Ehitus ja rekonstrueerimine.
Ajalugu ja tänapäev elamumajanduse Prantsusmaa 2006-10-28 15:53:32
Linna ansamblid Prantsusmaal oli kujunenud väga ammu, neid on palju arhitektuurilisi ning ajaloolisi amp'kioskites, mida kaitstakse riigi poolt. Vastavalt kehtivale prantsuse seadusandlusele, kaasaegne arhitektid зобов'seotud arendada projekte, mis oleksid harmooniliselt mahtunud olemasolevasse miljöösse. Keskpaigast alates 50-ndate probleem taastada hävitatud teine maailma sõda linnade halvem koht probleem uue ehitamine. Algab massiline ehitus sotsiaalelamu miljoneid inimesi, kes vajavad eluasemetingimuste parandamisel. Riik on p'ühendab vaeva eksperdid, et luua tööstuse elamuehituse. Uus olukord tekitas урбанистическую mõiste "suur ansambel" ja uue arhitektuurilise stiili "hard-french". "Suur ansambel" (elamu mikrorajoon) сводился tavaliselt paljaste kohas, koosnes piki-ja põiki laiendatud kodu-kummutid koos suurima üksiku värve kodu-tornid. Seda stiili nimetatakse Prantsusmaal "arhitektuur kraana tõste". Prantslased usuvad, et üks negatiivsed tulemused valitsuse poliitika, mis tõmbab eelistus бетону ja tööstuslike konstruktsioonide valmistamise, sai kadumine palju erilisi ja traditsioonilisi võtteid, ehitus. "Suured ansamblid" esialgu isegi meeldisid elanikud: nad andsid kaasaegne mugavus sellega tasandite elanikkonnast, kes seda ei olnud. Aga pärast paari aastat on hakanud rääkima eraldatus nende микрорайонов kaugusel linna keskusest, on "pimedus" betooni ja patuse ristkülikukujuline hoone "küüliku saidi". Mais 1968 a. Prantsusmaal tõusis protestilaine vastu põhiprintsiip mass eluaseme - kolmkõla "metro, boulot, dodo" (maa, töö, voodi), kes korraldasid valitsus ja kommunistlik partei. Arhitektid 70-ndate liitunud kriitikat tehnokraatlik versiooni Ateena harta (autor - Le Карбюзье), mille kohaselt oli elamu ehitusalune, ja on esitanud oma nägemuse viisakus ja arhitektuur . Edaspidi riik on loobunud luua "suur ansamblite kasuks ideed "uue linna". Need uued linnad pariisi regioonis, samuti ranna ja Lille ja Lyon riikide 70-80-ndatel aastatel ja muutuvad nende arhitektuurilisi laborid. Toimub järkjärguline muutus урбанистической ja arhitektuuri riigi poliitika. Uus регламентация keelab ehitus on väga kõrged hooned ja stimuleerib loomine урбанистических vormid, гармонируют keskkond. 1977. aastal vastu võetud seadus, millega nähakse ette läbiviimine keeruline tegevus (eelkõige võistlusi), mille eesmärk on tagada arhitektuurne kvaliteet ühiskondlikke hooneid. Korraga arhitektid aktiivselt käimas otsima alternatiive stiilis "hard-french". Uut tüüpi majad'on uuendamise käigus vanad keskused, näiteks, Эвре, kus arhitekt Jean Ренодо loob elamud keeruline konfiguratsioon, kasutades озелененные terrassid, või uutes linnades, nagu Marie-la-Vallée, kus Henri Сириане loob неореалістичні elamukompleks. 80-90-ndatel aastatel, erinevalt kolmekümne eelmise aasta jooksul, sotsiaalne majutus, lõpetab olema keskne roll arhitektuurse loomingu. Siiski, kuid juba väiksemas mahus, jätkuvad riiklikud tellimused ta. 90-ndatel aastatel on taas kasvanud usaldusväärsust prantsuse arhitektuur . See nähtus-wops'seotud, eriti koos sooviga parimad arhitektid ei vastandada amp'yat ja tänapäev, vaid vastupidi,'єднувати neid. Tunnustatud prantsuse arhitektuuri avaldus portreede kaalutlusõigus otsustada, kas sõlmida Кристиану de Портзампарк 1994. aastal kõige prestii, kõrgeim rahvusvahelist auhinda, mida võib saada arhitekt, - Pritzkeri auhinna. Lõpus ja XX - XXI sajandi alguses prantsuse arhitektuur taas välja rahvusvahelise areenil. Palju tähelepanu Prantsusmaal pööra ehitus sotsiaalelamu. Sotsiaalne eluasemefondi (majutus vähekindlustatud peredele) on olemas kõigis arenenud riikides. Korteri saabunud sellise fondi, tavaliselt väikeste mõõtmetega, on ette nähtud seitse'yam rent soodustingimustel või tasuta. Ehitatud on sotsiaalne majutus, tavaliselt äärelinnas suurtes linnades. Nelikümmend aastat tagasi ehitusalune sotsiaalelamu Prantsusmaal olid väga sarnased lugematuid tüüpilised elamu kvartalis nõukogude linnades. Tekkisid nad arhitektuuri-poliitilises угаре massilise elamuehituse ja kuidas leiavad prantslased, vastavalt lepingutele Le Карбюзье - vanad kvartalid madalates maja, обжитые ja roheline, износились ja ex tänav võrgustik втискувалися agressiivne mitmekorruseline "kastid". Täna kvartalid mass ehitusalune сорокалетней aegumise peetakse suur viga, mis seisneb südametunnistuse prantsuse arhitektid. Mitmekorruseline "kasti" üheselt hukka mõista nagu meeletu, антигуманные, vales kohas, kerjused jne. Nad on tunnustatud малопригодными terve elu. Isegi lisanduvad nagu sotsiaalelamu, korter sellistes kodudes заселяются äärmiselt vastumeelne. Kõik suuremal määral nad saavad koduks sisserändajaid kolmanda maailma riikidest. Prantsusmaal ehitusega mitmekorruseliste "kastid" peaaegu "kasv'seotud". Vähe sellest, võeti vastu uusi градостроительные normid, mis piiravad kõrgus elamute seitse'u põrandate, samuti наложен keeld line hoonestusõigus - arhitektid зобов'seotud kujundada ristmik едінооб'емнимі nurkpistikute hooned, mis moodustavad ümbermõõt kvartali ja vaatavad mõlemad tänavad, ei jätta tühje nurki, nagu see oli kunagi siis, kui kastid korterelamud seadnud primitiivne rida. Tänapäeva pariisi ehitusnormide on tingitud arusaam mõju linnapoliitika 1960-80-ndatel. Nad vajadusi arvestades linnaelanike, nõuavad kõiksugu liiki jalutuskäigu mõõdetud aja ja teepikkuse, asutuste sotsiaal -, inseneri-ja transpordi infrastruktuuri; sunnivad ei ole anda esimesed korrused all eluase, ja panna sinna poed ja asutused hooldus jne. Kõik see stimuleerib изобретательскую mõte ja kunstilise kujutlusvõime arhitektid, motiveerib neid tegema sotsiaalne majutus, vaatamata oma staatust, mugav ja atraktiivne. See-wops'on seotud veel sellega, et kortereid müüakse ärilistel hinnaga (rikaste perede) ja osa - kasutades hüpoteek. See on tehtud tahtlikult selleks, et mitte tekitada on vähekindlustatud elanikkonna tunne kapseldumise ja rikkumata. Kasutatud materjalid ajakirja "Зодчество maailma" Allpool on toodud projektid elamu kompleksid tuntud prantsuse arhitekt Henri Сириане. Elamukompleks Zack-du-Каналь On Куркуроне, mis on üks linna piirkondade satelliit Pariisi - Эври, mis asub alam-kapitali, veekogu koguda ливнестоков, ta on tuletõrjuja, tehtud kujul ristkülikukujulise kanali pikkus on 300 meetrit ja on orienteeritud läänest itta. Läbi välja ida lõppu veekogu algab parkmets. Elamukompleks Zack-du-Каналь vähekindlustatud, kuid kes vajavad kõrvalist abi elanikkond oli ehitatud kaldal vahel veekogu ja välja. Ja valla ja kinnisvaraarendaja development firma, ja disainerid tahtsid, et uus kompleks oli ja "varju" mitmekorruseline elamu "karbi" eelmise riikliku eluasemepoliitika poliitika, sv'sidunud linna hoonestusõigus looduslik maastik ja mingil määral oli välisuste ees "idamaise" linnavärava. Kompleks koosneb peahoonest kuuekorruselise maja, sulgedes kanali lõpus ja perspektiivi mööda seda ja ka kahel madalates värvimistööd kaks-kolm korrust, millega vastupidi üksteise suhtes paralleelselt piki kaldal. Vastavalt uute градостроительными normidele, kõikides köökides ja vannitubades on korraldatud loomulik valgustus. Pindala korterit suurendatud võrreldes tavalise sotsiaalse peavarju. Lisaks, enamik kortereid on saanud rõdu, rõdud või terrassid. Kõrgeimad kvaliteedinõuded eluruumide lubatud arhitektid arendada laia valikut kortereid ja luua plastsed fassaadid, samal ajal töötab majas maksimaalselt loomulikku valgust. Elamukompleks Zack-du-Segre Kompleks on ehitatud äärelinnas on linnaosa Лонье linnas-satelliidi Pariisis Marie-la-Vallée tellimuse Prantsuse ühiskonna majandusliku eluaseme ja Prantsuse ühiskonna laenu kinnisvara. Kompleks koosneb kahest värvimistööd, kehtestatud примыкании linna tänavat kiirtee дугообразной vormi. Transpordi infrastruktuur soovitas vormi hooned, mis on sarnased tiivad. Lõuna-fassaadid, mis on suunatud kiirtee, tehtud kahetasandilise süsteemi kõverjooneline silindriliste pindade, millest üks välimine mängib rolli staatilise mängida ja "sisemine" - tekitab väga plastsed ruumi. Muud fassaadid, смотрящие järvele ja viadukt raudtee disainitud nii diskreetne дворовой tagasisidet arenenud пластику lõuna pool, luua peamine välimus keeruline. Esimesel korrusel on laenatud all kaubanduse ja teenuste tarbija. Kohal on mitmeid mudel korrust, ja n'viies ja kuues korrus on tehtud аттиковий koos двухуровневыми korterit. Sissepääs neid teinud смотровых terrasside n'viiendal korrusel. Hoonete põhikonstruktsioonid on valmistatud monoliitsest raudbetoonist ja kaetud valge dekoratiivne krohv. Kompleks Zack-du-Segre koos õiguslikust seisukohast kujutab endast korterelamu, mis on ehitatud laenatud raha tagatisel iga korteri jaoks üsna soodsatel tingimustel. Koosseisus kompleksi esimesel korrusel on üks hoonete asub ühiskondlik keskus. Seda kasutatakse koosolekute korteriomanike, kuidas noorteklubi, samuti sõbralik, kokkutulekud, pulmad, sünnipäevade tähistamisel, laste tegevusi. Elamukompleks on Коломбе Коломбе - see on väike linn, mis asub edela Pariisi kõrval ringkonnakohtu автодорогой. Vastavalt general arengukava Pariisi piirkonna, linna mitu aastakümmet застраивался многоэтажными "kastid", потеснив erasektor - усадебные kodus lõigud. Üks kesk-kvartali, on kolmnurkne kuju ja vahele Сталинградским prospekti, бульваром Morssi ja tänava Женев'eeva Bin, nõudis update. Arhitektuuri-градостроительную idee uue hoonestuse kvartali disainerid, kes töötavad tellitud kinnisvara arendamisega ettevõtted on sõnastanud nagu nähakse selles osas ühtset välimust linna ehitades kett originaal, erinevad üksteisest hoonete, koledus mis peaks järk-järgult suurendada ja jõuda haripunkti ja see on rannaribal Morssi. Sel juhul oleks pidanud kaasama üks восьмиэтажный maja, mis on hästi säilinud ja esindanud послевоенную arhitektuuri elemendid klassikalise kujundusest. Sotsiaalne projekti idee on sõnastatud kohalike omavalitsustega ja tellija-ehitaja nii: korpus peab olema sotsiaaltöötaja (odavam)ja kompleks - sisaldab mitmeid ettevõtete sotsiaalne infrastruktuur ja kultuuriliselt teenuse tarbija. Alates продекларированных ideid sündis mõte jagunemisel on uute hoonete kolme kategooriasse funktsionaalne ja формообразующим objekte. Esimese rühma moodustasid kahekorruselised paarismaja. Nende tihedat mitmeid hakkab uus kompleks koos terava nurga kvartali ja kipub vastama ümbritseva усадебной малоэтажной miljöösse. Teine kategooria majad moodustasid n'ятиповерхові plokid,'on ühendatud "sillad" - rõdud tasemel teise ja n'viiendat korrust. Korruselisus oli tingitud määrused, mis nõuavad kõrgemaid hooneid seadme lifti. "Sillad"-rõdud mitte ainult ei võimalda suurendada elamispinda korterit, kuid annavad hea valgustuse ja проветриваемость tehase ruumid. Kolmas kategooria - kõrged hooned, kuid mitte rohkem kui 7 korrust. Neid paigutatakse peamiselt, väike korter. On акцентное korpuses ristmikul kõrvale suured korteri kolmest küljest, mis on eriti hinnatud Prantsusmaal. Kolme kategooriasse majad moodustasid astmeline ansambel, sv'seob kahte tüüpi hoone, mis asub teisel pool kompleks, - усадебную suburban iseloomu ja linna высотную, et esitada talle on oluline градостроительную rolli. Elamukompleks La Курдангль elamukompleks La Курдангль oli ehitatud linna-satelliidi Pariisi Saint Denis, mis asub kirdes pealinna tellitud linnavolikogu valla-ja korraldas selleks puhuks korterelamu "Дионисийского eluase". Kompleksi 130 korterit, peamiselt väike ala vähekindlustatud elanikkond moodustab nurga maja sisehoov, mis on välja selgitanud selle pealkiri - "Nurgas õue". Maatükk asub huviväärsuste kaasaegne elamu eeslinnades, mis moodustati крупнопанельными ja монолитными железобетонными kaetud punkti ja многосекционного tüüpi kõrgus on 11 kuni 18 korrust. Vastavalt uute веяний kompleks "Nurga õue" hartnett on 95 meetrit mööda tänavat Auguste Пуллен ja 80 meetrit mööda tänavat Jean Мерме. Koosseisu keeruline peale korterid kuuluvad maa-alune garaaž 230 istekohta ja omavalitsuste lasteaed-sõim. Kompleks ehitati peamiselt eelarve raha ja arhitektuuri -, ehitus väljamõeldud vahendid olid piiratud. On sv'seoses sellega ehitussüsteem rajatiste, ehitatavasse maksumaksja raha tuleb kasutada ainult üks размерный moodul. Selle kohta'objekti disainerid on otsustanud kasutada juba апробированный varem eluaseme g. Marie-la-Vallée moodul 5, 6 m. Töö käigus projekti kallal palju vaeva oli määratud selleks, et tagada maksimaalselt loomulik valgustus ruumides laste varisemine, mis asub esimesel korrusel 4-korruselise osas, manipuleerides hulgal elamu lahtrite, pindade ja lõikab fassaad seinad. Kest on hoone, mis koosneb mitmest "kihid" стеновых lennukid, mis sõltuvalt sellest, milline kiht koore moodustavad nad on erineva iseloomuga töötlemine. Esimene kiht, mis fassaadid, klaaslükanduksed, klaasvaheseinad, valmistatud valgest betoonist. "Peamine" seina отделана valge betooniga triibud välja терракотовой plaadid. Sisemised pinnad nišše on värvitud siniseks. Selline kunstiline vastuvõtmine suurendab visuaalne separatistlike lennukid üksteise suhtes ja loob uus kvaliteet-ruumiliste suhete kohta. Подхватив ja isegi suurendab геометричность arhitektuur vana mass ehitusalune, La Курдангль on loonud uue visuaalse kvaliteedi. Märkimisväärne koht luua ansambel võtavad taimsed elemendid hästi продуманном haljastus. Erilist rolli mängib vertikaalne haljastus. Elamukompleks Charcot Pariisis Pariisis - linnas, mis on pikka aega kuhjunud ja isegi õppinud viimastel aastatel end ahne "перестройщиков-progressives" hunnik seadusi, reegleid, piiranguid - luua nimedest on palju raskem, kui teistes kohtades. Elamukompleks Charcot Pariisis, spetsialistide arvates kehastab unistuste arhitekt Henri Сириане kohta ligikaudne урбанистической süsteemi, parandab inimväärseid tingimusi парижан ja näitab täies mahus провозглашенные neile ideid. Enamik kortereid on selles kompleksis, mida peetakse eeskujuks on sotsiaalne elamuehituse, on двухуровневыми. Tubade arv kõigub ühest kuni kuue. Iga korter on avastatud fassaadidel kujul lahtri laius 5, 6 m ja kõrgus on kaks korrust. Arhitektid on põhjendatud nii kõrge määral ühtlustada kujulise lahendus vaja leida optimaalne moodul, mis võiks olla sillaks kahe toimingutega - градостроительной ja inimese skaalal rajatised ja ulatuse eluaseme. Fassaadid kiirgavad rahu ja rangus ja isikupära leiab oma koha värvi акцентах eenduvad rõdud, kuju ja värvi rulood jne. Identiteedi hoone annavad kose esiotsa lennuk sees обрамленных lahtrite raami, mis rikastavad mängu светотени ja teevad üllatusmoment. Kontseptuaalse isikupära hoonele annab taseme tõus esimese korruse mäest nurgast mööda tänavat Charcot. Viide ajalooline kontekst, kuigi väga kauge, võib pidada аттиковий korrus, kui see, et ta ei näe välja nagu tavaline pariisi pööningul. Tema välimus on tingitud tuntud piirang kõrgus hoonete, sealhulgas kaubamärgi kardin pole, või sama konstruktsiooni, mida võib pidada tema samaväärne. Tänu sellele nippe, toob oma ajalugu alates XVII sajandist pärit arhitekt Мансара, õnnestus veidi suurendada toodangut väljakud ja suurendada hoonestuse tihedus. Kavandades kompleks Charcot, mis on ehitatud lähedal uue kompleksi rahvusraamatukogu, Henri Сириане võttis kolm kontseptuaalset sätted nagu põhi: suursugusust lihtsus, maksimaalselt mitmekesisust ja atraktiivsust tulemuse. Ta usub, et arhitekt peab vapralt ja mõtlik salvestada kehtiv pilt linn, säilitades talle on omane tase lihtne ja panna nähtavale kohale sobivust. ALLIKAS: Будмайстер
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar