Коттеджные asulad
"Kõik teooriad, mis oleks erinevate
nad ei olnud, on kaks ühist punkti:
a) nad selgitavad täheldatud asjaolud;
b) nad on täielikult vale. "
Terry Пратчетт
Natuke нормативах
Kirjutades kolm artiklit, enamasti umbes pinnase käitlemist, kanalisatsioon, ma arvasin, et teenimatult mööda tähelepanu vajadused omanikud ja elanikud suvila elamurajoonis, kes tahavad lahendada probleemi reovee kogu поселку, ei õnnestu üksikute süsteemide, et iga üksiku maja.
On arusaadav, et maht kanalisatsiooni sellisel juhul on oluliselt rohkem, kui mõistlik suunata septik ja filtreerida mulda. Kuidas olla? Püüan lühidalt kirjeldada seda olukorda.
Esiteks, piiri vahel otstarbekuse kasutada mulla filtreerimine ja heakskiidu heitvee veekogusse väga hägune ja otsustatakse igal konkreetsel juhul individuaalselt. Kui ühe palju, kolm-viis kodu, ma soovitan kõigepealt kaaluda mulla kogumispunkti, siis kui arvelt kanalisatsiooni rohkem kui 5-10 kuupmeetrit ööpäevas, võib esineda ja targad mõlemad variandid. Kui 25-30 kuupide kohta ja üle peaaegu alati sisemiselt tuleme сбросу veekogu. Miks? Kõik on väga lihtne, mulda palju ei утілізіруешь, liiga suurte alade (maa-alasid) seda nõuab, jah, ja kulud kasvavad.
Nii omanikud suvila elamurajoonis sunnitud ehitada oma puhastusseadmed lähtestamisel majapidamise heitvee veekogusse.
Loomulikult, looduskaitsealad asutused nõuda neilt järgima kehtestatud normatiivi saasteainete. Normatiivid on tuntud -", majanduslik-joomise" või "kultuuri-leibkond", ja siis "рыбохозяйственные".
Küsitleme õigsuse neid eeskirju, kuni vee pinna veekogude keskkond keskkonnakaitsjad peetakse halb vorm. Sellepärast, et "mida rangemalt seda parem". Kas see on nii?
Määrused sisaldavad sadu saasteainete (ainult tsiteeritud allpool dokument sisaldab 442 aine ja see nimekiri täieneb pidevalt), kontrolli, mille sisu on täiesti võimatu. Keegi ei kontrolli. Tegelikult нормируются toimub mitte rohkem kui poolteist-kaks tosinat näitajate. Ja teised? Neid tuleks kontrollida? Kõik? või valikuliselt, aga mis põhimõttel? see küsimus tuleks otsustada õiguslikult, kuid tegelikult - on pädevusse ühe, eraldi võetud ametnik, kohaliku või föderaalse tase - pole oluline. See "чиновничье looming" tulemuseks on tekitanud teatud piisavalt устоявшийся "lühendatud" saasteainete loetelu, mis siis ühel või teisel viisil, näed fotopaberi reoveepuhastite.
Lisaks kõik need regulatsioonid sisaldavad nõue "ei ole enam sellise suurusega". Miks? Et ideaal vee kvaliteet veekogu - destilleeritud vesi? Oleks loogiline, et olla vahemikus kontsentratsioonide. Kuid loogika siin ja ei haise. Vaadake, mis on kirjutatud нормативе:
"Orienteeruvad lubatud taset (TAC) keemiliste ainete sisaldus vees vee omadused, majanduslik-joomise ja kultuurilis-kodu veekasutuse. GN 2. 1. 5. 1316-03", kinnitatud Peamiselt riigi sanitaar-arsti Vene Föderatsiooni 27. aprill 2003.
Käesolevad Normatiivid kehtivad vett maa-ja pinnavee водоисточников, kasutatakse tsentraliseeritud ja нецентрализованного veevarustus elanikkonnast, puhke-ja kultuuri-kodu veekasutuse, samuti joogivee vett ja sooja tarbevee süsteemides. "
Suurepärane! Vee kvaliteet veekogu ja joogivett peab olema võrdselt. See ei ole, ma ütlen, see on härra Онищенко väidab nagu kohustuslikku dokumenti. Ilmselt on tal õigus, nii see PEAKS olema. Kui see läheb, suletakse kõik eesti jaamad водоподготовки eest ненадобностью. Ning kuni seda ei juhtu, et tagasi patune maa ja vaatame, mis temaga juhtub.
On üldteada, et need супержорсткими normatiivi, tänapäeva tasemel tehnoloogia areng reoveepuhasti, ei ole saavutatav (st puhastamise tehnoloogia on need nõuded on välja töötatud, kuid nende hind on nii suur, et tõsiselt nende kasutamine mujal maailmas ei arutata).
Kirjeldatud olukord tekitab palju poleemikat vahel водопользователями ja järelevalveasutused. Kuidas neid lahendada? Pöördumine kohtu väga tihti ei anna soovitud tulemusi, kuna menetlus on tasemel õiguslikke küsimusi ja õige paigaldamine või muul viisil, milliseid saasteaineid, mis määrab maksete maht, mis jääb väljapoole arutelu, sest puudub dokument, mis tõendab õigsuse moodustavad käesoleva loetelu.
Erinevates väljaannetes, mis on pühendatud küsimustes majanduse olemus, on korduvalt arutatud probleeme, mis on seotud arvutustes keskkonna maksete. See ebareaalsus kvaliteedi nõuded puhastatud heitvee ja praegune tava maksustamise maksete eest reset saasteainete ning regulatsiooniga, ja puuduvad kriteeriumid moodustavad loetelu нормируемых saasteainete (räägiti eespool). Väga sageli nimetatud nimekirjad kaasatakse integral näitajad (näiteks BHT, COD, naftasaadused jms.), mis toob endaga kaasa topelt-ja kolmekordne maksed reset samade saasteainete.
Lisaks peas "lihtsa võhik" ei sobi mõte, miks ta peaks maksma reset saasteainete, kui nende kontsentratsioon on vahemikus regulatsiooniga. Kui norm on täidetud, ja selle eest maksma?
Mainisin, et tehniliselt on võimatu saavutada regulatsioone teinud kvaliteedile reoveepuhasti. Seda mõistavad kõik osalejad protsessi projekteerijad, eksperdid эксплуатирующих organisatsioonide ja reguleerivate asutuste. Aastakümneid olemasolu sätteid, kõik oli nii segane ja формализовано omavaheliste lihtsalt väljamõeldis, et mõista loogikat, mis toimub mõnikord lihtsalt ei ole võimalik.
Katteta kvaliteedi nõuded puhastatud heitvee on viinud selleni, et kontrolli asutused sunnitud lepitakse kokku koos природопользователями kohta summas maksete eest reset saasteainete ja see paneb "tuletatud" asendisse ja need ja teised.
Vaatleme olukorda. Reoveepuhasti, näiteks ehitised on reoveepuhasti suvila küla, kavandatud eemaldamine orgaanilised ühendid, kirjeldatud väärtus BHT ja hõljuvaine (ükskõik mida muud nad ei saa arvutada, mida ma mainisin eelmistes artiklites). Seal on nii sama kaasnevat mõju vähendada muude saasteainete, kuid, sest, puhastusseadmed arvestatud kontsentratsioonivõime langus ainult kahel eespool kirjeldatud komponente, ei saa tagada rakendamise kvalitatiivsete näitajate muudel загрязняющим omaduste. Siiski, looduskaitsealad asutused kehtestavad teatud loetelu kontrollitud saasteainete koosneb poolteist - kaks - kolm tosinat koostisosi. Kui palju oleks логичного vastust küsimusele, milline on põhimõtted kehtestatakse loetelu saasteainete ei ole. Iga keskkonnakaitse asutus see loetelu on oma. Ja võib-spetsiaalselt volitatud природоохранный asutus kontrollida saasteained, mitte need, kes sisse on ametlikult heaks saasteainete loetelu? Vaidlused sel teemal ei ole käideldakse läbi kehtivate õigusaktide.
Reguleerivad dokumendid ei anna ühest vastust nendele küsimustele, ja olukord on piisavalt tõsine, sest tasu reset saasteainete jõuab piisavalt suured suurused. Jah ja koosseisu reoveepuhastite (ja nende hind! ) Sõltub otseselt määral puhastada, mida teil vaja ühtegi asutused. Kuidas siis õppida soovitud määral puhastada? Väga lihtsalt - saada tehnilised tingimused reset reovee konkreetse veekogu, konkreetses kohas ja konkreetse valla. Neid peab olema saasteainete loetelu ning lubatud on konkreetselt teile nende kontsentratsioon lähtestamisel. Protseduuri saada техусловий parem usaldada ametialane ei pea sulle заморачиваться вузькоспеціальними küsimustega. Aga kui on saadud nõuetele määral reoveepuhasti, on aeg mõelda valides asjakohaste rajatiste. Tõenäoliselt, see on аэрационные rajatised, mis vajavad ruumi oma majutuse arvestades vastavust санзоны (vt.. eelmine artikkel), tagada nende katkematu võimsuse ja perioodika hooldus-hooldus.
Mis on need hooned, millest saate valida, ma räägin järgmises artiklis. Kuid nüüd ainult märgin, et valida rajatiste heitvee sarnane valik mööbli. Võib leida kõige üksikuid esemeid ja nii ongi, saab teha custom made vastavalt oma soove, võimalusi vajaliku disaini ja funktsionaalsuse. Küsimus suhe hinna ja kvaliteedi. Igal juhul ma soovitaksin teil mitte saada põnevil, sest ehitus ja tööpõhimõte reoveepuhastite nõuab projekti ning seda võivad teha ainult spetsialistid. Osta "sertifitseeritud" ja "орденоносной" paigaldamine ei lahenda, vaid süvendab oma probleemid.
Reklaamides need või muud installida, tootjad sageli tagasihoidlikult pidurdaks sellest probleemist. Minu praktikas on sageli tekkinud olukorra, kui õnnelik omanikud midagi навороченной (lase ja hea) installimist ei saa ta mitte midagi, mis normaalselt ära, aga see on elementaarne viia kaitsealade asutused, vaatamata kõikvõimalike sertifikaatide paigaldamine. Nii, tugev vihje, et ärge räpakalt projekteerijad, kallim maksab.
Kõige parem on projekteerida avatavad arengut ainult alev kaasates eksperte reoveepuhasti algusest projekteerimine. Ideaalne variant - kaasata spetsialiste veevarustuse ja водоотведению integreeritud lahendada kõiki küsimusi veel staadiumis saada исходно-tunnustamise dokumentatsiooni ehitamiseks küla, nagu see on ja tehti "vanad head ajad".
Kahjuks tegelikkus pole kaugeltki ideaalne, sageli sõna otseses mõttes "päästa olukorda", включаясь projekteerimise protsess siis, kui parandada arhitektid on juba raske või kallis, sisemiselt võttes, pehmelt öeldes, "ei ole optimaalne lahendus".
Nii et jällegi, mida varem позовете spetsialistid "üle vee", seda parem. Aga mida siis teha, kui asula on juba valmis ehitatud, kuid küsimus veevarustus ja kanalisatsioon lahendada? Pigem nimi on, ma vastan. Lahendus võib leida peaaegu alati, aga sa pead olema valmis selleks, et valiku võimalusi veevarustus-kanalisatsioon on tugevalt piiratud täiuslik.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar