Ehitusfirma, valides endale suhetes klientidega põhimõte "Kvaliteeti. Kompetentsus. Ausus", võib tekkida probleem. Mis huvitab kliendi kõigepealt? Muidugi, teenuse maksumus: kui see on väiksem, seda kliendi jaoks soodsam. Aga kui aus firma teeb kvaliteetset tööd, maksab makse, on töötajad töötajate ja seadmed, ta ei saa pakkuda minimaalset hinda. Mida veel peale hinna, on vaja pöörata tähelepanu, kuidas valida teab ja aus esitaja? Mingeid probleeme on vaja vältida?
Esmapilgul tundub, et võiks olla lihtsam? Teades oma soove, meil on vaja sobitada neid võimalusi, обзвонить firma-finalistide tööde tegemine, toota võrrelda pakkumisi ja valida optimaalne variant. Kuid koos selle valik esitaja - keeruline asi, kui see on paljudest kandidaati on vaja valida professionaalne esineja, sõbra ja partneri ühes isikus.
Kuidas käituda valiku etapis kandidaati? Kasutada Internetti? Обзвонить? Otsida spetsialiste, reklaamidele ajalehtedes? Kuulata soovitusi sõpru?
Näiteks Internetis on mass teavet ehitusfirmad, pakkumisi privateers. Tuhanded inimesed reklaamivad oma oskusi ehituses. Valida on keegi teine.
Mida tuleb erilist tähelepanu pöörata?
Sellele küsimusele vastamiseks me läbi Online konkurss ehitustööde. Tehes valimi 35 kandidaati, обзвонили neid ja üldjoontes on otsustanud kontrollida professionaalsus ehitus, pöörata tähelepanu mitmele hetki:- Saadaval kas kontaktandmed (aadress, telefon)?
- Alati võta toru?
- Kui kaua otsinud õiget inimest?
- Kas vastused püstitatud küsimustele enesekindel ja professionaalne?
- Mitu aastat nad tegelevad ehitustöödest?
- Mille p'objektidel on juba töötanud?
- Kas neid näidata?
- Kuidas on koostatud eelarvele?
- Kus asub kontor?
- Kas on olemas püsikliendid?
- Mis garantii annab?
- Kas on litsents?
Esimese töö kohta on saadud järgmised tulemused:
- 16% kandidaati olid "on välja lülitatud või pole".
- 25% ei kujuta selline töö, mis on vaja täita, ei ole litsentsi, telefonid, nagu tavaliselt, mobiil, ühendatud hiljuti. Sellised töövõtjad keskendunud privateers ja ei saa aru ehitus klientidele, töötavad raha eest, kvaliteedi eest ei vastuta.
- 33% vastab mõiste "ehitusfirma" osaliselt on see, peamiselt ettevõtted ja eraettevõtjad. Sellised töövõtjad võivad anda parim hinna ja kvaliteedi suhe.
- 26% tööotsijad vastavad mõiste "ehitusfirma", kogub usaldust ja on valmis kõvasti tööd. See on suur organisatsioon, kellel on kogemusi ehitusturul.
Niisiis, 35 kandidaati on jäänud ainult pool.
Järgmine etapp - list kandidaati mittevastavate avalduste ja analüüs hinnapakkumiste.
On vedomosti meil on sätestatud vajalike tööde mahud, materjalid (näidates täpsed märgid). Kontrolli ja hindamise ettepanekud oleme teinud kalkulatsioonid arvestusega jooksevhindades, võttes arvesse kõiki soovitusi. Saadud vastused üllatas.
Esiteks, raputa hind oli 77, 4%! Erinevad pakkujad üks ja sama tüüpi tööd palusid erinevad raha. Kõige optimaalsem variant oodatud väikesed ehitusfirmad. Andmed on kogutud valik, peaaegu korduks. Peaaegu pool ettepanekud on osutunud vastuvõetavaks, nad olid arvutatud õigesti, kasutades hinnanguliselt programmide ja suhtarvud. Kuid on olnud ka "ahvatlevaid pakkumisi", mis hämmastas asjaolu, et kavandatud tööde maksumus on madalam hind materjalist!
Kes teeb selliseid ettepanekuid on? Vaatame
- Harva, kuid siiski esineb täna nähtus, nagu "кидалово". Märkides odav, "töövõtja" kaob saadud ettemaksuga. Kontor, selgub, oli filmitud rent, mobiil telefonid ei vasta. Leida selline "töövõtja"ja mis kõige tähtsam, raha tagasi peaaegu ebareaalne.
- Firma-однодневка sõlmib lepingu, saab ettemaksu, täidab töö, maksad selle, kuid seejuures rääkida ka garantii kestusest, ei tule. Juhul, kui abielu tööde tegemisel, näiteks, mõne aja pärast nende lõpetamist, pre'näidata nõue on keegi.
- Пересортица (seda meetodit kasutavad need isikud, kes on andnud üldise kalkulatsiooni hinna materjalid) - hinnangu sai alguse üks materjal, kasutatakse teise sarnane, kuid teiste omadustega.
- Täiendavad kulud - lepingut sõlmides esitavad odav teenuseid, kuid protsess nende täitmise tekivad ettenägematud on hinnangu töö, materjalid ja kulud.
- Madal tööde kvaliteet - kontrolli puudumise tellija poolt ettevalmistavad tegevused võivad mitte töötada või töötada ebajärjekindlalt või häiretega Lõikama.
- Kokkuhoid materjalide - selle asemel, et nimetatud kaubamärkide materjalid pannakse teised. Märkida erinevus on raske, eriti, kui tellija ei ole kursis selle tulemus võib olla kurb. Pealegi juhul, kui PE võib juhtuda, et süü osutub klient.
- Odav tööjõud - гастарбайтеры, kes töötavad ebaseaduslikult ja praktiline kingitus. Ja äkki kontroll - ja selliseid töö lennata koju, sest meie teiega konto, kuid ehitus замрет lõputult.
Osaledes erinevates pakkumiste tuled järeldusele, tellija kõigepealt alati pöörab oma tähelepanu hinda, kui see on väiksem, seda parem. Siin ja зарыта koer. Jah, kallis ei tähenda head, selgemaks korduvalt. Võib öelda: on odav - alati halb. Kompromiss "hea" ja "odav" on kuldne kesktee. Tähtsam on pöörata tähelepanu соотношению hind ja kvaliteet.
Niisiis:
- Üks odav kala saab süüa ainult halb kõrvad - ei jälitama odava hinna eest, igal kaubal on oma hind.
- Ei ole laisk'sõita umbes'objekti, mis on juba läbinud oma võimaliku töövõtja, paluge tal klientide soovitusi, pöörama tähelepanu eest vastutav isik, kes andis soovituse, tema telefoninumber.
Allikas: www. strоy. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar