neljapäev, 28. august 2014

Kitsch sisemuse'ери

Kitsch (seda. кitsch), кич - stiil disain ja arhitektuur, nähtus mass kultuuri sünonüüm псевдомистецтва, keskendudes эпатаже ja liialdus, крикливости ja nähtavust kahju tuttav esteetiline väärtustele. Jultunud igapäevasus, kohustustest reeglite soov iga hinna eest silma paista - kõik see inter'redel kitši.

Kitsch kasvas hoovuste leibkonnad, mängud антидизайн, протестных hoovuse inter'piirde moes. Stiil kitsch - kõige vaieldav ja ebamäärane tajutav disain inter'jer.



Kitši olemus ja selle tekkimist-wops'seotud kordamine ja переосмыслением kujunenud klassikaline pilte. Aga nagu sageli juhtub, kordamine juhtub palju: muu materjal, ulatuse, keskkond jne. Kõige kallimad materjalid, rõhuline ja keskkonnasõbralikkus, segu retro ja fantaasiad selle kohta. Huviväärsuste кричащей värvigamma varieerub roosast mürgine roheline ja lilla esikohal agressiivne punane värv.

Peamine mõte stiil oli насмешка ja eitamine ajaloo ja kunsti traditsioonid, maitse ja stiili. Põhimõtet valik oli otsetehingute безвкусица, несочетаемость värve ja objekte inter'jer.



Et kitši iseloomulik kohalolek inter'interjööri elementide erinevaid stiile (kantrimuusika ja klassika), värv дисгармония, arvukad tarvikud, armumine ширпотребом. Inter'interjöör stiilis kitsch - alati väljakutse tahtlik veojõukontroll luksus, välise "silmailu", või, vastupidi, eitus esteetika.

Kitsch võib tekitada rikkust (pseudo-luksus) või vaesus. Aga see on alati soov tõmmata endale tähelepanu, paistma arvelt inter'jer.

Pseudo-luksuslik kitsch äratuntav on võlts luksuskaupadele, viimistlusmaterjalide, jäljendab looduslikud, üldist majutamiseks lisada inter'vaade sisekujunduse luksus, soovi korral koguda ühes ruumis "kõike head korraga."



Stiil kitsch on olemas ja on tuntud disainerid inter'interjööri, iroonia üle meedia kultuuri ja неумением eristada ilus kaugusel moekas, õhuke насмешка üle ise mõiste stiili ja provokatsioon kolleegidega. Kujunduslik lahendus on selles stiilis on sageli põhineb сверхпопулярным pilte ja objekte.

Kitši - tavaliselt непрофессиональная võlts, mood, hetkeline, atraktiivne, mis meelitab tähelepanu, oleks тиражируют populaarne proovid. Et inter'interjööri iseloomustavad sentimentaalsus, патетика, крикливість värvi, liigse dekoori, нарочитый эклектизм, võltsimise all kalleid materjale, saatjaskond, mis vastavalt omanike eesmärk on luua õhkkond rikas kodu.

Stiil kitsch - originaal inimeste iseloomu, mille kohal üks nihilism, kellele meeldib mõjuda šokeerivalt ja põhjustada ümbruskonna hämmingus, lükkab ümber авторитеты; loovad oma stiili kõiges. Soov эпатировать, et näidata oma неординарность sündinud või liigse пересиченості ja rikkust, või jultunud, бросающей kõne vaesus. Stiil kitsch on meeltmööda paljudele noortele, kelle maitsed, stiilitunnetust ja vaated elule ainult kujunevad tavaliselt lühiajaline kirg.



© Artikkel on kirjutatud spetsiaalselt ettevõtte VIR. Kui täis-või osalise materjalide kasutamisel viide www. eremont. ee обов'kohustuslik

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar