neljapäev, 28. august 2014

Venezia meik sten

Klassikaline venetian krohv on tuntud aegadest Renessanss. See on läbipaistev krohv põhineb mitmest osast, põhilised, millest lime ja marmorist ja jahu. Nagu väidavad spetsialistid, et saada optilised omadused marmor - unikaalne läige, sügava sära, mängu valguse ja varju taustal mille проступает publikut'säinas veenides - suudab ainult tõeline venetian krohv. Lõppude lõpuks, see on osavalt imiteerib viimistlus väärtuslikud kivid kivi - marmor, малахитом jne. Kaasaegne tootmistehnoloogia veneetsia krohv on lubatud käesoleva meeles dekoratiiv viimistlus on taas muutumas populaarseks, edu eelisostu on inter'ери tapeet, keraamilised plaadid ja maali.


Венецианка pärit Roomast

Termin "venetian krohv" pärineb itaalia väljend "stucco veneziano". Venetian krohv kasutatakse viimistlus paleed ja villad veel vanas Roomas. Just seal on leiutanud koostis krohv ja tehnoloogia selle pealekandmist.

Asi on selles, et siis marmor oli üks kõige odavamad ehitusmaterjalide ja selle töötlemise käigus jäi palju marmorist tolmu, kuhu tulla kasutada algsete osade отделочного materjali. Uus materjal on meelitanud ei ole ainult rikaste отделочными võimalusi, kuid ka технологичностью. Kanda seda oli lihtne, kuid siiski lihtsam, kui обтесывать, poola ja lohistada poleeritud avar. Lisaks on mõned pinnad tänu nende vormi ei saa panna marmori ja тонкослойной krohv - see on võimalik.
Oma teise lapse sündi venetian krohv зобов'on seotud ajastu Renessanss. Tehnika seinad veneetsia krohv oli levinud итальянцами ajastu Renessanss kogu Euroopas. Itaalias ja Prantsusmaal palju põlvkondi meistrid olid ilusad pildid laed, veerud, seinad, edastades struktuuri ja värvipaleti looduslikke materjale. Valget krohvi all marmor võib leida paljudes euroopa соборах. Seda kasutati aluse seina murals. Rafael ja teised kunstnikud on seda aega kasutanud колорировать венецианскую krohv kaunistavad losse ja pargi paviljonid.

Materjalid teemal

Venetian krohv
Venetian krohv: art
Selline erinev krohv
Minu veetlev sein
Kuulsaid näiteid veneetsia krohv on freskod Francesco Пріматіче (Francesco Primaticcio, 1504-1570 gg.) Ja Rosso Fiorentino (Rosso Fiorentino, Nagu Need Saadeti 1494 (? ) -1540 Gg.) Royal Fontainebleau lossi (Fontainebleau), Prantsusmaa (1533-1565 a.), töö Giulio Romano (Giulio Romano, 1499-1546 gg.) ja Giorgio Вазари (Giorgio Vasari, 1511 (? ) -1574 gg.) Rooma, Napoli ja Firenze ("Battle kui Marciano valley Чіана"). Tehnika veneetsia штукатурок jõudis haripunkti XVII ja XVIII sajandil. Veider euroopa paleed barokk ja rokokoo, majesteetlikud kirikud ja lihtsalt kodus tuntud inimesed olid kaunistatud mitmevärvilise veneetsia krohv.

Renessanss venetian krohv sai tunnustuse osaliseks Veneetsias. Linn asub 118 saartel, kannatas kõrge niiskus, muutuva temperatuuri, impulsiivne tuule meri. Siiski, fassaadid, plaaditud mineraalne krohv, aastaid säilis esialgse välimuse.

Koostisosad veneetsia krohv

Iidne tehnoloogia on tootmise ja hoiustamise veneetsia krohv jõudnud ja kuni tänapäevani. Proportsioonid komponendid võivad olla erinevad, kuid põhilised koostisosad on püsiv.

Esimene osa - see on tolmu, marmorist, graniidist, кварцевая, lime, малахитовая või muid väärtuslikke sorte kivi. Kusjuures mõnikord on üks segu tekkinud kombinatsioon mitut jahvatatud mandlite. Oluline punkt - jahvatusastet, mis määrab dekoratiivsed kvaliteedi kate. Mida peenem on tolm, seda õhem ja lihtsam on joonis katta. Ja mida rohkem, seda lähemale arve lõigatud kivi. Kasutades kaasaegseid seadmeid on saavutatud kõrge перемалывания kivi, mida pakub erinevaid kunstilisi võimalusi mineraalne krohv.

Teine osa - in'sidemega aine. Traditsiooniline veneetsia krohv on kustutatud lubi (naatriumhüdroksiid ja kaltsiumi). Kui see on kontaktis kam'яной tolmu algab карбонатізаціі, mille tulemusena saadakse tihe сметанообразная segu - tegelikult krohv. Tänu lubja kate omandab vastupidavuse ja võime vastu võtta ja anda niiskust, ilma kvaliteedi kadu, mis võimaldab kasutada palju marki veneetsia krohv välise viimistluse.

Kolmas komponent - pigmendid. Nüüd rakendatakse nii mahe ja anorgaanilised värvaineid. Hoolikalt jahvatatud looduslikud pigmendid mõjul protsessi murenenud praktiliselt ei kollaseks ja ei омиліваются. Siiski, kvaliteetne sünteetiline красителям ka ei karda päikesekiired, temperatuurikõikumised ja niiskus.

Neljas osa - vaha. Seda põhjustavad peal финишного kiht katted, kasutatud inter'ерах. Vaha kaitseb krohv mustuse ja niiskuse eest ning võimaldab tugevdada sära, sügavust ja dünaamikat värvi pinnale. Kuid vastavalt traditsioonilise tehnoloogia, tõeline läige veneetsia krohv saavutatakse ennekõike läbi manuaal заглаживания. Nii vaha antud juhul - ainult abistava komponent.

Saladused pealekandmist veneetsia krohv

Venetian krohv - see ei ole ainult kitsalt teatud koosseisu, kuid ka keeruline tehnika pealekandmist.

Seal on kui palju samme selle pealekandmise:

1. Esiteks, see on hoolikas ettevalmistus pinnad. Sein peab olema ideaalselt sile, puhas ja kuiv. Seejärel kantakse peale üks või kaks kihti special primer, et see krohv või vinüül kiht (akrüül) värvi.

2. Tegelikult tekitamine, krohv. Töö algab alles pärast kuivamist mullast. Kate kantakse pahtlilabidaga väga ettevaatlikult - triipkood eest puudutus, kiht kihi kaupa. Kusjuures iga kiht anda kuivada ja siluda seda, et kõrvaldada ebatasasused. Alumised kihid kantakse lai ning viimane kiht - kitsa pahtlilabidaga. Paar minutit pärast pealekandmist viimase kihi pealispind siluda peene liivapaber.

3. Pealekandmine kiht kaitsvat vaha. Muide, seal on kate, mis on vaha peale kanda, ei vaja: kõik vajalikud komponendid sisalduvad juba ise kipsi.

Valmis kate koosneb mitmest poolläbipaistev kiht. Nende arv on erinev sõltuvalt sellest, millist mõju pinna vaja saada. Mida rohkem on külgmisel vabrikusildil tähisega kihid, seda märgatavamaks muutub kuma krohv. See optiline efekt tekib tänu valguse kiirte отражающимся sõltuvalt nurga alla erineva sügavuse ulatus. Just sügava sära loob mulje poleeritud marmor.

Tehnika joonistus обов'eeldab заглаживание ("запрессовиваніє") iga kiht pahtlilabidaga käsitsi. Iga kiht выглаживается alla saada on täiesti ühtlane ja sile, sile ja läikiv pind. Kusjuures kihiline "võileib" marmorist tolmu, sv'язуючого ja värvained vaja спрессовать kuni paksus on umbes 1 mm. Nii, tööle ainult 1 ruut meeter ühe kihi kapten peab kulutama kuni 50 minutit. Mõned pealekandmise tehnikad veneetsia krohv hakkama saab teha ainult professionaalsetele kunstnikele.

Näiteks, venetian krohv võimaldab töötada tehnoloogia freskod, luua dekoratiivsed paneelid, mis on tõelised kunstiteosed. Maalitud tehakse märg viimane kiht spetsiaalsed pigmendid ja haaraks kõik varem tekitatud kihid, pärast mida ei ole kunagi möödub, ei tugevneda ja omandab kõik omadused katta.

Kui kasutate veneetsia krohv erilisi nõudeid pre'ei ole lihtsalt tasemel professionaalsust wizard, kuid tema vahendiks. Spaatlid, riiv ja Полутерки tuleb valmistada üks кованой ja poleeritud roostevabast terasest. Sest ajal intensiivne hõõrdumine tavalise terase kohta krohvil jäävad tillukesed jäljed metallist: nende откалывают tahked osakesed kam'kivi tolmu. Kuna selliseid jälgi katmise tekivad määrdunud triibud.

Temperatuur, mille juures võib kasutada krohvi, on määratletud tootja puhul iga brändi materjali. Paigaldatakse tavaliselt vahemikus +5 ° C kuni +35.

Valmis kate ei nõua kulude kasutusluba. Ta on tagasihoidlik ja долговечно. Siiski, воскірованную pind ei tohi pesta abrasiivsete ainetega. Parem pühkida selle veidi niiske käsnaga.

Praegu turul on samuti näha hulk imitatsiooni teel veneetsia krohvi. Selle krohv nad erinevad koosseisu ja viis pealekandmist. Need katted on tavaliselt akrüül ja дисперсионной alusel ja moodustavad väga sarnane läikiv pind. Siiski, эрзац-krohv võivad olla piisavalt tugevad, me olla isegi rohkem külma-ja износостойкими, kui krohv mineraalõlipõhised. Neid on lihtne pesta mustuse, mõõdukalt vastupidavad ultraviolettkiirguse. Nende pealekandmist ei ole vaja paljude kihtide ja aeganõudev заглаживания, ja mis kõige tähtsam - need on odavamad. Kuigi, muidugi, iga spetsialist lihtne отличит tema tõeline veneetsia krohv...

Rima Малова

Allikas: IDH. ee - interior design'jer

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar