA kulutab vaid kolmandik reklaami eelarve, ja ülejäänud kaks kolmandikku lähevad tegemine ja uudiskirja katalooge. Vastavalt fondivalitseja kataloogist ostja paremini saab aru, kas talle sobivad tooted. Kampaania IKEA näidata hea tasakaal pere väärtusi ja стильностью, innovaatilise maailmavaatega. Nad on alati erinenud huumorit ja mõned провокацией, kuid mitte kunagi ei kaotanud otsustusvõime, täpne pref'язки kuni toote ja ei läinud kaugemale дозволенного. Üks teravdatud kampaaniad on olnud, et iga kolmas laps maailmas eostatud voodi IKEA. Ja 2003. aastal infomercial IKEA sai kodu auhinna reklaam maailmas - cannes ' i Lõvi. Mõned teadlased väidavad, et on üks peamisi tegureid, edu on ise Ingvar Кампрад - inimene, kelles on isikustunud kõik ettevõtted. Samal ajal, kui see ei ole paradoksaalselt kõlab, Кампрад - kõige tugevam tegur, oht, et IKEA. Eksperdid ütlevad, et see on väga tugev korporatiivne vaim IKEA põhineb liidri ja pärast tema lahkumist firma kaotab kõige olulisem tegur konkurentsivõimet. Визия IKEA, mis on loodud Кампрадом, tõeliselt religioosne: firma ei ole ainult selleks, et parandada inimeste elu ja et muuta paremaks kogu inimkond. Üks loosungeid ettevõtte "sõltumatus": ostja ise otsustab, millises järjekorras ta mööda saali supermarket, minimaalne läbi teenindava personali valib kauba, ise võtab nende laost, toimetab kuni töötukassa ja oma auto lõpuks ise kogub. Firma toimib nii mitte ainult sellepärast, et see aitab vähendada kulusid, vaid ka seetõttu, et see arendab tema kliendid. IKEA - see on peaaegu антісервіс nõuded koostööd pannakse välja juba mitte ainult klient, vaid ka firma ja nõuded ettevõttel on piisavalt kõrged. IKEA on iseloomulik kõrge демократичности kuidas suhted firma sees, töötajate vahel, nii ja otsustes, pakutakse klientidele. Ütlevad, et filosoofia on firma teinud demokraatia Rootsis rohkem, kui paljud elavat poliitilised aktsiad kokku. IKEA aitab tarbijatel teha kindlaks, kes nad on ja kuidas tahavad elada oma elu, unustamata seejuures ja kasumi kauplustes. Olles taskukohane brändi, IKEA on suutnud "välja hüpata" hinnakonkurents ja saada puhtal kujul brändi elustiili. 9 käsku IKEA Kaubamärk mitmeid - meie firmamärgiks. IKEA peab pakkuma laia valikut mööbli ja tarvikud odava hinnaga asjaolust, et enamik tarbijaid on võimalik neid osta. Vaim IKEA - tugev ja elav tõeline olemus. Tõeline vaim IKEA tekib entusiasmi iga töötaja, непрестанной tahet parandada teadlikkust väärtus soetusmaksumuses, soov võtta vastutust ja aidata, lihtsus nende käitumist. Kasum annab meile vajalikud ressursid. Eesmärk аккумулирования rahalisi vahendeid on saavutada parimaid tulemusi pikemas perspektiivis. IKEA on представать pilt firma kõige madalamad hinnad ja доведет see pilt täiuslikkust. Кампрад vajutab firma tootearenduse abil rohkem ökonoomsemaid viise, kuni hanke algmaterjalide parimate hindadega ja pidevalt vähendada kulusid. See on saladus IKEA ja põhjus on ettevõtte edu. Saavutada häid tulemusi, kasutades väikeste vahenditega. Liigne raiskamine - surmapatt on IKEA. Kallid lahendusi probleemidele - märke puudumine talent. Kuid säästa, Кампраду, ei tähenda kulutada vähe. See tähendab - kulutada mõistlikult. Lihtsus on voorus. Kui palju inimesi on sunnitud toimima koos ühiskonnas või firma, обов'kindlasti tuleks kehtestada mingid reeglid. Mida keerulisem nad on, seda raskem on neid täita. Lihtne ja rahulik iseloomustavad suhted sees IKEA, meie tarnijate ja klientidega. Erinevad teed. Võttes julgust erineda teistest, IKEA leiab uusi võimalusi. Keeldudes võtta käitumisreeglid ainult sellepärast, et nad on paigaldatud, firma läheb edasi. Märksõna organisatsioonid - "miks". Kontsentratsioon energia on oluline edu. Edu on vaja keskenduda üks asi. Ei saa kõike teha igal pool ühel ja samal ajal. Vastutuse võtmine on privileeg. Seitse'i IKEA tahab, et inimolendid aitasid üksteist. Neil seal ei ole mitte ainult õigused, vaid ka kohustused'язки. Firma valitseb vaim, kes vabadust. Kõik organisatsiooni initsiatiivi ja neil on võimalus võtta vastutust ja lahendusi. Enamik asju on veel teha. Kuulsusrikas tulevik! Õnn on, ei saavutada eesmärki, ja selles protsessis saavutada. Kutse ja saatus IKEA - olla pioneerid kõigis valdkondades. Aeg on kõige väärtuslikum vara.
ALLIKAS: Kaaslane Strateegia

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar