Ehitus ja rekonstrueerimine.
Kehaline aktiivsus 2006-10-27 17:16:22
Pass tööstus Tööstus - elektrilised. Alamvaldkond - tootmine elektrimasinate ja seadmete. Hulk tootjaid elektrimootorite - 15. Kokku tootmisvõimsus - 5 miljonit elektrimootorite aastas. Suhe tootmisvõimsuse rakendusaste - 16%. Tootmine elektrimootorite 2001. aastal 756, 1 tuh tk. on 2661100000 uah. tegutseb hulgimüük hindade kohta. Tootmine elektrimootorite I kvartal 2001 - 175, 86 tuh tk. vähemalt 890 400 000 usd. Keskmine kasumlikkus on tootmise - 15%. Väliskaubanduse käive elektri-masinad ja seadmed käesoleva aasta kolme kuuga - $ 175, 7 miljonit. Impordi maht elektriseadmete 2001 - $ 717, 16 miljonit. Ekspordi maht elektriseadmete 2001 - $ 465, 66 miljonit. Elektrimootorid millest me kirjutame. Tootmine elektri mootorid viitab peamine komponent elektrotehnika tööstus - tootmine elektrimasinate ja seadmete. Definitsiooni järgi, elektrimootor - see on masin, mis muundab elektrienergiat mehaaniliseks. Eristatakse elektrimootorid dc, mille peamiseks eeliseks on võime ökonoomne ja sujuv reguleerimine pöörete ja vahelduvvoolu mootorid. Viimasele kuuluvad sünkroonse ja asünkroonse elektrimootorid. Enim levinud tööstuses saanud asünkroonse elektrimootorid. Neid on lihtne toota ja usaldusväärne toimimine. Peamised nõrkused "асінхронніков" kuuluvad: märkimisväärne tarbimine reaktiivvõimsuse ja võimetus sujuv reguleerimine pöörete (kuigi nüüd teevad nn sagedus täiturseadmed, mis on Ukrainas kuni levinud). Kohaldatakse "асінхроннікі" peaaegu kõigis tööstusharudes: söe -, elektri -, tsement -, aga ka laevaehituses, masina -, nafta-ja газотранспортировки. Sünkroonse elektrimootorid kasutatakse paljudes võimas электроприводах. Investeeringud Kuni tootmine elektrimootorite investeerivad peamiselt vene ja emakeel eelarve. Erinevatel hinnangutel, kasumlikkus töötleva tööstuse Lääne-Euroopas koguni 80%ja Ukrainas - vaevu pidama kuni 20%. Vastavalt Госкомстата, 2001 tootmine elektrimasinate ja aparatuuri investeeriti 140 300 000 usd., Sellest summast 2, 2 miljonit dollarit. - Vahendid riigieelarvest. Lääne investor kuni on oht, et investeerida ukraina elektromehaanilised ettevõtted, aga vene - oht ja investeerib. Eriti just venelased (питерская firma "Неваелектромаш") on muutunud peamine asutaja AS "Южэлектромаш" (g. Uus Каховка, Kherson piirkonnas. ). Teine vene firma eelmisel aastal omandas suure osaluse AS "Электромашина" (g. Harkovi). Rakendamine on rohkem vaja, et riik mootorid juurde tolmuimejad, ventilaatorid ja pesumasinad. Eelmisel aastal Ukrainas toodetud elektriliste masinate ja aparatuuri kohta 2661100000 uah. (Tegutsevad hulgimüügi hindades), et 13, 4% rohkem kui 2000. aastal. Samas 2001. aastal kodumaisel turul oli rakendatud 703, 2 tuhat kodumaiste sama elektrimootorid, et 14, 5% rohkem kui ülemöödunud aastal. Tähelepanuväärne on, et kõige "müügi" olid eelmisel aastal elektrimootorid vahelduvvoolu (301, 4 tuh tk. ) ja elektrimootorid väikese võimsusega komplekteerimiseks электробытовых seadmete automatiseerimine ja mehhaniseerimine (393, 7 tuh tk. ). Kõige hullem eelmisel aastal müüdi kodused masinad dc (643 tk. ). Mootorid on valmistatud aastaringselt, jah ja ellu üldiselt ka kogu aasta jooksul. Kuid hinnanguliselt ettevõtjate nõudlus mõned asünkroonse elektrimootorid kõik sama altid tegur hooajalisus. Eriti sügisel ja talvel aktiivselt müüakse elektrimootorid общепромышленного sihtkohta (tüüp 2АІ80В2, 4АМА100Л2), mida kasutatakse peamiselt pumbad ja suvel - mootorid tüüp 2АІ90Л41, 4АМА100Л4, монтируемые fännid. Olukord tööstuses Pärast kiire, peaaegu kümneaastase sügisel mahud kuupäev toodete электродвигательным tootmine hakkab, küll aeglaselt, sealt augu. Alates 2000. aastast on tootmine elektrimootorid järk-järgult suurendada käivet. Tõsi, peamised tarbijad antud toote - ja kodumaiste ettevõtete raskete masinate - ei ole alati платежеспособны. Nõudlus электромоторы kasvab tootjatelt seadmete toidu -, puidu -, ehitus -, tööstus -, tootjate pumbad, kompressorid, ventilaatorid. Tootmisvõimsus kodumaised tehased on piisavalt aastane kuupäev 5 miljonit elektrimootorid. Aga potentsiaali ukraina ettevõtteid, kes toodavad elektrimootorid, osaleb vaid 16%. Ja see on juba saavutus. Hea veel, et kümne aasta majanduslangus ei ole tõestanud "електродвігательную" tööstus üldiselt käepide. Lõppude lõpuks, alates 1990. kuni 2000. aasta näitajad tööstuse saavutanud märkimisväärseid "нізот". Näiteks, 1997-m ja 1998-m kokku tehti sama palju, liivapritsitööd, kui palju tagasi 1950 aastal ja 1999. aastal oli знаменателен sellega, et vabastada elektrimootorite siis jõudnud tasemele eel-invasiooni 1940. Mis puutub kuupäev врубовых elektrimootorid (kasutatakse peamiselt puurimisseadmed kaevandused), siis aprillist alates 2000 aastast on ta üldse kadunud. Põhjusi kiire langus tootmismahud on mitmeid. Esiteks, pärast Liidu kokkuvarisemist dramaatiliselt kahanenud, kui ei сошло ei ole, hulk riigi tellimusi (loe - tellimuste SÕJALIS-NSVL). Teiseks, kohalikud elektrimootorid paljuski olid ja on halvem impordi kolleegidega (usaldusväärsus, моторесурс... ), ning määrata see säte ei võimaldanud madal tehnoloogiline ja tehniline оснащенность tehased. Kolmandaks, enamik ettevõtteid on täielikult pole iga turundusstrateegia (ja sageli ei olnud ja vastavad ühikud). Neljandaks, гиперинфляция pesta käibevara riik peaaegu seiskus rahastada tootmis-ja teadus -, inseneri arengu ja investeeringute poolt erakapitali pikka aega ei olnud. Ja veel, eelmisel aastal Ukrainas toodeti 756, 1 tuhat elektrimootorid. Võrreldes 2000. aastaga on nende küsimus üldiselt suurenenud 15, 7%. Eriti, 19, 9% on kasvanud tootmine elektrimootorite väikese võimsusega. Ning siin on mahud kuupäev mootorid ajal взрывозащищенном täitmisel vähenes 34%. Hinnad Vene ja kodumaiste mootorid Ukrainas maksab umbes sama, ja kui nad kallinevad, siis ainult sv'seoses tõuseb osad. Vastavalt Госкомстата, eelmisel aastal 2000. aastaga võrreldes oli märgitud väike (2, 4%) kasv müügihinnad tehased-tootjad mootorid ac. See oli tingitud mitte niivõrd soov suurendada saagikust tootmine (kuigi see soov on vist närib моторобудівників), kui p'ven подорожанием elektri -, transpordi-kulud, tarbekaubad (eriti, email on-juhtmed, et staatori mähised, vasest kontaktide, електродвігательного terasest, mis eksporditakse peamiselt Venemaalt). Tänane pakkumine turul elektrimootorid on väga mitmekesine: alates kallist saksa ja itaalia mootorid ja lõpetades kodumaiste autorite секонд-hand. Palju edasimüüjate kaudu erinevate взаимозачетов ettevõtetega-tootjad ostavad neil mootorid, mis rakendab hinnaga alla tehase. Seal on need tublid, kes kauplevad seismajäänud mootoritega mis on tehase laod. Kodu "асінхроннікі" (muidugi olenevalt mootori ja võimsus) общепромышленного sihtkohta maksavad 280 uah. kuni 20000 eur., hinnad "taustaprogrammid" взрывозащищенном täitmine sõltub tehnilised näitajad kõiguvad ning 700-40000 uah. Vene mootorid seisavad Ukraina umbes sama palju. Ja siin on leida saksa või itaalia "асінхроннік" odavam 1500 uah. ebareaalne. Hinnanguliselt ettevõtjad, kõige aktiivsemalt nüüd müüakse kodu-ja vene mootorid, sest kõik ei saa endale lubada osta imporditud. Sagedamini kui kodumaised tarbijad ім'i tootja lihtsalt ei pööra tähelepanu: nad on huvitatud mootor konkreetseid parameetreid, hind ja garantii. Tootjad Ukraina tootjad omavahel veel ei konkureeri. Hinnanguliselt ettevõtjate vaheline konkurents kodumaiste tootjate электромоторов on praegu üsna nõrk, mis on põhjustatud kitsas spetsialiseerumine ukraina ettevõtted. Iga taim on keskendunud väljaanne teatud liiki mootorid ja, vastavalt, leiab neile niši turustamise, ei tagasilükkamise turuosa on kolleegidega. Samaaegne tootmine mootorite eri liiki ühes tehases nõuab suuri kapitalimahutusi, mida on kodumaine tootja veel mitte. Paljud tehased täna töötavad konkreetne tellimus, loobudes partii tootmiseks. Ei ole mõtet ehitada hulga toote release, suur osa kus ikka ei ole nõudlust. Kui ei alustas tööd täisvõimsusel peamised tarbijad "mootorid" - kaevandused, "raske" машиностроители, - lõviosa mootorite nõudlus on üsna piiratud. Läbi lääne turgudel kodumaiste elektrimootorite sageli lihtsalt võimatu kuna sealse karmi konkurentsi. Olulised kriteeriumid, mis määravad konkurentsivõime mootorid on nende töökindlus ja kvaliteet. Mootorid peavad vastama kõigile nõuetele Gost ja vastama tehnilistele andmetele. Rakendamise lääne turul on vajalik, ja tunnistus rahvusvahelise kvaliteedistandardi ISO 9001. Dünaamika tootmise teatud tüüpi elektrimootorite Aasta kuupäev Elektrimootorid ac kõrgus telje pöörlemise 63-355 mm Elektrimootorid ajal взрывобезопасном täitmisel Arv, mln tk. Summaarne võimsus, miljonit kw Arv, mln tk. Summaarne võimsus, miljonit kw 1940 0. 1 0, 4 0, 01 0, 158 1950 0, 2 0, 8 0, 03 0, 434 1955 0, 4 0, 6 0, 05 0, 689 1960 0, 6 1, 7 0, 09 1, 119 1965 1, 1 3, 5 0, 001 1, 371 1970 1, 5 4, 9 0, 1 1, 497 1975 2, 1 6, 3 0, 2 2, 093 1980 2, 6 9, 5 0, 2 2, 372 1985 2, 8 10, 4 0, 2 3, 234 1990 3, 1 11, 4 0, 25 3, 378 1995 1, 1 2, 1 0, 04 1, 009 1996 0, 3 1, 8 0, 03 0, 654 1997 0, 2 0, 8 0, 02 0, 629 1998 0, 2 0, 7 0, 02 0, 646 1999 0, 1 0, 3 0, 01 0, 424 2000 0, 3 0, 4 0, 01 0, 439 2001 0, 3 0, 4 0, 01 0, 4 Tootmine elektrimootorite 2001, tk. Elektrimootorid Tegelikult toodetud 2001 2000 Veealuseid 2784 3268 Ac kõrgus telje pöörlemise 63-355 mm 333180 296326 Взрывобезопасные (взрывозащищенные) 6368 9650 Väikese võimsusega komplekteerimiseks электробытовых seadmete automatiseerimine ja mehhaniseerimine 412835 344299 Masin dc 933 750 Врубовые 0325 Tootmine elektrimootorite I kvartalis 2002, tk. elektrimootorid Tegelikult toodetud 2002 2001 Veealuseid 597 682 Ac kõrgus telje pöörlemise 63-355 mm 61926 86956 Взрывобезопасные (взрывозащищенные) 1003 1157 Väikese võimsusega komplekteerimiseks электробытовых seadmete automatiseerimine ja mehhaniseerimine 112205 93926 Masin dc 128 241 Dünaamika tootmise обмоточных ja emaili-juhtmed, tuh t 1995 1996 1997 1998 1999 2000 a. 2001. 8, 2 4, 9 6, 2 6, 8 5, 3 7, 0 7, 1 Tootja sertifitseerimise Oleg Городничий, juhatuse aseesimees AS "Днепропетровский elektriline masina hoone plant": - Elektriseadmete ja engineering tööstuses-wops'otseselt seotud. Nüüd omamaine masinaehitus areneb nõrgalt, kui pärsib arengut elektrotehnika. Kui näiteks 1992. aastal meie tehases toodetud 10 tuhat elektrimootorite aastas, siis viimasel ajal ainult 2-3 tuh tk. Et suurendada tootmisvõimsust tuleb võtta kasutusele uut tüüpi tooteid, kusjuures omavahenditest. Nüüd oleme me kõigest väest püüame leida investor, kuid seni edutult. Sel aastal meie tehases toimub rahvusvaheline sertifitseerimine vastavalt nõuetele ISO 9001, mis annab võimaluse teha koostööd riikidega Euroopa ühenduse. Aga üritus see ei ole eriti форсируется, sest ei ole pikaajalisi lepinguid lääne nende omanike vastavad firmad. Suures, sert määratleb parameetrid toodete kvaliteeti konkreetset territooriumi. Kuid peamine osa ekspordist on meie tehase suunatakse SRÜ riikidesse ning on seal, et antud sertifikaati ei ole vaja. Importija pro ukraina turule Dmitri лисовин, commercial direktor firma "Дедал" (kaupmees vene elektrimootorite, m. Kiiev): - Nüüd on tulusam töötada mootoriga versioon, mille Ukrainas ei ole tehtud. Nõudlus on sellised mootorid nagu veojõukontroll elektrimootorid (электротранспорта), asünkroonne обдуваемые, oravikmähisega rootori (pumbad, ventilaatorid, дымососов, mida kasutatakse kaevandused, kaevandamine-обогатительных комбинатах), on praegu üsna kõrge. Eksportija, kes пробился läände Joosep Горват direktor LTD "GALAL" (ettevõte põhineb baasil AS "Elektrimootor", g. Ужгород): - Eelmisel aastal algatati pankrotimenetlus AS "Elektrimootor". Nüüd tehase territooriumil tegutsevad umbes 30 ettevõtetele, millest kolm (LTD "Curl", LTD "Staatori", LTD "GALAL") tegelevad tootmise elektrimootorite ac. III kvartalis selle aasta juurde ja lõi ühenduse ikkagi LTD "Elektrimootor". 90% toodetud tooteid me ekspordime Läände. Fakt on, et Ukrainas pole turustuskanaleid. Korraldusi. Meie tehas võib valmistada suur hulk mootoreid, kuid nad keegi ei taha. Me oleme veel elus ainult tänu stabiilne lääne tellimusi. Investor ei saa loota, jah, ja milleks on ta vajalik. Ise peab hästi. Ja kui me seda ei suuda, siis ei aita ka investeeringud. Osad materjalid tootmine väheneb komponendid ja электромоторов kandis взаимосвязанный iseloomu. Kuid tõus электротехнику kasvu kuupäev vajalike tarvikute elektrimootorite kuni ei toonud. Ühikukulu mootori osa komponentide, materjalide moodustab umbes 60%. Oe õppematerjalide hulka kuuluvad: email-juhe, et staatori mähised, емалювальних lakid, tihendid, isolatsioonimaterjalid, пропиточные koosseisud. Et elektrimootorid kõik sarja, mis on toodetud ukraina tööstuse tootmisjuht email-juhtmed, пропиточных koosseisu ja isolatsioonimaterjalid on tehtud pidades silmas nende ühendamist. Täpselt õigesti kokku sobitada isolatsiooni süsteem määrab tehniline tase, kasutatavuse ja usaldusväärsuse mootor. Lisaks omadused обмоточных email-juhtmed määravad ka võimalusi mehhaniseerimise ja automatiseerimise tootmine elektrimootorite. Paljulubav disain elektrimootorid peavad olema isolatsiooni süsteem keskmine ressurss lõpetamise 40-50 tuhat tundi, kui töötemperatuuril 155оС kõik kõrgused telje pöörlemise. Alates 1996 kodumaiste tootjate elektrimootorite oli tõsiseid probleeme комплектующими materjalidega. Perioodi üldise majanduslanguse tootmine обмоточных ja emaili-juhtmed on vähenenud peaaegu poole võrra, mis aitas kaasa ka majanduslangus tootmine elektrimootorite. Neli kuud jooksva aasta riigis toodeti 2197 t обмоточных ja emaili-juhtmed, mis on 10% vähem kui eelmise aasta samal perioodil. Ukrainas tootmise email-juhtmed on tegelenud umbes 10 tehased. Paljud neist on rahvusvahelise kvaliteedijuhtimise sertifikaadi ISO 9000 seeria. Enamik küsitletud tootjad elektrimootorite väidavad, et kasutavad kohalikud обмоточные ja emaili-juhtmed. Tootja investeerimisest Viktor IVANOV, peadisainer GP "Электротяжмаш" - Teie ettevõte kuulub strateegiliselt oluline ja idee, peaks tunne erilist muret riigi poolt. - Mitte mingit reaalset abi me ei tunne. Riiklik poliitika on suunatud sellele, et kõigepealt tagada eelarve ja taim ise on kellelegi vaja ei ole. Meil on raha, et investeerida tuleb. Kui tootmine тепловозного elektriseadmete investeerida, ütleme, $ 20 miljonit, siis ma garanteerin, et aasta jooksul kvaliteet võtame tase "Сименса" ja muud ülemaailmsed ettevõtted. On ideid, kogu arendustegevus me neilt ei taga, isegi опережаем. Aga mis puudutab tehnoloogia, materjalide, tööjõu, siin me проигрываем. Kui oleks igale ehitajale panid mööda comp'ютеру, arendaja tootlikkus on kasvanud oleks 10 korda. - Ma tean, et venemaa mure "Elektrilised masinad" oma aega näidanud suurenenud huvi oma ettevõtte. Nii, et vene oligarh Vladimir Потанин isegi rääkisin läbi ajakirjandusele on meie valitsus: ta tahtis, et me läksime koostis "Mundris masinad". Isand Потанин nüüd on investeerinud $ 3 miljonit meie vene konkurendi "Електросили", ja nüüd on seal aastane kasv - 30%. -Aga "Elektrilised masinad" saab osta sulle eesmärgiga kõrvaldada turult. - Ma arvan, et neil seda ei ole vaja. "Siemens", näiteks выкупив omal ajal pakett "Электросилы", nagu kord juhtis poliitika hävitamine selle tehase. Ja hr Потанин tuli investeerida kapitali. Ja meid emu hävitada ebaökonoomne. Venemaa on suur turg, seal töötavad 300 meie турбогенераторов, neist umbes 70% on välja töötanud oma ressurss. Et asendada s on seadmed "Электросилы", siis tuleb alustada kõike nullist. - Tõesti, kas see, mida teie ettevõte paljastada erastamist? - Nüüd sellest kõnes ei ole. Kuigi tähtaeg, mille jooksul me ei saa olla erastatud, on aegunud, ja parlamendile on kas seda pikendada või otsuse kohta, meie акционировании. Kuid sellistes küsimustes sageli otsustavat rolli mängib terve mõistus ja poliitilised ambitsioonid. Ja huvi meil on,: ja kohalikud oligarhid ego näitavad, et sama härra Потанин. Väliskaubandus, Kui kogu vaesus ja mahajäämus электродвигательного tootmine eksport mootorite Ukraina SRÜ (rahas) ületab import sealt. Osa imporditud toodete siseturul - 35-40% (rahas). Peamised "потусторонние" müüjad elektrimootorid on ukraina suur - SRÜ riikidesse. Kogu autori poolaastal 2001 sealt oli pandud 38616 elektrimootorite $4967, 84 tuhat. Saatus venemaa viisil valdav: 85% ($4227, 76 tuhat. üle teise poolaasta 2001). Teistest riikidest maailmas samal perioodil oli ввезено elektrimootorite $7117, 15 tuhat.valdavalt euroopa riigid ($6610, 6 tuhat., mis moodustab 93%). Kõige kaalukamad pakkuja oli Saksamaa: 28% ($1844, 24 tuhat. ). Koos "асинхронниками" общепромышленного sihtkoha riigist imporditud ja siis tüüpi mootorid, mida meil ei tooda: veojõukontroll (raudtee), servo mootorid (kaasaegne analoog masinad dc). Maht ekspordi tarneahela elektrimootorite Ukraina on SRÜ riikidesse viimase kuue kuu jooksul, eelmisel aastal oli $11077, 13 tuhat.osakaal ekspordi Venemaale- 75, 13% ($8321, 89 tuhat. ). Ja väga väikese summa - $4300, 3 tuhat. - oli välja võetud kodumaiste mootorite euroopa riigid. Kõige aktiivsem kaubanduspartner, ukraina "мотористов" - Venemaa, ja saanud selles riigis on peaaegu kaks korda suurem elektrimootorite, kui imporditakse. Selleks, et kuidagi ellu jääda piiratud nõudlus riigi piires, ukraina tootjatel muud üle ei jää, kui otsida täiendavaid turge. Tulemuseks suur osa toodetud Ukrainas elektrimootorite eksporditakse. Selgitatakse see veel seda, et venelased, investeerides mõned ukraina tehased, nõuavad mõju. Kuigi paljud kohalikud tootjad väidavad, et siseturul on tööd palju soodsam. Отечественному tarbijale mootorid отпускаются enne makse ja Venemaale, arvestades kõrge konkurents on turul, mootorid lähevad sageli krediidi. Tootja kohta инвесторе Aleksandr TERESHCHENKO, direktori asetäitja tehnilistes küsimustes JSC "Первомайский elektromehhaaniline tehas": - Pool toodete turustamisega nüüd tehases, läheb ekspordiks, peamiselt SRÜ riikidesse. Uut tüüpi toodete осваиваем ainult oma jõududega. Eelmisel aastal meie ettevõtte töötati välja äriplaan, et alustada tootmist uut tüüpi mootori suur võimsus. Kuid investor ei leidnud. Ilmselt nad побаиваются investeerida seda tüüpi projektid. Sest kapten on uut tüüpi mootori on vaja osta uued seadmed, õppida uusi maa-ala, ja see nõuab väga suuri kapitalimahutusi. Pealegi, tasub end ära selline projekt nagu läbi vähemalt kolm-neli aastat. Ja oodata, et keegi tahab. Tarbija nagu Kristjan ГРАБОВСКИЙ, osakonnajuhataja tarniva firma "Укрспецтехсервис" (tootja seadmed puidutööstuses g. Kiiev): - Puidutöötlemis-tööpingid, mis me toodame, комплектуютс kodu-elektrimootorite, eriti, asünkroonne, võimsus 0, 75 kw 1500 pööret (hind s - siin on 970 uah. k 1100 uah. ). Meid nad on täiesti rahul, vaatamata sellele, et sarnane vene mootorid on odavam (900 uah. ). Fakt on see, et liitmistes kuivatamine, puidu, kus temperatuur ulatub 60oc vene mootorid ei kannata ja kuu, ning kodu - tugevamaid nad töötavad hästi siis, kui disainer koormustel. Tootja nagu Vladimir ПРАЦЮК, ülemus внешнеэкономического osakond OÜ "Катех-INVEST" (tootja обмоточных ja emaili-juhtmed статоров, g. Kiiev): - paljud ukraina mootorites puudub koormuse, maha ja üldine kvaliteet kõik osad. Ja siis selline oluline tegur, kui välimus mootori. Meie "taustaprogrammid" mingi inetu, nagu oleks südamest tehtud. Ilmselt ei ole õppinud, kuidas meil veel kinni tarbija. Kõik see on tagajärg madal tehnilise keerukuse meie tehastes, sest paljud neist on tänaseni kasutusel seadmed proovi 1914. Kahjuks on meie ettevõtete probleeme stabiilne rahastamine, jah ja tegevust juhatus ei ole alati mõistlik. Tootja kohta lääne turul Aleksandr PETROV, peainsener JSC "elektrimootor töötab pidevalt," (y. Полтава): - Me eelistame töötada tellimuse alusel, mitte standardvarustuses. See on kasulik, kuna müügiga valmistoodang juba tagatud. Kaasaegne euroopa turule elektrimootorite liiga küllastatud, ja läbi sinna meie комплектным двигателям on väga raske, seepärast saadame Prantsusmaale pooltooted - статоры ja tiivikud. Erilist mõtet ei ole ja omandamise kvaliteedi sertifikaadi ISO 9001. Seda on vaja затратит umbes $50-70 miljonit.ja turustamise oma tooteid lääne turul ikka ei ole garanteeritud. Lõppude lõpuks, konsultant standardid samal prantsuse elektrimootorid ikka suurem ISO 9001, nad on võrrelda. Tootja ei kaota lootust Vjatšeslav VEREMEJENKO, peainsener JSC "Южэлектромаш" (g. Uus Каховка): - Nüüd konsultatsioon jätkub menetlus ümberseadistamist, mis murdis eelmise aasta novembris. Ükskõik mida, tehas töötab ja toodab mootoreid ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.
VastaKustutaЯ Мэвис Калос, представитель Aiicco страховой PLC, мы выдаем кредит на индивидуальных различий с доверием и чести. мы даем кредит по ставке 2%. если вы заинтересованы любезно связаться с нами по этой электронной почты компании: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) в настоящее время приступить с кредита документа о передаче ок. если вам нужно кредит создать компанию или школу, Вы очень добро пожаловать в Aiicco страховой ПЛК. Вы также можете связаться с нами по этой электронной почте: (amaah.credit.offer@gmail.com). мы можем перечислить любую сумму вы запросили для до недели.