Ehitus ja rekonstrueerimine.
Ei saa elada kahekümne esimesel sajandil, ja ehitada nii, nagu neiud,'üheksateistkümnes 2006-10-28 16:32:42
Урбанистика - mõiste rohkem sisukat, kui arhitektuur. Nagu teadus, урбанистика uurib sotsioloogiliste, majandus -, kultuuri-ja muid aspekte inimtegevus, mis määravad välimus kaasaegse linna. Ilmselt just seetõttu direktor Киевского instituudi viisakus Heinrich Фильваров kuulub väike arv arhitektid, kes mitte ainult teha, vaid ka selgelt mõista sisuliselt protsesse, mis toimuvad täna valdkonnas ehitus. - Henry I., nüüd on palju räägitud vajadusest tekkimist kesklinnas Kiievi proovid uue arhitektuuri. Kui põhjendatud selline seisukoht? - Hiljuti mulle käis Ameerikast poeg on minu sõber. Mulje on tal alates Kiievi ebatavaline. Laps viidi siit. Ta on lihtsalt hea meel linna. Aga huvitav on teine talle avaldas sügavat muljet just see, et kannab prindi tõelist vintage. Talle meeldis отреставрированные kodu Ярославовом Võlli, Vladimir tänav. Kuid meie uued hooned, et ta ei ole lihtsalt tavaline arhitektuur ja juba тривиальность. Ta oleks tahtnud näha midagi enam uut, ja samal ajal ainult ukraina. Ma usun, et meie linn on juba möödunud etapp arengu labane Lääne arhitektuuri võtteid. See etapp oli tingitud vajadusest õppida азбуке kaasaegse verk, kuid nüüd, lähtudes sellest, et meie linna on vaja edasi areneda, on vaja edasi arendada tõeliselt murranguline, "хайтековом" arhitektuur. Kas Teile ei tundu, et kui me ehitame stiilis hi-tech, siis vaevalt suudame eristuda lääne arhitektuur? Kuigi midagi halba selles ei ole, sest "kiev modern" peaaegu ei erine prantsuse või austria juugend. - Nii, kiiev arhitektuur, juugend KAHEKÜMNENDA sajandi peegeldaks eli suundumusi. Olid väikesed erinevused kujundusest. Сказывались erinevusi materjali. Kuid, põhimõtteliselt, see oli общеевропейская arhitektuur. Oluline on märkida, et kiievi juugendstiil on omamoodi väljakutse ja revolutsiooniline nähtus. Sest vahel arhitektuuri Nikolajeva ja модерном ei ole midagi vahevara. Juugendstiil oli samm uue koordinaatide süsteemi arusaam kvaliteedist ja võimalusi arhitektuur. Huvitav on ka asjaolu, et nouveau on kehastunud kõige silmapaistvam viisil just need majad, mis on oluliselt kõrgem ümbritsevasse miljöösse. Tekkega juugend asemel kaks-ja трехэтажных "klassikaline" hoonete keskel Kiievis on saanud ehitada seitsme-ja isegi восьмиэтажного kodus. Seejuures nouveau õppinud uus materjal - betoon. Tal on'ilmus uus rütm aknad, uksed ja muid osi. On'ilmus lai lahti rullub. Ta sai väga mitmekülgne mõttes plastist read. Seega, kui kellelgi on jäänud mulje, et varem kiiev arhitektuur on arenenud täiesti ilma igasuguse puruneb ja läbimurdeid, siis see on absoluutselt vale mulje. Tegevuse tulemused sügavaid, arhitektuuri infrastruktuuri tegureid, wops'seotud majanduse, sotsiaalse elu, riik ja sissetulekuga selle tehnoloogilise arengu, mandrijää ja, lõpuks, выплеснулись kujul loomingut kiievi arhitektid-модернистов. Ja kui täna on meil ainult tegeleda linnakeskuse rekonstrueerimisega, siis tuleb aeg, kui me heitgaasi ressursi taastamine, siis on kõik hooned alguse kahekümnenda sajandi taastatakse. Kuid selleks ajaks, kui me taastame selle massiivi hoonete, teise massiivi hoonete tulevad seisund, mis nõuab kohest rekonstrueerimist. Me alustame nende taastada sama nagu, ja, tegelikult, me tegelema музеефикацией kesk-Kiievi, ei kaasa sinna mingeid elemente uus. Ilmselt kõik tuleb selline hetk ajaloos Kiievis, kui me mõistame, et hoone, mis on nüüd "teine etapp" taastada, taastada ei ole vaja. On vaja selgeks, mänguväljakud ja ehitada uued hooned, mis on знаменовать uus etapp ajaloos kiievis arhitektuur. - Kuid on olemas uskumus, et hoone juugend oleks tühi piirkondades, kus nad kedagi ei seganud. Kas see on nii? - Ei ole. See ei ole tõsi. Näiteks tänav Ярославов Võll oli kogu hoonestatud. Seal ei olnud vabu kohti. Ja äkki tekivad uued majad juugend. Kuidas see juhtus? Väga lihtsalt. Покупался maa-ala. Uus omanik ilma kõhkluseta сносил vana maja ja lõi uue arhitektuuri. - Kuidas vahelise dialoogi stiile? Kui dialoogi arhitektuurilisi suundumusi areneb vastuolu ja konflikt? - Seda on raske öelda. Kõik sub'objektiivselt ja suhteliselt. Aga igal juhul, dialoog toimub siis, kui kaks osalejat vestlused tekivad erinevad arvamused ühe ja sama asja kohta. Kui kõik arvamused on võrdsed, siis dialoogi ei ole. Kui kogu tänav on hoonestatud ühes ja samas типовом projekti Nikolajeva, siis dialoogi ei ole. Aga kui kõrval'on teine stiil, siis tekib dialoog. Kontrasti on ka dialoogi vormis, peaasi, et vestlus ei siseneks sõimu. - Kahjuks, Kiievis ei ole vastuolus arhitektuuristiile ning on ise arhitektid. Isegi пресловутом show-äris ei põlvne enne sellise madala'selgitada suhteid, mis on muutunud обыденностью mõned kiievi arhitektid. Kui Sa seda seletada? Toimub taandareng on traditsiooniline eetiliselt? Või on tulemus lihtlabane võitlus tellija? - Mõlemat. Kõik tahavad teenida leiba ja võid. Kõik arhitektid võitlevad tellimus. Olemas teatav konkurents. Kuid me ei saa öelda, et võitlus käib põhimõttel "kõik vastu kõik". Враждуют teatud arhitektuuri rühma. Ja need grupid väidavad ideoloogilise ja kontseptuaalselt. Iga relvastatud oma loomingulise kontseptsiooni, ja omal moel näeb [edasise arengu teed ukraina arhitektuur. See vaidlus on täiesti peegeldab need ideoloogilised erimeelsused, mis раскалывают kõik ukraina ühiskonda. On ju arhitektuur - see on ideoloogiline kõigi kunstide. See on kõige võimsam viisil mõjutab korraldamise põhimõtteid ühiskonnas. Halb muusikat saab kuulata. Ja arhitektuurist ei спрячешься. Ja need asjad, mis esialgu tunduvad vastuvõetamatud, sedamööda kuidas mees kõnnib mööda tänavat ja näeb neid iga päev, muutuvad tuttavad ja isegi pere. Inimene ei suuda vastu seista pidevalt kellegi arhitektuur ja tema teadvus on järk-järgult kohaneb sellega. Lapsed, kes on sündinud teatud ümbritsetud, tajuda seda, kuidas nimetatud süsteemi. Ja see jõud внушения arhitektuur. Just nii arhitektuuri konflikt on vastuolus мировоззренческими. Meie ühiskond on täna esindab причудливую mosaiik vastandatud ideid, ja meie arhitektuuri-vaidlused üsna täpselt kajastavad kõik need nähtused. Näiteks üks rühm üritab ehitada tulevikku Ukraina põhineb tagasi põhimõtteid riigi seadme ja esteetiliste väärtuste minevikust. Teine grupp arvab, et Ukraina peab valdama euroopa mudel riigi seadme ja kõlblusnorme ja peab kuuluma Euroopasse ei ole põhimõttel противопоставления - "me ei ole nii, me oleme erilised"ja põhimõttel - "oleme samasugused nagu sina, kuid nende omadusi". Need rühmad, mis on väga інституалізована on kiievi arhitektuur. Siis on olemas projekti organisatsioon, kes on võtnud endale почвеннических missiooni arhitektuuri ja need, kes on võtnud endale missiooni uuendajad. Kuid suur osa arhitektid leiab, et selleks, et teenida lõpmatuseni "tükk leiba", ei saa muutub ainult ühes suunas. Nad istuvad mingi keskmist positsiooni, loovad конформистскую arhitektuur. On'on suur maja tellistest, kaunistatud erinevate "виньетками" ja "прибамбасами". Ja teevad need asjad andekad arhitektid. Aga see kõik ei ole sugugi soodustab kujuline süsteemi Kiievis. Luua midagi halli lõputu detailidega ei tähenda uuendada linna. - Euroopas ja USA-s peetakse prestiižne elada vanas majas. Vanades majades on paigutatud restoranid, pubid, hotellid, bürood. Loomulikult, selleks, et elada vanas majas, mis on vajalik seatud teatud mugavusi: топление, gaas, kanalisatsioon jne). Enne uus Või kasutatud potentsiaal on vana kiievi hooned? Tõepoolest, paljud neist ootavad käesoleva peremehe, kes leiab neile väärika rakenduse. - Ei, muidugi, potentsiaali vana-Võidus kasutatakse mitte lõpuni. Vana, kes vajavad hädasti remonti maja on vaja leida uus funktsionaalne rakendus. Paljud vanad hooned vajavad renoveerimist ja rekonstrueerimist. Tõesti, ameeriklased ja inglased armastavad elada vanades majades. Aga need majad peavad olema mugavat ja ohutud. See reegel püha. - Iga uus ehitus tehnoloogia on ilming извечного majandusliku jätkamisega inimese minimaalsete kuludega luua suurim hulk teatud rikkust. Kahjuks, praegu majanduslik olukord on selline, et käsitsitöö, näiteks mason, Ukrainas maksab palju vähem kui Läänes. Võib-olla on mõttekas kasutada seda olukorda ja ehitada rohkem häid maja tellistest? Ja kui nii, siis on alati põhjendatud kriitika üritab ehitada vaimus jõuavad saja-aastased tagasi? - Minu vastus on lihtne. Kui me taastada hoone (ja isegi kui see osaliselt kasutame uusi materjale), siis see, kui kõik on tehtud professionaalselt, hästi. Kui meil on ehitada uus maja, kuid üritavad pähe selle taga vanu aegu, siis sellist стилізаторство kannab, on tavaliselt nii lihtne-labane märk, et kohe on näha: see ei ole vana arhitektuur ja ei ole katse sobitada uus hoone koos paigalduse süsteemid minevikku, vaid pigem püüd "häälestada" all maitsed meie новобогачей. Rekonstrueerida vanad hooned on kindlasti vaja. Kuid seda tuleks teha võimalikult hoolikalt, ilma igasuguste "loominguline" kuulujutte. Kui me ehitame piisavalt suur p'objekt linnas, siis ta peab olema teostatud nii, et kajastada kuupäeva. Kui me oleme täna, me ainult esitada arhitektuuri eelmise, siis lõpuks ikka saame mänd. Kuidas me ka ei püüdnud korralikult taasluua minevikku, väiksemaid moonutusi vältida ei saa. Lõpuks me ei saada ega käesoleva modernsus, ega käesoleva minevikust. Ühes romaanid Кортасара tema kangelane räägib Argentina, et "see on riik несбывшемся minevikus ja несбывшемся tulevikku". Ei tahaks, et ja kangelased ukraina romaanid antud iseloomustust oma riigis taolises võtmes. Sest kui meil on несбывшееся minevikku ja несбывшееся tulevikku, siis meil on несбывшееся praegu. - Aga kui palju mõju klientide vastuvõtmine või teise arhitektuurne lahendus? - Nüüd palju äriklientide esindajad, kellele поездили maailmas, ja juba on aimu, millistes majades on vaja töötada ja elada. Aga väga tihti tegeleda klientidega, kes on täiesti metsik ахинею. Aga ikkagi on nendega töötada. Ei ole tellija - ei ole tööd. Muide, vormistamisel interjööri'jer meie нувориши ilmutavad veel suurem kalduvus maitsetu помпезности ja затейливом kaunistamiseks, kui arutades arhitektuur hooned. - Kas киевские arhitektid ei ole lihtsalt esitada siis, et juba on Lääne -, ja teha esialgse uus arhitektuur? - Kiievis on arhitektid, kes potentsiaalselt võivad luua суперавангардную arhitektuuri, kuid nad sv'seotud käte ja jalgade. Kui julgem projekt on, seda raskem on seda ellu viia. Ja kui projektid ei ole realiseerunud, siis arhitekt jääb ilma tellimusi. Enamik kliente ei vaja kõrge arhitektuur. Neil on vaja kiiresti kokku leppida projekti, et saada sissetulek ja kõik. Aga ma, nagu arhitekt on veendunud, et kui me ehitame laiaulatuslik teave'objekti, siis peab ta peegeldama meie ajastu. Ei saa elada kahekümne esimesel sajandil, ja ehitada nii, nagu ehitasid aastal neiud,'üheksateistkümnes. ALLIKAS: Будмайстер
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar