teisipäev, 5. august 2014

Inter'ep "Романском" stiilis

Inter'ep "Романском" stiilis

Esteetika Renessansi kasvanud esteetika ja kunst keskajal. Keskaegne esteetika sügavalt теологическая, kõiki peamisi esteetilised mõisted leiavad oma lõpetamine Jumalas. Esteetika varakeskaeg iseloomulik mõju Аврелия Augustinuse (354-430). Ta on ilusti tunda ilu maailma, meelelise maailma, kuid samal ajal, olles juba kristlane, andis ta endale aru, et зримая ilu on hoopis teine kvaliteet kui ilu on jumalik. Augustinus juhtis tähelepanu suhe kena ja безобразного. Ilu on talle alati отождествлялась vormiga. Vorm kogu ilu on Augustinuse toetanud ühtsus. Mõiste ühtsus, mis oli sinna неоплатонизма, mis asendab tema kirg манихейством, sai aluseks tema esteetika. Lisaks ühtsuse Augustine sv'язував mõiste ilu соразмерность ja korras. Augustinus juhtis tähelepanu sellele sisuliselt esteetiline probleem, kuidas erinevused visuaalne ja audiovisuaalsete kunstide (kirjand "muusika"). Talle kuulub kõige huvitavam on see õpetus rütm - üks olulisemaid esteetilised kategooriad.

Kunstide stiilis

Huvitanud Augustinuse ja selline probleem, kuidas esteetiline taju, eelkõige taju inimene ilus. Siin ta on pööranud tähelepanu meeleline ja mõistuslik arusaam. Lisaks Augustine keskaega esteetiline teema ühel või teisel määral puudutasid Боэций Аніцій Манлій Торкват severin hotel (480-524), Johannes Karja Еріугена (ok. 810-ok. 877), Hugo Saint-Вікторський (1096-1141), Bernard Клервосский (1091-1153)asutaja схоластического meetod N'jer Абеляр (1079-1142). Üldiselt mõtlesin varakeskaeg oli неоплатонічну suunda, selles osas осмысливались ja peamisi esteetilised kategooriad. Kunst varase keskaja üldiselt kooskõlas теологическому ajastu vaimule ja esteetiline seisukohti, esile isade kirikus. Kunst X-ХІ hg. (VI-XII sajandist. ) Nimetatakse романским. See on esimene üle-euroopalise (kuigi mõned ei ole nii olulised riiklikud erinevused) kunstiline laad. Talle räägitakse kunst варварских kuningriiki, kunsti Impeeriumi (Каролингов, kunsti оттоновской impeeriumi (mõned teadlased nimetavad neid perioode ka on romaani kunst, siis aeg on romaani stiil pärineb VI-XII sajandist). Alguses XIX hg. Termin "kunstide stiil" (" романське kunst ") võeti kasutusele prantsuse arheoloogid. Õppides hoone, tähistatud väljakaevamist, jõudsid nad järeldusele, et need ehitised meenutavad ehitised Vana-Rooma. Just siit pärineb termin" kunstide "- rooma. See on sama nimi levis ja keeltes mõned euroopa rahvaste, mis on toimunud alates ladina keel.

Kunstide stiilis

On романском stiilis domineeriv (olulist) rolli mängis arhitektuur. Nagu vastaks seisukohti kirikuisad - vastased luksus rajatised selle stiili (lossid, kirikud) olid ranged ja ilma igasuguse jama. Kõik oli allutatud karm reaalsus. Kam'puidust hoone perioodil междоусобиц mängisid rolli linnuseid. Need hooned olid massiivsed müürid, kitsad aknad, kõrged tornid (vaatlus läheneva vaenlase). Peamised liiki ehitised olid paldiskini, kloostri ansambel, tempel. Lossid ehitati kõrged mäed, откосах jõgede, обносились seina ja рвом. Nendega контрастировали vähenõudlik elamu talupojad. Lukud on alati ehitati sellistes kohtades, mis on mugav kaitset. Kuna peamine mure on tugevus ja tugevus hoone arhitektuur neid ei erine erilise armu ja maitse. Tavaliselt lossid koosnesid laia ringi tornid koos sakiliste platvormid, mõnikord torni panda nelinurkne ja neile приставлялися suuri kive, mis kätte бельведерів (belvedere - вышка, millelt avaneb vaade naabruses nimi või mõned palace ehitist). Tornid olid net'емкую kuuluvus igasuguse lossi ja on eriline märk aadel. Noh. Noh. Rua oma "Ajalugu rüütellikkus" märgib, et kui tahtsid rõhutada suursugusust mille aadliku, siis nad ütlesid: "tal on torn".

убчатие galerii'єднували lossi torni vahel on nad olnud koos põnevate aknad. Nende амбразурам oli võimalik hinnata paksusega seinad ja piirde. Aknad ei olnud mitte ainult ümmargune ja neljakandilised, kuid võtsid kuju silmade, kõrvade või трилистника. Aknaluugid sama panda välja vaipu. Sissepääs lossi защищался палисадами, vallikraavide, lüngad ja амбразурами seinad. Kui lossides kõik навевало hirm. Ei ole juhus, et neist oli palju legende. Rua märgib, et lukud näitavad mõte, et inimestel on selle poorid meeldis kõik ulatuslik ja suur; et neil ei olnud vähimatki maitset изящному. Kloostri katedraal kõrval lukk oli романской arhitektuur. Romaani kirikud olid ka üsna massiivne. Kloostri need sajandil oli aastaid elus. Siin töötanud meistrid-käsitöölised, siia flokeeritud palju palverändureid. Seega üks peamisi ülesandeid зодчего romaani stiil oli ülesanne luua вместилище palveldaja, mitte Jumaluse elupaik, mis oli oluline antiikajal. Disain templi pärineb раннехристианских templid (византийская basiilika): 1. Kesk marcheno ja kaks külgedel. 2. Läbilõige marcheno - трансепт. 3. Ristmikul kesk-pikihoone ja трансепта seati torn, mitte kuppel. 4. Lääne fassaad on kaunistatud фронкірующімі tornid. 5. Idapoolne osa - апсида (kaunistamiseks).

Kunstide stiilis

Romaani kirikud on tabanud võimsus. Neis ei ole midagi arusaamatut. Kõiges on tunda purustav lihtne ja meede. Paistab läbi kaine pilk maailma. Templid kindlasti luua tunne on ülev, kuid raske, valdav. Kõigepealt katedraalid ehitasid korter laed, hiljem перекрывали sise ruumid kam'puidust полукруглыми сводами. Et lagi ei varisenud, ja ehitasid massiivsed, rasked seina. Sees templid украшались freskod, väljast рельефами, sageli раскрашенными. Seinad templid ja lossid украшались ткаными vaibad pilte stseene нерелигиозного sisu. Näiteks vaip cathedral on Bayeux (XI). Ta kujutab vallutavad norman Inglismaa kuningas. 70 m pikkune ja 50 cm lai, see vaip toimib omamoodi энциклопедией.

Kesk marcheno oli suuremate mõõtmetega. Tempel oli väga hele (valgusallikas - aknad). Külgmised нефы ka hästi kajastatud. Inter'jer rõhutanud tähtsust kesk-pikihoone. Osa duomo заполнялись vastavalt hierarhia: трансептом-vaimulike, edasi - privilegeeritud osa ühiskonnast, teised - külgmised нефах.

Enne tuntud amp'monumendid romaani verk Prantsusmaal hulka kuuluvad Püha Peetruse ja Püha Pauluse kloostri Клюни (1088-1131), kirik Saint-Lazar on Отене (1112-1132)-pärimuse järgi, selle бургундской kirikus hoiti jääb воскрешенного Kristusega Laatsaruse kirik Saint-Madeleine on Kõikjal (1120-1150) - see, legendi järgi, hoiti säilmed Püha Maarja Magdaleena, Saksamaa - katedraal Борисове (1181-1234), katedraal Шпейере (1030-1092-1106). Skulptuur oli wops'on seotud arhitektuuriga. Iseseisvuse ta ei ole olnud. Tema siht oli kaunistus, harida, ahistama, harida (inspireerida religioossed ideed). Keskne idee skulptuur oli Jumala idee. Jumal oli nii kohutav kohtunik, mis tekitab elevust. Maalid Apocalypse (üks populaarsemaid teemasid on romaani kunst) ka eelkõige inspireerida hirmu ja aukartust. Nagu, näiteks, on pilt Kohutav kohus cathedral of Saint-Lazar (1130-1140) Отене. See on maastik, mis on jagatud mitme astme. Ülaosas asuvad inglid õiglased, all - kuradid, tõmmatakse patused. Madalama tasandi näitab hinge, et ootab Kohus. Mäleta'незапоминающие pilt kaalumise loll ja õiglaste tegude kaudu.

Романская skulptuur andis põnevust, kurbust'вует pilte, трагичность tundeid, lahtiütlemise kogu maailma. Vaim tingimusteta allasurutud siin телесность. Ta on igavene võitlus iseendaga. Ajastu romaani kunst on arenenud ja erinevaid maali: pisipilt, raid värvimine; hakkas arenema vitraaži. Kunsti miniatuursed peamiselt esitati selle aja jooksul sekundis miniature - raamat ei мыслилась ilma illustratsioone. Areneks ja raid maali. Kahjuks on see peaaegu ei ole säilinud. Ta kandis valdavalt õppe laadi ja oli теснейшим viisil-wops'on seotud arhitektuur: mängis olulist rolli organisatsiooni inter'interjööri duomo. Lood романской monumentaalne maal olid piibli.

Allikas: www. chaoslend. ee
| Arutada artiklit foorumil Prindi | Arutada artiklit foorumil

Allikas: ukrstroy. net

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar