Ehitus ja rekonstrueerimine.
Peamine saladus мебельщика 2006-11-09 16:51:38
Ukraina mööbel disain ettevõtete tööstusomandi esemetele täna on probleem. Püüdes seda ületada, on nad sageli minna kergema vastupanu teed - selle asemel, et investeerida oma disaini büroo, lihtsalt kopeerivad mudeli lääne katalooge. Lähenemine on vale: vastavalt tuntud itaalia disainer Giorgio Сапоріті, "peaasi, et tasub panustada, töötades assistent paigaldamine turul, - originaalseid ideid koos osav tootmise ja turustamise juhtimine". Omanik ja vastutav projekteerija itaalia firma IL Loft Giorgio Сапоріті viibimise ajal Ukrainas люб'язно nõustunud jagama oma saladusi edu assistent paigaldamine turul ajakirjanik "&". SPIKKER "&" Itaalia mööbel firma IL Loft - pereettevõttes Giorgio Сапоріті. Töötab turul umbes 35 aastat, tegeleb tootmise elamu-ja büroomööbel. 95% toodangust rakendab väljaspool Itaaliat. Peakontor ja tootmine pindala on läheduses Milano (Itaalia). Riigi äriühingu - 350 inimest on Tuntud kogu maailmas eelkõige kui vabrik, mis pakub originaal ja stiilne mööbel. Kõige kuulsad kliendid: popstaar Michael Jackson, tennisist Martina Navrátilová, võrgu hotellid Hilton, Orly lennujaam (Prantsusmaa), äriühingu peakontor Mersedes Benz, jne. "&": Isand Сапоріті, kas teie kogemus ukraina turul juba hinnanud oma eripära? D. Koos. : Tead, me rakendame "kodus" turu - Itaalia - vaid 5% oma mööbel. Ja selleks, et tunda end enesekindlalt teised, me oleme lihtsalt kohustatud'heegeldatud teada spetsiifikat turu, nõudluse struktuuri. Sest tarbija eelistusi eri turgudel sageli diametraalselt vastandlikud. Näiteks sakslased on kõige прагматичные, neile on vaja funktsionaalne ja praktiline mööbel. Ameeriklased on väga nõudlik, armastavad luksust. Jaapanis, vastupidi, teretulnud mööbel "lihtsam": kompaktne, väike, "ilma nõuded". Итальянцам sama meeldib kõik, et see oleks ilus. Lähtudes kogemus ukraina turustaja'ютором, mis tavaliselt tellib parim mudel, ma teen järelduse, et ukrainlased on suurepärane maitse. Ainus asi, mis on kurdavad partnerid - et sellel turul on väga kõrged hinnad. Aga paar aastat tööd siin lubage mul öelda, et see turg on väga paljutõotav. Nii et me parandada olukorda hindasid: ma otsustasin, et kui saabun Itaaliasse, et alustada tööd uue seeria mööbel - spetsiaalselt ukraina turul. See on odavam, kui teised kogud (kasutades odavaid materjale), kuid mitte vähem huvitav. "&": alati loote kollektsiooni all nõuded teatud turul? D. Koos. Ei, "ukraina kogumik" muutub mingi erand. Üldiselt meil ei ole mööblit, mis on loodud spetsiaalselt jaapani, ameerika või itaalia turgudel galeriis tehase - kõige разноплановые tooted. Ütleme, üks komplekt - range ja praktiline, teine - "lõbus" ja originaal, kolmas - luksuslik ja kallis. Kõik kolm komplekti ostavad nii Saksamaal ja Itaalias, Ameerikas, lihtsalt suhe on igal juhul erinevad. "&": Aga need seosed nõudluse struktuuri tuleb vastata, et planeerida sünnitust. Kui teil on firma ehitatud turundus? D. Koos. : IL Loft - tüüpiline itaalia ettevõte. Me kõik püüame esimestena ette maailmaturul uus kollektsioon ja teistest kiiremad. Kuid turundusosakonna kui sellist meil ei ole. Esiteks, ma ise väga palju sõidan ja uurin olukorda kohapeal. Teiseks, me peame kõigepealt lasta väikese partii mööbel. Ja sõltuvalt sellest, kuidas seda müüakse, võtame vastu otsuse edasise tootmise ühe või teise mudeli. Kui see tehas ei tööta mitte kunagi lattu. Alates turustaja'turustajad saabuvad tellimused, me neid täidame. Kõik on väga lihtne: kui ei ole nõudlust - ei ole tellimuse - ei ole tootmist. Ja mudel, mille pikka aega ei ole tellimusi, lihtsalt eemaldatakse "voolu". Kuid meil peaaegu ei esine olukordi, kui me "ei vist" mudel. Rohkem kui 30 aastat, sel põhjusel olid tulistas tootmiseks vaid 1-2 proovi. "&": Millised on sellisel juhul edendamise meetodeid kauba turule kasutab firma? D. Koos. Meie meetodid on edendada uuendusi üsna traditsiooniline, kaks korda aastas korraldame näitusi, издаем kataloogid, pärast mida tavaliselt müüginumbrid on järsult kasvamas. Võimalik, et asi on nime tootja. Kui sa tunnustatud asutus maailmas mööbli, moe, sinu idee, isegi kõige julgemad ja ebatavaline, müüakse. Ja ім'saab luua ainult reaalne alus - tutvustame hea ja kindel kaup. Ma ei väsi seda kordama: edu tagavad eelkõige huvitavaid ideid. "&": Kuidas teil õnnestub "ära arvata", mis mõte on müüa, ning mis on algusest peale määratud läbikukkumisele? D. Koos. : Minu jaoks on see väga lihtne, seda tänu erilise tootmise tehases. Meil on võimas disaini osakond, mille ma juhin isiklikult ja võimas turustaja'юторський kesklinn, kellega me toetame tihedat sv'side. Teades, et продавалось eile ja täna, ma võin ennustada, et seal on populaarne homme. Ja vastavalt seadistada disaini osakond (ja ennekõike - end) "õige laine". Mulle tundub, et häda on paljude mööbel tehased just selles, et nad kuidagi ei suuda leida kompromiss disaini ja tootmise. Kunstnikud midagi joonistavad, siis nende ideed on "töödeldud" производственники, mis midagi ei смыслят disaini, vaid tahavad, et see on lihtne teha tehniliselt. Tulemus on teadmata. Meil on tootmise osa tegeleb ainult tootmise. Neile on antud juba valmis projekte, küsimata arvamus keerukusest. Võimaluse kohta, tehnilise kehastumise mudel arvavad disainerid, kes töötavad välja projekti dokumentatsiooni. Ja kui midagi põhjustab neil kahtlus, et nad võivad siin sama kontakt disainer, kes on loonud idee, ja lahendada koos temaga, kuidas see idee võib "korrigeerida". "&": jääb mulje, et disaini osakond - peamine üksus oma firma. Kas see on nii? D. Koos. Nõnda ka on. Ja nii peaks olema, vähemalt, assistent paigaldamine tootmises. Siin toon määrab eelkõige idee. Kui sa oled valmis pidevalt pakkuda uusi ja originaalseid ideid, siis saad teistest kiiremad. Kui ei ole - lähed alt, isegi kui sul on head ja kvaliteetsed tooted. Ma nagu disainer hästi aru saanud. Ja nii panin enne iseenda ja oma kunstnike kõrge ülesandeid. Me peame "genereerida" ideid pidevalt, peatumata hetkekski. "&": sõidad tuntud disainerid maailma ім'te, et pidevalt "genereerida" parimad ideed? D. Koos. : Ei, ma eelistan töötada koos noorte disainerite, kus on palju värskeid ideid ja on soov midagi luua. Mulle meeldib harida noorte professionaalide. "&": Sa isiklikult harida noori disainereid? D. Koos. : Pigem sellele aitab spetsiaalne põhimõte koostoime projekteerijad firma. Näiteks, kes tulid välja idee. Ülejäänud - need, kes töötavad kõrvuti, tuleb seda arendada ja parandada. Kusjuures mul on olemas reegel: kes on mulle alati ütleb "jah", siis ei saa minuga hakkama. Usun, et vaidluses sünnib tõde. Nii on alati pikk bet ja kaua, milles iga uus idee. Ja kui teeksime väljenduv konkreetse mudeli, - see on juba tulemus kollektiivse loovuse, kus kõik üksteiselt õpivad. "&": Kasvatades disainer, ei karda li "tööd teha" konkurendid? Kui sa hoiad oma kasvandikke firma? D. Koos. : Parim viis hoida projekteerija - anna talle võimalus eneseteostuseks. Näiteks minu kunstnikud teavad, et tööta nad teise tehase, enamik neid ideid ложилось oleks "laud". Ja meil on peaaegu kõik töötavad tootmine. Muidugi, aastatel tööd tehase meilt läksid disainerid. Keegi on avanud oma asi, keegi otsis koht parem. Kuid ma ei karda seda. Kui minu jünger "переманили", tähendab, ma olen hea õpetaja ja haritud hea disainer. "&": Sa ütled, et sul on peaaegu kõik disaini ideid kehastu tootmises. Ei ole'on esimene ebaõnnestunud ideid, ja mida sa teed sellisel juhul? D. Koos. Isegi väga ebaõnnestunud ideid peaaegu alati tera mõistlik. Seda on vaja ainult õppida ja eraldi "aganad". Kui noor disainer ise ei saa seda teha, teda aitavad teised, kogenumad töötajad. Aga ikkagi, ta ei разочаруется, ei suletud iseenesest, vaid on ka edasi teha. "&"Ei ole: "varastavad" oma ideid konkurendid? Ja kui see juhtub, kuidas sa reageeriksid? D. Koos. Mitu korda on juhtunud. Kuid enne kohtuprotsessi ma ei ole kunagi käsitletud. Usun, et kui keegi on võtnud minu idee, arendas tema, midagi lisatakse, siis on see hea. Tähendab, idee on tõesti huvitav. Kui minu ülikooli õppejõud, kuulus itaalia arhitekt, on öelnud: "Mina ei looda. Võtan siis, et juba on ja lihtsalt kergelt võtan selle ". Põhimõtteliselt kõik, mida me loome, on juba kunagi olnud. Tool, nagu teada, koosneb seljatoe ja istme, ja väga raske on radikaalselt parandada oma disain. Teenete disainer on vaid selles, et ta ignoreerib kui nähtut läbi oma hinge. Ja kui keegi inspireerib loodud minuga mööbel, mul on ainult hea meel. "&": Paljud ukraina мебельщики kurdavad, et isegi kui originaal disaini ideid ei tähenda 100% edu siseturul - liiga "julge" osad meie tarbija võib ja mida ei hinnata. Milline suhe on "moodne" ja "traditsiooniline" oma mööbel? D. Koos. : Tarbijad on oma enamikus on alati tahtnud saada originaal toode. Seepärast me ei karda eksperimenteerida - meie töö on alati aeg-ajalt. Näiteks, peaaegu kõik tootjad, изготавливая mööbel komplekt, tavaliselt teevad esemeid ühest ja samast materjalist. Meil on sõna otseses mõttes iga tooli kasutatakse erinevaid materjale ja igaühel on oma disain. Ma usun ideaalne uudistoode, milles sisalduvad 100% moes ideede ja midagi traditsioonilist. Seejuures mood muutub kiiresti. Ja et su mööbel on müüdud, on vaja pidevalt otsida uusi suuniseid turul. Hea disainer peab pidevalt jälgima течениями mood ja prognoosida, mis on populaarne tulevikus. Ja isegi rohkem kui dikteerib mood. "&": alguses intervjuus'u sa ütlesid, et turg on Ukraina "on väga paljutõotav". Kavatsen IL Loft laiendada oma kohalolekut peal? D. Koos. : Arvan, et jah. Kuigi täna teeme rõhuasetus turud on Ida-Euroopa riikide, Ukraina kuulub ka tsooni meie strateegilisi huve. Ja esimesed sammud oma turg on laiendada turustaja'юторської võrk ja eriline hinnapakkumist. Pluss - uusi ideid. ALLIKAS: Сапоріті D.
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar