laupäev, 27. september 2014

Ettevaatust: uksed sulguvad! 2006-11-02 15:05:06

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Ettevaatust: uksed sulguvad!
2006-11-02 15:05:06

Kes oli esimene inimene, kes огородил oma territooriumil ja on paigaldatud väravad, ajalugu vaikib. Kuid järeltulijad selle idee ära. Kusjuures, kui esimene värav oli osa vannitubade kodu ja придомовой territooriumil, siis hiljem - peamine osa garaaž.

GARAAŽIUKSED, KUI ELEMENT ARHITEKTUUR
Ütlevad, et ründajatele, on kohe selge, kes on peremees-garaaž ja mida ta väärib. Kuid garaažiuksed (nagu, muide, ka ise garaaž) - see ei ole ainult omaniku nägu. See element on kodu arhitektuuri, придомового ruumi, seepärast, peavad olema mitte ainult vastupidavad ja mugavad kasutada. Täna garaaži omanik tahab neid näha elegantne. Ja loomulikult nende rakendamist leiab hea soojusisolatsiooniga, usaldusväärne avamine kui lumi заносах, ja, muidugi, kaitse lubamatu.

Tüüpide kohta - VEEL
Veel aasta n'ятдесят nii garaažiuksed, et kogu maailmas on ainult metallist kiikumist, mis, usaldusväärsust, riputada ait lossi. Kaks lai metallist raami, nagu selgus, üsna kohmakad. Распахиваются väljapoole, nõuavad jäik raam ja сдвоенного sõita, ja ka palju vaba ruumi ees, hoolikalt puhastatud lumest ja prügi. Aga nad täna ka huvitatud ostja: esiteks, odav. Valmistada võib neid igaüks, kes teab, kuidas töötada koos сварочным aparaati ja on tema käsutuses metall. Kuid eksperdid väidavad, et kohmakalt-keevitatud lavalaudadele käsitöönduslik tootmine, распахивающиеся squealing ja скрипом, - see on juba архаизм'їзної osa garaaž ruumid.
Tehnilisi uuendusi moderniseeritud garaažiuksed. Ja täna ostjale antakse valida mitmeid sorte praeguste mudelitega: topelt, lükand (отодвіжние), kokkuklapitavad, jooksva, ролловие, tõste-ja перекатывается, tõste-ja pöörlev ja paneeliga (tõste-paneeliga), klapitav värav. Kusjuures praktiliselt iga tüüpi võib olla varustatud kõige kaasaegne автоматикой. Mehhanismi, mis viib liikumine väravad, liiga, võib olla milline iganes. Tavalise nupu uksed (mis, tõsi küll, vähe keda võib korraldada turvalisuse huvides) kuni puldi koos puldiga. Mõned mudelid vastuvõttev seade on varustatud võimalusega "ära tundma" peremehe vaid mõne meetri kaugusel, garaaž. Puldist saab ja täiendavaid võti. Näiteks aktiveerimiseks valgustus kohapeal. On ka teine võimalus - saab panna enne garaaž metalli detektor. Väärt juure all'minna, kui värav ise külalislahkelt распахнуться. Või вмонтировать auto magnetvälja kaarti, mis tuvastab detektor värav ja ka пустит garaaž auto. Äärmisel juhul paigaldada väravad tavaline elektromehaanilised või mehaanilised pidurid...
Aga tagasi otse väravasse. Kõige selle hulgas on paljutõotav spetsialistid nimetavad väravad ролловие ja paneeliga.
Läbilõike suhtuvad kõige usaldusväärsem ja atraktiivne disain. Nad on tavaliselt varustatud soojusisolatsiooniga ja on korrosioonikaitsekiht, mis tõstab üldise ajakava toimimise. Võib olla tasakaalustatud торсионный mehhanism, mis võimaldab kasutada neid nii käsitsi, nii ja pähe režiimis. Valmistamiseks breakout värava kasutavad soojustatud "sandwich-paneelid" (valmistamine tüüp: teras-polüuretaan-teras). Sellised väravad soojustatud. Paksus lõigud võib kõikuda vahemikus 300 kuni 700 mm.
Konstruktsiooni omadused võimaldavad säästa koht garaažis. Ja nende konstruktiv näeb paigaldus isegi selliseid elemente nagu värav lukk, tappima aknad jne.
Lõuend sellised väravad on horisontaalselt paigutatud osa (raami). Kui avate see liigub vertikaalselt üles tõusevad all lagi. Lõik seejuures on tehtud lai (kuni 500 mm) ja lõuend neid vaja on vaid neli-kuus tükki. See vähendab liitekohtade vahel lõigud, suurendab kerekonstruktsiooni ja parandab nende soojusisolatsiooni omadused.
Ролловие väravad panna juhul, kui секционным kuhugi avanema.
Nad on piisavalt liikuvad ja atraktiivne disain võrreldes teiste mudelitega ja on mõeldud peamiselt garaažides ja teistes madalates ehitistest. Töö põhimõte on, neid on palju ühist tavalise kaitsva роллетами: nad võivad kasutuselt välimine või sisemine karbik (trumm), samuti peatuma all, lagi on eriline horisontaalne rööpad. Disain on neid mitu on õhem, kuigi valmistamisel põhimõte "sandwich" siin on ka olemas, tänu millele nad on soojustatud. Sulguvad ja avanevad nad on palju praktilisem, kui paneeliga. Kui teil komponendid on valmistatud piisavalt kiiresti.
Lähedased neile jooksva värav. Nad on valmistatud kitsas (kuni 150 mm) профилированных horisontaalsed triibud (sipes), шарнирно'ühendab omavahel paindlik lõuend. See on keerutatud ümber võlli, ankurdatud kohal ava, st tõuseb püsti, nii et värav ei karda lumine заносы ja auto neile võib all'съезжать peaaegu läheduses. Kuid paksus двустенных sipes koos теплоизоляционным täiteaine sise-süvend ei tohi ületada 25 mm. Muidu rull, mis сматывается lõuend, muutub suure läbimõõduga, lõuend paindub ja on ummikus pool vertikaalne juhendid.
Tõste-ja перекатывается väravad on sarnased jooksva, kuid üle ava lõuend перекатывается on juhtida звездочке, nagu kett ülekanne ja on paigutatud lae all kui avatud asendis värava. See auk ja lae all külgedel vaipu paigaldada juhendid reiki iga ламель varustavad kahe toetuse rullid.
Disain'sisenemise lükand värav esindab selge ja kiire mehhanism, milles kaitsevahendid lõuend liigub spetsiaalse juhendid (või ühele küljele, või, разделяясь keskele, vastupidine). Nad vajavad täiendavat laius garaaž mahutada vaipu väljaspool avale. Seetõttu nad sageli kasutatakse'juurdepääsuteed on ограде.


Koosneb väravad näitavad garaaži, kus oleks väike varu pikkuse ja laiuse ruumi, et vertikaalne asend vaipu saaksid vabalt kuju "гармошкой". Lisaks sellele, et mahutada mehhanism pooli tulenevaid ka vaja hulga kõrgus või laius.
Tõste-ja pöörlev väravad edukalt ühendada tugevus ja kergus avamise manuaal ja automaat režiimis koos suhteliselt odav. Väravad on tervelt korter lõuend on kogu ala avale (mitte rohkem 6x2, 2 m). Ta tõuseb ja pannakse laest abil шарнирно-рычажного mehhanism. Kaal vaipu tasakaalustatud vedrud, kehtestatud külgedel kaitsemeetmete чехлах.
Щитовые väravad, ekspertide sõnul, nagu'drive jaoks garaažide ei sobi: tavaliselt valmistatud ühes tükis tsingitud lehed, ei ole soojustatud. Lisaks on teatud raskusi, kui nende kohaletoimetamisel.

OLUKORD TURUL
Nagu väidavad spetsialistid, et nõudlus on viimasel ajal esineb kolme tüüpi väravad: ролловие, jooksva ja paneeliga. Tõsi, ta on täheldatud poolt juhtivaid ettevõtteid või üksikisikuid sissetulek on üle keskmise. Huvitatud ostja disain, soojustatud konstruktsiooni. Tavaline обывателям ikka meeldib (peamiselt tänu odavus) kiirrulluksed.
Viimase pooleteise aasta hinnad, nagu märgivad eksperdid, mis on märgatavalt vähenenud. Kuigi nüüd on väike tendents on, et neid parandada.
Hind värav täpselt ei võeta nimetada keegi. Hind sõltub tootjast, suurusest garaaž, valitud tüüpi, disain. Keskmine kulu tavaline kiik värava vahemikus 250 kuni 500 w. e. Hind mudelid современнее algab 700 w. e. (Odavaim mudel soojustatud) ja tegemist on 2, 7 tuhat ug e. Automaatsed seadmed, puldid jne suurendavad värava keskmiselt 300-400 ug e.
Kiievis spetsialistid moodustada 40-50 firma, mis on spetsialiseerunud гаражных väravas, шлагбаумах ja kaasnevate kaupade... See ei hõlma "põõsad" ja väikesed ettevõtted, mis viiakse kaup "all tellimus" ja luua konkurentsi suurtele ettevõtetele. Kõige lugupeetud pealinnas - umbes kuus. Tõsi, spetsialistid väidavad, et selline töö-eilne päev. Tänapäeva rütm, elu näitab, et Ukraina üha enam täheldada перепрофилирования: trend on alates привозки valmis värava "all tellimus" üles ehitada oma Ukraina territooriumi.
Tootjate hulgas värava eksperdid märgivad firma NORMSTAHL, HORMANN, TECKENTRUP. Kohal turul tooted poola ja baltimaade tootjad.

KALDUVUS PARANDADA
Nii spetsialistid nimetavad praeguses turu värava. Tootjad pööravad järjest rohkem tähelepanu turvalisuse süsteemi automatiseeritud väravad. Peaaegu kõik garaažiuksed disain on varustatud spetsiaalse puutetundliku element, mis reageerib silma створ värava iga p'objekt: заглухлу in'ratsutamine masin või inimene. Välja töötatud ja rakendatud kõige kaasaegsema süsteemi mudel vältida kalju kaablid, kinnitusvahendite vedrud. Noh, signalisatsiooni ja lukkudest - see on juba rohkem, aga mitte vähem tähtsad asjad, garaaž. Tõsi, nende paigaldus on parem usaldada firmasid, kes on spetsialiseerunud julgeoleku süsteemide kaitse ja alarm.
Tavaliselt tootjad tagavad usaldusväärse töö värava juba 5-Ndat aastat. Nende eest hoolitsemine taandub ennetava osi liigendeid, vastsed lukud ja защелок. Автовладельцам see tuleb tuttav ette ja ei anna suurt vaeva.

PAIGALDUS VÄRAVA
Väravad garaažiuksed saab paigaldada igal aastaajal, igal suuda viimistlus ruumid, garaaž. Oluline on seejuures vaid valmisolek augud ja täpsus selle suurusele, mis peaks olema 20-25 mm rohkem välismõõtmed raam värava. Kui installite värava taga ava laiuse teevad tavaliselt 30-50 mm väiksem laiuse värava. Paigutamise kohta tüüpiline kõrgus притолоки on 400-500 mm, kuid vajadusel saab leida värav, mis nõuavad olemasolust притолоки kõrgus 60-100 mm. Habras augud võivad olla täiendavalt tugevdada, kasutades keevitatud struktuuridele. Alumine ülaserva vaipu paigaldatakse tavaliselt tasandil puhas soo (erandi moodustavad tõste-ja pöörlev värav).
Mount tehnoloogia sõltub projekteerimise väravad ja avale ja on kuus etappi: paigaldus juhendid või raam; kontrollimine vaipu; pooli paigaldamine;'ühtekuuluvustunne pooli metallile; süsteemi paigaldamine ja automaatika üldine kontroll reguleeritav. Peamised raskused paigaldus - panna raam ja juhikud, vältides moonutamist vaipu. Selleks tuleb kohandada seisukohta toetuse klambrite (tasanduskihi). Kuni ehituskonstruktsioone need kandurid kinnitatakse tüüblite või бетонируются neid.

EKSPERTIDE SOOVITUS
Valides tüüp ja mudel värava oluline on teada, et profiili osad vaipu on arenev, rull rull, tõste-ja перекатывается ja breakout värava peab tagama kaitse kinnijäämine sõrme. Uurimisel, proovide обов'veenduge, et стыках sektsioonist (mõlemal pool) oma sõrmed ei зажимаются, muidu üritatakse, eriti lapsik sõrmega, ei pääseks. See sõltub profiili ühenduse lõigud omavahel, mis erineb väravas erinevaid firmasid. El. peab olema varustatud автоблокировкой juhuks sattumist võõrkeha all lõuend (raami). Kui kiirenes värava ajam peab aeglustada kiirust, mis võimaldab vähendada mõju koormust ja müra.
ALLIKAS: Капстроітельтво

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar